Naja, er doen 2 beste wagens mee en die andere papaya won ook wel eens een paar racesquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:13 schreef DKUp het volgende:
Makkelijk iedere race kunnen winnen met de beste wagen was het toch volgens Norris tegenover Hamilton.
Nee, dat ie zoveel verloor.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Reed in de fast lane en max reed daar ook, kreeg te laat te horen dat Norris er aan kwam
Gewaagd..quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:15 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik zie Max, Oscar, of Lando nog wel kampioen worden zondag.
Dan had Verstappen niks horen te winnen dit seizoen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Naja, er doen 2 beste wagens mee en die andere papaya won ook wel eens een paar races
In theorie wel natuurlijk.quote:
Verstappen won in 22 en 23 toch ook niet alles?quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan had Verstappen niks horen te winnen dit seizoen.
Welkomquote:
Dank. Wel net iets te laat, maar werk moest ook af.quote:
Lekker krassen.quote:
Norris zei het hèquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Verstappen won in 22 en 23 toch ook niet alles?
Eerst even de kwalificatie afwachten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
Hadjar gaat zondag even dwars zitten voor de McLarens
Truequote:Op vrijdag 5 december 2025 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst even de kwalificatie afwachten.
Nee Olav Mol, dat is niet zo. Die swing scheelt maar 6 punten. Exact het aantal punten dat Norris overigens buiten zijn schuld tov Piastri verloor in las Vegas waar de rijders niks aan konden doen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:20 schreef SiGNe het volgende:
Van alle 3 heeft Norris het minst aantal rondes aan de leiding gelegen, Piastri het meest.
En Piastri moest ook punten inleveren ten gunste van Norris, als dat neit gebeurd was hadden ze evenveel punten gehad en had Max net 1 puntje meer dan Oscar en Lando.
Max heeft wel echt een voordeel met zijn nieuwe onderdelen, alles gaat morgen maximaal open verwacht ik.quote:
alles om maar geen teamorders te hoeven gevenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:32 schreef DKUp het volgende:
Het verschil tussen Norris en Piastri gaat echt nergens over.
Dat is ook een beetje mijn hoop.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:33 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Max heeft wel echt een voordeel met zijn nieuwe onderdelen, alles gaat morgen maximaal open verwacht ik.
Ploft het? Dan is het maar zo, maar McLaren kan dat veel minder
bearman gaat winnen zondag.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Beer tevreden met zijn auto.
[ afbeelding ]
Je weet hoe het gaat in de kwaliquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:32 schreef Newone82 het volgende:
[..]
McLaren gaat zoals verwacht weer erg goed.
Tijd om hem in de prak te rijden dusquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Beer tevreden met zijn auto.
[ afbeelding ]
What???? Het voelt gewoon aan als verraad.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:36 schreef MoreDakka het volgende:
Ik hoop op flink wat drama tussen de McLarens maar verwacht een eenvoudige overwinning voor Norris.
Maar ik ga niet dezelfde fout maken zoals 2021 toen ik halverwege de race de tv uit zette en wat anders ging doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |