Hoe lang is dat geledenquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:43 schreef franklop het volgende:
Jeetje wij scoren uit een corner
Dat is eens verfrissend
Bring back coronaquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voortaan maar in een leeg stadion spelen.
Ja, prima lijn keeper. Niet wat we zoeken, maar het is wat het is.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:02 schreef Black-Death het volgende:
Ik kijk maar met een half oog (want ik heb een baan) maar Jaros redt wel punten vandaag toch?
Ik viel er ook later in, maar ik schrok van de expected goals van Groningen, blijkbaar twee reuzekansen gehad ofzo. Ik vind het voor de rest wel redelijk degelijk staan achterinquote:Op dinsdag 2 december 2025 16:02 schreef Black-Death het volgende:
Ik kijk maar met een half oog (want ik heb een baan) maar Jaros redt wel punten vandaag toch?
Heel goed.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:04 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel duidelijk dat Grim voor de eigen jeugd kiest nu ook met de invalbeurt van Steur en al eerder met Bouwman en Bounida
Die is allang doodquote:
ja top. Zijn niet slechter dan die er rondlopen dus horen dan voorrang te krijgen wmbquote:Op dinsdag 2 december 2025 16:04 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel duidelijk dat Grim voor de eigen jeugd kiest nu ook met de invalbeurt van Steur en al eerder met Bouwman en Bounida
24 augustus.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:17 schreef Black-Death het volgende:
Gewonnen en de 0 gehouden. Das alweer even geleden.
Het is toch een 2-0 tegen een Groningen wat het dit jaar goed doet. Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit soort wedstrijden in lege stadions zijn eigenlijk niet serieus te nemen maar vooruit, we feliciteren Grim.
De rest van het seizoen ook maar zonder publiek spelen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:37 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is toch een 2-0 tegen een Groningen wat het dit jaar goed doet. Niks mis mee toch?
In elk geval zonder F-sidequote:Op dinsdag 2 december 2025 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
De rest van het seizoen ook maar zonder publiek spelen.
Moet dat wel in de reglementen staan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Competitievervalsing is het. Walgelijk dat zoiets als zondag niet tot een reglementaire nederlaag leidt.
Geen cultuurhistorische bezienswaardigheden zijn beschadigd dus dit is nog alleszins beschaafd.quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:50 schreef Caland het volgende:
Ik wil van user @:wotte de komende jaren NIETS meer horen over Feyenoordsupporters.
Simplistisch gelul dit.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:12 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zoals we ajacieden kennen, ze zijn er alleen voor de schaarse successen
Hypocriete gelul over competitievervalsing en reglementaire overwinningen tegen godbetert FC Groningen dat kampioen stakingen is.quote:
Jij gaat het wel ff doen tegen lui uit het criminele circuit? Dat is namelijk het echte probleem. Die haven in Rotterdam blijft een vloek en een zegen tegelijk.quote:Op maandag 1 december 2025 14:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De clubs weten exact wie die sukkels met hun bivakmutsen zijn hoor. Pure lafheid dat ze er niet uitgetrokken worden of extra gecontroleerd bij binnenkomst.
verslechtertquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hopelijk mag de F-side de rest van het seizoen niet meer komen
Feestboekquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hopelijk mag de F-side de rest van het seizoen niet meer komen
Dat lijkt me een fantastisch plan.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:30 schreef Black-Death het volgende:
Kluivert wordt ook genoemd als nieuwe TD, en dan zou Frank de Boer toch willen terugkeren.
Toch weer kans op vier achtereenvolgende schalen.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:30 schreef Black-Death het volgende:
Kluivert wordt ook genoemd als nieuwe TD, en dan zou Frank de Boer toch willen terugkeren.
Schalen met bittergarnituur?quote:Op woensdag 3 december 2025 11:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Toch weer kans op vier achtereenvolgende schalen.
Hopelijk met OV-abonnementje.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:30 schreef Black-Death het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |