En waar konden we dat precies aan zien dan?quote:Op maandag 1 december 2025 13:41 schreef Saboo het volgende:
Ik snap het wel.
Je zag dat Kevin zich heel erg had voorgenomen om sportief te reageren.
Wat was er smerig aan Kevin's spel?quote:Op maandag 1 december 2025 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat was er smerig aan wat Nordin gedaan heeft dan?
Ik denk dat er wordt bedoeld dat Kevin op camera ontzettend sociaal wenselijk gedrag aan het verkopen was in de een-op-eens in de tussenstukjes, maar in de eilandsetting daar wel degelijk manipulatief en konkelend bezig was met acteerspel 2.0. Tuurlijk is hij niet de eerste die iemand een mes in de rug heeft gestoken in dit spel en hij zal ook zeker niet de laatste zijn, maar het is meer dat hij het voor zichzelf op camera goed wil praten ipv echt te ownen.quote:Op maandag 1 december 2025 15:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
En waar konden we dat precies aan zien dan?
Daar moet ik Amije gelijk in geven, maar Kevin ownde het in mijn ogen de hele expeditie stukken minder dan Nordin deed. Nordin moest eigenlijk ook vanuit een verdedigende stelling redeneren, want die was natuurlijk al een keer weggestemd door stemafspraken.quote:Op maandag 1 december 2025 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat was er smerig aan Kevin's spel?
Beide hebben A doen lijken en B gedaan, om verder te komen.
Dat is wat kevin ook probeerde aan te geven: Nordin, jij speelt t net zo goed en hard.
Volgens mij was t Amije die t zei: Niks mis mee, maar own het dan gewoon man!
Ik heb echt het idee dat ik een heel andere expeditie zie dan sommige mensen. Ja Nordin speelde een spel, uiteraard, maar zo achterbaks en bijna mensonterend als Kevin en consorten het spelen echt niet. Die praten over een kandidaat en hoe ze hem wegstemmen alsof diegene er niet eens bij is of nog toe doet. (Churanday bv) Spelen grote toneelspelletjes vol gespeeld verdriet waarbij ze mensen op hun gevoel en menselijkheid raken, krijgen vervolgens nu de deksel op hun neus en dan ligt het aan degene die ze in een defensieve rol hebben geduwd en gekonkeld.quote:Op maandag 1 december 2025 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat was er smerig aan Kevin's spel?
Beide hebben A doen lijken en B gedaan, om verder te komen.
Dat is wat kevin ook probeerde aan te geven: Nordin, jij speelt t net zo goed en hard.
Volgens mij was t Amije die t zei: Niks mis mee, maar own het dan gewoon man!
Ik had het vnl over de eilandraad. Ik denk dat hij zich heel erg voorgenomen had om een sportieve verliezer te zijn en de rest te complimenteren voor "het goede spel" ipv.de gebeten hond te zijn. Goed streven, want dat soort verliezers zijn ook een beetje treurig natuurlijk. Echter, toen Amije op Nordin begon in te hakken (en ik snap gewoon echt niet wat Nordin fout heeft gedaan, Kevin heeft het zelf echt veel vuiler gespeeld), was Kevin er bij de kippen bij om zich bij dat standpunt te voegen, waarmee die toch wel liet doorschemeren dat hij Nordin wel degelijk iets verwijt - op zijn minst hypocrisie - .quote:Op maandag 1 december 2025 15:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
En waar konden we dat precies aan zien dan?
Zo zie ik hem ook. Nordin moet iets doen omdat zijn hoofd elke week op het hakblok ligt terwijl hij maar een heel middelmatige kandidaat is in de proeven. Onderwijl durven mensen hem dan als een “gelijkwaardig vieze speler” te bestempelen, terwijl die met dat toneelstukje van Linda écht te ver zijn gegaan.quote:Op maandag 1 december 2025 17:07 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat ik een heel andere expeditie zie dan sommige mensen. Ja Nordin speelde een spel, uiteraard, maar zo achterbaks en bijna mensonterend als Kevin en consorten het spelen echt niet. Die praten over een kandidaat en hoe ze hem wegstemmen alsof diegene er niet eens bij is of nog toe doet. (Churanday bv) Spelen grote toneelspelletjes vol gespeeld verdriet waarbij ze mensen op hun gevoel en menselijkheid raken, krijgen vervolgens nu de deksel op hun neus en dan ligt het aan degene die ze in een defensieve rol hebben geduwd en gekonkeld.
Sorry hoor.![]()
Daarom dat hij maar heeft gezegd noem mij maar C.quote:Op maandag 1 december 2025 17:58 schreef roos94 het volgende:
Waarom verkracht iedereen hier de naam Churandy?
Omdat het voor een simpele ziel als mij een te rare naam is met teveel mogelijke manieren om te spellen.quote:Op maandag 1 december 2025 17:58 schreef roos94 het volgende:
Speciaal teruggelezen om te kijken welke versie je hebt gekozenquote:Op maandag 1 december 2025 18:01 schreef Document1 het volgende:
[..]
Omdat het voor een simpele ziel als mij een te rare naam is met teveel mogelijke manieren om te spellen.
Wiequote:Op maandag 1 december 2025 17:58 schreef roos94 het volgende:
Dit inderdaad. Je gaat je bijna afvragen hoe de morele kompassen van de kijkers thuis zijn afgesteld.quote:Op maandag 1 december 2025 17:07 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat ik een heel andere expeditie zie dan sommige mensen. Ja Nordin speelde een spel, uiteraard, maar zo achterbaks en bijna mensonterend als Kevin en consorten het spelen echt niet. Die praten over een kandidaat en hoe ze hem wegstemmen alsof diegene er niet eens bij is of nog toe doet. (Churanday bv) Spelen grote toneelspelletjes vol gespeeld verdriet waarbij ze mensen op hun gevoel en menselijkheid raken, krijgen vervolgens nu de deksel op hun neus en dan ligt het aan degene die ze in een defensieve rol hebben geduwd en gekonkeld.
Sorry hoor.![]()
Ik zat best dicht in de buurt.quote:Op maandag 1 december 2025 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Speciaal teruggelezen om te kijken welke versie je hebt gekozen
Niemand heeft het erover hoe Nordin het spel speelt. Maar het punt van mensen op hun gevoel en menselijkheid raken is wat hij doet aangezien de rest het binnen de grensen van het spel houdt terwijl hij alles mega persoonlijk maakt. Hij geniet er iets teveel van hoeveel haat Kevin nu over zich heen krijgt en lokt dit nog wat extra uit, wat behoorlijk kwetsend is.quote:Op maandag 1 december 2025 17:07 schreef Document1 het volgende:
[..]
Sorry hoor.![]()
Nogmaals mensen kijken duidelijk een ander programma dan mij. Wat er verder op social media gebeurt interesseert mij echt geen ene reet en ik zie ook niet precies hoe dat met mijn opmerkingen heeft te maken. Ik zit verder ook niet in een kamp behalve kamp Churandy, dat is de enige normale uiteindelijk in dat wespennest.quote:Op maandag 1 december 2025 23:40 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Niemand heeft het erover hoe Nordin het spel speelt. Maar het punt van mensen op hun gevoel en menselijkheid raken is wat hij doet aangezien de rest het binnen de grensen van het spel houdt terwijl hij alles mega persoonlijk maakt. Hij geniet er iets teveel van hoeveel haat Kevin nu over zich heen krijgt en lokt dit nog wat extra uit, wat behoorlijk kwetsend is.
Nordin is ook zeker niet okay, daarvoor hoeven we alleen maar naar boven te halen hoe z’n gedrag in het eerste kamp was. Hoe hij Vincent aanviel terwijl hij best een punt maakte dat de proef mogelijk al was verloren door het gekut met het haken van de kratjes.quote:Op maandag 1 december 2025 23:21 schreef Nectaro22 het volgende:
Ik vind het een beetje sneu voor Kevin worden. De manier hoe Nordin en Twan filmpjes op social media plaatsen waarin ze veel te hard genieten van Kevin's breakdown is gewoon triest gedrag en ik snap niet dat mensen dit voeden. Kevin was overfanatiek en soms sneaky maar wat hij heeft gedaan vind ik dan minder erg. Dat sadistisch en negatief gedrag bewijst maar weer waarom de sfeer in oud kamp zuid zo kut was. Nordin komt over als mannetje die altijd buiten de groep valt en dit probeert te overcompenseren met puberachtig stoer gedrag. Bahhh
Mijn top-5 van de mensen die er nu nog bijzitten: Churandy, Tobias, Camiel, Mattyas en Koen Lies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |