Geen zorgen. Ik sta veilig op 426, vriendquote:Op maandag 1 december 2025 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je in die vakken staat dan ben je zelf gewoon (in)direct betrokken bij hun debiliteit. Dus nee geen medelijden met wie daar staat. Dit blijft zo ook al blijkt vriend van forum Tjacka daar ook te staan.
Nader ordequote:Op maandag 1 december 2025 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
En tot nader orde met wat voor voorwaarden? Tot er geen fakkel meer binnenkomt? Tot er geen tokkies meer zitten? Een verbod op nooduitgangen?
al stond je er wel, er alleen staan maakt je nog niet medeplichtig natuurlijkquote:Op maandag 1 december 2025 21:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik sta veilig op 426, vriend
aanvaldequote:Op maandag 1 december 2025 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Diegene die Kuyt aanvalde toen kan dat nu niet meer doen
Iets met beste stuurlui...quote:
Omdat je dan de veiligheid van heel veel andere mensen niet kunt waarborgen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:04 schreef The-BFG het volgende:
De hoofdvraag zou naar mijn mening moeten zijn, waarom is de F-side niet schoongeveegd nadat men wist dat er veel ongewenste lui via een nooduitgang waren binnen gedrongen.
Vraag me af of de mensen die dit soort kansloze suggesties opperen überhaupt wel eens een voetbalstadion van binnen hebben gezien.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat je dan de veiligheid van heel veel andere mensen niet kunt waarborgen.
Misschien moet jij je is wat minder gaan afvragen. Het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat een hele tribune leeggeveegd wordt. Alleen hier durven ze dat niet, want "ESCALATIE!".quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag me af of de mensen die dit soort kansloze suggesties opperen überhaupt wel eens een voetbalstadion van binnen hebben gezien.
Dat gebeurde in de jaren 80 nog wel eens inderdaad, drie keer raden waarom ze het niet meer doen. Waarom zou je tienduizenden goedwillenden en je eigen personeel in gevaar brengen om wat vuurwerk.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:23 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Misschien moet jij je is wat minder gaan afvragen. Het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat een hele tribune leeggeveegd wordt. Alleen hier durven ze dat niet, want "ESCALATIE!".
En als je dan bang bent voor de veiligheid van andere suppporters, gewoon niet eens beginnen. Want geen idee hoeveel mensen er nu in het stadion zijn; wat op zijn beurt ook enorme veiligheidsrisico's geeft.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:23 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Misschien moet jij je is wat minder gaan afvragen. Het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat een hele tribune leeggeveegd wordt. Alleen hier durven ze dat niet, want "ESCALATIE!".
En als je dan bang bent voor de veiligheid van andere suppporters, gewoon niet eens beginnen. Want geen idee hoeveel mensen er nu in het stadion zijn; wat op zijn beurt ook enorme veiligheidsrisico's geeft.
We gaan het zien welke maatregelen er nog meer komen. Die ene pot zonder half Zuid zal niet de enige straf zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:58 schreef Alaianaya het volgende:
Hoezo worden er bij Ajax eigenlijk geen netten opgehangen? Lijkt bij Feyenoord enigszins te werken.
Zoals we ajacieden kennen, ze zijn er alleen voor de schaarse successenquote:Op maandag 1 december 2025 19:31 schreef Lt.Bookman het volgende:
Hoe is het met jullie?
Ik heb na die kutgoal van Groningen afgelopen mei de televisie uitgezet en heb sindsdien letterlijk geen minuut voetbal meer gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |