Helemaal mee eens hoor. Al vanaf dag 1. Toen ie al opmerkingen ging maken over vrouwtjes en niet kunnen winnen en zo. Vreselijke man. Arrogant. Overschattend. En sneu.quote:Op zondag 30 november 2025 22:03 schreef Mariposas het volgende:
Bijzonder dat iedereen Nordin zo geweldig vindt. Ik vind het zo’n arrogant en sneu mannetje.
En wil geen boks en loopt weg zonder afscheid te nemen van Kevin. Zielig mannetje.quote:Op zondag 30 november 2025 22:03 schreef Mariposas het volgende:
Bijzonder dat iedereen Nordin zo geweldig vindt. Ik vind het zo’n arrogant en sneu mannetje.
Wat moest ik lachen toen hij al in de 1e ronde af viel.quote:Op zondag 30 november 2025 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Gadverdamme wat is die nordin een onsportieve speler. En een zichzelf overschattende (ik ben heel slim en heb hbo gedaan…)
Je zou dan denken na de uitleg van de opdracht dat ze dat doen. Maar dat is bij andere opdrachten niet logisch.quote:Op maandag 1 december 2025 09:03 schreef Elleska het volgende:
Ik vroeg me daarna wel af op welk moment die opnames dan zijn gemaakt. Na het spel maakt de opmerking extra dom.
Of wellicht Tobias.quote:Op maandag 1 december 2025 06:16 schreef Oliver23 het volgende:
In het korte voorstukje van volgende week zie je de reactie van Lies als de boot aankomt op winnaarseiland, waarin ze met een redelijk strak gezicht zegt: ''ik ga stuk''...
Wellicht Churandy weer op de boot?
Ja maak je geen zorgen, je bent echt in m’n achting gestegen oh kijk Linda zit te huilen die wil echt naar huis dus maak je niet druk je bent echt iemand voor me geworden.quote:
Ik begin Lies ook steeds meer te waarderen.quote:Op maandag 1 december 2025 10:09 schreef GereDathan het volgende:
Vond dat Kevin het zeer sportief oppakte. Snap niet dat Nordin zo debiel moest doen. Hij is ver gezakt in mijn achting.
Lies is juist gestegen, ze strijd er keer na keer voor en wint ook nog eens regelmatig. Blijkt toch dat ze meer kan dan in een stringbikini rondwandelen. Behoorlijk wat respect voor haar gekregen eigenlijk de laatste 2 afleveringen, had ik niet verwacht.
Het enige slimme wat Nordin deed was zijn munt aan Churandy geven, daarmee bleef de munt gegarandeerd in het spel ook als hij fout had gezeten qua uitslag van de stemming.
En Tobias is toch ook genieten. Die man heeft zo ongeveer de depressie uitgevonden lijkt het wel. Maar hij heeft zoveel wilskracht om niet op te geven en niet te vragen om hem eruit te stemmen, hij hoopt dat zijn acties hem de das omdoen, maar dat gebeurd niet
Als je goed oplet kan je zien/horen dat ze dit wél afstemden. Op het moment dat Churandy bij de eilandraad aankomt geeft Nordin hem een knuffel en hoor je hem zeggen: "Kevin".quote:Op zondag 30 november 2025 23:06 schreef Tengano het volgende:
Maar Churendee en Nordin hebben ook nooit af kunnen stemmen dat ze vanavond all in op Kevin zouden gaan toch?
Eigenlijk hebben ze volgens mij gewoon een behoorlijke hoeveelheid geluk gehad met deze uitslag, want dit was meer een lucky shot dan een hele berekende uitkomst. Zeker omdat Churendee al die tijd op winnaars eiland zat.
Geef gewoon toe dat je geplayed werd en t niet zag.quote:
Niet mee eens wat betreft Lies. Lies zet zich voor 200% in en wint proeven. Dat is niet de halve finale inlopen wat mij betreft. Ze had ook achterover kunnen gaan leunen met haar munten, maar ik krijg met de week meer respect voor haar dat ze dat juist niet doet en er volle bak voor blijft gaan.quote:Op zondag 30 november 2025 21:39 schreef superniger het volgende:
Jammer dat Amije en Lies zo de halve finale inlopen.
Sommige mensen hebben er duidelijk moeite mee om het spel en de werkelijkheid te scheiden. Iets wat Kevin wel blijkt te kunnen. Ik had ook niets met Kevin op basis van eerdere acties en ik begreep heel goed dat Twan en Nordin deze wraak wilden nemen. Dat is prima, dat is onderdeel van het spel wat mij betreft. Maar hoe Nordin vervolgens laat zien dat hij de scheiding niet kan maken is tenenkrommend. Hij had daar gewoon kunnen zeggen dat het "de wraak van Twan" was en hij het net zo vuil speelde, niemand had daar verder moeite mee gehad volgens mij. Op deze manier heeft Nordin zichzelf heel slecht op de kaart gezet, niet enkel in het spel.quote:Op maandag 1 december 2025 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je geplayed werd en t niet zag.
Net zoals Kevin dat nu ook zegt. "Ik zag t niet, ik ben geschokt, maar wel played. Ik heb t niet zien aankomen".
Het zou ook de persoon kunnen zijn waarvan ze verwacht had dat hij gisteren naar huis gestemd zou zijn?quote:Op maandag 1 december 2025 06:16 schreef Oliver23 het volgende:
In het korte voorstukje van volgende week zie je de reactie van Lies als de boot aankomt op winnaarseiland, waarin ze met een redelijk strak gezicht zegt: ''ik ga stuk''...
Die stukjes zeggen niks. Zoals genoemd kan het Nordin, Churandy of Tobias zijn (meest logisch met een dergelijke opmerking). Maar het kan ook prima op 1 van de anderen blijken te slaan.quote:Op maandag 1 december 2025 06:16 schreef Oliver23 het volgende:
Camiel begon nog wel prima aan de expeditie maar die komt eigenlijk zowel fysiek als puzzeltechnisch niet uit de verf inderdaad.quote:Op maandag 1 december 2025 10:18 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Niet mee eens wat betreft Lies. Lies zet zich voor 200% in en wint proeven. Dat is niet de halve finale inlopen wat mij betreft. Ze had ook achterover kunnen gaan leunen met haar munten, maar ik krijg met de week meer respect voor haar dat ze dat juist niet doet en er volle bak voor blijft gaan.
Amije is een ander verhaal, die komt alleen verder omdat ze een paar vriendjes heeft gemaakt en toevallig in het juiste bondje zit. Ze kan eigenlijk net niks, ze wint nooit eigenlijk (ook niet nipt) en teert enkel op anderen. Maar goed, dat kan je ook over Matias en de Augurkenprins zeggen.
Dat zat ik me ook af te vragen over de presentatie die ze doen voordat de eilandraad begint. Dan sommen ze nog even de situatie op in het kamp om de spanning te doen laten stijgen en zouden ze op dat moment dus niet weten hoe er precies gestemd zal worden.quote:Op maandag 1 december 2025 09:03 schreef Elleska het volgende:
Ik vroeg me daarna wel af op welk moment die opnames dan zijn gemaakt. Na het spel maakt de opmerking extra dom.
Ik denk dat er veel meer tijd wordt uitgetrokken voor de uitleg van een proef. Die proeven zijn soms zo complex dat als je dat in 15 tot 30 seconden hoort dat je het complete spel gewoon niet scherp hebt. En als mensen dan halverwege zon hindernisbaan of wat dan ook niet meer weten wat ze moeten doen dan is die hele opname natuurlijk verpest en dat is zonde van alle moeite.quote:Op maandag 1 december 2025 09:03 schreef Elleska het volgende:
Die worden idd echt niet in 20 seconden even uitgelegd.quote:Op maandag 1 december 2025 11:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel meer tijd wordt uitgetrokken voor de uitleg van een proef.
Voor Lies vind ik "zo inlopen" echt totale onzin.quote:Op zondag 30 november 2025 21:39 schreef superniger het volgende:
Jammer dat Amije en Lies zo de halve finale inlopen.
Ik vond het toneelstuk met de briefjes juist hilarisch. Zo zou ik ook spelen. Sterker, nog, zo SPEEL ik met vrienden WIDMquote:Op maandag 1 december 2025 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik vooral zo sneaky aan het gedrag van Kevin vind is dat ie het allemaal voor zichzelf wil rechtvaardigen als onderdeel van het spel, maar als je zoals hij hele toneelstukjes in scene zet met eerst Twan en nu ook weer met die stembriefjes bij de stemming om Nordin te beïnvloeden ben je wel echt een paar stappen verder dan "een spel".
Ja dat eerste komt nu veel minder aan bod gelukkig (zijn ook nog maar 2 vrouwenquote:Op maandag 1 december 2025 11:37 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vond Lies in het begin nogal irritant omdat ze alle mannen eruit wilde stemmen, want man.
Maar ze is echt wel goed in (bepaalde) proeven en tof dat ze een aantal keer eten heeft meegenomen naar winnerseiland.
Dus ik gun naar zeker de halve finale wel.
Ja ik denk dat ik het van ieder ander misschien nog wel zo gepikt had eigenlijk, maar die Kevin zit zo in mijn allergie en ik kan er de vinger ook niet zo goed op leggen. Misschien vooral omdat ie zo slachtofferig op me over komt ofzo en eigenlijk in nog geen enkele proef goed heeft gepresteerd op gisteren naquote:Op maandag 1 december 2025 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het toneelstuk met de briefjes juist hilarisch. Zo zou ik ook spelen. Sterker, nog, zo SPEEL ik met vrienden WIDM
Het is een spel. Zet je eigen kwaliteiten in. En als dat acteren is? Acteer of je leven er vanaf hangt!
Ook wel weer hilarisch dat dat hele toneelspel met die briefjes daarna dan weer voor niks was, want hij ligt er uit. Maar ik vond dat ie dat prima oppakte.
Dat hele toneelstuk met Twan ging toch gewoon vele t ever joh. Die heeft twee dagen lang er alles aangedaan om Twan z’n munt niet in te laten zetten en ook echt op een manier waarbij ik mezelf niet meer in de spiegel zou kunnen aankijken. (Gelukkig hebben ze die daar niet voor Kevin)quote:Op maandag 1 december 2025 11:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik het van ieder ander misschien nog wel zo gepikt had eigenlijk, maar die Kevin zit zo in mijn allergie en ik kan er de vinger ook niet zo goed op leggen. Misschien vooral omdat ie zo slachtofferig op me over komt ofzo en eigenlijk in nog geen enkele proef goed heeft gepresteerd op gisteren na
Dat was vrij walgelijk jaquote:Op maandag 1 december 2025 11:52 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat hele toneelstuk met Twan ging toch gewoon vele t ever joh. Die heeft twee dagen lang er alles aangedaan om Twan z’n munt niet in te laten zetten en ook echt op een manier waarbij ik mezelf niet meer in de spiegel zou kunnen aankijken. (Gelukkig hebben ze die daar niet voor Kevin)
En dan vervolgens zeggen dat Nordin het smerig heeft gespeeld.quote:
ja en eerst zeggen ( samen met Amije) dat Nordin het vies heeft gespeeld en dan vervolgens beledigd zijn als Nordin geen boks wil geven...quote:Op maandag 1 december 2025 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan vervolgens zeggen dat Nordin het smerig heeft gespeeld.![]()
Ja, ik snap heel goed dat Nordin geen boks gaf daar.quote:Op maandag 1 december 2025 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en eerst zeggen ( samen met Amije) dat Nordin het vies heeft gespeeld en dan vervolgens beledigd zijn als Nordin geen boks wil geven...
Ja en Nordin dan die overal loopt te smoezen en te konkelen om zijn eigen plannetje door te drukkenquote:Op maandag 1 december 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, ik snap heel goed dat Nordin geen boks gaf daar.
Ik vond dat juist uiterst onsportief en rancuneus overkomen van de HBO ert...quote:Op maandag 1 december 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze man heeft HBO gedaanquote:Op maandag 1 december 2025 12:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vond dat juist uiterst onsportief en rancuneus overkomen van de HBO ert...
Oké joh dan ga jij lekker willens en wetens iemand twee dagenlang helemaal gek zitten maken op een strandje terwijl je bestie net doet alsof haar traanzakjes doorgesneden zijn. What comes around comes around.quote:Op maandag 1 december 2025 12:50 schreef Tengano het volgende:
En dan nog eens iets; er is hier toch ook niemand die het een kwalijke zaak vindt en dat het oneerlijk is dat Churendee zijn olympische kwaliteiten inzet? Waarbij het zo is dat eigenlijk niemand voor hem een match is als het gaat om snelheid en uithoudingsvermogen.
Dat is in feite toch ook niet eerlijk dan tegenover al de B acteurs. Dan zegt Churendee toch ook niet, ik zal het nu even wat rustiger aan doen, want dan hebben die anderen ook nog een beetje kans. Het is toch niet voor niets dat hij al een behoorlijke tijd op winnaarseiland zit. Dat komt dan in feite omdat hij op een 'onsportieve' manier gebruik maakt van zijn olympische kwaliteiten.
Maar waarom zou Kevin dan geen gebruik mogen maken van zijn kwaliteiten als acteur? Waarom wordt hier eigenlijk met twee maten gemeten?
Als ik mee zou doen zou ik ook mijn kwaliteiten inzetten, zoals mijn culinaire kookvaardigheden, mijn leidersschapskwaliteiten, mijn krachten om mensen te verbinden in zo'n groep, mijn doordachtheid en inteligentie bij de proeven, mijn inventiviteit hoe we een kamp kunnen bouwen, mijn grenzeloze humor om de moed er in te houden en noem maar op. Maar eerlijk gezegd zou ik zo'n deelname zelf niet zien zitten omdat ik daar veel te bescheiden voor ben.
quote:Op maandag 1 december 2025 12:50 schreef Tengano het volgende:
En dan nog eens iets; er is hier toch ook niemand die het een kwalijke zaak vindt en dat het oneerlijk is dat Churendee zijn olympische kwaliteiten inzet? Waarbij het zo is dat eigenlijk niemand voor hem een match is als het gaat om snelheid en uithoudingsvermogen.
Dat is in feite toch ook niet eerlijk dan tegenover al de B acteurs. Dan zegt Churendee toch ook niet, ik zal het nu even wat rustiger aan doen, want dan hebben die anderen ook nog een beetje kans. Het is toch niet voor niets dat hij al een behoorlijke tijd op winnaarseiland zit. Dat komt dan in feite omdat hij op een 'onsportieve' manier gebruik maakt van zijn olympische kwaliteiten.
Maar waarom zou Kevin dan geen gebruik mogen maken van zijn kwaliteiten als acteur? Waarom wordt hier eigenlijk met twee maten gemeten?
Als ik mee zou doen, dan zou ik ook al mijn kwaliteiten inzetten, zoals mijn culinaire kookvaardigheden, mijn leidersschapskwaliteiten, mijn krachten om mensen te verbinden in zo'n groep, mijn doordachtheid en inteligentie bij de proeven, mijn inventiviteit hoe we een kamp kunnen bouwen, mijn grenzeloze humor om de moed er in te houden en noem maar op. Maar eerlijk gezegd zou ik zo'n deelname zelf niet zien zitten omdat ik daar veel te bescheiden voor ben.
De proeven worden, zonder camera, meermaals uitgelegd en indien nodig ook voorgedaan aan de kandidaten.quote:Op maandag 1 december 2025 11:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel meer tijd wordt uitgetrokken voor de uitleg van een proef. Die proeven zijn soms zo complex dat als je dat in 15 tot 30 seconden hoort dat je het complete spel gewoon niet scherp hebt. En als mensen dan halverwege zon hindernisbaan of wat dan ook niet meer weten wat ze moeten doen dan is die hele opname natuurlijk verpest en dat is zonde van alle moeite.
1 Dus ik denk dat de presentators eerst die uitleg geven puur voor de camera en voor de mensen thuis, en de deelnemers letten op dat moment heel goed op, en dat zijn de shots die ze gebruiken en wat wij zien.
2 En daarna gaat de camera uit en gaan ze kijken of iedereen het echt helemaal goed begrepen heeft zodat de opname uiteindelijk goed gaat lukken en het een echte spannende proef wordt. En op dat moment kun je ook nog opnames maken dat Nordic dan zegt:
"Ja, dit spel ligt mij wel want ik zit in de muziek en heb daarnaast een enorm groot IQ dus dit komt wel goed"
3 En als alles helemaal duidelijk is, dan beginnen ze pas echt aan het spel en gaan de camera's weer lopen.
4 En achteraf krijg je dan nog een keer zo'n interview hoe de deelnemers het parcours beschrijven en beleven en dat monteren ze dan soms tussen die proeven of voor die proeven in.
En wat deze aanname aanemelijk maakt, is dat de presentators aan het eind van de uitleg altijd vragen "Heeft iedereen het begrepen?" En er is in die 25 jaar nog nooit! iemand geweest die dan zei "Ja, maar moest dat touw nou eerst door die ring heen of eerst onder die balk doorEn let wel, die mensen hebben allemaal weinig te eten en het is daar tyfusheet, dus die zijn echt niet scherp genoeg om dat in een halve minuut uitleg allemaal te pakken.
En ik denk dat de meeste mensen die zitten te kijken dat ook niet allemaal scherp hebben als Nicolette dat allemaal even in een halve minuutje vertelt. Maar die uitleg is natuurlijk ook het meest oninteressant dus daar willen ze niet zo veel beeldmateriaal aan wijden lijkt mij, dus iedereen begrijpt het gelijk allemaal in 1 keer
Camiel zie je niks meer van. Die hobbelt door vooralsnog.quote:Op maandag 1 december 2025 11:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Camiel begon nog wel prima aan de expeditie maar die komt eigenlijk zowel fysiek als puzzeltechnisch niet uit de verf inderdaad.
Er zit in die finaleproef ook altijd een puzzelelement toch? Want ik denk dat dat Lies wel eens de overwinning kan brengen als ze niet fysiek teveel achterligt bij een Churandy
Ik snap het wel.quote:Op maandag 1 december 2025 10:12 schreef wolfrolf het volgende:
Blij dat Kevin er uit is, maar waarom Nordin met zijn HBO opleiding nou zou vervelend moet doen bij het afscheid snap ik dan weer niet
Nee, OOK smerig. Daar ging het om.quote:Op maandag 1 december 2025 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan vervolgens zeggen dat Nordin het smerig heeft gespeeld.![]()
Want? Het is een spel.quote:Op maandag 1 december 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat was er smerig aan wat Nordin gedaan heeft dan?quote:Op maandag 1 december 2025 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, OOK smerig. Daar ging het om.
En dat is toch ook?
Iedereen speelt het spel. Nordin moet niet doen alsof ie zelf zo heilig is.
En gewoon sportief en normaal afscheid nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |