Met barthez in goal was het ook geen amateurkeepertje. Ik blijf dit 1 van de mooiste goals vinden die ik in mijn jeugd heb gezienquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:46 schreef Karina het volgende:
De loting is zeker weer super ingewikkeld.
Spanje-Frankrijk in het Jan Breydel ,quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:45 schreef -XOR- het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat zo'n voetbaldwerg het WK nu voor de tweede keer krijgt, terwijl de kandidatuur van Nederland en Belgie ongeldig was omdat het de WK-sfeer niet ten goede zou komen als het WK in twee landen georganiseerd zou worden.
niet te houden voor elke keeper binnenkant paal binnen, hij had gewoon een geweldig schotquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met barthez in goal was het ook een amateurkeepertje. Ik blijf dit 1 van de mooiste goals vinden die ik in mijn jeugd heb gezien
Ik bedoelde geen amateurkeeper!quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet te houden voor elke keeper binnenkant paal binnen, hij had gewoon een geweldig schot
dat is wel populairder in Canada jaquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:48 schreef Coco het volgende:
Uit betrouwbare bron weet ik het leuke feitje dat @:Karina groot fan is van ijshockey.
We hadden je afwezigheid niet opgemerktquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik bedoelde geen amateurkeeper!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |