abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2025 @ 15:02:05 #201
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219387215
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 13:41 schreef Saboo het volgende:
Ik snap het wel.

Je zag dat Kevin zich heel erg had voorgenomen om sportief te reageren.
En waar konden we dat precies aan zien dan?
  maandag 1 december 2025 @ 16:34:06 #202
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_219387819
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Wat was er smerig aan wat Nordin gedaan heeft dan?
Wat was er smerig aan Kevin's spel?
Beide hebben A doen lijken en B gedaan, om verder te komen.
Dat is wat kevin ook probeerde aan te geven: Nordin, jij speelt t net zo goed en hard.

Volgens mij was t Amije die t zei: Niks mis mee, maar own het dan gewoon man!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_219387823
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 15:02 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik denk dat er wordt bedoeld dat Kevin op camera ontzettend sociaal wenselijk gedrag aan het verkopen was in de een-op-eens in de tussenstukjes, maar in de eilandsetting daar wel degelijk manipulatief en konkelend bezig was met acteerspel 2.0. Tuurlijk is hij niet de eerste die iemand een mes in de rug heeft gestoken in dit spel en hij zal ook zeker niet de laatste zijn, maar het is meer dat hij het voor zichzelf op camera goed wil praten ipv echt te ownen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219387831
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 16:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat is wat kevin ook probeerde aan te geven: Nordin, jij speelt t net zo goed en hard.

Daar moet ik Amije gelijk in geven, maar Kevin ownde het in mijn ogen de hele expeditie stukken minder dan Nordin deed. Nordin moest eigenlijk ook vanuit een verdedigende stelling redeneren, want die was natuurlijk al een keer weggestemd door stemafspraken.
pi_219388036
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 16:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb echt het idee dat ik een heel andere expeditie zie dan sommige mensen. Ja Nordin speelde een spel, uiteraard, maar zo achterbaks en bijna mensonterend als Kevin en consorten het spelen echt niet. Die praten over een kandidaat en hoe ze hem wegstemmen alsof diegene er niet eens bij is of nog toe doet. (Churanday bv) Spelen grote toneelspelletjes vol gespeeld verdriet waarbij ze mensen op hun gevoel en menselijkheid raken, krijgen vervolgens nu de deksel op hun neus en dan ligt het aan degene die ze in een defensieve rol hebben geduwd en gekonkeld.

Sorry hoor. :') _O-
  maandag 1 december 2025 @ 17:27:06 #206
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_219388161
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 15:02 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik had het vnl over de eilandraad. Ik denk dat hij zich heel erg voorgenomen had om een sportieve verliezer te zijn en de rest te complimenteren voor "het goede spel" ipv.de gebeten hond te zijn. Goed streven, want dat soort verliezers zijn ook een beetje treurig natuurlijk. Echter, toen Amije op Nordin begon in te hakken (en ik snap gewoon echt niet wat Nordin fout heeft gedaan, Kevin heeft het zelf echt veel vuiler gespeeld), was Kevin er bij de kippen bij om zich bij dat standpunt te voegen, waarmee die toch wel liet doorschemeren dat hij Nordin wel degelijk iets verwijt - op zijn minst hypocrisie - .
Dat is best een persoonlijke aanval en staat nogal haaks op het feit dat je respect hebt voor iemands spel (zijn aanvankelijke reactie). A.k.a de emoties lieten even zijn meer primaire gevoelens zien t.o.v. Nordin en ik snap best dat Nordin toen ook even dacht "joooeeee".

Prima hoor, emoties, maar een sportieve verliezer. Nee. En wat die Amije nou liep te grienen.... Die heeft er helemaal niets mee te maken, behalve dat die 't effe benauwd kreeg omdat ze haar bondje zag verkruimelen.
Sowieso is Amije wel echt iemand die ik na dit programma niet echt serieus meer kan nemen :P
pi_219388194
Nordin had wel wat sportiever kunnen reageren en even zeggen inderdaad deze is voor Twan. Toen hij zelf eruit werd gespeeld reageerde hij heel sportief.
Maar zijn maatje twan of churendy die wordt weggespeeld daar reageert hij heel fel op en kan hij niet tegen :D
  maandag 1 december 2025 @ 17:36:02 #208
263417 Keyos
Like a Boss
pi_219388199
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2025 17:07 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik heb echt het idee dat ik een heel andere expeditie zie dan sommige mensen. Ja Nordin speelde een spel, uiteraard, maar zo achterbaks en bijna mensonterend als Kevin en consorten het spelen echt niet. Die praten over een kandidaat en hoe ze hem wegstemmen alsof diegene er niet eens bij is of nog toe doet. (Churanday bv) Spelen grote toneelspelletjes vol gespeeld verdriet waarbij ze mensen op hun gevoel en menselijkheid raken, krijgen vervolgens nu de deksel op hun neus en dan ligt het aan degene die ze in een defensieve rol hebben geduwd en gekonkeld.

Zo zie ik hem ook. Nordin moet iets doen omdat zijn hoofd elke week op het hakblok ligt terwijl hij maar een heel middelmatige kandidaat is in de proeven. Onderwijl durven mensen hem dan als een “gelijkwaardig vieze speler” te bestempelen, terwijl die met dat toneelstukje van Linda écht te ver zijn gegaan.

Dat was echt iets heel anders dan hier.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_219388242
In de herhaling valt me nu op dat Nordin iets tegen Churandy zegt bij de omhelzing wat klinkt als "Kevin" :D

[ Bericht 0% gewijzigd door TheVulture op 01-12-2025 18:44:11 ]
pi_219388313
En het is inderdaad Amije die over vies spel begint en Kevin gaat dan ook op de wagen richting Nordin, noemt 'm vies in zijn gezicht dus ik snap wel dat ie die boks niet teruggaf.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheVulture op 01-12-2025 19:05:43 ]
  Miss 200.000.000! maandag 1 december 2025 @ 17:58:20 #211
367000 roos94
pi_219388320
Waarom verkracht iedereen hier de naam Churandy?
  maandag 1 december 2025 @ 18:00:16 #212
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219388333
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 17:58 schreef roos94 het volgende:
Daarom dat hij maar heeft gezegd noem mij maar C. :+
pi_219388347
quote:
Omdat het voor een simpele ziel als mij een te rare naam is met teveel mogelijke manieren om te spellen.
pi_219388362
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2025 18:01 schreef Document1 het volgende:

[..]
Omdat het voor een simpele ziel als mij een te rare naam is met teveel mogelijke manieren om te spellen.
Speciaal teruggelezen om te kijken welke versie je hebt gekozen _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 1 december 2025 @ 18:08:50 #215
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219388374
quote:
Wie :?
pi_219388420
Wat een onwijs slechte verliezers zijn Kevin en Co. Lekker hypocriet ook. Ze doen al sinds het begin niks anders dan Churandy en Nordin buitensluiten en proberen weg te krijgen op elk mogelijke manier.
Ze liegen en bedriegen sinds dag één. Ook deze eilandraad speelden ze schone schijn met plannen om die andere twee eruit te spelen. En dan nu gaan lopen janken. Stelletje arrogante pestkoppen.

Lekker voor je, Kevin. :6 Zeer goed gedaan Nordin. :) Nordin ligt er volgende week waarschijnlijk uit, maar goed, hij heeft zijn momentje al gepakt. ^O^

Edit: Oh, en Kevin, vertel het je gezicht dat je deze actie waardeert. Want je zag er nog zuurder uit dan de augurken van Camiel. _O-
Hotapnyc
pi_219388484
Waarom gaat tobias gewoon niet naar huis ? dat gezeik en gejammer over dat hij zo graag naar huis wil, ga dan naar huis L.L
pi_219388509
quote:

[..]

Dit inderdaad. Je gaat je bijna afvragen hoe de morele kompassen van de kijkers thuis zijn afgesteld. :D
Hotapnyc
pi_219388536
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Speciaal teruggelezen om te kijken welke versie je hebt gekozen _O-
Ik zat best dicht in de buurt.
pi_219390239
Nordin heeft samen gestemd met Churanday. Veel meer heeft hij toch niet verkeerd gedaan? Kevin en Amije zaten geeneens met hem op een eiland, dus wat zou hij die precies op hun mouw hebben moeten spelden..?

Amije houdt Nordin al een tijd lang bewust aan het lijntje. Kevin speelt ook deze eilandraad (die dus zogenaamd was om met zn allen Tobias gezellig naar huis te stemmen) nog een spelletje door te doen alsof hij veel stemmen op Nordin inzet. Dan kun je toch niet zo raar opkijken dat Nordin dat allemaal niet vertrouwt en een eigen plan trekt?

Apart dat ze dan zogenaamd sportief, maar stieken toch verontwaardigd reageren (en daar blijkbaar volgnede week mee doorgaan). Ik zou ook geen boks hoeven geven als iemand aangeeft "je hebt het goed smerig gespeeld hoor, boks!"

Ik hoop iig dat Amije het niet wint. Het liefst Nordin en Churanday die ver komen, maar als ik in t voorstukje al zie dat er een preof komt waarin ze Nordin en Churanday kunnen dwarsbomen (Daar leek t iig op), dan heb ik er weinig hoop op....
pi_219390489
Ik vind het een beetje sneu voor Kevin worden. De manier hoe Nordin en Twan filmpjes op social media plaatsen waarin ze veel te hard genieten van Kevin's breakdown is gewoon triest gedrag en ik snap niet dat mensen dit voeden. Kevin was overfanatiek en soms sneaky maar wat hij heeft gedaan vind ik dan minder erg. Dat sadistisch en negatief gedrag bewijst maar weer waarom de sfeer in oud kamp zuid zo kut was. Nordin komt over als mannetje die altijd buiten de groep valt en dit probeert te overcompenseren met puberachtig stoer gedrag. Bahhh

Mijn top-5 van de mensen die er nu nog bijzitten: Churandy, Tobias, Camiel, Mattyas en Koen Lies

[ Bericht 11% gewijzigd door Nectaro22 op 01-12-2025 23:26:22 ]
/
pi_219390579
quote:

[..]

Niemand heeft het erover hoe Nordin het spel speelt. Maar het punt van mensen op hun gevoel en menselijkheid raken is wat hij doet aangezien de rest het binnen de grensen van het spel houdt terwijl hij alles mega persoonlijk maakt. Hij geniet er iets teveel van hoeveel haat Kevin nu over zich heen krijgt en lokt dit nog wat extra uit, wat behoorlijk kwetsend is.
/
pi_219390621
Familie van Kevin? :D
Hotapnyc
pi_219390658
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 23:40 schreef Nectaro22 het volgende:

[..]
Niemand heeft het erover hoe Nordin het spel speelt. Maar het punt van mensen op hun gevoel en menselijkheid raken is wat hij doet aangezien de rest het binnen de grensen van het spel houdt terwijl hij alles mega persoonlijk maakt. Hij geniet er iets teveel van hoeveel haat Kevin nu over zich heen krijgt en lokt dit nog wat extra uit, wat behoorlijk kwetsend is.
Nogmaals mensen kijken duidelijk een ander programma dan mij. Wat er verder op social media gebeurt interesseert mij echt geen ene reet en ik zie ook niet precies hoe dat met mijn opmerkingen heeft te maken. Ik zit verder ook niet in een kamp behalve kamp Churandy, dat is de enige normale uiteindelijk in dat wespennest. _O- Wat een baas blijkt dat toch weer te zijn. _O_
  dinsdag 2 december 2025 @ 03:55:42 #225
263417 Keyos
Like a Boss
pi_219390803
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2025 23:21 schreef Nectaro22 het volgende:
Ik vind het een beetje sneu voor Kevin worden. De manier hoe Nordin en Twan filmpjes op social media plaatsen waarin ze veel te hard genieten van Kevin's breakdown is gewoon triest gedrag en ik snap niet dat mensen dit voeden. Kevin was overfanatiek en soms sneaky maar wat hij heeft gedaan vind ik dan minder erg. Dat sadistisch en negatief gedrag bewijst maar weer waarom de sfeer in oud kamp zuid zo kut was. Nordin komt over als mannetje die altijd buiten de groep valt en dit probeert te overcompenseren met puberachtig stoer gedrag. Bahhh

Mijn top-5 van de mensen die er nu nog bijzitten: Churandy, Tobias, Camiel, Mattyas en Koen Lies
Nordin is ook zeker niet okay, daarvoor hoeven we alleen maar naar boven te halen hoe z’n gedrag in het eerste kamp was. Hoe hij Vincent aanviel terwijl hij best een punt maakte dat de proef mogelijk al was verloren door het gekut met het haken van de kratjes.

Wat er alleen in dit spel gebeurt is dat Kevin en Ameije vrij heftig reageren als het spel anders loopt dan zij zelf plannen met wie eruit gaat, terwijl ze zelf te gierig zijn om hun extra stemmen op Nordin te knallen.

Wat dat betreft was het slimmer geweest als Nordin en Churandy de stemmen op Ameije hadden gedaan, dat is de kop van de slang van die groep, veel meer nog dan Kevin. Maarja, die konden niet communiceren met elkaar, wat toch wel zonde is….
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')