Verstappen sneller op het gebied waar je kan inhalen.quote:
Max P2, Yuki is nergens.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hamilton is ook nergens….
1+1=2 zou je denken….
Blijft een naar ventje met de uitstraling van een verwend kind.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Beer tevreden met zijn auto.
[ afbeelding ]
De Mercedes was weer dominant zoals altijd dus ik had al opgegevenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
What???? Het voelt gewoon aan als verraad.
Heb je niets aan als je moet inhalen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verstappen sneller op het gebied waar je kan inhalen.
Is wel handig dat je sneller bent bij inhalenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je niets aan als je moet inhalen.
Maar je koopt er geen flikker van als je op bijna een seconde wordt gereden in S3.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is wel handig dat je sneller bent bij inhalen
Net op tijd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Oja, even snel melden zodat er een vinkje achter m'n naam staat
Notedquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:
* TheStigsDutchCousin lijstje paktquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Stig en ik gaan overleggen of dit zo mag.
Ja Norris zei ook dat er geen teamorders van hem hoeven komen en Zak zei weer van wel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit wordt tegengesproken door betrouwbaardere bronnen.
Zak in zak van Sinterklaasquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja Norris zei ook dat er geen teamorders van hem hoeven komen en Zak zei weer van wel.
Daar gaat de meest seniore moderator over.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Stig en ik gaan overleggen of dit zo mag.
Als je P1 rijdt hoeft je niks in te halenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is wel handig dat je sneller bent bij inhalen
Ff bookmarken voor als Piastri kampioen wordt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:55 schreef Zorro het volgende:
Ik zie het al, Max gaat winnen want Norris voorzichtig bij de start. Norris tweede, Piastri nergens te zien.
Nachtkaars.
Als dat gebeurt mag je bookmarken zoveel je wil, dan vind ik alles leuk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ff bookmarken voor als Piastri kampioen wordt.
Zolang die goed rijdt mag dat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Blijft een naar ventje met de uitstraling van een verwend kind.
Mwoah, je bent zo vaak afwezig dat ik zelf je senioriteit in twijfel trek.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar gaat de meest seniore moderator over.
Die van Max lopen best hard op.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mwoah, je bent zo vaak afwezig dat ik zelf senioriteit in twijfel trek.
Nieuw asfalt. Schijnt het door te komen.quote:
Ik ben veel aanwezig geweest in de eerste jarenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mwoah, je bent zo vaak afwezig dat ik zelf senioriteit in twijfel trek.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben veel aanwezig geweest in de eerste jaren
Op de baan hopelijk.quote:
rustig aan het rijden alsof het VT1 wasquote:
Reed op oude bandenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die van Max lopen best hard op.
En dat is welke bron precies?quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit wordt tegengesproken door betrouwbaardere bronnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |