Of Big Brother of zo.quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:15 schreef Knuppel1983 het volgende:
Ik vind sowieso het hele gekonkel niks meer aan. Wat is dat toch dat elk programma een element van stemmen erin moet hebben? Is dat wat de NLse bevolking wil zien?
Een Robinson is iemand die op een onbewoond eiland kan overleven. Dan wil ik een oermens zien, die ontberingen aan kan. Niet een Instagrammer die nog geen vuur kan maken. Alle toppers in een finale die tegen elkaar strijden.
Als ik wil zien hoe niksnutten aan de stoelpoten van hardwerkenden zagen, ga ik wel naar m’n werk.
Mand.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zondag 7 december 2025 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke afspraak heeft Nordin geschonden?
Ze zegt zelf van niet. Dus als dit nog niet KWAAD WOEDEND is, dan wil ik niet weten hoe ze is als ze dat wel is.quote:
Ze hield ook niet aan het bondje.quote:Op zondag 7 december 2025 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zegt zelf van niet. Dus als dit nog niet KWAAD WOEDEND is, dan wil ik niet weten hoe ze is als ze dat wel is.
Ze zouden allemaal op Tobias stemmen maar gaven ook aan maar één stem te gebruiken, Nordin vond dit onvoldoende om volledig erop te vetrouwen dat zij niet hem naar huis sturen (en terecht) want het zal niet de eerste keer zijn dat ze een complot tegen hem smedenquote:Op zondag 7 december 2025 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke afspraak heeft Nordin geschonden?
Dat was geen afspraak met Nordin, maar van de rest.quote:Op zondag 7 december 2025 20:13 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ze zouden allemaal op Tobias stemmen maar gaven ook aan maar één stem te gebruiken, Nordin vond dit onvoldoende om volledig erop te vetrouwen dat zij niet hem naar huis sturen (en terecht) want het zal niet de eerste keer zijn dat ze een complot tegen hem smeden
Ja technisch gezien niet nee, hij had geen toezegging hierop gegeven maar ze gingen er gewoon van uit dat Nordin mee zou stemmen. Niet dat dit alles uitmaak want ze hebben al eerder de boel lopen bedriegen en "het spel" gespeeld, dat ze nu boos zijn is gewoon achterlijk.quote:Op zondag 7 december 2025 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was geen afspraak met Nordin, maar van de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |