Wanneer lever jij je blauwe kleurtje in?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, we zijn weer een user kwijt.
Vrijheid van meningsuiting, tot je op mijn lange tenen gaat staan.
Niet vanwege deze post toch?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pas nou op. Volgens Gurney leest de Fok Gestapo mee in WLR.
Wanneer lever jij je blauwe kleurtje in?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, maar een (maand!) ban voor de betreffende post is ook echt ridicuul.
Mag jij dat zomaar hardop roepen?!quote:Op donderdag 4 december 2025 19:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, maar een (maand!) ban voor de betreffende post is ook echt ridicuul.
Wij hebben hier wel vrijheid van meningsuiting toch?quote:
Als je blauw bent meestal nietquote:Op donderdag 4 december 2025 19:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wij hebben hier wel vrijheid van meningsuiting toch?
Wanneer lever jij je blauwe kleurtje in?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel helemaal gelijk
Ik ken mijn klassiekers, dit wordt ongetwijfeld vroeg of laat voor me gedaan.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Wanneer lever jij je blauwe kleurtje in?
Niet met het nieuwe systeem denk ikquote:Op donderdag 4 december 2025 19:35 schreef Pino112 het volgende:
Oei, heeft Bob nu een beginnend FPCL-probleem?
Altijd tegen ons, de wouten pakken altijd de verkeerdenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bob doet nooit iemand kwaad, hoe kan dit?
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:54 schreef Fretwork het volgende:
Mijn Spotify Wrapped is overigens compleet verneukt door mijn 1-jarige snob die alleen in slaap kon vallen met Vivaldi tussen de maanden juni en oktober...
Fok ban is bam voor jouw site?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:35 schreef Pino112 het volgende:
Oei, heeft Bob nu een beginnend FPCL-probleem?
Wim had ook altijd gewoon emailadres als alternatiefquote:Op donderdag 4 december 2025 19:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Niet met het nieuwe systeem denk ik
Pinogod maakt het mogelijk om hier de waarheid te spreken
Dat niet, maar dan valt er niet mee te posten rondom het bieden. Toch wel een van de leukste dingen.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Fok ban is bam voor jouw site?
Belachelijk besluit van de AVROTROS om hem een maandje op vakantie te sturen.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:14 schreef skysherrif het volgende:
justiceforbob, lekker besluit van de avrotros
Nu niet meer, ha!quote:Op donderdag 4 december 2025 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bobgod post toch ook wel eens mee in het Top 2000 topic?
Rip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |