Bagger idd , net als K3quote:Op woensdag 3 december 2025 11:17 schreef Oriente het volgende:
Roxy Dekker![]()
dat is gvd geen muziek. Standje autotune x1000
Het is helaas al een tijdje geen "allerbeste nummers ooit" waar het volgens mij wel mee begon.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:45 schreef Toine51 het volgende:
Mweh, jaren geluisterd en lijstje ingediend maar nu mee gestopt..
Steeds dat oproepen om bepaalde nummers van personen uit het "nieuws" van dat jaar omhoog te duwen, dat representeerd niet meer een lijst met beste nummers ooit..
Ik gok dat Suzan en Freek in de top 10 staan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Roxy Dekker vergelijken met K3, die al bijna 30 jaar hard aan het schroeien zijn in een genre.quote:
Oei ik heb iemand boos gemaaktquote:Op woensdag 3 december 2025 11:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Roxy Dekker vergelijken met K3, die al bijna 30 jaar hard aan het schroeien zijn in een genre.
Hoe dan ook, Dolly Style > K3!quote:Op woensdag 3 december 2025 11:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Roxy Dekker vergelijken met K3, die al bijna 30 jaar hard aan het schroeien zijn in een genre.
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is mijn tweede stemlijster?
Wolfmother - Woman
Ten Years After - I'm Going Home
Mr. Mister - Broken Wings
Lucifer - House For Sale
Sabrina Carpenter - Espresso
Triggerfinger - I Follow Rivers
Veldhuis & Kemper - Ik Wou Dat Ik Jou Was
Paul Kalkbrenner - Sky And Sand
Paul Weller - You Do Something To Me
Cyndi Lauper - True Colors
Roxy Dekker - Sugardaddy
Maaike Ouboter - Dat Ik Je Mis
Toontje Lager - Stiekem Gedanst
David Bowie & Mick Jagger - Dancing In The Street
Mark Knopfler - What It Is
Stevie Wonder - Superstition
Passenger - Let Her Go
John Mayer - Slow Dancing In A Burning Room
Joe Cocker - With A Little Help From My Friends
Herbert Grönemeyer - Halt Mich
Sam Fender - Seventeen Going Under
Foreigner - I Want To Know What Love Is
New Order - Blue Monday
Anita Meyer - Why Tell Me Why
Donna Summer - I Feel Love
Alice Cooper - Poison
John Denver - Take Me Home, Country Roads
Helene Fischer - Atemlos Durch Die Nacht
Bette Midler - The Rose
Eddie Vedder - Society
Slayer - Angel Of Death
Hozier - Take Me To Church
Marco Schuitmaker - Engelbewaarder
Ike & Tina Turner - Proud Mary
Lady Gaga & Bradley Cooper - ShallowGelukkig geen Frans Bau, Django Wagn of Marianne Web erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Boos? Nah, ik zet het zelf ook niet in mijn lijst, maar je bent er gewoon niet mee opgegroeid. Qua artiest misschien wel de best verkopende Benelux act in de laatste zoveel jaar.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oei ik heb iemand boos gemaakt![]()
Allebei bagger
Joh ik bedoelde minder serieus dan dat het over kwam , ondanks dat is het baggerquote:Op woensdag 3 december 2025 11:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Boos? Nah, ik zet het zelf ook niet in mijn lijst, maar je bent er gewoon niet mee opgegroeid. Qua artiest misschien wel de best verkopende Benelux act in de laatste zoveel jaar.
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wolfmother - Woman
Ten Years After - I'm Going Home
Mr. Mister - Broken Wings
Lucifer - House For Sale
Sabrina Carpenter - Espresso
Triggerfinger - I Follow Rivers
Veldhuis & Kemper - Ik Wou Dat Ik Jou Was
Paul Kalkbrenner - Sky And Sand
Paul Weller - You Do Something To Me
Cyndi Lauper - True Colors
Roxy Dekker - Sugardaddy
Maaike Ouboter - Dat Ik Je Mis
Toontje Lager - Stiekem Gedanst
David Bowie & Mick Jagger - Dancing In The Street
Mark Knopfler - What It Is
Stevie Wonder - Superstition
Passenger - Let Her Go
John Mayer - Slow Dancing In A Burning Room
Joe Cocker - With A Little Help From My Friends
Herbert Grönemeyer - Halt Mich
Sam Fender - Seventeen Going Under
Foreigner - I Want To Know What Love Is
New Order - Blue Monday
Anita Meyer - Why Tell Me Why
Donna Summer - I Feel Love
Alice Cooper - Poison
John Denver - Take Me Home, Country Roads
Helene Fischer - Atemlos Durch Die Nacht
Bette Midler - The Rose
Eddie Vedder - Society
Slayer - Angel Of Death
Hozier - Take Me To Church
Marco Schuitmaker - Engelbewaarder
Ike & Tina Turner - Proud Mary
Lady Gaga & Bradley Cooper - ShallowIk snapte hem pas drie minuten laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Sophisticated humorquote:Op woensdag 3 december 2025 11:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik snapte hem pas drie minuten later
Een serieuze lijst bestaat natuurlijk sowieso niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tja K3 kan dan al 30 jaar lang scoren, t blijft kindermuziek die ik voor een serieuze lijst als de Top 2000 niet serieus kan nemen
Maar probleem is dus dat het al lang geen serieus lijstje meer is ... als je kijkt wat voor bagger er in zit dan verdient K3 er ook een plek in. Veel meer dan sommige andere zooi of iedere scheet van band X of Y.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tja K3 kan dan al 30 jaar lang scoren, t blijft kindermuziek die ik voor een serieuze lijst als de Top 2000 niet serieus kan nemen
Het is altijd al een lijst met nummers in de volgorde van meeste stemmen. Oh wacht...quote:Op woensdag 3 december 2025 11:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is helaas al een tijdje geen "allerbeste nummers ooit" waar het volgens mij wel mee begon.
Het is nu meer een wie kan het hardst schreeuwen, welke DJ plugged wat, en wie is er nu weer dood of huilie huilie lijstje geworden helaas.
Het zou best zo'n Het Beste uit de Top 2000 2024 dubbel-CD kunnen zijn, aardige doorsnede van de lijst anno nuquote:Op woensdag 3 december 2025 11:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
-lijst-
Minder serieus dan ooit bedoeld dan? Gezien het feit dat R2 in eerste instantie stemacties weigerde.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Een serieuze lijst bestaat natuurlijk sowieso niet.
We hebben al dat lesbo-nummer, het begint op een broodjeszaak te kijkenquote:Op woensdag 3 december 2025 12:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ze toch meelezen: voeg Schism van Tool toe aub!
Die staat in bijna alle lijsten hoog, maar desondanks staat het nog niet in de top 2000.
Ik heb een leuke stemactie bedacht, maar die is kansloos. Het verhaal erachter is bijzonder, maar ik vertel een korte versie.
In 1984 werd er een nummer gedraaid op een Duitse zender, niemand kende dit nummer. Via Reddit zijn ze er na 40 jaar achter gekomen welk nummer dit was. Dit nummer wordt ook wel The most mysterious song on the internet genoemd. De echte titel is FEX - Subways Of Your Mind.
Na 40 jaar is de band ook weer bij elkaar.
Het volledige verhaal staat hier: https://en.wikipedia.org/wiki/Subways_of_Your_Mind
Het is niet alleen een bijzonder verhaal, het is ook nog eens een heerlijk nummer
Met elke keer hetzelfde ongeïnspireerde beatje eronder.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:17 schreef Oriente het volgende:
Roxy Dekker![]()
dat is gvd geen muziek. Standje autotune x1000
Van K3 of Roxy?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:05 schreef DrMarten het volgende:
Door jullie lijstjes kom ik alweer op enkele nummers waarvan ik had bedacht dat ze er dit jaar echt in moesten en die ik toch vergeten ben.
Misschien toch maar een 2e lijstje in elkaar flansen
"Alle 10 Oorlog"-lijstje?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:07 schreef Idisrom het volgende:
Ik heb tien nummers gestemd. Zes nummers stonden niet op de kliklijst.
Motörhead met '1916' had ik als eerste gestemd.
Kate Bush met 'Army Dreamers' had ik als tweede gestemd.
Heb je uitgeslapen vandaag?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
"Alle 10 Oorlog"-lijstje?
Is er niet een Tool army op Reddit die kan helpen ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ze toch meelezen: voeg Schism van Tool toe aub!
George Kooymans wordt alweer flink vergeten zie ik ook in de lijsten hier.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:44 schreef DrMarten het volgende:
Ik vrees vooral dat het een grote Suzan en Freek show gaat worden.
Ik denk dat de bonus voor George, zeker ook door Tribute, nog best aanwezig gaat zijn. Ik vind eerder dat De Nijs er qua nieuwe noteringen op de keuzelijst bekaaid vanaf komt.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
George Kooymans wordt alweer flink vergeten zie ik ook in de lijsten hier.
Die tien lijstjes hier zijn dan ook representatief voor heel de stempopulatie.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
George Kooymans wordt alweer flink vergeten zie ik ook in de lijsten hier.
"Some people call me Maurice"quote:Op woensdag 3 december 2025 13:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga het lijstje van de hond later deze week nog maar eens doorsturen
2025 liedje he, maar die kan wel met vrije keuze binnenkomen, lijkt me. Die is zelfs door 2 (lees door Ruud) meermaals gedraaid dit jaar.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:31 schreef Evenstar het volgende:
Is KPop Demon Hunters geen hit in NL trouwens? Hier is Golden van Hunter/X constant op de radio, had het wel in keuzelijst verwacht eigenlijk
Golden is hier ook een dikke hit, bijna #1, maar afgezien van een enkele Ruud volledig genegeerd door Radio 2quote:Op woensdag 3 december 2025 13:31 schreef Evenstar het volgende:
Is KPop Demon Hunters geen hit in NL trouwens? Hier is Golden van Hunter/X constant op de radio, had het wel in keuzelijst verwacht eigenlijk
Ja, jammer.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:11 schreef Cassa95 het volgende:
Extra toevoegingen op de Keuzelijst:
K3 - Oya Lélé (2003)
Donnie & Marco Schuitmaker - Hier Mag Alles (2023)
Frenna - Pretty Girls (2024)
Roxy Dekker - Satisfyer (2023)
Respect voor deze actiequote:
Van mij mogen ze sowieso weer eens afstappen van de gehele Tubular Bells nu ze dat al een paar jaar wel hebben gedaan.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:21 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb net even onderzoeksjournalistiek gedaan. Stel dat ze alle 4 in de lijst komen (dat lijkt nu zo omdat ze achteraf worden toegevoegd, maar dat is wel vaker loos alarm geweest, dus laten we positief blijven), dan zijn we daar welgeteld 11.20 aan kwijt. Bij Pink Floyd doen ze er langer over om alleen al de eerste snaar aan te slaan op een gitaar en Mike Oldfield heeft dan pas 30 procent van alle instrumenten die in de studio staan een keer aangeraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |