Lijkt me ook totale onzin. Waarom het jezelf zo moeilijk maken?quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit wordt tegengesproken door betrouwbaardere bronnen.
Zijn voor of nadeel ten opzichte van McLaren is alleen totaal niet belangrijk morgen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:33 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Max heeft wel echt een voordeel met zijn nieuwe onderdelen, alles gaat morgen maximaal open verwacht ik.
Ploft het? Dan is het maar zo, maar McLaren kan dat veel minder
Nee, maar hij heeft wel meer mogelijkheden, Piastri lijkt de spanningen niet aan te kunnen, dus dan is het enkel nog Norris die maar ergens de fout in hoeft te gaanquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zijn voor of nadeel ten opzichte van McLaren is alleen totaal niet belangrijk morgen.
kan de boel beter zondag openquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel meer mogelijkheden, Piastri lijkt de spanningen niet aan te kunnen, dus dan is het enkel nog Norris die maar ergens de fout in hoeft te gaan
McLaren kan wel inpakkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max is best tevreden over de auto. Zegt ook wel iets.
ja oke maar bedoel meer morgen nog niet laten merken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:10 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nja na de kwali kun je niet zoveel meer
Mwah. Dat lijkt me stug. Piastri is in practice vaker niet geweldig en op de zaterdag pakt die dan ineens pole. Had ook een totaal ander runplan dan Norris.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik zie Piastri misschien niet eens door Q2 komen
https://www.nu.nl/formule(...)-een-stuk-beter.htmlquote:Verstappen realistisch na forse achterstand in Abu Dhabi: 'Moet een stuk beter'
Max Verstappen heeft gemengde gevoelens overgehouden aan de eerste dag van het kampioensweekend in Abu Dhabi. De Nederlander besloot de vrijdag als tweede, ruim drie tienden achter WK-leider Lando Norris.
"We zijn nog steeds niet snel genoeg", zei de 28-jarige Verstappen in de paddock van het Yas Marina Circuit. "Ik was redelijk tevreden met de auto, maar we moeten iets sneller zijn. Over het algemeen krijgen we de auto hier wel goed aan het werk."
Verstappen was niet alleen in de korte, maar ook in de langere run langzamer dan Norris. De Red Bull-coureur kan zondag alleen wereldkampioen worden als Norris buiten het podium eindigt.
"Het lijkt erop dat we een flink gat moeten dichten", vervolgde Verstappen. "We proberen de auto zo goed mogelijk te maken, maar we moeten nog even kijken hoeveel we nog kunnen doen. Zowel over één ronde als in de long run moet het echt beter."
Het slechte nieuws voor Verstappen was ook dat Piastri niet in de buurt kwam van de tijden van Norris. De Australiër besloot de vrijdag als elfde en ook Ferrari en Mercedes konden het tempo van Norris niet volgen.
Het raceweekend wordt zaterdag om 11.30 uur (Nederlandse tijd) vervolgd met derde vrije training. De kwalificatie is zaterdag om 15.00 uur en zondag om 14.00 uur begint de race.
Vrij weinig.quote:
Zou best kunnen ja. En dan Lando op zijn gemak de race uitrijden op P2 of P3.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:31 schreef THEFXR het volgende:
Ik zie max P2 kwalificeren en in de eerste bocht Lando inhalen, see u!!
Ik ben echt blijer met het verlies van Norris dan wat dan ook. Ik ben slecht.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:45 schreef DjVero het volgende:
Droomde vannacht dat Verstappen riant aan de leiding lag, Norris was aan het kutten rond P5, P6 en crasht halverwege. Verstappen met een olielek in ronde 51/58 aan de kant. BAM, Piastri kampioen!
Hangt klojo werkelijk Zelf de medalje om zijn dubbele nek?quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:06 schreef SiGNe het volgende:
Volgens mij grijpen ze alle 3 naast de beker en gaat Donald Trump ermee vandoor..
[ afbeelding ]
Jupsquote:Op vrijdag 5 december 2025 22:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hangt klojo werkelijk Zelf de medalje om zijn dubbele nek?
Celebs zijn veel belangrijkerquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:45 schreef THEFXR het volgende:
Ik wil toch zondag het ultimie camera werk hebben, inclusief een camera op Zak en Jos.
Jos zit in Afrika voor een rally, zei Max in de persco. En Sophie is ook gewoon thuis bij haar honden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:45 schreef THEFXR het volgende:
Ik wil toch zondag het ultimie camera werk hebben, inclusief een camera op Zak en Jos.
Het bootje is in elk geval in Monacoquote:Op zaterdag 6 december 2025 00:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Jos zit in Afrika voor een rally, zei Max in de persco. En Sophie is ook gewoon thuis bij haar honden.
Ik denk dat Kelly er wel is. Die dan maar?
Goh Max kan champ worden, maar Jos is er niet bij. Jammer, wilde toch wel de spanning bij hem zien.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Jos zit in Afrika voor een rally, zei Max in de persco. En Sophie is ook gewoon thuis bij haar honden.
Ik ben bang dat er weinig spanning is. Norris vanaf pole en rijdt 20 seconden weg van de rest.quote:Op zaterdag 6 december 2025 05:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Goh Max kan champ worden, maar Jos is er niet bij. Jammer, wilde toch wel de spanning bij hem zien.
Ik heb persoonlijk wel het idee dat de aanwezigheid van pa Jos altijd een positieve invloed op de uitslag van een F1 race heeft gehad.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Max heeft het al niet meer in eigen hand, dat wisten we al voor de race.quote:Op zaterdag 6 december 2025 06:27 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk VER na het lezen van die reactie, er zal nog wat werk verzet moeten worden in FP3
Nee, het is een sportquote:Op zaterdag 6 december 2025 09:24 schreef AnneX het volgende:
Hou nou toch eens op over crashen en uitval.
Gewoon racen: strategie, tactiek, kundige rijders én goeie bolides.
Het is een spelletje. Toch!?
Het is maar een spelletjequote:Op zaterdag 6 december 2025 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max maakt zich niet eens druk, hij wil lol hebben. Hij zal er niet wakker van liggen als hij de titel niet wint uiteindelijk. Een spannende afsluiting en dan op naar 2026.
We went car racing, ok?quote:
Zonder uitval en crashes wordt Norris kampioen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:24 schreef AnneX het volgende:
Ik zou hier 'fouten en/of pech' van maken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zonder uitval en crashes wordt Norris kampioen.![]()
It's all in the game.
Zal wel meevallen denk ik.quote:
Net zoals Hamilton 4 jaar gele... Oh wachtquote:Op zaterdag 6 december 2025 08:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er weinig spanning is. Norris vanaf pole en rijdt 20 seconden weg van de rest.
Ja, maar Norrisquote:Op zaterdag 6 december 2025 09:24 schreef AnneX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |