Als het oké is heb ik er vrede mee. Een lieve man. En dan maakt leeftijd niet uit, maar moet niet zo zijn dat het iemand is die op jacht is naar een jong ding.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
nouja omdat je ook het perfecte plaatje het liefst wil? wat begrijpelijk is. Of dat altijd zo gaat, nah denk niet altijd.
Maar oke denk als je er als ouder ook wel; vrede mee kunt hebben als het allemaal oke is ofzo?
dat ben ik helemaal met je eens iddquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Als het oké is heb ik er vrede mee. Een lieve man. En dan maakt leeftijd niet uit, maar moet niet zo zijn dat het iemand is die op jacht is naar een jong ding.
weet toch. alleen nog niet gevonden...quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik gun jou ook wel een lieve vriendin kree.
when you least expect it. Dus komt vast goed.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
weet toch. alleen nog niet gevonden...
maarja komt door situatie en allerlei shit ook wel hoor. Heb er eigenlijk nu nog geen tijd voor, of niet zo mee bezig dus,
Naja ik zal iemand worden als het al lukt op oude leeftijd relatie. dat denk ik echt.
wie weetquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:40 schreef Shii het volgende:
[..]
when you least expect it. Dus komt vast goed.
Dat is voor jou niet anders dan voor iedereen. Je moet zelf de slingers ophangen, niemand anders doet het voor je.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:41 schreef kree het volgende:
zal eens eerlijk zijn.
Weet je soms denk ik wel eens, leven is best wel saai of zinloos ofzo.
Dan zijn er altijd natuurlijk de leuke momenten die het de moeite waard houden?
Maar serieus ik verdien best wel goed met werk enzo, dus financieel is het geen probleem. En denk ik waarvoor doe ik het eigenlijk allemaal?
Dat hele reden waarom ik mijn contract ga veranderen naar 36 uur. en liever wil ik nog minder. want meer tijd voor hobby en muziek enzo.
ja is ook zo, dat snap ik, maar vertel ff stukje situatie van mijquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is voor jou niet anders dan voor iedereen. Je moet zelf de slingers ophangen, niemand anders doet het voor je.
Iedereen heeft een stukje situatie, zoals jij het zegt, maar je moet door en niet blijven hangen in dat stukje situatie. Gewoon lekker doorgaan. Muziek maken, nieuwe mensen leren kennen enz.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja is ook zo, dat snap ik, maar vertel ff stukje situatie van mij
eens... plan voor volgend jaar wel ditquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Iedereen heeft een stukje situatie, zoals jij het zegt, maar je moet door en niet blijven hangen in dat stukje situatie. Gewoon lekker doorgaan. Muziek maken, nieuwe mensen leren kennen enz.
Goed plan kree. En het is niet altijd makkelijk, zal ik ook niet beweren, maar de weg er naartoe is al de moeite waard. Dus go for it.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
eens... plan voor volgend jaar wel dit
Vroeger toen ik klein was deden mijn ouders het.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is voor jou niet anders dan voor iedereen. Je moet zelf de slingers ophangen, niemand anders doet het voor je.
ik heb hier onwijs liedje over. maar is christelijk denk teveel om te delen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Goed plan kree. En het is niet altijd makkelijk, zal ik ook niet beweren, maar de weg er naartoe is al de moeite waard. Dus go for it.
slaap lekker choco en thanks voor het kletsenquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
Nu wel bijna bedtijd voor mij.
Slaap lekker alvast lieve mensjes.
Slaap lekker Choco.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
Een wattes?quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:00 schreef kree het volgende:
heel wat anders trouwens het is hier een soort van war-fiel in de straat.
Ik heb nog een lading vlees gekregenquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
Zo, ziet er goed uitquote:
met lekker koude biertjes erbij !!! Enjoyquote:Op zondag 7 december 2025 00:08 schreef engine het volgende:
Morgen weer een dagje vrijecht zin in. En formule 1 kijken middags natuurlijk.
Ben je voor kerst thuis?quote:Op zondag 7 december 2025 00:08 schreef engine het volgende:
Morgen weer een dagje vrijecht zin in. En formule 1 kijken middags natuurlijk.
Ja we liggen voor op schema. Ik denk na volgend weekend naar huisquote:
Zou mooi zijn.. Is het een beetje uit te houden ?quote:Op zondag 7 december 2025 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja we liggen voor op schema. Ik denk na volgend weekend naar huis![]()
En dan 10 januari weer terug.
Ah, dan heb je echt even tijd hier.quote:Op zondag 7 december 2025 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja we liggen voor op schema. Ik denk na volgend weekend naar huis![]()
En dan 10 januari weer terug.
Ja zeker. Het is nu lekker weer overdag en nachts ook nog aangenaam om te werken. Maakt het ook een stukje leuker.quote:Op zondag 7 december 2025 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.. Is het een beetje uit te houden ?
Dan ben ik wel vrij buiten wat kleine dingen. Nieuw visum regelen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 december 2025 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan heb je echt even tijd hier.
Is het dan vakantie of wel hier in NL nog werken in de tussentijd?
Hoe werkt dat in het algemeen bij jullie. Als je zo lang weg bent krijg je dan extra vrij?
Ja oke, visum regelen is wel handigquote:Op zondag 7 december 2025 00:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dan ben ik wel vrij buiten wat kleine dingen. Nieuw visum regelen bijvoorbeeld.
Dat bouw ik op. Voor elke week weg krijg ik een dag vrij tot een maximum van 5.
Waar ben je nu dan?quote:Op zondag 7 december 2025 00:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker. Het is nu lekker weer overdag en nachts ook nog aangenaam om te werken. Maakt het ook een stukje leuker.
Je zoekt het maar uitquote:
Yesquote:
3 weken terug had ik daar live streams van oa een jachtluipaard die daar een antilope op zat te smikkelen... wel apart om dat zo close en live te zien ....quote:
Gaaf!quote:Op zondag 7 december 2025 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
3 weken terug had ik daar live streams van oa een jachtluipaard die daar een antilope op zat te smikkelen... wel apart om dat zo close en live te zien ....
Als je de juiste spots weet...quote:Op zondag 7 december 2025 01:15 schreef engine het volgende:
[..]
Gaaf!
Collega's waren met een helikoptervlucht geweest en hadden ook allerlei wilde beesten gezien. Leeuwen onder andere geloof ik. Ik was wel beetje verbaasd want het vluchtje duurde maar 20 minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.twitch.tv/alveussanctuary
Welnee joh. We nemen er nog eenquote:
De laatste danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |