abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2025 @ 15:02:05 #201
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219387215
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 13:41 schreef Saboo het volgende:
Ik snap het wel.

Je zag dat Kevin zich heel erg had voorgenomen om sportief te reageren.
En waar konden we dat precies aan zien dan?
  maandag 1 december 2025 @ 16:34:06 #202
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_219387819
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Wat was er smerig aan wat Nordin gedaan heeft dan?
Wat was er smerig aan Kevin's spel?
Beide hebben A doen lijken en B gedaan, om verder te komen.
Dat is wat kevin ook probeerde aan te geven: Nordin, jij speelt t net zo goed en hard.

Volgens mij was t Amije die t zei: Niks mis mee, maar own het dan gewoon man!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_219387823
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 15:02 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik denk dat er wordt bedoeld dat Kevin op camera ontzettend sociaal wenselijk gedrag aan het verkopen was in de een-op-eens in de tussenstukjes, maar in de eilandsetting daar wel degelijk manipulatief en konkelend bezig was met acteerspel 2.0. Tuurlijk is hij niet de eerste die iemand een mes in de rug heeft gestoken in dit spel en hij zal ook zeker niet de laatste zijn, maar het is meer dat hij het voor zichzelf op camera goed wil praten ipv echt te ownen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219387831
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 16:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat is wat kevin ook probeerde aan te geven: Nordin, jij speelt t net zo goed en hard.

Daar moet ik Amije gelijk in geven, maar Kevin ownde het in mijn ogen de hele expeditie stukken minder dan Nordin deed. Nordin moest eigenlijk ook vanuit een verdedigende stelling redeneren, want die was natuurlijk al een keer weggestemd door stemafspraken.
pi_219388036
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 16:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb echt het idee dat ik een heel andere expeditie zie dan sommige mensen. Ja Nordin speelde een spel, uiteraard, maar zo achterbaks en bijna mensonterend als Kevin en consorten het spelen echt niet. Die praten over een kandidaat en hoe ze hem wegstemmen alsof diegene er niet eens bij is of nog toe doet. (Churanday bv) Spelen grote toneelspelletjes vol gespeeld verdriet waarbij ze mensen op hun gevoel en menselijkheid raken, krijgen vervolgens nu de deksel op hun neus en dan ligt het aan degene die ze in een defensieve rol hebben geduwd en gekonkeld.

Sorry hoor. :') _O-
  maandag 1 december 2025 @ 17:27:06 #206
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_219388161
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 15:02 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik had het vnl over de eilandraad. Ik denk dat hij zich heel erg voorgenomen had om een sportieve verliezer te zijn en de rest te complimenteren voor "het goede spel" ipv.de gebeten hond te zijn. Goed streven, want dat soort verliezers zijn ook een beetje treurig natuurlijk. Echter, toen Amije op Nordin begon in te hakken (en ik snap gewoon echt niet wat Nordin fout heeft gedaan, Kevin heeft het zelf echt veel vuiler gespeeld), was Kevin er bij de kippen bij om zich bij dat standpunt te voegen, waarmee die toch wel liet doorschemeren dat hij Nordin wel degelijk iets verwijt - op zijn minst hypocrisie - .
Dat is best een persoonlijke aanval en staat nogal haaks op het feit dat je respect hebt voor iemands spel (zijn aanvankelijke reactie). A.k.a de emoties lieten even zijn meer primaire gevoelens zien t.o.v. Nordin en ik snap best dat Nordin toen ook even dacht "joooeeee".

Prima hoor, emoties, maar een sportieve verliezer. Nee. En wat die Amije nou liep te grienen.... Die heeft er helemaal niets mee te maken, behalve dat die 't effe benauwd kreeg omdat ze haar bondje zag verkruimelen.
Sowieso is Amije wel echt iemand die ik na dit programma niet echt serieus meer kan nemen :P
pi_219388194
Nordin had wel wat sportiever kunnen reageren en even zeggen inderdaad deze is voor Twan. Toen hij zelf eruit werd gespeeld reageerde hij heel sportief.
Maar zijn maatje twan of churendy die wordt weggespeeld daar reageert hij heel fel op en kan hij niet tegen :D
  maandag 1 december 2025 @ 17:36:02 #208
263417 Keyos
Like a Boss
pi_219388199
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2025 17:07 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik heb echt het idee dat ik een heel andere expeditie zie dan sommige mensen. Ja Nordin speelde een spel, uiteraard, maar zo achterbaks en bijna mensonterend als Kevin en consorten het spelen echt niet. Die praten over een kandidaat en hoe ze hem wegstemmen alsof diegene er niet eens bij is of nog toe doet. (Churanday bv) Spelen grote toneelspelletjes vol gespeeld verdriet waarbij ze mensen op hun gevoel en menselijkheid raken, krijgen vervolgens nu de deksel op hun neus en dan ligt het aan degene die ze in een defensieve rol hebben geduwd en gekonkeld.

Zo zie ik hem ook. Nordin moet iets doen omdat zijn hoofd elke week op het hakblok ligt terwijl hij maar een heel middelmatige kandidaat is in de proeven. Onderwijl durven mensen hem dan als een “gelijkwaardig vieze speler” te bestempelen, terwijl die met dat toneelstukje van Linda écht te ver zijn gegaan.

Dat was echt iets heel anders dan hier.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_219388242
In de herhaling valt me nu op dat Nordin iets tegen Churandy zegt bij de omhelzing wat klinkt als "Kevin" :D

[ Bericht 0% gewijzigd door TheVulture op 01-12-2025 18:44:11 ]
pi_219388313
En het is inderdaad Amije die over vies spel begint en Kevin gaat dan ook op de wagen richting Nordin, noemt 'm vies in zijn gezicht dus ik snap wel dat ie die boks niet teruggaf.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheVulture op 01-12-2025 19:05:43 ]
  Miss 200.000.000! maandag 1 december 2025 @ 17:58:20 #211
367000 roos94
pi_219388320
Waarom verkracht iedereen hier de naam Churandy?
  maandag 1 december 2025 @ 18:00:16 #212
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219388333
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 17:58 schreef roos94 het volgende:
Daarom dat hij maar heeft gezegd noem mij maar C. :+
pi_219388347
quote:
Omdat het voor een simpele ziel als mij een te rare naam is met teveel mogelijke manieren om te spellen.
pi_219388362
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2025 18:01 schreef Document1 het volgende:

[..]
Omdat het voor een simpele ziel als mij een te rare naam is met teveel mogelijke manieren om te spellen.
Speciaal teruggelezen om te kijken welke versie je hebt gekozen _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 1 december 2025 @ 18:08:50 #215
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219388374
quote:
Wie :?
pi_219388420
Wat een onwijs slechte verliezers zijn Kevin en Co. Lekker hypocriet ook. Ze doen al sinds het begin niks anders dan Churandy en Nordin buitensluiten en proberen weg te krijgen op elk mogelijke manier.
Ze liegen en bedriegen sinds dag één. Ook deze eilandraad speelden ze schone schijn met plannen om die andere twee eruit te spelen. En dan nu gaan lopen janken. Stelletje arrogante pestkoppen.

Lekker voor je, Kevin. :6 Zeer goed gedaan Nordin. :) Nordin ligt er volgende week waarschijnlijk uit, maar goed, hij heeft zijn momentje al gepakt. ^O^

Edit: Oh, en Kevin, vertel het je gezicht dat je deze actie waardeert. Want je zag er nog zuurder uit dan de augurken van Camiel. _O-
Hotapnyc
pi_219388484
Waarom gaat tobias gewoon niet naar huis ? dat gezeik en gejammer over dat hij zo graag naar huis wil, ga dan naar huis L.L
pi_219388509
quote:

[..]

Dit inderdaad. Je gaat je bijna afvragen hoe de morele kompassen van de kijkers thuis zijn afgesteld. :D
Hotapnyc
pi_219388536
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Speciaal teruggelezen om te kijken welke versie je hebt gekozen _O-
Ik zat best dicht in de buurt.
pi_219390239
Nordin heeft samen gestemd met Churanday. Veel meer heeft hij toch niet verkeerd gedaan? Kevin en Amije zaten geeneens met hem op een eiland, dus wat zou hij die precies op hun mouw hebben moeten spelden..?

Amije houdt Nordin al een tijd lang bewust aan het lijntje. Kevin speelt ook deze eilandraad (die dus zogenaamd was om met zn allen Tobias gezellig naar huis te stemmen) nog een spelletje door te doen alsof hij veel stemmen op Nordin inzet. Dan kun je toch niet zo raar opkijken dat Nordin dat allemaal niet vertrouwt en een eigen plan trekt?

Apart dat ze dan zogenaamd sportief, maar stieken toch verontwaardigd reageren (en daar blijkbaar volgnede week mee doorgaan). Ik zou ook geen boks hoeven geven als iemand aangeeft "je hebt het goed smerig gespeeld hoor, boks!"

Ik hoop iig dat Amije het niet wint. Het liefst Nordin en Churanday die ver komen, maar als ik in t voorstukje al zie dat er een preof komt waarin ze Nordin en Churanday kunnen dwarsbomen (Daar leek t iig op), dan heb ik er weinig hoop op....
pi_219390489
Ik vind het een beetje sneu voor Kevin worden. De manier hoe Nordin en Twan filmpjes op social media plaatsen waarin ze veel te hard genieten van Kevin's breakdown is gewoon triest gedrag en ik snap niet dat mensen dit voeden. Kevin was overfanatiek en soms sneaky maar wat hij heeft gedaan vind ik dan minder erg. Dat sadistisch en negatief gedrag bewijst maar weer waarom de sfeer in oud kamp zuid zo kut was. Nordin komt over als mannetje die altijd buiten de groep valt en dit probeert te overcompenseren met puberachtig stoer gedrag. Bahhh

Mijn top-5 van de mensen die er nu nog bijzitten: Churandy, Tobias, Camiel, Mattyas en Koen Lies

[ Bericht 11% gewijzigd door Nectaro22 op 01-12-2025 23:26:22 ]
/
pi_219390579
quote:

[..]

Niemand heeft het erover hoe Nordin het spel speelt. Maar het punt van mensen op hun gevoel en menselijkheid raken is wat hij doet aangezien de rest het binnen de grensen van het spel houdt terwijl hij alles mega persoonlijk maakt. Hij geniet er iets teveel van hoeveel haat Kevin nu over zich heen krijgt en lokt dit nog wat extra uit, wat behoorlijk kwetsend is.
/
pi_219390621
Familie van Kevin? :D
Hotapnyc
pi_219390658
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 23:40 schreef Nectaro22 het volgende:

[..]
Niemand heeft het erover hoe Nordin het spel speelt. Maar het punt van mensen op hun gevoel en menselijkheid raken is wat hij doet aangezien de rest het binnen de grensen van het spel houdt terwijl hij alles mega persoonlijk maakt. Hij geniet er iets teveel van hoeveel haat Kevin nu over zich heen krijgt en lokt dit nog wat extra uit, wat behoorlijk kwetsend is.
Nogmaals mensen kijken duidelijk een ander programma dan mij. Wat er verder op social media gebeurt interesseert mij echt geen ene reet en ik zie ook niet precies hoe dat met mijn opmerkingen heeft te maken. Ik zit verder ook niet in een kamp behalve kamp Churandy, dat is de enige normale uiteindelijk in dat wespennest. _O- Wat een baas blijkt dat toch weer te zijn. _O_
  dinsdag 2 december 2025 @ 03:55:42 #225
263417 Keyos
Like a Boss
pi_219390803
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2025 23:21 schreef Nectaro22 het volgende:
Ik vind het een beetje sneu voor Kevin worden. De manier hoe Nordin en Twan filmpjes op social media plaatsen waarin ze veel te hard genieten van Kevin's breakdown is gewoon triest gedrag en ik snap niet dat mensen dit voeden. Kevin was overfanatiek en soms sneaky maar wat hij heeft gedaan vind ik dan minder erg. Dat sadistisch en negatief gedrag bewijst maar weer waarom de sfeer in oud kamp zuid zo kut was. Nordin komt over als mannetje die altijd buiten de groep valt en dit probeert te overcompenseren met puberachtig stoer gedrag. Bahhh

Mijn top-5 van de mensen die er nu nog bijzitten: Churandy, Tobias, Camiel, Mattyas en Koen Lies
Nordin is ook zeker niet okay, daarvoor hoeven we alleen maar naar boven te halen hoe z’n gedrag in het eerste kamp was. Hoe hij Vincent aanviel terwijl hij best een punt maakte dat de proef mogelijk al was verloren door het gekut met het haken van de kratjes.

Wat er alleen in dit spel gebeurt is dat Kevin en Ameije vrij heftig reageren als het spel anders loopt dan zij zelf plannen met wie eruit gaat, terwijl ze zelf te gierig zijn om hun extra stemmen op Nordin te knallen.

Wat dat betreft was het slimmer geweest als Nordin en Churandy de stemmen op Ameije hadden gedaan, dat is de kop van de slang van die groep, veel meer nog dan Kevin. Maarja, die konden niet communiceren met elkaar, wat toch wel zonde is….
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_219391112
Lies heeft afgelopen aflevering wel erg veel mazzel gehad met de 2 proeven. Een geheugenproef en een dom graaispelletje. Fluitend de halve finale in.

Jammer dat er niet een fysieke proef bij zat.
  dinsdag 2 december 2025 @ 08:07:41 #227
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_219391117
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 08:05 schreef DefKu het volgende:
Lies heeft afgelopen aflevering wel erg veel mazzel gehad met de 2 proeven. Een geheugenproef en een dom graaispelletje. Fluitend de halve finale in.

Jammer dat er niet een fysieke proef bij zat.
En waarom is dat mazzel?
Dan hadden anderen toch net zoveel mazzel als zij, als t maar een dom spelletje was?
ER is toch meer dan alleen fysieke proeven. Altijd al geweest.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 2 december 2025 @ 08:12:55 #228
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_219391129
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 03:55 schreef Keyos het volgende:

[..]
Nordin is ook zeker niet okay, daarvoor hoeven we alleen maar naar boven te halen hoe z’n gedrag in het eerste kamp was. Hoe hij Vincent aanviel terwijl hij best een punt maakte dat de proef mogelijk al was verloren door het gekut met het haken van de kratjes.

Wat er alleen in dit spel gebeurt is dat Kevin en Ameije vrij heftig reageren als het spel anders loopt dan zij zelf plannen met wie eruit gaat, terwijl ze zelf te gierig zijn om hun extra stemmen op Nordin te knallen.

Wat dat betreft was het slimmer geweest als Nordin en Churandy de stemmen op Ameije hadden gedaan, dat is de kop van de slang van die groep, veel meer nog dan Kevin. Maarja, die konden niet communiceren met elkaar, wat toch wel zonde is….
Ik denk dat het er bij mij persoonlij zo uitziet

Ik vond Kevin's spel naar. Maar dat is een spelkeuze en dat kan ik los zien van de persoon. Prima dat hij is teruggepakt.
Ik vind Nordin als persoon naar (al vanaf t begin). Haantjes gedrag, kort lontje, niet tegen verlies kunnen, agressief, onsportief en kleinzerig.
L'Amour menaçant:
pi_219391162
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 10:09 schreef GereDathan het volgende:
[...]

En Tobias is toch ook genieten. Die man heeft zo ongeveer de depressie uitgevonden lijkt het wel. Maar hij heeft zoveel wilskracht om niet op te geven en niet te vragen om hem eruit te stemmen, hij hoopt dat zijn acties hem de das omdoen, maar dat gebeurd niet _O-
Ik vind Tobias gedurende de expeditie enorm veel sympathieker geworden. In het begin vond ik zijn zure act te overdreven.

Hij gebruikt nu nog steeds humor en cynisme, maar minder als masker en hij is ondertussen wel opener geworden. En mooi dat zijn deelname voor hem echt een vorm van persoonlijke groei is.
pi_219391335
Gelukkig ziet Kevin zelf wel in dat hij net iets te ver is gegaan in het spel.

Nordin, daar kan ik totaal geen hoogte van krijgen.
Hij speelt het spel niet meer om zelf te winnen, ik denk dat het daardoor komt. Wraak nemen voor Twan, zo lang mogelijk in het spel blijven om de kansen voor Churandy te vergroten.
Het maakt de eilandraden wel spannend.
  Moderator dinsdag 2 december 2025 @ 09:29:49 #231
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219391659
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 08:58 schreef Elleska het volgende:

Hij speelt het spel niet meer om zelf te winnen, ik denk dat het daardoor komt. Wraak nemen voor Twan, zo lang mogelijk in het spel blijven om de kansen voor Churandy te vergroten.
Ik denk ook Nordins doel is om Churandy zo'n groot mogelijke kans geven om de halve finale te halen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 2 december 2025 @ 09:33:44 #232
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219391718
Churandy is fysiek natuurlijk best de meeste fitte en sterke kandidaat, maar als in de finale bestaat uit balletjes in een gat gooien, vuur maken en een puzzel dan kan Lies ook zo maar winnen.
  dinsdag 2 december 2025 @ 09:52:27 #233
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_219391880
Pfoeh, zo'n saaie aflevering met zo'n vuurwerk einde. Heerlijk.

daaag kevin :W
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 2 december 2025 @ 09:54:25 #234
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219391897
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 33% gewijzigd door Momo op 02-12-2025 10:02:16 ]
  dinsdag 2 december 2025 @ 11:04:08 #235
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_219392657
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 08:21 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik vind Tobias gedurende de expeditie enorm veel sympathieker geworden. In het begin vond ik zijn zure act te overdreven.

Hij gebruikt nu nog steeds humor en cynisme, maar minder als masker en hij is ondertussen wel opener geworden. En mooi dat zijn deelname voor hem echt een vorm van persoonlijke groei is.
Ik denk dat we idd naar een enorm masker zitten te kijken, wat afgelopen aflevering wat af ging. Denk dat t een mooi mens is. Maar zou me wel continu afvragen of ik nu naar de echte kek, of naar een rol.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 2 december 2025 @ 11:05:18 #236
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_219392677
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 08:58 schreef Elleska het volgende:

Nordin ziet al lang dat ie t zelf nooit gaar winnen.
Alhoewel, hij heeft HBO gedaan en dacht ook ff die proef te winnen :')
L'Amour menaçant:
pi_219393248
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 08:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En waarom is dat mazzel?
Dan hadden anderen toch net zoveel mazzel als zij, als t maar een dom spelletje was?
ER is toch meer dan alleen fysieke proeven. Altijd al geweest.
Tis een vrouw, dan kan het toch nooit haar eigen verdienste zijn :P
pi_219393836
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 00:11 schreef Document1 het volgende:

[..]
Nogmaals mensen kijken duidelijk een ander programma dan mij. Wat er verder op social media gebeurt interesseert mij echt geen ene reet en ik zie ook niet precies hoe dat met mijn opmerkingen heeft te maken. Ik zit verder ook niet in een kamp behalve kamp Churandy, dat is de enige normale uiteindelijk in dat wespennest. _O- Wat een baas blijkt dat toch weer te zijn. _O_
We kijken hetzelfde programma, het verschil is dat jij naar Nordin kijkt met een roze getinte bril.
/
  dinsdag 2 december 2025 @ 13:33:12 #239
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_219393892
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:02 schreef Magica het volgende:

[..]
Tis een vrouw, dan kan het toch nooit haar eigen verdienste zijn :P
Ik begon die onderstroom ook op te merken ja :P
L'Amour menaçant:
  dinsdag 2 december 2025 @ 13:33:41 #240
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_219393897
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:26 schreef Nectaro22 het volgende:

[..]
We kijken hetzelfde programma, het verschil is dat jij naar Nordin kijkt met een roze getinte bril.
Ik vind t een beetje een Andrew Tate, die Nordin :D
L'Amour menaçant:
  dinsdag 2 december 2025 @ 13:40:55 #241
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_219393931
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vind t een beetje een Andrew Tate, die Nordin :D
Oh nee joh, tate is een vieze mensenhandelaar/rapist/fraudeur.. dat zie ik nordin niet zo snel doen.
en ik heb ook een auto.
pi_219393956
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:26 schreef Nectaro22 het volgende:

[..]
Is dat zo? Ik begrijp zijn acties wel beter dan van Kevin de konkelaar (net geleerd van een filmpje hierboven) Ik heb echt nog nergens een echte goede reactie gelezen die de punten van mijn post over Kevin en z’n clubje in een beter daglicht zet. Ik lees jouw post, en van andere, juist als vol emotie, onbegrip en geen enkele zelfreflectie op de acties van Kevin en z’n clubje en de reactie van degene die ze aanvallen daarop.
pi_219394090
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:45 schreef Document1 het volgende:

[..]
Is dat zo? Ik begrijp zijn acties wel beter dan van Kevin de konkelaar (net geleerd van een filmpje hierboven) Ik heb echt nog nergens een echte goede reactie gelezen die de punten van mijn post over Kevin en z’n clubje in een beter daglicht zet. Ik lees jouw post, en van andere, juist als vol emotie, onbegrip en geen enkele zelfreflectie op de acties van Kevin en z’n clubje en de reactie van degene die ze aanvallen daarop.
Het spel dat Kevin speelde met Twan was erg vals, en kan je inderdaad niet vergelijken met hoe Nordin Kevin eruit heeft gestemd. Maar, nogmaals, waar mensen hier over vallen is dat Nordin het hele spelconcept (waar ook bedrog bij kan horen) super persoonlijk neemt en tegelijkertijd wel zichtbaar geniet als hij met zijn wraak iemand kan kwetsen, zowel op social media als in het programma. Kevin had ook Twan gekwetst, maar had hier wel direct spijt van.
/
pi_219396112
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 08:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik denk dat het er bij mij persoonlij zo uitziet

Ik vond Kevin's spel naar. Maar dat is een spelkeuze en dat kan ik los zien van de persoon. Prima dat hij is teruggepakt.
Ik vind Nordin als persoon naar (al vanaf t begin). Haantjes gedrag, kort lontje, niet tegen verlies kunnen, agressief, onsportief en kleinzerig.
Grappig. Ik vind Kevin extreem naar als persoon. :P
Hotapnyc
pi_219396172
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 14:07 schreef Nectaro22 het volgende:

[..]
Het spel dat Kevin speelde met Twan was erg vals, en kan je inderdaad niet vergelijken met hoe Nordin Kevin eruit heeft gestemd. Maar, nogmaals, waar mensen hier over vallen is dat Nordin het hele spelconcept (waar ook bedrog bij kan horen) super persoonlijk neemt en tegelijkertijd wel zichtbaar geniet als hij met zijn wraak iemand kan kwetsen, zowel op social media als in het programma. Kevin had ook Twan gekwetst, maar had hier wel direct spijt van.
Kevin had precies nergens spijt van. Heb jij afgelopen eilandraad gekeken? Heb jij niet gezien hoe persoonlijk Kevin en Amije het namen?

Wat Nordin doet is overleven. Keer op keer, terwijl keer op keer iedereen op hem zit. Frappant dat alles wat Kevin doet een spel is, maar wat Nordin dan in het spel terugdoet ineens persoonlijk is.

Die twee scheve maten snap ik niet bij jullie. Daarnaast is Kevin zo nep als maar kan. En vals.
Hotapnyc
pi_219396300
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:53 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Kevin had precies nergens spijt van. Heb jij afgelopen eilandraad gekeken? Heb jij niet gezien hoe persoonlijk Kevin en Amije het namen?

Wat Nordin doet is overleven. Keer op keer, terwijl keer op keer iedereen op hem zit. Frappant dat alles wat Kevin doet een spel is, maar wat Nordin dan in het spel terugdoet ineens persoonlijk is.

Die twee scheve maten snap ik niet bij jullie. Daarnaast is Kevin zo nep als maar kan. En vals.
Kevin is gewoon een valse nicht. En Nordin wil er niks van weten. Groot gelijk heeft hij. :)

Je hoeft na zo’n expeditie toch ook niet met iedereen vrienden te zijn? Ze zijn er samen bijna een maand geweest. Als je iemand niet mag, mag je iemand niet. En aan het eind gaf hij hem een knuffel. What’s the fuss?
pi_219397485
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:53 schreef Cirilico het volgende:

[..]

Kevin nergens spijt van? Hij begon al te janken in de confessionals net na het bedrog met Twan. En nu ga je vast zeggen dat het geacteerd is, maar blijkbaar heeft hij Twan na afloop geappt om zijn excuus aan te bieden.
En lezen is blijkbaar moeilijk maar ik heb volgens mij al 3x uitgelegd wat het verschil is tussen deze twee situaties.
/
pi_219397512
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 21:27 schreef Nectaro22 het volgende:

[..]
Kevin nergens spijt van? Hij begon al te janken in de confessionals net na het bedrog met Twan. En nu ga je vast zeggen dat het geacteerd is, maar blijkbaar heeft hij Twan na afloop geappt om zijn excuus aan te bieden.
En lezen is blijkbaar moeilijk maar ik heb volgens mij al 3x uitgelegd wat het verschil is tussen deze twee situaties.
Mja dat had zo’n beetje net zoveel waarde als de biecht dat het toch wel lullig was dat Churanday ernaast zat, daar best emotioneel aangeslagen iets van zei en Kevin vooral vond dat het niet aan hem lag. _O-
pi_219397672
quote:

[..]
En lezen is blijkbaar moeilijk
Mensen lezen is blijkbaar moeilijk voor sommigen inderdaad.

https://www.instagram.com(...)MWludTAwMTNoaWdseQ==

Zie hier de Kevin die net zo "sportief" als vol berouw is. :D
Hotapnyc
pi_219397746
quote:

[..]
Overigens zijn biechten geen weergave van de werkelijkheid. Zij worden achteraf opgenomen, zijn niet spontaan en beïnvloeden de ontvangst van de daadwerkelijke live-beelden. Dat wist je wel toch? :)
Hotapnyc
pi_219398271
Ik vind sowieso het hele gekonkel niks meer aan. Wat is dat toch dat elk programma een element van stemmen erin moet hebben? Is dat wat de NLse bevolking wil zien?

Een Robinson is iemand die op een onbewoond eiland kan overleven. Dan wil ik een oermens zien, die ontberingen aan kan. Niet een Instagrammer die nog geen vuur kan maken. Alle toppers in een finale die tegen elkaar strijden.

Als ik wil zien hoe niksnutten aan de stoelpoten van hardwerkenden zagen, ga ik wel naar m’n werk.

Mand.
  donderdag 4 december 2025 @ 11:24:57 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_219406469
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 23:15 schreef Knuppel1983 het volgende:
Ik vind sowieso het hele gekonkel niks meer aan. Wat is dat toch dat elk programma een element van stemmen erin moet hebben? Is dat wat de NLse bevolking wil zien?

Een Robinson is iemand die op een onbewoond eiland kan overleven. Dan wil ik een oermens zien, die ontberingen aan kan. Niet een Instagrammer die nog geen vuur kan maken. Alle toppers in een finale die tegen elkaar strijden.

Als ik wil zien hoe niksnutten aan de stoelpoten van hardwerkenden zagen, ga ik wel naar m’n werk.

Mand.
Of Big Brother of zo.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 5 december 2025 @ 21:07:31 #253
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219420343
Nog maar twee dagen! *O* *O* *O*
  vrijdag 5 december 2025 @ 21:11:07 #254
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_219420366
ik kijk altijd op maandag via videoland, zonder reclame. wel de dag door te zien komen zonder nieuwsberichten te lezen en dit topic te openen
en ik heb ook een auto.
pi_219437541
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 20:01:21 #256
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219437599
:W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_219437650
Amije is KWAAD WOEDEND.
#superniger2020
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 20:09:52 #258
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219437651
Amije :')
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_219437657
Dominatrix Amije denkt alles weer te bepalen
  zondag 7 december 2025 @ 20:10:41 #260
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219437660
Welke afspraak heeft Nordin geschonden?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 7 december 2025 @ 20:10:55 #261
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_219437664
Amijé is niet boos hoor :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 20:11:12 #262
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219437665
quote:
11s.gif Op zondag 7 december 2025 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 7 december 2025 @ 20:11:27 #263
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219437666
wat een zielig falend bondje zeg :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 7 december 2025 @ 20:11:29 #264
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219437667
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 20:09 schreef superniger het volgende:
Amije is KWAAD WOEDEND.
Ze zegt zelf van niet. Dus als dit nog niet KWAAD WOEDEND is, dan wil ik niet weten hoe ze is als ze dat wel is.
Fuck the EBU.
  zondag 7 december 2025 @ 20:12:01 #265
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219437669
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 20:10 schreef AgnesGru het volgende:
Amijé is niet boos hoor :')
Nee, zo praat ze altijd.
Fuck the EBU.
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 20:13:23 #266
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219437679
quote:
11s.gif Op zondag 7 december 2025 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ze zegt zelf van niet. Dus als dit nog niet KWAAD WOEDEND is, dan wil ik niet weten hoe ze is als ze dat wel is.
Ze hield ook niet aan het bondje.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_219437681
quote:
11s.gif Op zondag 7 december 2025 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zouden allemaal op Tobias stemmen maar gaven ook aan maar één stem te gebruiken, Nordin vond dit onvoldoende om volledig erop te vetrouwen dat zij niet hem naar huis sturen (en terecht) want het zal niet de eerste keer zijn dat ze een complot tegen hem smeden
  zondag 7 december 2025 @ 20:14:10 #268
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219437684
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 20:13 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Ze zouden allemaal op Tobias stemmen maar gaven ook aan maar één stem te gebruiken, Nordin vond dit onvoldoende om volledig erop te vetrouwen dat zij niet hem naar huis sturen (en terecht) want het zal niet de eerste keer zijn dat ze een complot tegen hem smeden
Dat was geen afspraak met Nordin, maar van de rest.
Fuck the EBU.
  zondag 7 december 2025 @ 20:18:13 #269
482080 AgnesGru
pi_219437707
Go Churandy *O*
  zondag 7 december 2025 @ 20:18:34 #270
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219437712
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 20:18 schreef AgnesGru het volgende:
Go Churandy *O*
*O* JAAA
Fuck the EBU.
pi_219437715
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat was geen afspraak met Nordin, maar van de rest.
Ja technisch gezien niet nee, hij had geen toezegging hierop gegeven maar ze gingen er gewoon van uit dat Nordin mee zou stemmen. Niet dat dit alles uitmaak want ze hebben al eerder de boel lopen bedriegen en "het spel" gespeeld, dat ze nu boos zijn is gewoon achterlijk.
pi_219437723
Ook lullig om zo over Tobias te praten terwijl hij er naast staat.
#superniger2020
  zondag 7 december 2025 @ 20:20:39 #273
482080 AgnesGru
pi_219437726
Tobias :D
  zondag 7 december 2025 @ 20:22:10 #274
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219437734
Alle blokjes op Churandy
  zondag 7 december 2025 @ 20:22:40 #275
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219437735
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 20:22 schreef Momo het volgende:
Alle blokjes op Churandy
Ja, waarschijnlijk wel inderdaad.
Fuck the EBU.
pi_219437736
Ik haat dit soort opdrachten. Met zijn allen op 1.
#superniger2020
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 20:23:05 #277
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219437739
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 20:22 schreef superniger het volgende:
me 2
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 7 december 2025 @ 20:23:17 #278
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219437742
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 20:22 schreef superniger het volgende:
Eens. Blijkbaar willen ze bij de productie van Nordin/Churandy af. :{
Fuck the EBU.
pi_219437748
Kamp bord voor je kop.
  zondag 7 december 2025 @ 20:24:31 #280
482080 AgnesGru
pi_219437752
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Wel jammer dat ze zo sturen :{
  zondag 7 december 2025 @ 20:25:58 #281
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_219437763
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Was gelijk ook mijn eerste gedachte
pi_219437773
Ik hoop ergens toch op een plottwist.
  zondag 7 december 2025 @ 20:30:05 #283
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219437800
Ik ben bang dat Nordin en C de munt wel gaan kwijtraken
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 20:32:12 #284
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219437819
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 20:26 schreef Document1 het volgende:
Ik hoop ergens toch op een plottwist.
Ik hoop het ook.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 7 december 2025 @ 20:32:28 #285
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219437821
ik vind dit echt een stomme kutproef
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 7 december 2025 @ 20:32:51 #286
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219437822
Nordin :')
Same shit, different day
SC hopper present
pi_219437832
Misplaatste arrogantie van Amije.
#superniger2020
  zondag 7 december 2025 @ 20:33:52 #288
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219437836
Ja hier is weinig tegen te doen
  zondag 7 december 2025 @ 20:33:56 #289
482080 AgnesGru
pi_219437837
Tering, wat een arrogantie weer bij Amijé :r
pi_219437843
Die haat tegen Amijé :') :')
pi_219437845
Tobias is ook dom.
#superniger2020
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 20:34:48 #292
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219437846
-O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 7 december 2025 @ 20:35:20 #293
482080 AgnesGru
pi_219437851
Wat een kut spel :')
  zondag 7 december 2025 @ 20:35:22 #294
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219437852
Bij de mol zou dit juist anders terugkomen bij de anderen
  zondag 7 december 2025 @ 20:35:58 #295
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219437854
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 20:35 schreef Momo het volgende:
Bij de mol zou dit juist anders terugkomen bij de anderen
Daarom is dat ook wel een leuk programma. :Y
Fuck the EBU.
pi_219437855
wat heeft deze proef in vredesnaam te maken met Robinson zijn

dit is gewoon pestgedrag van de middelbare school.
  zondag 7 december 2025 @ 20:36:16 #297
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219437856
Tobias is ook opeens vergeten dat ie geen bondje had
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 7 december 2025 @ 20:36:39 #298
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219437861
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 20:36 schreef Verida het volgende:
wat heeft deze proef in vredesnaam te maken met Robinson zijn

dit is gewoon pestgedrag van de middelbare school.
Dit
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 7 december 2025 @ 20:37:51 #299
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219437870
Churandy zijn munt kwijt en Nordin naar huis.
Fuck the EBU.
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 20:38:27 #300
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219437874
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Churandy zijn munt kwijt en Nordin naar huis.
Gewoon een kamikaze actie doen met de stemmen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')