En waarom is dat mazzel?quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:05 schreef DefKu het volgende:
Lies heeft afgelopen aflevering wel erg veel mazzel gehad met de 2 proeven. Een geheugenproef en een dom graaispelletje. Fluitend de halve finale in.
Jammer dat er niet een fysieke proef bij zat.
Ik denk dat het er bij mij persoonlij zo uitzietquote:Op dinsdag 2 december 2025 03:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nordin is ook zeker niet okay, daarvoor hoeven we alleen maar naar boven te halen hoe z’n gedrag in het eerste kamp was. Hoe hij Vincent aanviel terwijl hij best een punt maakte dat de proef mogelijk al was verloren door het gekut met het haken van de kratjes.
Wat er alleen in dit spel gebeurt is dat Kevin en Ameije vrij heftig reageren als het spel anders loopt dan zij zelf plannen met wie eruit gaat, terwijl ze zelf te gierig zijn om hun extra stemmen op Nordin te knallen.
Wat dat betreft was het slimmer geweest als Nordin en Churandy de stemmen op Ameije hadden gedaan, dat is de kop van de slang van die groep, veel meer nog dan Kevin. Maarja, die konden niet communiceren met elkaar, wat toch wel zonde is….
Ik vind Tobias gedurende de expeditie enorm veel sympathieker geworden. In het begin vond ik zijn zure act te overdreven.quote:Op maandag 1 december 2025 10:09 schreef GereDathan het volgende:
[...]
En Tobias is toch ook genieten. Die man heeft zo ongeveer de depressie uitgevonden lijkt het wel. Maar hij heeft zoveel wilskracht om niet op te geven en niet te vragen om hem eruit te stemmen, hij hoopt dat zijn acties hem de das omdoen, maar dat gebeurd niet
Ik denk ook Nordins doel is om Churandy zo'n groot mogelijke kans geven om de halve finale te halen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:58 schreef Elleska het volgende:
Gelukkig ziet Kevin zelf wel in dat hij net iets te ver is gegaan in het spel.
Nordin, daar kan ik totaal geen hoogte van krijgen.
Hij speelt het spel niet meer om zelf te winnen, ik denk dat het daardoor komt. Wraak nemen voor Twan, zo lang mogelijk in het spel blijven om de kansen voor Churandy te vergroten.
Het maakt de eilandraden wel spannend.
Ik denk dat we idd naar een enorm masker zitten te kijken, wat afgelopen aflevering wat af ging. Denk dat t een mooi mens is. Maar zou me wel continu afvragen of ik nu naar de echte kek, of naar een rol.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik vind Tobias gedurende de expeditie enorm veel sympathieker geworden. In het begin vond ik zijn zure act te overdreven.
Hij gebruikt nu nog steeds humor en cynisme, maar minder als masker en hij is ondertussen wel opener geworden. En mooi dat zijn deelname voor hem echt een vorm van persoonlijke groei is.
Nordin ziet al lang dat ie t zelf nooit gaar winnen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:58 schreef Elleska het volgende:
Gelukkig ziet Kevin zelf wel in dat hij net iets te ver is gegaan in het spel.
Nordin, daar kan ik totaal geen hoogte van krijgen.
Hij speelt het spel niet meer om zelf te winnen, ik denk dat het daardoor komt. Wraak nemen voor Twan, zo lang mogelijk in het spel blijven om de kansen voor Churandy te vergroten.
Het maakt de eilandraden wel spannend.
Tis een vrouw, dan kan het toch nooit haar eigen verdienste zijnquote:Op dinsdag 2 december 2025 08:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En waarom is dat mazzel?
Dan hadden anderen toch net zoveel mazzel als zij, als t maar een dom spelletje was?
ER is toch meer dan alleen fysieke proeven. Altijd al geweest.
We kijken hetzelfde programma, het verschil is dat jij naar Nordin kijkt met een roze getinte bril.quote:Op dinsdag 2 december 2025 00:11 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nogmaals mensen kijken duidelijk een ander programma dan mij. Wat er verder op social media gebeurt interesseert mij echt geen ene reet en ik zie ook niet precies hoe dat met mijn opmerkingen heeft te maken. Ik zit verder ook niet in een kamp behalve kamp Churandy, dat is de enige normale uiteindelijk in dat wespennest.Wat een baas blijkt dat toch weer te zijn.
Ik begon die onderstroom ook op te merken jaquote:Op dinsdag 2 december 2025 12:02 schreef Magica het volgende:
[..]
Tis een vrouw, dan kan het toch nooit haar eigen verdienste zijn
Ik vind t een beetje een Andrew Tate, die Nordinquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:26 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
We kijken hetzelfde programma, het verschil is dat jij naar Nordin kijkt met een roze getinte bril.
Oh nee joh, tate is een vieze mensenhandelaar/rapist/fraudeur.. dat zie ik nordin niet zo snel doen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t een beetje een Andrew Tate, die Nordin
Is dat zo? Ik begrijp zijn acties wel beter dan van Kevin de konkelaar (net geleerd van een filmpje hierboven) Ik heb echt nog nergens een echte goede reactie gelezen die de punten van mijn post over Kevin en z’n clubje in een beter daglicht zet. Ik lees jouw post, en van andere, juist als vol emotie, onbegrip en geen enkele zelfreflectie op de acties van Kevin en z’n clubje en de reactie van degene die ze aanvallen daarop.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:26 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
We kijken hetzelfde programma, het verschil is dat jij naar Nordin kijkt met een roze getinte bril.
Het spel dat Kevin speelde met Twan was erg vals, en kan je inderdaad niet vergelijken met hoe Nordin Kevin eruit heeft gestemd. Maar, nogmaals, waar mensen hier over vallen is dat Nordin het hele spelconcept (waar ook bedrog bij kan horen) super persoonlijk neemt en tegelijkertijd wel zichtbaar geniet als hij met zijn wraak iemand kan kwetsen, zowel op social media als in het programma. Kevin had ook Twan gekwetst, maar had hier wel direct spijt van.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:45 schreef Document1 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik begrijp zijn acties wel beter dan van Kevin de konkelaar (net geleerd van een filmpje hierboven) Ik heb echt nog nergens een echte goede reactie gelezen die de punten van mijn post over Kevin en z’n clubje in een beter daglicht zet. Ik lees jouw post, en van andere, juist als vol emotie, onbegrip en geen enkele zelfreflectie op de acties van Kevin en z’n clubje en de reactie van degene die ze aanvallen daarop.
Grappig. Ik vind Kevin extreem naar als persoon.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat het er bij mij persoonlij zo uitziet
Ik vond Kevin's spel naar. Maar dat is een spelkeuze en dat kan ik los zien van de persoon. Prima dat hij is teruggepakt.
Ik vind Nordin als persoon naar (al vanaf t begin). Haantjes gedrag, kort lontje, niet tegen verlies kunnen, agressief, onsportief en kleinzerig.
Kevin had precies nergens spijt van. Heb jij afgelopen eilandraad gekeken? Heb jij niet gezien hoe persoonlijk Kevin en Amije het namen?quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:07 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Het spel dat Kevin speelde met Twan was erg vals, en kan je inderdaad niet vergelijken met hoe Nordin Kevin eruit heeft gestemd. Maar, nogmaals, waar mensen hier over vallen is dat Nordin het hele spelconcept (waar ook bedrog bij kan horen) super persoonlijk neemt en tegelijkertijd wel zichtbaar geniet als hij met zijn wraak iemand kan kwetsen, zowel op social media als in het programma. Kevin had ook Twan gekwetst, maar had hier wel direct spijt van.
Kevin is gewoon een valse nicht. En Nordin wil er niks van weten. Groot gelijk heeft hij.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Kevin had precies nergens spijt van. Heb jij afgelopen eilandraad gekeken? Heb jij niet gezien hoe persoonlijk Kevin en Amije het namen?
Wat Nordin doet is overleven. Keer op keer, terwijl keer op keer iedereen op hem zit. Frappant dat alles wat Kevin doet een spel is, maar wat Nordin dan in het spel terugdoet ineens persoonlijk is.
Die twee scheve maten snap ik niet bij jullie. Daarnaast is Kevin zo nep als maar kan. En vals.
Kevin nergens spijt van? Hij begon al te janken in de confessionals net na het bedrog met Twan. En nu ga je vast zeggen dat het geacteerd is, maar blijkbaar heeft hij Twan na afloop geappt om zijn excuus aan te bieden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Kevin had precies nergens spijt van. Heb jij afgelopen eilandraad gekeken? Heb jij niet gezien hoe persoonlijk Kevin en Amije het namen?
Wat Nordin doet is overleven. Keer op keer, terwijl keer op keer iedereen op hem zit. Frappant dat alles wat Kevin doet een spel is, maar wat Nordin dan in het spel terugdoet ineens persoonlijk is.
Die twee scheve maten snap ik niet bij jullie. Daarnaast is Kevin zo nep als maar kan. En vals.
Mja dat had zo’n beetje net zoveel waarde als de biecht dat het toch wel lullig was dat Churanday ernaast zat, daar best emotioneel aangeslagen iets van zei en Kevin vooral vond dat het niet aan hem lag.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:27 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Kevin nergens spijt van? Hij begon al te janken in de confessionals net na het bedrog met Twan. En nu ga je vast zeggen dat het geacteerd is, maar blijkbaar heeft hij Twan na afloop geappt om zijn excuus aan te bieden.
En lezen is blijkbaar moeilijk maar ik heb volgens mij al 3x uitgelegd wat het verschil is tussen deze twee situaties.
Mensen lezen is blijkbaar moeilijk voor sommigen inderdaad.quote:
Overigens zijn biechten geen weergave van de werkelijkheid. Zij worden achteraf opgenomen, zijn niet spontaan en beïnvloeden de ontvangst van de daadwerkelijke live-beelden. Dat wist je wel toch?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:27 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Kevin nergens spijt van? Hij begon al te janken in de confessionals net na het bedrog met Twan. En nu ga je vast zeggen dat het geacteerd is, maar blijkbaar heeft hij Twan na afloop geappt om zijn excuus aan te bieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |