"Alle 10 Oorlog"-lijstje?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:07 schreef Idisrom het volgende:
Ik heb tien nummers gestemd. Zes nummers stonden niet op de kliklijst.
Motörhead met '1916' had ik als eerste gestemd.
Kate Bush met 'Army Dreamers' had ik als tweede gestemd.
Heb je uitgeslapen vandaag?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
"Alle 10 Oorlog"-lijstje?
Is er niet een Tool army op Reddit die kan helpen ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ze toch meelezen: voeg Schism van Tool toe aub!
George Kooymans wordt alweer flink vergeten zie ik ook in de lijsten hier.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:44 schreef DrMarten het volgende:
Ik vrees vooral dat het een grote Suzan en Freek show gaat worden.
Ik denk dat de bonus voor George, zeker ook door Tribute, nog best aanwezig gaat zijn. Ik vind eerder dat De Nijs er qua nieuwe noteringen op de keuzelijst bekaaid vanaf komt.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
George Kooymans wordt alweer flink vergeten zie ik ook in de lijsten hier.
Die tien lijstjes hier zijn dan ook representatief voor heel de stempopulatie.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
George Kooymans wordt alweer flink vergeten zie ik ook in de lijsten hier.
"Some people call me Maurice"quote:Op woensdag 3 december 2025 13:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga het lijstje van de hond later deze week nog maar eens doorsturen
2025 liedje he, maar die kan wel met vrije keuze binnenkomen, lijkt me. Die is zelfs door 2 (lees door Ruud) meermaals gedraaid dit jaar.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:31 schreef Evenstar het volgende:
Is KPop Demon Hunters geen hit in NL trouwens? Hier is Golden van Hunter/X constant op de radio, had het wel in keuzelijst verwacht eigenlijk
Golden is hier ook een dikke hit, bijna #1, maar afgezien van een enkele Ruud volledig genegeerd door Radio 2quote:Op woensdag 3 december 2025 13:31 schreef Evenstar het volgende:
Is KPop Demon Hunters geen hit in NL trouwens? Hier is Golden van Hunter/X constant op de radio, had het wel in keuzelijst verwacht eigenlijk
Ja, jammer.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:11 schreef Cassa95 het volgende:
Extra toevoegingen op de Keuzelijst:
K3 - Oya Lélé (2003)
Donnie & Marco Schuitmaker - Hier Mag Alles (2023)
Frenna - Pretty Girls (2024)
Roxy Dekker - Satisfyer (2023)
Respect voor deze actiequote:
Van mij mogen ze sowieso weer eens afstappen van de gehele Tubular Bells nu ze dat al een paar jaar wel hebben gedaan.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:21 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb net even onderzoeksjournalistiek gedaan. Stel dat ze alle 4 in de lijst komen (dat lijkt nu zo omdat ze achteraf worden toegevoegd, maar dat is wel vaker loos alarm geweest, dus laten we positief blijven), dan zijn we daar welgeteld 11.20 aan kwijt. Bij Pink Floyd doen ze er langer over om alleen al de eerste snaar aan te slaan op een gitaar en Mike Oldfield heeft dan pas 30 procent van alle instrumenten die in de studio staan een keer aangeraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |