SPOILER: GurneyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Frozen-assassin op 05-12-2025 14:28:53 ]
quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht dat het een grapje was maar Bob is dus werkelijk langdurig wegOPHOUDENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Dan laat je m kaal staanquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:30 schreef DiegoFuser het volgende:
Tijd voor wat lichtere onderwerpen.
Ik kocht zojuist een kerstboom, maar heb nu totaal geen zin om die helemaal te moeten versieren.
Er zit zo te horen juist geen licht inquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:30 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik kocht zojuist een kerstboom, maar heb nu totaal geen zin om die helemaal te moeten versieren.
Huur een oost blokker inquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:30 schreef DiegoFuser het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Oké, het is Sinterklaas en KOZP is weg, dus Zwarte Piet kan weer terug komen. De overgrote meerderheid heeft Zwarte Piet op nummer één staan en omdat het wemelt van de pro-Piet liedjes kon ondergetekende het niet laten er zelf ook wat te creëren. Hier een handvol pro-Piet liedjes in verschillende stijlen. Bij elk van de nummers staat het spotify linkje er direct onder, of zie hier het volledige Spotify album. Alle lyrics zijn van mezelf, evenals de gebruikte prompts.quote:NOS en NTR zenden songfestival uit nadat generaliserend AvroTros zich terugtrekt
Danny 05-12-2025 11:25 print
De NOS en NTR zullen het komende Eurovisie Songfestival uitzenden, zo heeft de NPO aangekondigd. AvroTros heeft briesend besloten hier niet aan mee te doen, omdat zij vinden dat Israël niet mag meedoen. De meeste landen waren het daarmee niet eens en dus mocht Israël wél meedoen, wat voldoende reden was voor AvroTros om stampvoetend 'dan doen wij lekker niet mee, ulla' te roepen. Voor het eerst sinds 1991 zal Nederland bewust geen inzending sturen naar het songfestival.
Waarom Taco Zimmerman van de AvroTros artiesten uit Israël discrimineert op basis van wat hun politieke leiders doen weten we niet, maar generaliserend is het natuurlijk wel.
Is het al bekend hoe laat de echte loting plaats gaat vinden? Dan kan ik dan inschakelen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zijn jullie ready voor de MAGA-mongolenshow?
Ze staan allemaal met hun ongeïnformeerde meninkjes vooraan als het over een WK wielrennen in Rwanda gaat, maar als het over een WK voetbal in het grootste shithole ooit gaat sluiten ze allemaal zwijgend aan in de polonaise.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:57 schreef Pistolero het volgende:
Jullie gaan dit daadwerkelijk kijken?
Uiteraard, lekker hatewatchenquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:57 schreef Pistolero het volgende:
Jullie gaan dit daadwerkelijk kijken?
Een vredesprijs aan jezelf uitreiken vinden ze zelfs in Rusland, Noord-Korea en Rwanda wat te ver gaan ja.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze staan allemaal met hun ongeïnformeerde meninkjes vooraan als het over een WK wielrennen in Rwanda gaat, maar als het over een WK voetbal in het grootste shithole ooit gaat sluiten ze allemaal zwijgend aan in de polonaise.
De stagiair die het live-blog bij de NOS doet is niet zo'n fan geloof ik.quote:Trump neemt prijs in ontvangst
Gianni Infantino prijst Donald Trump voor alles wat hij voor de mensheid betekent en alle oorlogen die hij heeft beëindigd. Trump zelf benadrukt nogmaals welke oorlogen hij heeft beëindigd en heeft voorkomen, bedankt zijn goede vriend Infantino en benadrukt hoe fantastisch het gaat met de Verenigde Staten sinds hij is aangetreden.
Waarvan akte.
In de VS zou die al het land zijn uitgegooid.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De stagiair die het live-blog op de NOS doet is niet zo'n fan geloof ik.
(lol)quote:More than 600 refugees from Kamanyola have crossed the Bugarama border, one of the crossing points between Rwanda and the Democratic Republic of Congo.
They are fleeing renewed fighting between the M23 rebel group and the DRC army, which is backed by the Wazalendo militia and Burundian forces, in the Kamanyola area of South Kivu Province.
This fighting, which has now entered its third day, intensified today with the sound of heavy artillery and the burning of one of the towers located on Kamanyola hill.
Residents living near the Bugarama border have been hearing loud explosions landing on the high hills of Kamanyola and seeing flashes from the heavy weapons being fired.
De nekloze president van Congo is nochtans het grotere probleem. Zijn amateuristische leger is nu met behulp van Burundi de boel aan het bombarderen, lekker man.quote:
Fascinerende situatie en achtergrond wel, toen ik er voor het WK was veel over gelezen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De nekloze president van Congo is nochtans het grotere probleem. Zijn amateuristische leger is nu met behulp van Burundi de boel aan het bombarderen, lekker man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |