Yesquote:
3 weken terug had ik daar live streams van oa een jachtluipaard die daar een antilope op zat te smikkelen... wel apart om dat zo close en live te zien ....quote:
Gaaf!quote:Op zondag 7 december 2025 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
3 weken terug had ik daar live streams van oa een jachtluipaard die daar een antilope op zat te smikkelen... wel apart om dat zo close en live te zien ....
Als je de juiste spots weet...quote:Op zondag 7 december 2025 01:15 schreef engine het volgende:
[..]
Gaaf!
Collega's waren met een helikoptervlucht geweest en hadden ook allerlei wilde beesten gezien. Leeuwen onder andere geloof ik. Ik was wel beetje verbaasd want het vluchtje duurde maar 20 minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.twitch.tv/alveussanctuary
Welnee joh. We nemen er nog eenquote:
De laatste danquote:
Nog eentje danquote:
Maar mooi dat hij een peace price heeft 'gekregen'quote:Op zondag 7 december 2025 05:34 schreef Domnivoor het volgende:
Luister naar de wijze woorden van Trump:
When they fire up their plants and all of that pollution comes over the seas and it comes right over our land. And then they want us to have clean. I said wait, 'We're gonna be clean but it's all flying.' Just remember that. Does that make sense? In other words, it's all coming through the currents, through the air, it all comes. You can, they can name it, they can say exactly where it's going to be and when.
[ afbeelding ]
Morguh Pullup.quote:
quote:Op zondag 7 december 2025 06:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar mooi dat hij een peace price heeft 'gekregen'
[ afbeelding ]
ik was vanochtend al even buiten en het voelde subtropisch aan, over tien jaar zijn er waarschijnlijk kinderen in Nederland die nog nooit sneeuw hebben gezien in het echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |