Nog geen dreamteamquote:
Killer Instinctquote:
*noteert*quote:
Die komen er niet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wil de 2 motorplofs bij mclaren op zondag.
Weinig brandstof waarschijnlijkquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die Red Bull van Yuki staat wel erg hoog.
Redelijk tot dusver.quote:
Hallo.quote:
Norris klonk al boos.quote:
Geleerd van Hamiltonquote:
Alleen Melroy racet of heeft geracet dacht ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:10 schreef SiGNe het volgende:
"Heb je je eigen helm al eens gezien"
Het is dat ik weet dat de commentatoren van Viaplay zelf ook racen want anders zou het een rare zin zijn..
Oh geen idee verder of er 1 racet of 2.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen Melroy racet of heeft geracet dacht ik
1tje dus.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh geen idee verder of er 1 racet of 2.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:13 schreef HiDiHo het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 4 (NOR) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - IMPEDING
En terecht.quote:
Tenzij je Max als tegenstander hebtquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:13 schreef DKUp het volgende:
Makkelijk iedere race kunnen winnen met de beste wagen was het toch volgens Norris tegenover Hamilton.
Reed in de fast lane en max reed daar ook, kreeg te laat te horen dat Norris er aan kwamquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat gebeurde er met Norris?
Kan ook nog maandag worden he?quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:15 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik zie Max, Oscar, of Lando nog wel kampioen worden zondag.
Naja, er doen 2 beste wagens mee en die andere papaya won ook wel eens een paar racesquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:13 schreef DKUp het volgende:
Makkelijk iedere race kunnen winnen met de beste wagen was het toch volgens Norris tegenover Hamilton.
Nee, dat ie zoveel verloor.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Reed in de fast lane en max reed daar ook, kreeg te laat te horen dat Norris er aan kwam
Gewaagd..quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:15 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik zie Max, Oscar, of Lando nog wel kampioen worden zondag.
Dan had Verstappen niks horen te winnen dit seizoen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Naja, er doen 2 beste wagens mee en die andere papaya won ook wel eens een paar races
In theorie wel natuurlijk.quote:
Verstappen won in 22 en 23 toch ook niet alles?quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan had Verstappen niks horen te winnen dit seizoen.
Welkomquote:
Dank. Wel net iets te laat, maar werk moest ook af.quote:
Lekker krassen.quote:
Norris zei het hèquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Verstappen won in 22 en 23 toch ook niet alles?
Eerst even de kwalificatie afwachten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
Hadjar gaat zondag even dwars zitten voor de McLarens
Truequote:Op vrijdag 5 december 2025 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst even de kwalificatie afwachten.
Nee Olav Mol, dat is niet zo. Die swing scheelt maar 6 punten. Exact het aantal punten dat Norris overigens buiten zijn schuld tov Piastri verloor in las Vegas waar de rijders niks aan konden doen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:20 schreef SiGNe het volgende:
Van alle 3 heeft Norris het minst aantal rondes aan de leiding gelegen, Piastri het meest.
En Piastri moest ook punten inleveren ten gunste van Norris, als dat neit gebeurd was hadden ze evenveel punten gehad en had Max net 1 puntje meer dan Oscar en Lando.
Max heeft wel echt een voordeel met zijn nieuwe onderdelen, alles gaat morgen maximaal open verwacht ik.quote:
alles om maar geen teamorders te hoeven gevenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:32 schreef DKUp het volgende:
Het verschil tussen Norris en Piastri gaat echt nergens over.
Dat is ook een beetje mijn hoop.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:33 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Max heeft wel echt een voordeel met zijn nieuwe onderdelen, alles gaat morgen maximaal open verwacht ik.
Ploft het? Dan is het maar zo, maar McLaren kan dat veel minder
bearman gaat winnen zondag.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Beer tevreden met zijn auto.
[ afbeelding ]
Je weet hoe het gaat in de kwaliquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:32 schreef Newone82 het volgende:
[..]
McLaren gaat zoals verwacht weer erg goed.
Tijd om hem in de prak te rijden dusquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
What???? Het voelt gewoon aan als verraad.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:36 schreef MoreDakka het volgende:
Ik hoop op flink wat drama tussen de McLarens maar verwacht een eenvoudige overwinning voor Norris.
Maar ik ga niet dezelfde fout maken zoals 2021 toen ik halverwege de race de tv uit zette en wat anders ging doen
Verstappen sneller op het gebied waar je kan inhalen.quote:
Max P2, Yuki is nergens.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hamilton is ook nergens….
1+1=2 zou je denken….
Blijft een naar ventje met de uitstraling van een verwend kind.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
De Mercedes was weer dominant zoals altijd dus ik had al opgegevenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
What???? Het voelt gewoon aan als verraad.
Heb je niets aan als je moet inhalen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verstappen sneller op het gebied waar je kan inhalen.
Is wel handig dat je sneller bent bij inhalenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je niets aan als je moet inhalen.
Maar je koopt er geen flikker van als je op bijna een seconde wordt gereden in S3.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is wel handig dat je sneller bent bij inhalen
Net op tijd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Oja, even snel melden zodat er een vinkje achter m'n naam staat
Notedquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:
* TheStigsDutchCousin lijstje paktquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Stig en ik gaan overleggen of dit zo mag.
Ja Norris zei ook dat er geen teamorders van hem hoeven komen en Zak zei weer van wel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit wordt tegengesproken door betrouwbaardere bronnen.
Zak in zak van Sinterklaasquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja Norris zei ook dat er geen teamorders van hem hoeven komen en Zak zei weer van wel.
Daar gaat de meest seniore moderator over.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Stig en ik gaan overleggen of dit zo mag.
Als je P1 rijdt hoeft je niks in te halenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is wel handig dat je sneller bent bij inhalen
Ff bookmarken voor als Piastri kampioen wordt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:55 schreef Zorro het volgende:
Ik zie het al, Max gaat winnen want Norris voorzichtig bij de start. Norris tweede, Piastri nergens te zien.
Nachtkaars.
Als dat gebeurt mag je bookmarken zoveel je wil, dan vind ik alles leuk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ff bookmarken voor als Piastri kampioen wordt.
Zolang die goed rijdt mag dat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Blijft een naar ventje met de uitstraling van een verwend kind.
Mwoah, je bent zo vaak afwezig dat ik zelf je senioriteit in twijfel trek.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar gaat de meest seniore moderator over.
Die van Max lopen best hard op.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mwoah, je bent zo vaak afwezig dat ik zelf senioriteit in twijfel trek.
Nieuw asfalt. Schijnt het door te komen.quote:
Ik ben veel aanwezig geweest in de eerste jarenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mwoah, je bent zo vaak afwezig dat ik zelf senioriteit in twijfel trek.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben veel aanwezig geweest in de eerste jaren
Op de baan hopelijk.quote:
rustig aan het rijden alsof het VT1 wasquote:
Reed op oude bandenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die van Max lopen best hard op.
En dat is welke bron precies?quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt me ook totale onzin. Waarom het jezelf zo moeilijk maken?quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn voor of nadeel ten opzichte van McLaren is alleen totaal niet belangrijk morgen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:33 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Max heeft wel echt een voordeel met zijn nieuwe onderdelen, alles gaat morgen maximaal open verwacht ik.
Ploft het? Dan is het maar zo, maar McLaren kan dat veel minder
Nee, maar hij heeft wel meer mogelijkheden, Piastri lijkt de spanningen niet aan te kunnen, dus dan is het enkel nog Norris die maar ergens de fout in hoeft te gaanquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zijn voor of nadeel ten opzichte van McLaren is alleen totaal niet belangrijk morgen.
kan de boel beter zondag openquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel meer mogelijkheden, Piastri lijkt de spanningen niet aan te kunnen, dus dan is het enkel nog Norris die maar ergens de fout in hoeft te gaan
McLaren kan wel inpakkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max is best tevreden over de auto. Zegt ook wel iets.
ja oke maar bedoel meer morgen nog niet laten merken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:10 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nja na de kwali kun je niet zoveel meer
Mwah. Dat lijkt me stug. Piastri is in practice vaker niet geweldig en op de zaterdag pakt die dan ineens pole. Had ook een totaal ander runplan dan Norris.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik zie Piastri misschien niet eens door Q2 komen
https://www.nu.nl/formule(...)-een-stuk-beter.htmlquote:Verstappen realistisch na forse achterstand in Abu Dhabi: 'Moet een stuk beter'
Max Verstappen heeft gemengde gevoelens overgehouden aan de eerste dag van het kampioensweekend in Abu Dhabi. De Nederlander besloot de vrijdag als tweede, ruim drie tienden achter WK-leider Lando Norris.
"We zijn nog steeds niet snel genoeg", zei de 28-jarige Verstappen in de paddock van het Yas Marina Circuit. "Ik was redelijk tevreden met de auto, maar we moeten iets sneller zijn. Over het algemeen krijgen we de auto hier wel goed aan het werk."
Verstappen was niet alleen in de korte, maar ook in de langere run langzamer dan Norris. De Red Bull-coureur kan zondag alleen wereldkampioen worden als Norris buiten het podium eindigt.
"Het lijkt erop dat we een flink gat moeten dichten", vervolgde Verstappen. "We proberen de auto zo goed mogelijk te maken, maar we moeten nog even kijken hoeveel we nog kunnen doen. Zowel over één ronde als in de long run moet het echt beter."
Het slechte nieuws voor Verstappen was ook dat Piastri niet in de buurt kwam van de tijden van Norris. De Australiër besloot de vrijdag als elfde en ook Ferrari en Mercedes konden het tempo van Norris niet volgen.
Het raceweekend wordt zaterdag om 11.30 uur (Nederlandse tijd) vervolgd met derde vrije training. De kwalificatie is zaterdag om 15.00 uur en zondag om 14.00 uur begint de race.
Vrij weinig.quote:
Zou best kunnen ja. En dan Lando op zijn gemak de race uitrijden op P2 of P3.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:31 schreef THEFXR het volgende:
Ik zie max P2 kwalificeren en in de eerste bocht Lando inhalen, see u!!
Ik ben echt blijer met het verlies van Norris dan wat dan ook. Ik ben slecht.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:45 schreef DjVero het volgende:
Droomde vannacht dat Verstappen riant aan de leiding lag, Norris was aan het kutten rond P5, P6 en crasht halverwege. Verstappen met een olielek in ronde 51/58 aan de kant. BAM, Piastri kampioen!
Hangt klojo werkelijk Zelf de medalje om zijn dubbele nek?quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:06 schreef SiGNe het volgende:
Volgens mij grijpen ze alle 3 naast de beker en gaat Donald Trump ermee vandoor..
[ afbeelding ]
Jupsquote:Op vrijdag 5 december 2025 22:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hangt klojo werkelijk Zelf de medalje om zijn dubbele nek?
Celebs zijn veel belangrijkerquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:45 schreef THEFXR het volgende:
Ik wil toch zondag het ultimie camera werk hebben, inclusief een camera op Zak en Jos.
Jos zit in Afrika voor een rally, zei Max in de persco. En Sophie is ook gewoon thuis bij haar honden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:45 schreef THEFXR het volgende:
Ik wil toch zondag het ultimie camera werk hebben, inclusief een camera op Zak en Jos.
Het bootje is in elk geval in Monacoquote:Op zaterdag 6 december 2025 00:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Jos zit in Afrika voor een rally, zei Max in de persco. En Sophie is ook gewoon thuis bij haar honden.
Ik denk dat Kelly er wel is. Die dan maar?
Goh Max kan champ worden, maar Jos is er niet bij. Jammer, wilde toch wel de spanning bij hem zien.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Jos zit in Afrika voor een rally, zei Max in de persco. En Sophie is ook gewoon thuis bij haar honden.
Ik ben bang dat er weinig spanning is. Norris vanaf pole en rijdt 20 seconden weg van de rest.quote:Op zaterdag 6 december 2025 05:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Goh Max kan champ worden, maar Jos is er niet bij. Jammer, wilde toch wel de spanning bij hem zien.
Ik heb persoonlijk wel het idee dat de aanwezigheid van pa Jos altijd een positieve invloed op de uitslag van een F1 race heeft gehad.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Max heeft het al niet meer in eigen hand, dat wisten we al voor de race.quote:Op zaterdag 6 december 2025 06:27 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk VER na het lezen van die reactie, er zal nog wat werk verzet moeten worden in FP3
Nee, het is een sportquote:Op zaterdag 6 december 2025 09:24 schreef AnneX het volgende:
Hou nou toch eens op over crashen en uitval.
Gewoon racen: strategie, tactiek, kundige rijders én goeie bolides.
Het is een spelletje. Toch!?
Het is maar een spelletjequote:Op zaterdag 6 december 2025 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max maakt zich niet eens druk, hij wil lol hebben. Hij zal er niet wakker van liggen als hij de titel niet wint uiteindelijk. Een spannende afsluiting en dan op naar 2026.
We went car racing, ok?quote:
Zonder uitval en crashes wordt Norris kampioen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:24 schreef AnneX het volgende:
Ik zou hier 'fouten en/of pech' van maken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zonder uitval en crashes wordt Norris kampioen.![]()
It's all in the game.
Zal wel meevallen denk ik.quote:
Net zoals Hamilton 4 jaar gele... Oh wachtquote:Op zaterdag 6 december 2025 08:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er weinig spanning is. Norris vanaf pole en rijdt 20 seconden weg van de rest.
Ja, maar Norrisquote:Op zaterdag 6 december 2025 09:24 schreef AnneX het volgende:
Een McLaren overspuiten in RedBull kleuren?quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:21 schreef Perox het volgende:
Ik ben benieuwd wat de studiebollen bij Red Bull nog hebben kunnen bedenken om de Red Bull wat sneller te maken.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een McLaren overspuiten in RedBull kleuren?
@Zipportalquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:22 schreef Zorro het volgende:
Weet je nog dat Sainz een keer niet mee kon doen wegens acute blindedarmontsteking?
* Zorro zoekt oranje voodoopop met "4" en anatomieboek op.
Red Bull zal de Brazilië motor er in hangen en yolo gaan.quote:
Yolo Max beste Max?quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Red Bull zal de Brazilië motor er in hangen en yolo gaan.
quote:
Smog als je het mij vraagtquote:
Of de zweetdruppels van Georgequote:
Gelukkig. Volgende jaar met een frisse blik (quote:
Connolly is wel een Australier natuurlijk, dus misschien gaat hij voor PIA?quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:33 schreef vosss het volgende:
Lees net dat en Connolly èn Warwick bij de stewards zitten dit weekend.
Nou da weet je het wel.
Gefeliciteerd Norris.
In elk geval anti max.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Connolly is wel een Australier natuurlijk, dus misschien gaat hij voor PIA?
Max moet nu dan maar binnen de lijntjes blijven kleurenquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:33 schreef vosss het volgende:
Nou da weet je het wel.
Gefeliciteerd Norris.
TeamLH roept dat het dezelfde stewards zijn als in 2021??quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:33 schreef vosss het volgende:
Nou da weet je het wel.
Gefeliciteerd Norris.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
TeamLH roept dat het dezelfde stewards zijn als in 2021??
quote:
Gratis chicane afstekenquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
TeamLH roept dat het dezelfde stewards zijn als in 2021??
In de kattenmand.quote:
Gras is groen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
Norris op de brommer in sector 3
Dit is ook echt mega mega dom ja. Maakt niet uit wie er wint of verliest, iedere beslissing gaat weer gezeik opleveren. Snap echt niet dat ze hier voor kiezen. Echt dom. Laat ook meteen zien dat ze totaal ongeschikt zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:35 schreef vosss het volgende:
Waarom worden daar nog mensen ingezet die in het verleden verdacht zijn van partijdigheid en zelfs geschorst zijn geweest?
Zet anders Herbert er ook bij en als je dan toch bezig bent zet Brundle er ook nog maar naast.
De tering.
Wij kunnen hiermee akkoord gaan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik zou hier 'fouten en/of pech' van maken.
Een SC op een ongelukkig moment, je een keer verremmen, een slechte pitstop waardoor je achter iemand terecht komt die je moeilijk kunt passeren, enz enz, het kan altijd gebeuren.
Nogmaals, als de auto en Lando's zenuwen het volhouden op zondag, ziet het er goed voor hem uit.
Scheetje gelatenquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:48 schreef greysbones het volgende:
was het nu gewoon vuile lucht achter de ferrari van Ham?
er wordt vlak voor de laatste bocht wat opgeworpenquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:48 schreef greysbones het volgende:
was het nu gewoon vuile lucht achter de ferrari van Ham?
Max, Yuki en RBR, zo te zien.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:50 schreef greysbones het volgende:
Max is zo mentale games aan het spelen
uhuquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:51 schreef R-woud93 het volgende:
Yuki blijft toch wel het grootste talent van de autosport
quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
uhu
absoluut
een enorm gemis gaat het zijn![]()
![]()
"enorm"quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
uhu
absoluut
een enorm gemis gaat het zijn![]()
![]()
Dat ie zijn motor maar zover aftrapt dat ie in de race ploftquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:52 schreef ZaZoe het volgende:
Norris al flink aan het pushen zo te zien
Yuki oefent vast voor de racequote:
smeer jezelf een straf aan?quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:54 schreef R-woud93 het volgende:
Yuki heeft duidelijk instructies gekregen voor dit weekend
voor p2 dan hequote:Op zaterdag 6 december 2025 11:56 schreef Jane het volgende:
Leclercs auto voelt beter aan dit weekend.
Nou, go for it, Charles!
Uiteraard.quote:
Kamikaze actie doenquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:54 schreef R-woud93 het volgende:
ze zijn niet voor niks vannacht door gegaanquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:58 schreef Newone82 het volgende:
Max die vol de druk zet op Norris. Zou het??!
Excitement piddle.quote:
Voor tijdens een vrije training? Heel plausibel..quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:54 schreef R-woud93 het volgende:
Sky Sports logica.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:58 schreef QuidProJoe het volgende:
Crofty is ook een debiel. Zegt 'ie eerst dat het een blinde bocht is, en verwijt Yuki vervolgens dat hij zijn spiegels niet gebruikt. Britse logica
Yuki ging alweer naar links terwijl Lando er nog voorbij moestquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:58 schreef QuidProJoe het volgende:
Crofty is ook een debiel. Zegt 'ie eerst dat het een blinde bocht is, en verwijt Yuki vervolgens dat hij zijn spiegels niet gebruikt. Britse logica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |