Bagger idd , net als K3quote:Op woensdag 3 december 2025 11:17 schreef Oriente het volgende:
Roxy Dekker![]()
dat is gvd geen muziek. Standje autotune x1000
Het is helaas al een tijdje geen "allerbeste nummers ooit" waar het volgens mij wel mee begon.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:45 schreef Toine51 het volgende:
Mweh, jaren geluisterd en lijstje ingediend maar nu mee gestopt..
Steeds dat oproepen om bepaalde nummers van personen uit het "nieuws" van dat jaar omhoog te duwen, dat representeerd niet meer een lijst met beste nummers ooit..
Ik gok dat Suzan en Freek in de top 10 staan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Roxy Dekker vergelijken met K3, die al bijna 30 jaar hard aan het schroeien zijn in een genre.quote:
Oei ik heb iemand boos gemaaktquote:Op woensdag 3 december 2025 11:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Roxy Dekker vergelijken met K3, die al bijna 30 jaar hard aan het schroeien zijn in een genre.
Hoe dan ook, Dolly Style > K3!quote:Op woensdag 3 december 2025 11:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Roxy Dekker vergelijken met K3, die al bijna 30 jaar hard aan het schroeien zijn in een genre.
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is mijn tweede stemlijster?
Wolfmother - Woman
Ten Years After - I'm Going Home
Mr. Mister - Broken Wings
Lucifer - House For Sale
Sabrina Carpenter - Espresso
Triggerfinger - I Follow Rivers
Veldhuis & Kemper - Ik Wou Dat Ik Jou Was
Paul Kalkbrenner - Sky And Sand
Paul Weller - You Do Something To Me
Cyndi Lauper - True Colors
Roxy Dekker - Sugardaddy
Maaike Ouboter - Dat Ik Je Mis
Toontje Lager - Stiekem Gedanst
David Bowie & Mick Jagger - Dancing In The Street
Mark Knopfler - What It Is
Stevie Wonder - Superstition
Passenger - Let Her Go
John Mayer - Slow Dancing In A Burning Room
Joe Cocker - With A Little Help From My Friends
Herbert Grönemeyer - Halt Mich
Sam Fender - Seventeen Going Under
Foreigner - I Want To Know What Love Is
New Order - Blue Monday
Anita Meyer - Why Tell Me Why
Donna Summer - I Feel Love
Alice Cooper - Poison
John Denver - Take Me Home, Country Roads
Helene Fischer - Atemlos Durch Die Nacht
Bette Midler - The Rose
Eddie Vedder - Society
Slayer - Angel Of Death
Hozier - Take Me To Church
Marco Schuitmaker - Engelbewaarder
Ike & Tina Turner - Proud Mary
Lady Gaga & Bradley Cooper - ShallowGelukkig geen Frans Bau, Django Wagn of Marianne Web erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Boos? Nah, ik zet het zelf ook niet in mijn lijst, maar je bent er gewoon niet mee opgegroeid. Qua artiest misschien wel de best verkopende Benelux act in de laatste zoveel jaar.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oei ik heb iemand boos gemaakt![]()
Allebei bagger
Joh ik bedoelde minder serieus dan dat het over kwam , ondanks dat is het baggerquote:Op woensdag 3 december 2025 11:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Boos? Nah, ik zet het zelf ook niet in mijn lijst, maar je bent er gewoon niet mee opgegroeid. Qua artiest misschien wel de best verkopende Benelux act in de laatste zoveel jaar.
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wolfmother - Woman
Ten Years After - I'm Going Home
Lucifer - House For Sale
Sabrina Carpenter - Espresso
Triggerfinger - I Follow Rivers
Veldhuis & Kemper - Ik Wou Dat Ik Jou Was
Paul Kalkbrenner - Sky And Sand
Paul Weller - You Do Something To Me
Cyndi Lauper - True Colors
Roxy Dekker - Sugardaddy
Maaike Ouboter - Dat Ik Je Mis
Toontje Lager - Stiekem Gedanst
David Bowie & Mick Jagger - Dancing In The Street
Mark Knopfler - What It Is
Stevie Wonder - Superstition
Passenger - Let Her Go
John Mayer - Slow Dancing In A Burning Room
Joe Cocker - With A Little Help From My Friends
Herbert Grönemeyer - Halt Mich
Sam Fender - Seventeen Going Under
Foreigner - I Want To Know What Love Is
New Order - Blue Monday
Anita Meyer - Why Tell Me Why
Donna Summer - I Feel Love
Alice Cooper - Poison
John Denver - Take Me Home, Country Roads
Helene Fischer - Atemlos Durch Die Nacht
Bette Midler - The Rose
Eddie Vedder - Society
Slayer - Angel Of Death
Hozier - Take Me To Church
Marco Schuitmaker - Engelbewaarder
Ike & Tina Turner - Proud Mary
Lady Gaga & Bradley Cooper - ShallowIk snapte hem pas drie minuten laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Sophisticated humorquote:Op woensdag 3 december 2025 11:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik snapte hem pas drie minuten later
Een serieuze lijst bestaat natuurlijk sowieso niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tja K3 kan dan al 30 jaar lang scoren, t blijft kindermuziek die ik voor een serieuze lijst als de Top 2000 niet serieus kan nemen
Maar probleem is dus dat het al lang geen serieus lijstje meer is ... als je kijkt wat voor bagger er in zit dan verdient K3 er ook een plek in. Veel meer dan sommige andere zooi of iedere scheet van band X of Y.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tja K3 kan dan al 30 jaar lang scoren, t blijft kindermuziek die ik voor een serieuze lijst als de Top 2000 niet serieus kan nemen
Het is altijd al een lijst met nummers in de volgorde van meeste stemmen. Oh wacht...quote:Op woensdag 3 december 2025 11:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is helaas al een tijdje geen "allerbeste nummers ooit" waar het volgens mij wel mee begon.
Het is nu meer een wie kan het hardst schreeuwen, welke DJ plugged wat, en wie is er nu weer dood of huilie huilie lijstje geworden helaas.
Het zou best zo'n Het Beste uit de Top 2000 2024 dubbel-CD kunnen zijn, aardige doorsnede van de lijst anno nuquote:Op woensdag 3 december 2025 11:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
-lijst-
Minder serieus dan ooit bedoeld dan? Gezien het feit dat R2 in eerste instantie stemacties weigerde.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Een serieuze lijst bestaat natuurlijk sowieso niet.
We hebben al dat lesbo-nummer, het begint op een broodjeszaak te kijkenquote:Op woensdag 3 december 2025 12:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ze toch meelezen: voeg Schism van Tool toe aub!
Die staat in bijna alle lijsten hoog, maar desondanks staat het nog niet in de top 2000.
Ik heb een leuke stemactie bedacht, maar die is kansloos. Het verhaal erachter is bijzonder, maar ik vertel een korte versie.
In 1984 werd er een nummer gedraaid op een Duitse zender, niemand kende dit nummer. Via Reddit zijn ze er na 40 jaar achter gekomen welk nummer dit was. Dit nummer wordt ook wel The most mysterious song on the internet genoemd. De echte titel is FEX - Subways Of Your Mind.
Na 40 jaar is de band ook weer bij elkaar.
Het volledige verhaal staat hier: https://en.wikipedia.org/wiki/Subways_of_Your_Mind
Het is niet alleen een bijzonder verhaal, het is ook nog eens een heerlijk nummer
Met elke keer hetzelfde ongeïnspireerde beatje eronder.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:17 schreef Oriente het volgende:
Roxy Dekker![]()
dat is gvd geen muziek. Standje autotune x1000
Van K3 of Roxy?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:05 schreef DrMarten het volgende:
Door jullie lijstjes kom ik alweer op enkele nummers waarvan ik had bedacht dat ze er dit jaar echt in moesten en die ik toch vergeten ben.
Misschien toch maar een 2e lijstje in elkaar flansen
"Alle 10 Oorlog"-lijstje?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:07 schreef Idisrom het volgende:
Ik heb tien nummers gestemd. Zes nummers stonden niet op de kliklijst.
Motörhead met '1916' had ik als eerste gestemd.
Kate Bush met 'Army Dreamers' had ik als tweede gestemd.
Heb je uitgeslapen vandaag?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
"Alle 10 Oorlog"-lijstje?
Is er niet een Tool army op Reddit die kan helpen ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ze toch meelezen: voeg Schism van Tool toe aub!
George Kooymans wordt alweer flink vergeten zie ik ook in de lijsten hier.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:44 schreef DrMarten het volgende:
Ik vrees vooral dat het een grote Suzan en Freek show gaat worden.
Ik denk dat de bonus voor George, zeker ook door Tribute, nog best aanwezig gaat zijn. Ik vind eerder dat De Nijs er qua nieuwe noteringen op de keuzelijst bekaaid vanaf komt.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
George Kooymans wordt alweer flink vergeten zie ik ook in de lijsten hier.
Die tien lijstjes hier zijn dan ook representatief voor heel de stempopulatie.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
George Kooymans wordt alweer flink vergeten zie ik ook in de lijsten hier.
"Some people call me Maurice"quote:Op woensdag 3 december 2025 13:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga het lijstje van de hond later deze week nog maar eens doorsturen
2025 liedje he, maar die kan wel met vrije keuze binnenkomen, lijkt me. Die is zelfs door 2 (lees door Ruud) meermaals gedraaid dit jaar.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:31 schreef Evenstar het volgende:
Is KPop Demon Hunters geen hit in NL trouwens? Hier is Golden van Hunter/X constant op de radio, had het wel in keuzelijst verwacht eigenlijk
Golden is hier ook een dikke hit, bijna #1, maar afgezien van een enkele Ruud volledig genegeerd door Radio 2quote:Op woensdag 3 december 2025 13:31 schreef Evenstar het volgende:
Is KPop Demon Hunters geen hit in NL trouwens? Hier is Golden van Hunter/X constant op de radio, had het wel in keuzelijst verwacht eigenlijk
Ja, jammer.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:11 schreef Cassa95 het volgende:
Extra toevoegingen op de Keuzelijst:
K3 - Oya Lélé (2003)
Donnie & Marco Schuitmaker - Hier Mag Alles (2023)
Frenna - Pretty Girls (2024)
Roxy Dekker - Satisfyer (2023)
Respect voor deze actiequote:
Van mij mogen ze sowieso weer eens afstappen van de gehele Tubular Bells nu ze dat al een paar jaar wel hebben gedaan.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:21 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb net even onderzoeksjournalistiek gedaan. Stel dat ze alle 4 in de lijst komen (dat lijkt nu zo omdat ze achteraf worden toegevoegd, maar dat is wel vaker loos alarm geweest, dus laten we positief blijven), dan zijn we daar welgeteld 11.20 aan kwijt. Bij Pink Floyd doen ze er langer over om alleen al de eerste snaar aan te slaan op een gitaar en Mike Oldfield heeft dan pas 30 procent van alle instrumenten die in de studio staan een keer aangeraakt.
Zolang ze Echoes maar in het geheel draaienquote:Op woensdag 3 december 2025 14:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze sowieso weer eens afstappen van de gehele Tubular Bells nu ze dat al een paar jaar wel hebben gedaan.
Ja prima, dan lig ik toch te slapenquote:Op woensdag 3 december 2025 14:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zolang ze Echoes maar in het geheel draaien
quote:Op woensdag 3 december 2025 14:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze sowieso weer eens afstappen van de gehele Tubular Bells nu ze dat al een paar jaar wel hebben gedaan.
dat zou sowieso die onnodige schijtlol met gifjes inkortenquote:Op woensdag 3 december 2025 14:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eens. De lange Tubular Bells vind ik tof, maar die gifjes ben ik wel een keer beu.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
dat zou sowieso die onnodige schijtlol met gifjes inkorten
ja, niks mis met de lange versie, ik kocht de cd toen ik 15 wasquote:Op woensdag 3 december 2025 14:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eens. De lange Tubular Bells vind ik tof, maar die gifjes ben ik wel een keer beu.
Dat hoop ik stiekem bij de meeste Pink Floyd nummersquote:Op woensdag 3 december 2025 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja prima, dan lig ik toch te slapen
En anders val je vanzelf wel in slaap?quote:Op woensdag 3 december 2025 14:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat hoop ik stiekem bij de meeste Pink Floyd nummers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
Dan denk ik na 5 minuten van jaja nu weet ik het wel, schiet nou maar op.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En anders val je vanzelf wel in slaap?
Nee daarom zeg ik dus ook: als ze (we) de kans hadden, want die hadden ze (we) toen dus niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Elstak paste totaal niet in het profiel van radio 2 in die tijd, en New Kids liet ook nog jaren op zich wachten, dus nee
Ah, ze is niet radio 2quote:Op woensdag 3 december 2025 14:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nee daarom zeg ik dus ook: als ze (we) de kans hadden, want die hadden ze (we) toen dus niet.
quote:Op woensdag 3 december 2025 14:48 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vraag me nog iets anders af inzake deze. Ik ben van de Paul Elstak generatie. Stel nu dat ze (we) in 2001 de kans hadden om die erin te stemmen, denk je dan dat ze (we) dat gedaan zouden hebben? Ik denk namelijk van wel.
En laten we dan ook gelijk even kijken welke leuke platen uit 1995 er niet in staan, dit zijn ze allemaal (dus genoteerde en niet genoteerde) op de keuzelijst:Paul Elstak staat toch gewoon meerdere keren op de keuzelijst? En vorig jaar met 2 nummers in de Top 2000. Wat is het punt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snap ik, maar blijkbaar is het zo dat als ik denk dat ik iets uitleg dat dan nog niemand het begrijpt. Dus misschien door naar het volgende onderwerpquote:Op woensdag 3 december 2025 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk alleen niet dat de Elstak fans zich in 2001 interesseerden voor deze lijst
Mauro Picotto fans wel!quote:Op woensdag 3 december 2025 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk alleen niet dat de Elstak fans zich in 2001 interesseerden voor deze lijst
Elstak luisterde ik in 2001 niet meer, maar wat er wel veel op stond was was ze toen 'groovy house' noemden.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
M'n voorkeuren begonnen zich in de mid 00's zo te vormen dat ik op een gegeven moment gewoon 'rijp' was voor het luisteren naar de Top 2000.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben de lijst gaan luisteren nav de Popquiz a go go, die wel sterk gerelateerd was aan de lijst, de 1e 5 edities heb ik overgeslagen vanwege 'ouwelullenlijst'.
Nu was dat de 6e editie ook nog wel, maar toen was ikzelf natuurlijk ook alweer een ouwere lul.
Ja, dan moeten we het doen metquote:Op woensdag 3 december 2025 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
dat zou sowieso die onnodige schijtlol met gifjes inkorten
quote:Op woensdag 3 december 2025 14:48 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vraag me nog iets anders af inzake deze. Ik ben van de Paul Elstak generatie. Stel nu dat ze (we) in 2001 de kans hadden om die erin te stemmen, denk je dan dat ze (we) dat gedaan zouden hebben? Ik denk namelijk van wel.
En laten we dan ook gelijk even kijken welke leuke platen uit 1995 er niet in staan, dit zijn ze allemaal (dus genoteerde en niet genoteerde) op de keuzelijst:In het algemeen was er natuurlijk veel meer recente muziek in de lijst gekomen als dat kon. En dan was de lijst vanzelf sneller populairder geworden bij een jong publiek, die dan voor meer variatie dan het Radio 2-geluid hadden gezorgd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Gifjes zijn te chaotisch voor oudere mensen?quote:Op woensdag 3 december 2025 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dan moeten we het doen met
Ik geloof dat ik Bassie
Kijk, daar komt Adriaan
en
[ afbeelding ]
Want daarna is het liedje alweer voorbij.
Alleen als jouw hond zijn/haar eigen email-adres gebruikt.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraagje betreft spelregels. Mag mijn hond ook een lijstje insturen?
Dit is wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In het algemeen was er natuurlijk veel meer recente muziek in de lijst gekomen als dat kon. En dan was de lijst vanzelf sneller populairder geworden bij een jong publiek, die dan voor meer variatie dan het Radio 2-geluid hadden gezorgd.
Die had mijn broer gisteren ook gestuurd, blijkbaar is die + het logo van KLM, die andere 2 zijn duck en puppiesquote:Op woensdag 3 december 2025 16:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik dit topic even misbruiken voor hulp bij een quizvraag? Hier wordt een engelstalig nummer uitgebeeld van 3 woorden. 6, 2 en 5 letters. In die volgorde. Heeft iemand een idee? Kan geen chocolade maken van abradors, sync of rotonde, klm en ducks/eend
Ah, thanks, wat een goede aanwijzing! pumped up kicks?quote:Op woensdag 3 december 2025 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had mijn broer gisteren ook gestuurd, blijkbaar is die + het logo van KLM, die andere 2 zijn duck en puppies
Die L gaat dus weg en de rest van de letters moeten door elkaar worden gehusseld. Ik dacht eerst ook dat dat op die honden sloeg, maar blijkbaar is dat dus voor het totaal.
Drake is ook nog eens een labrador, dus mogelijk heb je iets hier.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een woerd is Drake
edit: oh er moet gehusseld worden
Denk het wel, elke huisgenoot heeft stemrecht. Mijn katten sturen al jaren gezamenlijk of los van elkaar ook een lijstje inquote:Op woensdag 3 december 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
EXACTquote:Op woensdag 3 december 2025 11:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het wordt wel eens tijd na al die jaren Even tot hier-bonussen dat Miguel nu ook eens in de bonus gaat
Geen Meau, dat maakt het lijstje meteen een heel stuk beterquote:Op woensdag 3 december 2025 18:25 schreef Gretzl het volgende:
M’n eerste lijstje met Faffies:
Alizée - Moi... Lolita (2000)
Amy Macdonald - Mr. Rock & Roll (2007)
Arcade Fire - Rebellion (Lies) (2004)
Billie Eilish - everything i wanted (2019)
Boygenius - Not Strong Enough (2023)
Bright Eyes - First Day of My Life (2005)
Chappell Roan - Good Luck, Babe! (2024)
Dido - White Flag (2003)
Eefje de Visser - Bitterzoet (2020)
First Aid Kit - Emmylou (2012)
Gala - Freed from Desire (1997)
Jewel - Foolish Games (1995)
Joni Mitchell - River (1971)
Keane - Somewhere Only We Know (2004)
Kylie Minogue - Can't Get You Out Of My Head (2002)
Lykke Li - I Follow Rivers (2011)
Nelly Furtado - Say It Right (2006)
Olivia Rodrigo - vampire (2023)
Radiohead - Let Down (1997)
Roberta Flack - The First Time Ever I Saw Your Face (1972)
Robyn - Dancing on My Own (2010)
Sia - Breathe Me (2004)
Sinéad O'Connor - Troy (1987)
Sophie Straat - Vrijheid, Gelijkheid, Zusterschap (2022)
Spinvis - Bagagedrager (2002)
Suzanne Vega - Luka (1986)
Tame Impala - Let It Happen (2015)
Taylor Swift feat. Bon Iver - exile (2020)
Taylor Swift feat. The National - coney island (2020)
The 1975 - Chocolate (2013)
The National - Bloodbuzz Ohio (2010)
The Postal Service - Such Great Heights (2003)
Vanessa Carlton - A Thousand Miles (2001)
Yann Tiersen - Comptine D'un Autre Été, L'après-Midi (2001)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat is hem inderdaad. Die andere van gisteren snapte ik eerst ook niet, maar toen dacht ik aan een Ierse band en kwam ik ineens op U2 - Where The Streets Have No Namequote:Op woensdag 3 december 2025 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah, thanks, wat een goede aanwijzing! pumped up kicks?
Al laat je de poes van je grootje een lijstje invullen, moet allemaal kunnenquote:Op woensdag 3 december 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Acda en De Munnik - Het Regent Zonnestralen
All Saints - Pure Shores
Alice In Chains - Rooster (Albumversie)
André Hazes - Het Laatste Rondje
Blind Melon - No Rain
Bob Marley & The Wailers - Waiting In Vain
Canned Heat - On The Road Again
Deep Purple - Child In Time (Albumversie)
Earth, Wind & Fire - Fantasy
Faith No More - Easy
K's Choice - Not An Addict
Laura Pausini - La Solitudine
Led Zeppelin - Stairway To Heaven
Little River Band - It's A Long Way There (Albumversie)
Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
Michael Jackson - Human Nature
Michael Jackson - Thriller (Albumversie)
Neil Young - Old Man
New Order - Blue Monday (Albumversie)
Oasis - Champagne Supernova (Albumversie)
Paul McCartney & Wings - Band On The Run
Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge
Robert Cray Band - Right Next Door (Because Of Me)
Snap! - Rhythm Is A Dancer
Streets - Dry Your Eyes
Taylor Dayne - Tell It To My Heart
The Band - The Weight
The Doors - L.A. Woman
The Doors - Riders On The Storm (Albumversie)
The Doors - Roadhouse Blues
The Pogues - Dirty Old Town
The Waterboys - The Whole Of The Moon (Albumversie)
Toto - Africa (Albumversie)
Underworld - Born Slippy
Net op tijd danquote:Op woensdag 3 december 2025 22:49 schreef Koen66 het volgende:
ik miste nu opeens pas het Top2000 topic in m'n AT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |