Zodra dat filmpje werd ingestart wist je eigenlijk al genoegquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:32 schreef Szura het volgende:
Opsluiten die twee en de sleutels weggooien
@Coco valt op klein. Ivanka is wel een lange knappe.quote:
Akkoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:40 schreef Coco het volgende:
Grote tepelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet oppassen, wordt zo opgepakt door de gestapo-ICEquote:
Het lijkt mij dat ze daar alleen arme buitenlanders oppakken?quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Moet oppassen, wordt zo opgepakt door de gestapo-ICE
Wel wereldkampioen vrije trappen he ho hoquote:
Met barthez in goal was het ook geen amateurkeepertje. Ik blijf dit 1 van de mooiste goals vinden die ik in mijn jeugd heb gezienquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:46 schreef Karina het volgende:
De loting is zeker weer super ingewikkeld.
Spanje-Frankrijk in het Jan Breydel ,quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:45 schreef -XOR- het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat zo'n voetbaldwerg het WK nu voor de tweede keer krijgt, terwijl de kandidatuur van Nederland en Belgie ongeldig was omdat het de WK-sfeer niet ten goede zou komen als het WK in twee landen georganiseerd zou worden.
niet te houden voor elke keeper binnenkant paal binnen, hij had gewoon een geweldig schotquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met barthez in goal was het ook een amateurkeepertje. Ik blijf dit 1 van de mooiste goals vinden die ik in mijn jeugd heb gezien
Ik bedoelde geen amateurkeeper!quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet te houden voor elke keeper binnenkant paal binnen, hij had gewoon een geweldig schot
dat is wel populairder in Canada jaquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:48 schreef Coco het volgende:
Uit betrouwbare bron weet ik het leuke feitje dat @:Karina groot fan is van ijshockey.
We hadden je afwezigheid niet opgemerktquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik bedoelde geen amateurkeeper!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |