Hoe lang is dat geledenquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:43 schreef franklop het volgende:
Jeetje wij scoren uit een corner
Dat is eens verfrissend
Bring back coronaquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voortaan maar in een leeg stadion spelen.
Ja, prima lijn keeper. Niet wat we zoeken, maar het is wat het is.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:02 schreef Black-Death het volgende:
Ik kijk maar met een half oog (want ik heb een baan) maar Jaros redt wel punten vandaag toch?
Ik viel er ook later in, maar ik schrok van de expected goals van Groningen, blijkbaar twee reuzekansen gehad ofzo. Ik vind het voor de rest wel redelijk degelijk staan achterinquote:Op dinsdag 2 december 2025 16:02 schreef Black-Death het volgende:
Ik kijk maar met een half oog (want ik heb een baan) maar Jaros redt wel punten vandaag toch?
Heel goed.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:04 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel duidelijk dat Grim voor de eigen jeugd kiest nu ook met de invalbeurt van Steur en al eerder met Bouwman en Bounida
Die is allang doodquote:
ja top. Zijn niet slechter dan die er rondlopen dus horen dan voorrang te krijgen wmbquote:Op dinsdag 2 december 2025 16:04 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel duidelijk dat Grim voor de eigen jeugd kiest nu ook met de invalbeurt van Steur en al eerder met Bouwman en Bounida
24 augustus.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:17 schreef Black-Death het volgende:
Gewonnen en de 0 gehouden. Das alweer even geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |