2025 liedje he, maar die kan wel met vrije keuze binnenkomen, lijkt me. Die is zelfs door 2 (lees door Ruud) meermaals gedraaid dit jaar.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:31 schreef Evenstar het volgende:
Is KPop Demon Hunters geen hit in NL trouwens? Hier is Golden van Hunter/X constant op de radio, had het wel in keuzelijst verwacht eigenlijk
Golden is hier ook een dikke hit, bijna #1, maar afgezien van een enkele Ruud volledig genegeerd door Radio 2quote:Op woensdag 3 december 2025 13:31 schreef Evenstar het volgende:
Is KPop Demon Hunters geen hit in NL trouwens? Hier is Golden van Hunter/X constant op de radio, had het wel in keuzelijst verwacht eigenlijk
Ja, jammer.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:11 schreef Cassa95 het volgende:
Extra toevoegingen op de Keuzelijst:
K3 - Oya Lélé (2003)
Donnie & Marco Schuitmaker - Hier Mag Alles (2023)
Frenna - Pretty Girls (2024)
Roxy Dekker - Satisfyer (2023)
Respect voor deze actiequote:
Van mij mogen ze sowieso weer eens afstappen van de gehele Tubular Bells nu ze dat al een paar jaar wel hebben gedaan.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:21 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb net even onderzoeksjournalistiek gedaan. Stel dat ze alle 4 in de lijst komen (dat lijkt nu zo omdat ze achteraf worden toegevoegd, maar dat is wel vaker loos alarm geweest, dus laten we positief blijven), dan zijn we daar welgeteld 11.20 aan kwijt. Bij Pink Floyd doen ze er langer over om alleen al de eerste snaar aan te slaan op een gitaar en Mike Oldfield heeft dan pas 30 procent van alle instrumenten die in de studio staan een keer aangeraakt.
Zolang ze Echoes maar in het geheel draaienquote:Op woensdag 3 december 2025 14:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze sowieso weer eens afstappen van de gehele Tubular Bells nu ze dat al een paar jaar wel hebben gedaan.
Ja prima, dan lig ik toch te slapenquote:Op woensdag 3 december 2025 14:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zolang ze Echoes maar in het geheel draaien
quote:Op woensdag 3 december 2025 14:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze sowieso weer eens afstappen van de gehele Tubular Bells nu ze dat al een paar jaar wel hebben gedaan.
dat zou sowieso die onnodige schijtlol met gifjes inkortenquote:Op woensdag 3 december 2025 14:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eens. De lange Tubular Bells vind ik tof, maar die gifjes ben ik wel een keer beu.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
dat zou sowieso die onnodige schijtlol met gifjes inkorten
ja, niks mis met de lange versie, ik kocht de cd toen ik 15 wasquote:Op woensdag 3 december 2025 14:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eens. De lange Tubular Bells vind ik tof, maar die gifjes ben ik wel een keer beu.
Dat hoop ik stiekem bij de meeste Pink Floyd nummersquote:Op woensdag 3 december 2025 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja prima, dan lig ik toch te slapen
En anders val je vanzelf wel in slaap?quote:Op woensdag 3 december 2025 14:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat hoop ik stiekem bij de meeste Pink Floyd nummers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
Dan denk ik na 5 minuten van jaja nu weet ik het wel, schiet nou maar op.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En anders val je vanzelf wel in slaap?
Nee daarom zeg ik dus ook: als ze (we) de kans hadden, want die hadden ze (we) toen dus niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Elstak paste totaal niet in het profiel van radio 2 in die tijd, en New Kids liet ook nog jaren op zich wachten, dus nee
Ah, ze is niet radio 2quote:Op woensdag 3 december 2025 14:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nee daarom zeg ik dus ook: als ze (we) de kans hadden, want die hadden ze (we) toen dus niet.
quote:Op woensdag 3 december 2025 14:48 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vraag me nog iets anders af inzake deze. Ik ben van de Paul Elstak generatie. Stel nu dat ze (we) in 2001 de kans hadden om die erin te stemmen, denk je dan dat ze (we) dat gedaan zouden hebben? Ik denk namelijk van wel.
En laten we dan ook gelijk even kijken welke leuke platen uit 1995 er niet in staan, dit zijn ze allemaal (dus genoteerde en niet genoteerde) op de keuzelijst:Paul Elstak staat toch gewoon meerdere keren op de keuzelijst? En vorig jaar met 2 nummers in de Top 2000. Wat is het punt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snap ik, maar blijkbaar is het zo dat als ik denk dat ik iets uitleg dat dan nog niemand het begrijpt. Dus misschien door naar het volgende onderwerpquote:Op woensdag 3 december 2025 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk alleen niet dat de Elstak fans zich in 2001 interesseerden voor deze lijst
Mauro Picotto fans wel!quote:Op woensdag 3 december 2025 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk alleen niet dat de Elstak fans zich in 2001 interesseerden voor deze lijst
Elstak luisterde ik in 2001 niet meer, maar wat er wel veel op stond was was ze toen 'groovy house' noemden.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
M'n voorkeuren begonnen zich in de mid 00's zo te vormen dat ik op een gegeven moment gewoon 'rijp' was voor het luisteren naar de Top 2000.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben de lijst gaan luisteren nav de Popquiz a go go, die wel sterk gerelateerd was aan de lijst, de 1e 5 edities heb ik overgeslagen vanwege 'ouwelullenlijst'.
Nu was dat de 6e editie ook nog wel, maar toen was ikzelf natuurlijk ook alweer een ouwere lul.
Ja, dan moeten we het doen metquote:Op woensdag 3 december 2025 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
dat zou sowieso die onnodige schijtlol met gifjes inkorten
quote:Op woensdag 3 december 2025 14:48 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vraag me nog iets anders af inzake deze. Ik ben van de Paul Elstak generatie. Stel nu dat ze (we) in 2001 de kans hadden om die erin te stemmen, denk je dan dat ze (we) dat gedaan zouden hebben? Ik denk namelijk van wel.
En laten we dan ook gelijk even kijken welke leuke platen uit 1995 er niet in staan, dit zijn ze allemaal (dus genoteerde en niet genoteerde) op de keuzelijst:In het algemeen was er natuurlijk veel meer recente muziek in de lijst gekomen als dat kon. En dan was de lijst vanzelf sneller populairder geworden bij een jong publiek, die dan voor meer variatie dan het Radio 2-geluid hadden gezorgd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Gifjes zijn te chaotisch voor oudere mensen?quote:Op woensdag 3 december 2025 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dan moeten we het doen met
Ik geloof dat ik Bassie
Kijk, daar komt Adriaan
en
[ afbeelding ]
Want daarna is het liedje alweer voorbij.
Alleen als jouw hond zijn/haar eigen email-adres gebruikt.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraagje betreft spelregels. Mag mijn hond ook een lijstje insturen?
Dit is wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In het algemeen was er natuurlijk veel meer recente muziek in de lijst gekomen als dat kon. En dan was de lijst vanzelf sneller populairder geworden bij een jong publiek, die dan voor meer variatie dan het Radio 2-geluid hadden gezorgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |