Jos zit in Afrika voor een rally, zei Max in de persco. En Sophie is ook gewoon thuis bij haar honden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:45 schreef THEFXR het volgende:
Ik wil toch zondag het ultimie camera werk hebben, inclusief een camera op Zak en Jos.
Het bootje is in elk geval in Monacoquote:Op zaterdag 6 december 2025 00:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Jos zit in Afrika voor een rally, zei Max in de persco. En Sophie is ook gewoon thuis bij haar honden.
Ik denk dat Kelly er wel is. Die dan maar?
Goh Max kan champ worden, maar Jos is er niet bij. Jammer, wilde toch wel de spanning bij hem zien.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Jos zit in Afrika voor een rally, zei Max in de persco. En Sophie is ook gewoon thuis bij haar honden.
Ik ben bang dat er weinig spanning is. Norris vanaf pole en rijdt 20 seconden weg van de rest.quote:Op zaterdag 6 december 2025 05:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Goh Max kan champ worden, maar Jos is er niet bij. Jammer, wilde toch wel de spanning bij hem zien.
Ik heb persoonlijk wel het idee dat de aanwezigheid van pa Jos altijd een positieve invloed op de uitslag van een F1 race heeft gehad.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Max heeft het al niet meer in eigen hand, dat wisten we al voor de race.quote:Op zaterdag 6 december 2025 06:27 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk VER na het lezen van die reactie, er zal nog wat werk verzet moeten worden in FP3
Nee, het is een sportquote:Op zaterdag 6 december 2025 09:24 schreef AnneX het volgende:
Hou nou toch eens op over crashen en uitval.
Gewoon racen: strategie, tactiek, kundige rijders én goeie bolides.
Het is een spelletje. Toch!?
Het is maar een spelletjequote:Op zaterdag 6 december 2025 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max maakt zich niet eens druk, hij wil lol hebben. Hij zal er niet wakker van liggen als hij de titel niet wint uiteindelijk. Een spannende afsluiting en dan op naar 2026.
We went car racing, ok?quote:
Zonder uitval en crashes wordt Norris kampioen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:24 schreef AnneX het volgende:
Ik zou hier 'fouten en/of pech' van maken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zonder uitval en crashes wordt Norris kampioen.![]()
It's all in the game.
Zal wel meevallen denk ik.quote:
Net zoals Hamilton 4 jaar gele... Oh wachtquote:Op zaterdag 6 december 2025 08:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er weinig spanning is. Norris vanaf pole en rijdt 20 seconden weg van de rest.
Ja, maar Norrisquote:Op zaterdag 6 december 2025 09:24 schreef AnneX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |