Die komen er ook naast deze verkoop aan de bondenquote:Op zaterdag 13 december 2025 01:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijkbaar hebben ze in het voorstel, dat ze hadden ingediend om te mogen organiseren, véél lagere prijzen beloofd.
Deze is wel heerlijk hoor.quote:
Probeer ff een vlucht te vinden naar Kansas City.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:27 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Nederlanders er heen gaan, het is ook niet dat voor 3 daagjes daar snel heen gaat.
Stel je gaat voor de gehele poulefase moet je wel 10k per persoon klaar hebben liggen.
Marokko gaat gewoon die cup pakken.quote:Op maandag 8 december 2025 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Marokko krijgt het al lastig zat tegen Schotland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Valt nog verrassend mee, had het duurder verwacht:quote:
Gewoon de normale prijzen zo te zien.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Valt nog verrassend mee, had het duurder verwacht:
[ afbeelding ]
Ik heb me ook ingeschreven voor Kansas. Vliegen op Chicago kost vooralsnog ook geen drol. Vanaf daar met de auto afdalen naar Kansas.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En AA is ook niet verkeerd. Wat is je tussenstop? LHR?quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga zelf niet he, was benieuwd wat de ticketprijs zou zijn dus checkte het even. 5000E voor een kaartje is me wat te gortig.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En AA is ook niet verkeerd. Wat is je tussenstop? LHR?
En de zelfverklaarde bbq hoofdstad van de vs, ook het nationale ww1 museum. Best wat te doen in Kansas City.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:24 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Ik heb me ook ingeschreven voor Kansas. Vliegen op Chicago kost vooralsnog ook geen drol. Vanaf daar met de auto afdalen naar Kansas.
Natuurlijk niet de meest inspirerende regio in de US om rond te reizen, maar als honkballiefhebber kan ik het combineren met verschillende MLB wedstrijden. En Chicago is een leuke stad.
In Kansas al een hotel kunnen boeken voor $80 per nacht op tien minuten rijden van het stadion. Het hoeft allemaal niet zo krankzinnig duur te zijn.
Je moet eigenlijk minimaal op de Epsteinlist staan om de finalekaartjes te kunnen bekostigen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:13 schreef Momo het volgende:
Denk dat het hooligan probleem ook wel is opgelost met die hoge prijzen. Sjonnie die af en toe een stoel door de vooruit gooit van het lokale café zal deze wel overslaan. Sowieso geen grap als je daar in de gevangenis beland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |