Deel de post dan.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, maar een (maand!) ban voor de betreffende post is ook echt ridicuul.
Ja die dus níet.quote:
Vinden jullie ook dat Zwarte Piet het songfestival moet winnen?quote:Als je door zoveel zogenaamd inclusieve mensen wordt buitengesloten van een leuk liedjesfeestje en wordt gepest mag je van mij winnen. Net als Zwarte Piet.
Volwassen tokkies die boos worden om Sinterklaasquote:Op donderdag 4 december 2025 20:51 schreef Felagund het volgende:
Ach Hoofdpiet.
https://www.msn.com/nl-nl(...)der-laan/ar-AA1RJ48g
De geradicaliseerde schavuit was vanmiddag nog boos omdat zijn hypothetische kilo vlees volgens hem binnenkort 50 euro gaat kosten.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:51 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Vinden jullie ook dat Zwarte Piet het songfestival moet winnen?
Hartstikke gek.
Boos zijn omdat het mysterie van Sinterklaas zogenaamd zou worden verpest en dan zelf de man die Hoofdpiet speelt willen vermoorden.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Volwassen tokkies die boos worden om Sinterklaas
kIcK oUt ZwArTe PiEt VeRpEsT hEt SiNtErKlAaSfEeStquote:Op donderdag 4 december 2025 20:51 schreef Felagund het volgende:
Ach Hoofdpiet.
https://www.msn.com/nl-nl(...)der-laan/ar-AA1RJ48g
Ondertussen zijn de advertenties nog steeds terrorquote:Op donderdag 4 december 2025 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De geradicaliseerde schavuit was vanmiddag nog boos omdat zijn hypothetische kilo vlees volgens hem binnenkort 50 euro gaat kosten.
quote:Op donderdag 4 december 2025 21:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Ondertussen zijn de advertenties nog steeds terror
Tot een paar jaar terug geloofde ik nog echt dat hij te druk was om op alle relevante posts te reageren in FB/Bug. Maar nu heeft die zelfs tijd de FP te gebruiken zoals boomers tegenwoordig met Facebook doen.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mens heeft belangrijkere dingen te doen. Zoals van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat boze artikeltjes schrijven (tussen de AI muziek door). Dit is zo goed.
Ik zie dat grote vriend iteejer uiteindelijk moest komen opdraven om de boel te komen sussen, terwijl de grote baas nog steeds schittert in afwezigheid.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:06 schreef Szura het volgende:
was vanmiddag nog boos omdat zijn hypothetische kilo vlees volgens hem binnenkort 50 euro gaat kosten.
Ondertussen zijn de advertenties nog steeds terror
Na het WK Darts is het klaar denk ik.quote:
Het is dat ik gisteren al een frikandel heb gegeten, anders was ik mogen ter ere van Bob naar de snackbar in de buurt gegaan.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na het WK Darts is het klaar denk ik.
Dus laten we ons allemaal tot die tijd inhouden. Ik wil niet nog meer kwaliteitsusers als @:immerdebestebob verliezen
Die user doet ook echt geen vlieg kwaad
Ik zit echt klaar voor een mooie Nederpop-country versie van deze klassieker:quote:Op donderdag 4 december 2025 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mens heeft belangrijkere dingen te doen. Zoals van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat boze artikeltjes schrijven (tussen de AI muziek door). Dit is zo goed.
https://www.theguardian.c(...)ind-fifa-peace-prizequote:Op vrijdag 5 december 2025 07:25 schreef Szura het volgende:
Ook zo benieuwd wie vandaag de FIFA vredesprijs krijgt?
Valt mooi samen met de vredesmissie in Venezuelaquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:25 schreef Szura het volgende:
Niet Danny!quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:25 schreef Szura het volgende:
Is WijZijnWLR al klaar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |