Eerst nog een half uur showquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:32 schreef Durmada het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dit doet de FIFA geweldig! Trump heeft dit verdiend. Maar de loting mag nu ook wel eens van start gaan.
Ditquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is zo slecht, dat het weer goed wordt.
Het duurde effe maar er is er eenquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:32 schreef Durmada het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dit doet de FIFA geweldig! Trump heeft dit verdiend. Maar de loting mag nu ook wel eens van start gaan.
mja hij probeert het wel geweld in israel is gestoptquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:33 schreef Ama het volgende:
Ik kan iets gemist hebben maar heb niet echt meegekregen dat hij ergens voor vrede heeft gezorgd.
Legt hij nu uit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:33 schreef Ama het volgende:
Ik kan iets gemist hebben maar heb niet echt meegekregen dat hij ergens voor vrede heeft gezorgd.
Boh Stormi Daniels.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:35 schreef Solotovski het volgende:
Infantilo vraagt nog net niet of ie trump zn pik in zn bek mag nemen
Nee, in Gaza vallen nog regelmatig bommen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja hij probeert het wel geweld in israel is gestopt
Nee hoor, al lang afgezet. Ik lees het hier wel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:38 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
Al met al, we kijken wel. Slechte pr is ook pr.
Zou je die doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |