Met de meeste camera's kan je neusharen tellen. Je hebt er alleen niet veel aan als men de bivakmutsen in de WC aantrekt en dan het vak op loopt of een spandoekje omhoog houdt waar men onder gaat schuilen, omkleden en afsteken.quote:Op maandag 1 december 2025 19:07 schreef papert het volgende:
Gewoon harder straffen werkt niet inderdaad, de pakkans verhogen wel. Ze hebben al wel eens geprobeerd veel camera's op het vak te richten toch?
Ik heb niet het idee dat diegene die nu het hardste roepen ooit in een voetbalstadion geweest zijn, en dan vooral niet op de zijde’s waar de ‘harde kern’ rond loopt.quote:Op maandag 1 december 2025 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de meeste camera's kan je neusharen tellen. Je hebt er alleen niet veel aan als men de bivakmutsen in de WC aantrekt en dan het vak op loopt of een spandoekje omhoog houdt waar men onder gaat schuilen, omkleden en afsteken.
Dat in tegenstelling tot de beentjes van je moeder.quote:Op maandag 1 december 2025 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het PSV topic hoef je niks aan te doen, dat lijkt gesloten.
quote:Op maandag 1 december 2025 19:31 schreef Lt.Bookman het volgende:
Hoe is het met jullie?
Ik heb na die kutgoal van Groningen afgelopen mei de televisie uitgezet en heb sindsdien letterlijk geen minuut voetbal meer gekeken
De laatste wens van Tum ging wel in vervulling. Dus het heft elkaar op.quote:Op maandag 1 december 2025 20:13 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vreselijke schoften toch he
@:gurneyisbestoke ik ben voortaan voor Feyenoord
Was toch een mooi doelpunt?quote:Op maandag 1 december 2025 19:31 schreef Lt.Bookman het volgende:
Hoe is het met jullie?
Ik heb na die kutgoal van Groningen afgelopen mei de televisie uitgezet en heb sindsdien letterlijk geen minuut voetbal meer gekeken
Nou ja, alle boeven zonder proces in de cel stoppen kan in principe ookquote:Op maandag 1 december 2025 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje het probleem met alle gewoon harder straffen roepers, niet echt een idee hoe de wereld werkt.
Hij mag wel kijken morgen, als enige.quote:Op maandag 1 december 2025 20:13 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vreselijke schoften toch he
@:gurneyisbestoke ik ben voortaan voor Feyenoord
Is dat jouw mening of heeft Ajax dat gezegdquote:Op maandag 1 december 2025 20:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij mag wel kijken morgen, als enige.
quote:Op maandag 1 december 2025 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat jouw mening of heeft Ajax dat gezegd
Net op "Tum" gegoogled. Fijn als je supporters je grootste vijand zijn als clubquote:Op maandag 1 december 2025 20:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
De laatste wens van Tum ging wel in vervulling. Dus het heft elkaar op.
Diegene die Kuyt aanvalde toen kan dat nu niet meer doenquote:Op maandag 1 december 2025 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zullen nu wel weer kinderen gaan aanvallen. Zag dat de jeugdklassieker een dag eerder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |