Was voor mij de enige reden om te kijkenquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:18 schreef Black-Death het volgende:
Bounida ziek; Glouhk vervangt hem.
Niet zo liegen makker, je gaat uiteindelijk toch gewoon voetbal kijken in de baas zijn tijd.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Was voor mij de enige reden om te kijken.
quote:Regels voor restant Ajax-FC Groningen
De KNVB wil dat een gestaakte wedstrijd zoveel mogelijk onder dezelfde omstandigheden moet worden hervat.
Minus 55k toeschouwers hahaquote:
Ik zit in een andere tijdzone, dus ik ben al klaar. Maar ga ik kijken, zeker wetenquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet zo liegen makker, je gaat uiteindelijk toch gewoon voetbal kijken in de baas zijn tijd.
Wel vuurwerk dan?quote:
Denk van hen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:01 schreef Buitendam het volgende:
Maar uit wiens koker kwam dat hele idee
Het heerst, bij mij op het werk hebben ook veel collega’s precies deze middag ziek gemeldquote:
Dat telt als wissel mag ik aannemenquote:
quote:
Het publiek liep net op het veld.quote:
kansloos jaquote:Op dinsdag 2 december 2025 14:50 schreef Simmertje het volgende:
Dan ben je wel echt werkloos he, op dinsdagmiddag naar de arena gaan om vuurwerk af te steken buiten
doorgesnoven gekkenquote:Op dinsdag 2 december 2025 14:50 schreef Caland het volgende:
Ik wil van user @:wotte de komende jaren NIETS meer horen over Feyenoordsupporters.
Moest lachen. Juf Jettenquote:Op maandag 1 december 2025 15:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ondermijning wordt steeds groter probleem in Nederland.
Juffrouw Jetten gaat dit oplossen @:zipportal
Op dat soort homos zitten we daar niet te wachten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:41 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Als de F-side nog iets terug wilt doen voor de club mogen ze Wijndal wel op de fiets naar St Pauli ofzo brengen.
Hier genieten van Engels voetbalquote:Op dinsdag 2 december 2025 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo favoriete forum admin.
Hoe is de leef?
Echt he, die vent kan echt niets.quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:41 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Als de F-side nog iets terug wilt doen voor de club mogen ze Wijndal wel op de fiets naar St Pauli ofzo brengen.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:50 schreef Simmertje het volgende:
Dan ben je wel echt werkloos he, op dinsdagmiddag naar de arena gaan om vuurwerk af te steken buiten
Dat wij hier op dinsdagmiddag tijdens kantooruren op Fok! zitten te posten is ook niet al te fraaiquote:
https://nos.nl/artikel/25(...)ld-aan-de-kant-gezetquote:Eerste daders Ajax-vuurwerk geïdentificeerd, 'stewards met geweld aan de kant gezet'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |