quote:
Zal je zien dat hij juist degene is die de nooduitgang open heeft gedaanquote:Een terminaal zieke Ajax-fan die als allerlaatste wens heeft om bij een thuiswedstrijd van zijn club te zijn, mag vanmiddag in een lege Johan Cruijff Arena het restant van de wedstrijd tegen FC Groningen bijwonen. Dat bevestigt een woordvoerder van stichting Wensenambulance Noord-Holland.
De Amsterdammer ligt sinds september in een hospice en heeft niet lang meer te leven. Zondagavond was hij bij de wedstrijd aanwezig, maar die werd na zes minuten stilgelegd vanwege het massaal afsteken van vuurwerk door de harde kern van Ajax. Na de hervatting ging het meteen weer mis, waarna de wedstrijd op last van de Amsterdamse burgemeester Halsema definitief werd gestaakt.
Door het vuurwerkincident worden de laatste 84 minuten van Ajax-FC Groningen vanmiddag om 14.30 uur gespeeld in een lege Johan Cruijff Arena. Op één iemand na: de terminaal zieke man mag wél aanwezig zijn, schrijft NH
Gewoon de VVD uitnodigen en als ze binnenkomen zit Jesse ook ineens aan tafelquote:Op dinsdag 2 december 2025 10:00 schreef Fretwork het volgende:
Hoelang nog tot dat Buma een plan presenteert waarin VVD zich prima kan vinden, maar Ieniemienie boos gaat doen omdat GLPvdA zich er ook in kan vinden?
Nu al ‘zin’ in.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:00 schreef Fretwork het volgende:
Hoelang nog tot dat Buma een plan presenteert waarin VVD zich prima kan vinden, maar Ieniemienie boos gaat doen omdat GLPvdA zich er ook in kan vinden?
We gooien alles overboord waar de hardwerkende Nederlander op gestemd heeftquote:Op dinsdag 2 december 2025 10:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Of wacht, ik weet hem:
“HRA is voor ons een breekpunt zolang GL/PvdA aan de tafel zit. We kunnen het onze kiezers niet maken om twee verkiezingsbeloften te breken.”
Dat moet vandaag nog wel lukken…quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:00 schreef Fretwork het volgende:
Nog maximaal 5 uurquote:Op dinsdag 2 december 2025 10:00 schreef Fretwork het volgende:
Het ‘basisplan is prima, maar moet nog wel verder naar rechts getrokken worden. Dat kan niet met Gl/PvdA’quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog maximaal 5 uur
Het zal om punten en komma's gaan maar geheid dat Ieniemienie inderdaad gaat zeggen dat het verschil te groot is.
Het erge is dat ze ergens nog gelijk heeft ook, alleen niet helemaal op de manier die ze bedoelde.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Annemarie Jorritsma is het vleesgeworden dedain.
Ze hekelt daarom ook de uitslag. 'Je hoort altijd te zeggen dat de kiezer gelijk heeft, maar ik vind dat de kiezer geen gelijk heeft.' Volgens haar hebben stemmers 'niet nagedacht over de mogelijke consequenties van hun stem' en zijn ze 'heel erg gestuurd door de peilingen'. 'Daar ben ik echt van overtuigd. Het is gewoon niet goed.' Ze ergert zich er ook aan dat 'de kiezer allerlei kleine partijtjes een paar zeteltjes heeft gegeven'. Volgens Jorristma kunnen die partijen 'uiteindelijk niet zoveel bereiken'.
Oh, ze heeft ook gelijk dat peilingen verboden moeten worden. Alleen is de mens van nature infantiel. Het is, ook neurobiologisch gezien, niet verstandig om zulk dedain over mensen uit te spreken. We leven in een samenleving waar alle onderliggende structuren steeds meer (moedwillige) domheid aanjagen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het erge is dat ze ergens nog gelijk heeft ook, alleen niet helemaal op de manier die ze bedoelde.
De altijd mokerdomme kiezers hebben namelijk inderdaad niet nagedacht over de consequenties van hun stem en zijn volledig gestuurd door de peilingterreur.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:30 schreef DiegoFuser het volgende:
De nieuwe stomdronken BV die achter het stuur is uit.
We wachten op de rehabilitatie bij Karrel aan tafel.
https://www.hln.be/binnen(...)eerspannig~a64c2760/
quote:Een dag na zijn veroordeling tot zes maanden gevangenisstraf heeft acteur Matthias Schoenaerts (47) voor het eerst gereageerd. Via Instagram deelde hij een video van ex-bokser Mike Tyson over loyaliteit en tegenslag. De boodschap: “Mensen zijn opportunisten.”
De wens is toch niet in vervulling gegaan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:45 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Zal je zien dat hij juist degene is die de nooduitgang open heeft gedaan
quote:"Toen de vrijwilligers vanmiddag bij het hospice arriveerden om alsnog zijn laatste wens te vervullen, bleek helaas dat zijn conditie dusdanig is verslechterd dat zijn laatste wens nooit meer in vervulling zal gaan."
Ik haat Mona Keijzer. Verbijsterend dat iemand zo ver is gekomen in de politiek (nog voor dat ze bij de wappiepartijen zat)quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:44 schreef Pino112 het volgende:
Ach Wappie Mona
https://nos.nl/artikel/25(...)den-oordeelt-rechter
Dilan lekker bezig met een stukje Mileiquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:24 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Geert Milders
Ach, Dilan
Die reacties kon je echt van mijlenver zien aankomen.
Sarah Palin was ook bijna Veep. (OK, in shithole country USA, maar toch)quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik haat Mona Keijzer. Verbijsterend dat iemand zo ver is gekomen in de politiek (nog voor dat ze bij de wappiepartijen zat)
Ja met zo’n shithole moet je het niet vergelijkenquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:13 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Sarah Palin was ook bijna Veep. (OK, in shithole country USA, maar toch)
Niet eens domme voorspellingen van Zjak Nieuwlaat en alle Nederlandse voetballers thuis opbellen of ze blij zijn met de loting?quote:Op woensdag 3 december 2025 08:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou de WK-loting maar overslaan.
Optredens van Andrea Bocelli, Robbie Williams, Nicole Scherzinger en tot slot Village People met YMCA... Met mokerirritante Kevin Hart als een van presentatoren.
Jeetje
Gaan ze Andrea Bocelli de blinde loting laten doen?quote:Op woensdag 3 december 2025 08:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou de WK-loting maar overslaan.
Optredens van Andrea Bocelli, Robbie Williams, Nicole Scherzinger en tot slot Village People met YMCA... Met mokerirritante Kevin Hart als een van presentatoren.
Jeetje
@Sociosquote:
Ik doe niet meer aan Spotify. Qobuz is beter voor de artiest en beter voor het geluid (alleen niet beter voor je portemonnee).quote:Op woensdag 3 december 2025 14:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Spotify Wrapped is uit, jongens en meisjes!!
Wat een heerlijke top-10 van mijn 2025-playlist.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2025 14:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
De leven en laten leven.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:08 schreef Pino112 het volgende:
Susan en Freek die hun kindje Sef noemenSchaamteloos.
Maar iedereen vindt het fantastisch want het is zo zielig!!
Of Stichting Energiefonds (Hoek van Holland)?quote:Op woensdag 3 december 2025 16:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Vernoemd naar Sef Vergoossen neem ik aan?
Zou kunnen verwijzen naar Suzan en Freek.quote:
Dit had ik dus helemaal niet door.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou kunnen verwijzen naar Suzan en Freek.
Maar goed dat ze geen Suzanne en Xantippe heten danquote:Op woensdag 3 december 2025 16:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou kunnen verwijzen naar Suzan en Freek.
Of Katja und Timo.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar goed dat ze geen Suzanne en Xantippe heten dan
Timon en Tanjaquote:Op woensdag 3 december 2025 16:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar goed dat ze geen Suzanne en Xantippe heten dan
Je heet echt Franklop? En je vrouw Sanne?quote:Op woensdag 3 december 2025 17:26 schreef franklop het volgende:
Wij hebben thuis dezelfde initialen, maar Sef heeft nooit op een lijst gestaan bij ons
Wel Frank jaquote:Op woensdag 3 december 2025 18:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je heet echt Franklop? En je vrouw Sanne?
Stevenicoline?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:07 schreef Steven184 het volgende:
Overigens dacht men bij onze derde dat de naam ook een samentreksel van onze namen was, wat bij ons zelf nooit was opgekomen.
Nee mijn reactie was ook van, ja dit kan echt niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:08 schreef Pino112 het volgende:
Susan en Freek die hun kindje Sef noemenSchaamteloos.
Maar iedereen vindt het fantastisch want het is zo zielig!!
K3 en Kinderen voor Kinderen domineren hierquote:Op woensdag 3 december 2025 14:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
En Tidal?quote:Op woensdag 3 december 2025 14:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan Spotify. Qobuz is beter voor de artiest en beter voor het geluid (alleen niet beter voor je portemonnee).
Fleetwood Macquote:Op woensdag 3 december 2025 14:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat de broer van Big Mac?quote:
Ho maar weer.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is dat de broer van Big Mac?
😉quote:
Dan mis je watquote:Op woensdag 3 december 2025 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb dus totaal geen idee wat dit allemaal is
John Maus, Still Corners en Destroyer moet je wel kennen.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb dus totaal geen idee wat dit allemaal is
Nou nou nou, niet teveel complimentjes, anders gaat @AllesKaputt weer naast z'n marcheerlaarzen lopenquote:Op woensdag 3 december 2025 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
John Maus, Still Corners en Destroyer moet je wel kennen.
Vooral groot fan van dat album van Destroyer. Kaputt is een meesterwerkje.
Ik heb wat huiswerk zo te horen. Binnenkort kom ik met een stukje terugkoppeling.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zal wel aangehouden worden met die 5000 uur aan materiaal wat eventueel nog beluisterd moet wordenquote:
Waarom stemmen mensen daar dan nog op. Ik had ze hetzelfde lot gegund als NSCquote:
Wees blij dat onze rechters nog gewoon het bewijs beoordelen in plaats van een jury die aan alle kanten beïnvloed wordt. En als er onvoldoende bewijs is kan er niet veroordeeld worden. Er zal nog wel hoger beroep volgen want een strafeis van 5 maanden betekent toch dat het OM dacht een stevige zaak te hebben.quote:
Ooit naar de live-uitvoering van dat album geweest, topshowquote:Op woensdag 3 december 2025 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Happy B-day allen!quote:
Er komt al 7x Suzan en Freek bij, houdt het dan nooit op?quote:Op donderdag 4 december 2025 12:30 schreef Slobeend het volgende:
Nu al geen zin in de Top 2000 bonus die hieruit gaat voortkomen (überhaupt geen zin in de Top 2000 maar dit geheel terzijde).
Hoe het danst weer in mijn playlist geknaldquote:Op donderdag 4 december 2025 13:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toch even Dromen zijn bedrog blasten.
Wel een beetje sef, euh sufquote:Op donderdag 4 december 2025 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er komt al 7x Suzan en Freek bij, houdt het dan nooit op?
Heet jouw dochter Fap?quote:
Gaat komende zomer gewoon nog ONSquote:Op donderdag 4 december 2025 15:35 schreef hhh38 het volgende:
Einde tijdperk Furdjel?
@:Szura @:DeeBee
Die gaan ook wel in de top 10 komen denk ikquote:Op donderdag 4 december 2025 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er komt al 7x Suzan en Freek bij, houdt het dan nooit op?
Vurdjul, Memphis en Dolle Denzel allemaal afwezig aankomende WK, en dat Koeman ineens een fatsoenlijke tactiek opbouwt met zijn overgebleven spelers, dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaat komende zomer gewoon nog ONSWK verknallen samen met Memvis en Koetje
Kan de ICE ons niet even verlossen van Furdjel, Memvis en Koetje?quote:Op donderdag 4 december 2025 16:05 schreef Szura het volgende:
Conservatieve draak Koetje houdt tot in het graf vast aan Furdjul
Hoeveel blessures zouden we verwijderd zijn van Gini?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaat komende zomer gewoon nog ONSWK verknallen samen met Memvis en Koetje
Het vuurtje is al een aantal seizoenen aan het doven bij Virgil... Hijzelf of de trainers krijgen het maar niet aangewakkerd.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:35 schreef hhh38 het volgende:
Einde tijdperk Furdjel?
@:Szura @:DeeBee
Gini nog eerder dan Veerman.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoeveel blessures zouden we verwijderd zijn van Gini?
Die gaan gewoon meedoen, waarna WIJ ook gewoon mee zullen doenquote:Op donderdag 4 december 2025 18:08 schreef Momo het volgende:
Ze gaan bij de EBU nu stemmen of Israël mag meedoen volgend jaar met songfestival, heeft Spanje zich hard voor gemaakt.
Heb ook wel zo een gevoel ondanks de eerdere woorden van AVROTROS, zeker nu Davina Michele zich heeft aangemeld, de kandidaat waar het volk roept dat ze moet meedoen.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Die gaan gewoon meedoen, waarna WIJ ook gewoon mee zullen doen
Koetje heeft toch ook wel eens gezondheidsproblemen gehad?quote:Op donderdag 4 december 2025 17:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kan de ICE ons niet even verlossen van Furdjel, Memvis en Koetje?
Toch niet dusquote:Op donderdag 4 december 2025 18:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb ook wel zo een gevoel ondanks de eerdere woorden van AVROTROS, zeker nu Davina Michele zich heeft aangemeld, de kandidaat waar het volk roept dat ze moet meedoen.
Maar echt, ook niet verwacht, maar in deze tijd achter je principes blijven staan over Israël is echt knap.quote:
Announce Gouke Moes morgenochtend jankend voor een cameraquote:Op donderdag 4 december 2025 18:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Announce kamervragen van Geert, voorafgegaan aan een ziedende tweet binnen nu en 30 minuten.
Bij de altijd jankende Thomas van Groningen en dan op de andere zender Wierd?quote:Op donderdag 4 december 2025 18:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Announce Gouke Moes morgenochtend jankend voor een camera
Slot op de deur, kent de club, stukje ervaring, er komt wel iemand binnen...WIJ zijn 2 blessures verwijderd van een heel pak ellendequote:Op donderdag 4 december 2025 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoeveel blessures zouden we verwijderd zijn van Gini?
Altijd tegen Fok! en de grote leider. Blijven doneren?quote:Op donderdag 4 december 2025 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doek FOK! maar op nu er geen ESF-piek in mei is.
Pas nou op. Volgens Gurney leest de Fok Gestapo mee in WLR.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:02 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit wordt ook smullen op de stormfrontpage.
Ja dit soort posts kunnen volgens mij voor een flinke ban zorgenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pas nou op. Volgens Gurney leest de Fok Gestapo mee in WLR.
#PrayForBob #JeSuisImmerDeBesteBobquote:Op donderdag 4 december 2025 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, we zijn weer een user kwijt.
Vrijheid van meningsuiting, tot je op mijn lange tenen gaat staan.
Wanneer lever jij je blauwe kleurtje in?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, we zijn weer een user kwijt.
Vrijheid van meningsuiting, tot je op mijn lange tenen gaat staan.
Niet vanwege deze post toch?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pas nou op. Volgens Gurney leest de Fok Gestapo mee in WLR.
Wanneer lever jij je blauwe kleurtje in?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, maar een (maand!) ban voor de betreffende post is ook echt ridicuul.
Mag jij dat zomaar hardop roepen?!quote:Op donderdag 4 december 2025 19:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wij hebben hier wel vrijheid van meningsuiting toch?quote:
Als je blauw bent meestal nietquote:Op donderdag 4 december 2025 19:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wij hebben hier wel vrijheid van meningsuiting toch?
Wanneer lever jij je blauwe kleurtje in?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel helemaal gelijk
Ik ken mijn klassiekers, dit wordt ongetwijfeld vroeg of laat voor me gedaan.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Wanneer lever jij je blauwe kleurtje in?
Niet met het nieuwe systeem denk ikquote:Op donderdag 4 december 2025 19:35 schreef Pino112 het volgende:
Oei, heeft Bob nu een beginnend FPCL-probleem?
Altijd tegen ons, de wouten pakken altijd de verkeerdenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bob doet nooit iemand kwaad, hoe kan dit?
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:54 schreef Fretwork het volgende:
Mijn Spotify Wrapped is overigens compleet verneukt door mijn 1-jarige snob die alleen in slaap kon vallen met Vivaldi tussen de maanden juni en oktober...
Fok ban is bam voor jouw site?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:35 schreef Pino112 het volgende:
Oei, heeft Bob nu een beginnend FPCL-probleem?
Wim had ook altijd gewoon emailadres als alternatiefquote:Op donderdag 4 december 2025 19:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Niet met het nieuwe systeem denk ik
Pinogod maakt het mogelijk om hier de waarheid te spreken
Dat niet, maar dan valt er niet mee te posten rondom het bieden. Toch wel een van de leukste dingen.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Fok ban is bam voor jouw site?
Belachelijk besluit van de AVROTROS om hem een maandje op vakantie te sturen.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:14 schreef skysherrif het volgende:
justiceforbob, lekker besluit van de avrotros
Nu niet meer, ha!quote:Op donderdag 4 december 2025 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bobgod post toch ook wel eens mee in het Top 2000 topic?
Rip
Deel de post dan.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja die dus níet.quote:
Vinden jullie ook dat Zwarte Piet het songfestival moet winnen?quote:Als je door zoveel zogenaamd inclusieve mensen wordt buitengesloten van een leuk liedjesfeestje en wordt gepest mag je van mij winnen. Net als Zwarte Piet.
Volwassen tokkies die boos worden om Sinterklaasquote:Op donderdag 4 december 2025 20:51 schreef Felagund het volgende:
Ach Hoofdpiet.
https://www.msn.com/nl-nl(...)der-laan/ar-AA1RJ48g
De geradicaliseerde schavuit was vanmiddag nog boos omdat zijn hypothetische kilo vlees volgens hem binnenkort 50 euro gaat kosten.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:51 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Vinden jullie ook dat Zwarte Piet het songfestival moet winnen?
Hartstikke gek.
Boos zijn omdat het mysterie van Sinterklaas zogenaamd zou worden verpest en dan zelf de man die Hoofdpiet speelt willen vermoorden.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Volwassen tokkies die boos worden om Sinterklaas
kIcK oUt ZwArTe PiEt VeRpEsT hEt SiNtErKlAaSfEeStquote:Op donderdag 4 december 2025 20:51 schreef Felagund het volgende:
Ach Hoofdpiet.
https://www.msn.com/nl-nl(...)der-laan/ar-AA1RJ48g
Ondertussen zijn de advertenties nog steeds terrorquote:Op donderdag 4 december 2025 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De geradicaliseerde schavuit was vanmiddag nog boos omdat zijn hypothetische kilo vlees volgens hem binnenkort 50 euro gaat kosten.
quote:Op donderdag 4 december 2025 21:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Ondertussen zijn de advertenties nog steeds terror
Tot een paar jaar terug geloofde ik nog echt dat hij te druk was om op alle relevante posts te reageren in FB/Bug. Maar nu heeft die zelfs tijd de FP te gebruiken zoals boomers tegenwoordig met Facebook doen.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mens heeft belangrijkere dingen te doen. Zoals van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat boze artikeltjes schrijven (tussen de AI muziek door). Dit is zo goed.
Ik zie dat grote vriend iteejer uiteindelijk moest komen opdraven om de boel te komen sussen, terwijl de grote baas nog steeds schittert in afwezigheid.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:06 schreef Szura het volgende:
was vanmiddag nog boos omdat zijn hypothetische kilo vlees volgens hem binnenkort 50 euro gaat kosten.
Ondertussen zijn de advertenties nog steeds terror
Na het WK Darts is het klaar denk ik.quote:
Het is dat ik gisteren al een frikandel heb gegeten, anders was ik mogen ter ere van Bob naar de snackbar in de buurt gegaan.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na het WK Darts is het klaar denk ik.
Dus laten we ons allemaal tot die tijd inhouden. Ik wil niet nog meer kwaliteitsusers als @:immerdebestebob verliezen
Die user doet ook echt geen vlieg kwaad
Ik zit echt klaar voor een mooie Nederpop-country versie van deze klassieker:quote:Op donderdag 4 december 2025 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mens heeft belangrijkere dingen te doen. Zoals van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat boze artikeltjes schrijven (tussen de AI muziek door). Dit is zo goed.
https://www.theguardian.c(...)ind-fifa-peace-prizequote:Op vrijdag 5 december 2025 07:25 schreef Szura het volgende:
Ook zo benieuwd wie vandaag de FIFA vredesprijs krijgt?
Valt mooi samen met de vredesmissie in Venezuelaquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:25 schreef Szura het volgende:
Niet Danny!quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:25 schreef Szura het volgende:
Is WijZijnWLR al klaar?quote:
OWS 2026 moeten we ook nog even overleven he? En dan is de Tour alweer bijna.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na het WK Darts is het klaar denk ik.
Dus laten we ons allemaal tot die tijd inhouden. Ik wil niet nog meer kwaliteitsusers als @:immerdebestebob verliezen
Die user doet ook echt geen vlieg kwaad
De neofascisten praten helemaal niet meer met het land waar het nazisme is uitgevonden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Valt mooi samen met de vredesmissie in Venezuela
Paar weken terug was er een post in NWS van iemand die hoopte dat Adolf weer terug zou komen om orde op zaken te stellen met alle buitenlanders. Geen eens een ban, enkel die post verwijderd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:38 schreef Fretwork het volgende:
#FreeBob
Kan me niet voorstellen dat het erger was dan toen iemand tegen mij zij dat er geen racisme was in NWS en ik 4 mensen quote die vonden dat we asielzoekers moesten ophangen in de hell holes waar ze vandaan kwamen.
Waarna al die "non racisten" aggressief kwamen doen
Dan heeft Bob Danny een stel tropische ziektes toegewenst lijkt mequote:Op vrijdag 5 december 2025 10:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Paar weken terug was er een post in NWS van iemand die hoopte dat Adolf weer terug zou komen om orde op zaken te stellen met alle buitenlanders. Geen eens een ban, enkel die post verwijderd.
Nouja ik heb zelf het proces achter de schermen gezien, meestal melden mods iemand, FA oordelen. Soms wordt er wel of niet een ban gezet. Soms een dag, soms een week. Maar een maand dan moet je wel echt zoiets hebben gedaan normaal gezien ja. Doodsverwensing op de user was volgens mij ook wel vaak 2 weken/maand.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:12 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dan heeft Bob Danny een stel tropische ziektes toegewenst lijkt me
Qua bans staat er dit:quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja ik heb zelf het proces achter de schermen gezien, meestal melden mods iemand, FA oordelen. Soms wordt er wel of niet een ban gezet. Soms een dag, soms een week. Maar een maand dan moet je wel echt zoiets hebben gedaan normaal gezien ja. Doodsverwensing op de user was volgens mij ook wel vaak 2 weken/maand.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat voor mij het feestje klaar is, makker.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OWS 2026 moeten we ook nog even overleven he? En dan is de Tour alweer bijna.
Hoe moet het dan verder met het Feyenoord topic?quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het gevoel dat voor mij het feestje klaar is, makker.
Racisme is niet meer zo erg want al die buitenlanders zijn zo stomquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Qua bans staat er dit:
Extra sancties (naar inzicht FA/A)
> Grove crewbash: week extra (bv uitschelden, doodwensen, nazivergelijkingen e.d.)
> Grove doods/ziekteverwensing (ik hoop dat je aan kanker sterft e.d.): trap omhoog + week extra
> Pornoflood e.d.: naar inzicht van de admin omdat dit gezien wordt als doelbewuste poging FOK! te schaden (mogelijk permban)
> Privégegevens verspreiden -> mogelijk permban, minstens 14 dagen
> Grof racisme -> naar inzicht, mogelijk permban
> Hack/DDoS/misbruik -> mogelijk permban + aangifte
> Doorposten tijdens ban: mogelijk trap omhoog met elke kloon
> Oplichtingsgevallen V&A: ban totdat het probleem is opgelost + meewerking met politie
enz
> illegale zaken (doxxing, handel verboden middelen) -> naar inzicht, mogelijk permban + aangifte
Wordt dat nog serieus genomen?
En bij relatief lichte crewbash lig je er meerdere weken tot een maand uit ipv de opgeschreven weekquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Racisme is niet meer zo erg want al die buitenlanders zijn zo stom
Ligt er ook aan wie en in welke context.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En bij relatief lichte crewbash lig je er meerdere weken tot een maand uit ipv de opgeschreven week
De FA's nemen dit serieus, normaal worden bans ook keurig opgebouwd. Dagje, dan een keer twee dagen, een week, een maand.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Qua bans staat er dit:
Extra sancties (naar inzicht FA/A)
> Grove crewbash: week extra (bv uitschelden, doodwensen, nazivergelijkingen e.d.)
> Grove doods/ziekteverwensing (ik hoop dat je aan kanker sterft e.d.): trap omhoog + week extra
> Pornoflood e.d.: naar inzicht van de admin omdat dit gezien wordt als doelbewuste poging FOK! te schaden (mogelijk permban)
> Privégegevens verspreiden -> mogelijk permban, minstens 14 dagen
> Grof racisme -> naar inzicht, mogelijk permban
> Hack/DDoS/misbruik -> mogelijk permban + aangifte
> Doorposten tijdens ban: mogelijk trap omhoog met elke kloon
> Oplichtingsgevallen V&A: ban totdat het probleem is opgelost + meewerking met politie
enz
> illegale zaken (doxxing, handel verboden middelen) -> naar inzicht, mogelijk permban + aangifte
Wordt dat nog serieus genomen?
Hebben mensen serieus een ban gehad omdat ze de AI creaties flut vonden?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De FA's nemen dit serieus, normaal worden bans ook keurig opgebouwd. Dagje, dan een keer twee dagen, een week, een maand.
Maarja, er loopt ook nog een A rond en waag het niet om iets negatiefs te zeggen over zijn fantastische AI-creaties. Ik speel ze zelf de hele dag af, ik luister nergens anders meer naar!
Maar ze zijn ook GEWELDIG toch? Dat vinden we allemaalquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben mensen serieus een ban gehad omdat ze de AI creaties flut vonden?
Drie maanden als het de opperhoofd betreft dat kan ik je wel vertellenquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wie en in welke context.
Dat is de reden dat ik een maand uit FB ben verwijderd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben mensen serieus een ban gehad omdat ze de AI creaties flut vonden?
SPOILER: GurneyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Frozen-assassin op 05-12-2025 14:28:53 ]
quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht dat het een grapje was maar Bob is dus werkelijk langdurig wegOPHOUDENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Dan laat je m kaal staanquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:30 schreef DiegoFuser het volgende:
Tijd voor wat lichtere onderwerpen.
Ik kocht zojuist een kerstboom, maar heb nu totaal geen zin om die helemaal te moeten versieren.
Er zit zo te horen juist geen licht inquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:30 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik kocht zojuist een kerstboom, maar heb nu totaal geen zin om die helemaal te moeten versieren.
Huur een oost blokker inquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:30 schreef DiegoFuser het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Oké, het is Sinterklaas en KOZP is weg, dus Zwarte Piet kan weer terug komen. De overgrote meerderheid heeft Zwarte Piet op nummer één staan en omdat het wemelt van de pro-Piet liedjes kon ondergetekende het niet laten er zelf ook wat te creëren. Hier een handvol pro-Piet liedjes in verschillende stijlen. Bij elk van de nummers staat het spotify linkje er direct onder, of zie hier het volledige Spotify album. Alle lyrics zijn van mezelf, evenals de gebruikte prompts.quote:NOS en NTR zenden songfestival uit nadat generaliserend AvroTros zich terugtrekt
Danny 05-12-2025 11:25 print
De NOS en NTR zullen het komende Eurovisie Songfestival uitzenden, zo heeft de NPO aangekondigd. AvroTros heeft briesend besloten hier niet aan mee te doen, omdat zij vinden dat Israël niet mag meedoen. De meeste landen waren het daarmee niet eens en dus mocht Israël wél meedoen, wat voldoende reden was voor AvroTros om stampvoetend 'dan doen wij lekker niet mee, ulla' te roepen. Voor het eerst sinds 1991 zal Nederland bewust geen inzending sturen naar het songfestival.
Waarom Taco Zimmerman van de AvroTros artiesten uit Israël discrimineert op basis van wat hun politieke leiders doen weten we niet, maar generaliserend is het natuurlijk wel.
Is het al bekend hoe laat de echte loting plaats gaat vinden? Dan kan ik dan inschakelen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zijn jullie ready voor de MAGA-mongolenshow?
Ze staan allemaal met hun ongeïnformeerde meninkjes vooraan als het over een WK wielrennen in Rwanda gaat, maar als het over een WK voetbal in het grootste shithole ooit gaat sluiten ze allemaal zwijgend aan in de polonaise.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:57 schreef Pistolero het volgende:
Jullie gaan dit daadwerkelijk kijken?
Uiteraard, lekker hatewatchenquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:57 schreef Pistolero het volgende:
Jullie gaan dit daadwerkelijk kijken?
Een vredesprijs aan jezelf uitreiken vinden ze zelfs in Rusland, Noord-Korea en Rwanda wat te ver gaan ja.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze staan allemaal met hun ongeïnformeerde meninkjes vooraan als het over een WK wielrennen in Rwanda gaat, maar als het over een WK voetbal in het grootste shithole ooit gaat sluiten ze allemaal zwijgend aan in de polonaise.
De stagiair die het live-blog bij de NOS doet is niet zo'n fan geloof ik.quote:Trump neemt prijs in ontvangst
Gianni Infantino prijst Donald Trump voor alles wat hij voor de mensheid betekent en alle oorlogen die hij heeft beëindigd. Trump zelf benadrukt nogmaals welke oorlogen hij heeft beëindigd en heeft voorkomen, bedankt zijn goede vriend Infantino en benadrukt hoe fantastisch het gaat met de Verenigde Staten sinds hij is aangetreden.
Waarvan akte.
In de VS zou die al het land zijn uitgegooid.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De stagiair die het live-blog op de NOS doet is niet zo'n fan geloof ik.
(lol)quote:More than 600 refugees from Kamanyola have crossed the Bugarama border, one of the crossing points between Rwanda and the Democratic Republic of Congo.
They are fleeing renewed fighting between the M23 rebel group and the DRC army, which is backed by the Wazalendo militia and Burundian forces, in the Kamanyola area of South Kivu Province.
This fighting, which has now entered its third day, intensified today with the sound of heavy artillery and the burning of one of the towers located on Kamanyola hill.
Residents living near the Bugarama border have been hearing loud explosions landing on the high hills of Kamanyola and seeing flashes from the heavy weapons being fired.
De nekloze president van Congo is nochtans het grotere probleem. Zijn amateuristische leger is nu met behulp van Burundi de boel aan het bombarderen, lekker man.quote:
Fascinerende situatie en achtergrond wel, toen ik er voor het WK was veel over gelezen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De nekloze president van Congo is nochtans het grotere probleem. Zijn amateuristische leger is nu met behulp van Burundi de boel aan het bombarderen, lekker man.
Nee, eerst VOETJEBAL.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:25 schreef Faraday01 het volgende:
Zouden we in Europa ook wakker worden na het nieuwe beleid van de US waar ze ons voor de bus gooien en voor alle dubieuze partijen op radicaal rechts gaan
In België wordt het wel opgepikt:
https://www.hln.be/buiten(...)nbaar-zijn~ad613828/
Des te meer je over die regio leest, des te minder je er nog van zult begrijpen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Fascinerende situatie en achtergrond wel, toen ik er voor het WK was veel over gelezen.
Burundi wist ik niet, dat die er bij betrokken waren nu. Oeganda heeft ook altijd wel een interessante rol gehad, maar DRC is ook wel een prachtige failed state.
Dat is niet nodig in Houstonquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:50 schreef Szura het volgende:
Japan, Tunesië, daar loop je wel voor warm hoor
Had in ieder geval de continenten goedquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:04 schreef franklop het volgende:
Nederland
Zuid-Korea
Ivoorkust
Europa playoff met Italië
quote:Er is helaas geen geld lieverd. Geen salaris, pure liefde. Als er geld is krijgen we een kleine bijdrage.
Voor mij is het belangrijker dat Danny z'n huis kan behouden en geen baan hoeft te zoeken.
Je loopt een beetje achter, het gaat heel slecht.
Geen baan hebben en lekker AI filmpjes maken hele dag. Mooi levenquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:50 schreef Szura het volgende:
Een bloemlezing van vandaag @:koffieplanterAl profiterend van de bijstand je frustraties jegens de wereld botvieren met een weblogje waar 16 mensen op af komen, ik vind het zo goed. De hele dag zuipen en AI liedjes maken, het is een leeg bestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
48 teams ellende. Het zou mij verbazen als er 1 een beetje normaal land de poule niet overleeft.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:51 schreef DeeBee het volgende:
Wat een bak narigheid deze poules, ongekend
Een mooie uitdaging voor Koeman, Virgil en onze leeuwenquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
48 teams ellende. Het zou mij verbazen als er 1 een beetje normaal land de poule niet overleeft.
We hadden Sochi moeten boycotten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland gaat met 9 punten verder en vliegt daarna gelijk eruit tegen Marokko
Colorado City, dan heb je het ook wel over het neusje van de zalm zeg. Daar zijn de familiestambomen een cirkel en tel je pas mee als je minimaal 10 vrouwen hebt.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In Colorado City roept een mazelenuitbraak eerder enthousiasme op dan angst: ‘Mijn zoons lijf kan dat prima aan’
Kwam uitgebreid aan bod in het artikel!quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Colorado City, dan heb je het ook wel het neusje van de zalm zeg. Daar zijn de familiestambomen een cirkel en tel je pas mee als je minimaal 10 vrouwen hebt.
Als ze nou eens hetzelfde principe op wapens toepassen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kwam uitgebreid aan bod in het artikel!
God heeft ons niet voor niets een immuunsysteem gegeven.
Ik vrees met grote vrezen dat de club nog de kant van ons aller Arne gaat kiezen ook.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Arend Martijn is de lul.
Eerst maandenlang als een drol spelen na een krabbel te hebben gezet onder je dikke contract.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:33 schreef Szura het volgende:
Twee wedstrijdjes op het bankie en in dan in de media gaan janken, ach Mootje
Als ze de kant van Mo kiezen is dat zo mogelijk nog veel dommer.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen dat de club nog de kant van ons aller Arne gaat kiezen ook.
Leuk voor hemquote:Op zaterdag 6 december 2025 23:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Nee, dan kun je nog altijd beter de richting de 40 gaande Messi hebben
Met beetje geluk, voor de niet 'Max' fans, heeft zijn team dan een waardeloze auto en rijdt hij jaren achter de feiten aanquote:Op zondag 7 december 2025 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijn dat we voor drie maanden verlost zijn van het verschrikkelijke autootjerijden.
Op naar Dakar!quote:Op zondag 7 december 2025 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijn dat we voor drie maanden verlost zijn van het verschrikkelijke autootjerijden.
Ik hoorde deze week dat de broertjes Coronel daar komend jaar ook weer gaan lopen stuntelen, dat moet heel Nederland volgen natuurlijk!quote:
Hoop dat ze niet meer terugkerenquote:Op zondag 7 december 2025 15:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik hoorde deze week dat de broertjes Coronel daar komend jaar ook weer gaan lopen stuntelen, dat moet heel Nederland volgen natuurlijk!
Zijn vader zal hem vast nog in elkaar rammenquote:
Loopt toch altijd van 1 december tot 1 december en dan bekendmaking nominaties op eerste zondag daarnaquote:Op zondag 7 december 2025 21:23 schreef Felagund het volgende:
Hebben ze nu gewacht met de nominatie van sportman van het jaar tot ze konden zien of MAX wel of niet kampioen is geworden?
Paar jaar terug werden de waterpolo dames na de definitieve nominaties nog toegevoegd.quote:Op zondag 7 december 2025 21:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Loopt toch altijd van 1 december tot 1 december en dan bekendmaking nominaties op eerste zondag daarna
Handbal!quote:Op zondag 7 december 2025 21:39 schreef Remco het volgende:
[..]
Paar jaar terug werden de waterpolo dames na de definitieve nominaties nog toegevoegd.
Omdat ze de VVD er bij willen betrekken? Een andere optie is er niet echt.quote:
Het is bukken voor Yesilgoz die ze dan droog in hun aarsje neemt.quote:Op zondag 7 december 2025 21:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat ze de VVD er bij willen betrekken? Een andere optie is er niet echt.
Binnen no-time al je zogenaamde principes overboord gooien en op de knietjes gaan voor de gijzelnemer, tsja.quote:Op zondag 7 december 2025 21:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
En al die links-progressieve stemmers zijn er weer met open ogen ingetuindquote:Op zondag 7 december 2025 22:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Binnen no-time al je zogenaamde principes overboord gooien en op de knietjes gaan voor de gijzelnemer, tsja.
Het moment dat je wist dat ging komen.quote:
Je kan nu al uittekenen dat dit minderheidskabinet binnen de kortste keren uit elkaar gaat klappen en vooral D66 en CDA keihard afgestraft gaan worden door de mokerdomme kiezers. Om bij de volgende verkiezingen weer massaal op Geert, Joost en Dilan te stemmen.quote:Op zondag 7 december 2025 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het moment dat je wist dat ging komen.
Overigens was een minderheidskabinet met GL/PvdA ook geen optie, want dan krijg je gewoon voor bijna geen plannen een meerderheid. De VVD heeft gewoon succesvol de formatie gegijzeld omdat ze weten dat je nauwelijks om ze heen kunt. Enige optie was nieuwe verkiezingen forceren en hopen dat die opportunisten keihard afgestraft worden.
Die groep die maar tegen beter weten in op het altijd rechtsafslaand D66 blijft stemmen mogen we ook best eens ter verantwoording roepen.quote:Op zondag 7 december 2025 22:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En al die links-progressieve stemmers zijn er weer met open ogen ingetuind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:door sociale controle zal het uiteindelijk bijna uitsterven.
Door NSB types bedoel je?
Mja, zonder heterdaadje ben ik wel benieuwd hoe ze je gaan aanpakken. Je moet met je vuurwerk natuurlijk niet te koop gaan lopen en het niet vroegtijdig afsteken, maar als je dat middernacht 31 december doet kan de buurt de politie bellen tot ze een ons wegen, maar zolang ze je niet betrappen met vuurwerk in je bezig kunnen ze niks. Dus je zet je doos vuurwerk ergens onder een boom en zolang er geen politie in de straat rijdt kun je steeds gewoon een cake pakken en afsteken. Daar gaan ze niks tegen kunnen doen. En hoe meer mensen dat gewoon volhouden hoe lastiger het wordt om er tegen op te treden.
quote:Op maandag 8 december 2025 09:16 schreef Szura het volgende:
We zijn alweer los voor vandaagEn al die muzikanten die geen geld meer verdienen door types die nu de markt overloaden met hun AI-shit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige andere optie is nieuwe verkiezingen, vrees ik. En ik weet niet of we er dan wel uit gaan komen. Dan verliest de VVD zeker zetels, maar niet naar links.quote:Op zondag 7 december 2025 22:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Binnen no-time al je zogenaamde principes overboord gooien en op de knietjes gaan voor de gijzelnemer, tsja.
Ik gok dat het juist wel goed uitpakt voor de VVD en niet voor D66. En dan zitten we vast aan premier Yesilgozquote:Op maandag 8 december 2025 09:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De enige andere optie is nieuwe verkiezingen, vrees ik. En ik weet niet of we er dan wel uit gaan komen. Dan verliest de VVD zeker zetels, maar niet naar links.
Dan is dit het best haalbare nu. Hopelijk smijt VVD hierna alsnog Yesilgoz weg. Maakt mij niet uit of het tactisch is of niet, ik haat dat mens gewoon.
Nee, want het geld is op bij VVD voor campagne en spindoktoren, en Yesilgoz is nog altijd vreselijk onpopulair. Ze kan dus alleen verder gaan op de radicale ‘anti-linkse’ tour, maar dat is een glijdende schaal waar partijen als PVV, FvD en JA21 simpelweg makkelijker op kunnen springen.quote:Op maandag 8 december 2025 09:28 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik gok dat het juist wel goed uitpakt voor de VVD en niet voor D66. En dan zitten we vast aan premier Yesilgoz
Geld voor campagne hebben ze helemaal niet meer nodig als je alleen maar 'BRRR LINKS' en 'HURDUR HYPOTHEEKRENTEAFTREK' hoeft te roepen in dit waanzinnig gave land.quote:Op maandag 8 december 2025 09:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, want het geld is op bij VVD voor campagne en spindoktoren, en Yesilgoz is nog altijd vreselijk onpopulair. Ze kan dus alleen verder gaan op de radicale ‘anti-linkse’ tour, maar dat is een glijdende schaal waar partijen als PVV, FvD en JA21 simpelweg makkelijker op kunnen springen.
En dat is precies een glijdende schaal, want daarmee trek je vooral meer mensen naar (radicaal)rechts. Terwijl je helemaal niet met PVV, FvD en BBB kunt besturen, en naar alle waarschijnlijkheid ook niet met JA21.quote:Op maandag 8 december 2025 10:47 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Geld voor campagne hebben ze helemaal niet meer nodig als je alleen maar 'BRRR LINKS' en 'HURDUR HYPOTHEEKRENTEAFTREK' hoeft te roepen in dit waanzinnig gave land.
[ afbeelding ]
Waarom heb je de illusie dat de VVD anno 2025 uberhaupt nog het land fatsoenlijk wil besturen?quote:Op maandag 8 december 2025 11:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dat is precies een glijdende schaal, want daarmee trek je vooral meer mensen naar (radicaal)rechts. Terwijl je helemaal niet met PVV, FvD en BBB kunt besturen, en naar alle waarschijnlijkheid ook niet met JA21.
De VVD is eigenlijk vooral haar naderende implosie aan het uitstellen, uitstellen. Maar alles wat daar nog over is is extreem opportunistisch. Met Yesilgoz voorop. Echt een waardeloos politicus.
AI, het blijft een wonderlijk zielloos fenomeen. Ik vraag mij altijd af:quote:Op maandag 8 december 2025 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En al die muzikanten die geen geld meer verdienen door types die nu de markt overloaden met hun AI-shit?
Inderdaad, alleen als je niet gehinderd wordt door enige (politieke) realiteitszin denk je dat GL-PvdA nog een optie is.quote:Op zondag 7 december 2025 21:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou me verbazen als dat zo blijft. Gokje: er is straks helemaal geen Pride match meer.quote:Op maandag 8 december 2025 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iran - Egypte wordt de LHBTQ+ Pride match op het WK
Dat vind ik best leuk
Waarom zou GLPVDA deels gaan gedogen, en wel aan tafel komen op sommige onderwerpen als het de VVD goed uitkomt als machtspartijtje?quote:Op maandag 8 december 2025 13:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen als je niet gehinderd wordt door enige (politieke) realiteitszin denk je dat GL-PvdA nog een optie is.
Ik vind het eigenlijk wel goed om de boel niet de traineren en door te pakken naar het minderheidskabinet. Ook helemaal geen slechte positie voor GL-PvdA want ze gaan je op zo veel onderwerpen nodig hebben en je hoeft je vingers niet te branden aan migratie-onderwerpen.
De minderheidscoalitie gaat voor redelijk beleid heel vaak GL-PvdA nodig hebben omdat onredelijk rechts / christelijk niet gaat leveren. Dan heb je GL-PvdA zijnde de mogelijkheid Yesilgoz stijl machtspolitiek te gaan spelen (wat veel linkse mensen dan opeens gaan toejuichen want hullie doen het ook) ofwel je kan veel invloed hebben op de inhoud door voorwaardelijke steun te geven. Dat hangt even af van wat voor soort politiek je wil bedrijven, maar een combinatie van beide lijkt mij alleszins redelijk. Dat lijkt me toch een prima positie?quote:Op maandag 8 december 2025 14:04 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Waarom zou GLPVDA deels gaan gedogen, en wel aan tafel komen op sommige onderwerpen als het de VVD goed uitkomt als machtspartijtje?
Terwijl Dilan het vertikt om überhaupt één keer aan een tafel te zitten met Klaver. Die logica ontgaat mij een beetje.
De huidige tijd vraagt om ultieme machtspolitiek om voor eens en altijd af te rekenen met het eeuwige getrol en rattengedrag dat de VVD maar uit de hoge hoed blijft toveren.quote:Op maandag 8 december 2025 19:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De minderheidscoalitie gaat voor redelijk beleid heel vaak GL-PvdA nodig hebben omdat onredelijk rechts / christelijk niet gaat leveren. Dan heb je GL-PvdA zijnde de mogelijkheid Yesilgoz stijl machtspolitiek te gaan spelen (wat veel linkse mensen dan opeens gaan toejuichen want hullie doen het ook) ofwel je kan veel invloed hebben op de inhoud door voorwaardelijke steun te geven. Dat hangt even af van wat voor soort politiek je wil bedrijven, maar een combinatie van beide lijkt mij alleszins redelijk. Dat lijkt me toch een prima positie?
Ompzig, FvD en PVV hebben al meermaals slecht doordachte gedachte experimenten die lijken op een zakenkabinet geopperd en proberen uit te voeren. Zoals een extraparlementair kabinet, een 'zakenkabinet onder leiding van Ompzigquote:Op maandag 8 december 2025 19:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, hopeloos dat de VVD er nu als winnaar uitkomt en er tegelijkertijd ook niet echt een alternatief is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |