Ik zet altijd het geluid uit als dat komt. Meestal pak ik dat bassriffje van The Chain als vervangerquote:Op zondag 30 november 2025 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin een haat te ontwikkelen jegens die film tune
Helpt ook niet idd, maar Nederland was pure pech, vorige week was slecht team management.quote:Op zondag 30 november 2025 18:56 schreef Peterselieman het volgende: [..] Norris is in Nederland uitgevallen en vorige week was het DQ
Er moeten er twee andere voorquote:Op zondag 30 november 2025 18:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus dat maakt dan niet uit. Er moet er sowieso een ander tussen.
Wat dacht je van 2010?quote:
2021 was ik ijzig kalm tijdens de race. Dus ik wist dat het goed kwam. En dat deed het.quote:Op zondag 30 november 2025 18:58 schreef LTVDK het volgende:
Kijken of het ze gaat lukken om '21 te gaan overtreffen met spanning
ook hier laat ik deze even achterquote:Op zondag 30 november 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
Als Oscar de laan uit zou worden gestuurd bij McL omdat hij Lando niet voor gaat laten en daarom Max WDC wordt en Norris niet dat zijn de papayarules 1 wassen neus geweest en weet elke coureur wat Zak zijn woorden waard zijn
De anticlimax die eindigde met max.quote:Op zondag 30 november 2025 18:58 schreef LTVDK het volgende:
Kijken of het ze gaat lukken om '21 te gaan overtreffen met spanning
Yes. Je moet tot de vlag hoop houden.quote:Op zondag 30 november 2025 18:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij denkt dat Piastri niet in de laatste ronde aan de kant gaat omdat Max in de laatste bocht stil kan vallen?
True!quote:Op zondag 30 november 2025 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2021 was ik ijzig kalm tijdens de race. Dus ik wist dat het goed kwam. En dat deed het.
Ook die laatste ronde?quote:Op zondag 30 november 2025 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2021 was ik ijzig kalm tijdens de race. Dus ik wist dat het goed kwam. En dat deed het.
quote:Op zondag 30 november 2025 18:58 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik zet altijd het geluid uit als dat komt. Meestal pak ik dat bassriffje van The Chain als vervanger
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, het is volgens mij juist andersom. In de perfecte scenario's waarin Verstappen en McLaren hun race controleren gaat McLaren het wel redden. Het is in de chaos van Mercedessen en Ferrari's die er tussendoor komen fietsen, SC's, regenbuitjes, rode vlaggen dat Verstappen grote klappen qua punten kan maken en de onderlinge strijd binnen McLaren een groot nadeel wordt.
Jaquote:Op zondag 30 november 2025 18:59 schreef PzKpfw het volgende:
Norris gooit het volgende week in het putje, hè?
Liefst wel, jaquote:Op zondag 30 november 2025 18:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Er moeten er twee andere voor
Zelfs bij een Piastri P2 en een Norris P4 zou Piastri er nog tussenuit knijpen
Constructeurs is toch al lang binnen
Ferrari is nergens dus alle hoop op Mercedes
Ja, nee. Natuurlijk laat Piastri in dat geval Norris voorbij. Wat een gedroom hierquote:Op zondag 30 november 2025 18:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Yes. Je moet tot de vlag hoop houden.
Hamilton/verstappen is daar een mooi voorbeeld van.
Al is het maar voor het klassement.
DSIGoden.quote:Op zondag 30 november 2025 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet altijd deze opzetten:
Het kampioenschap is nog NIET weggegooid.quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
Het moment dat Verstappen zn kampioenschap weg gooide:
[ afbeelding ]
Yesquote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke meid zeg.quote:Op zondag 30 november 2025 19:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hannah-Godin uitgebreid bij Viaplay-Goden![]()
Leedvermaak met Zak bij F1TVquote:Op zondag 30 november 2025 19:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hannah-Godin uitgebreid bij Viaplay-Goden![]()
Norris hoeft alleen maar derde te worden hequote:Op zondag 30 november 2025 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het het 2x gehad: 1e kampioenschap Max & 2e Indy 500 win van Newgarden.
Beide keren klopte het.
Zonder kapotte motor van Norris in Zandvoort en DSQ in las Vegas maakte hij sowieso geen enkele kans. Of wat te denken van Piastri in Baku. Zo heeft iedereen wat. Ik vergeet Norris in Montréal nog even.quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Het is alleen een andere beslissing dan we maanden geleden verwachtten.quote:Op zondag 30 november 2025 19:04 schreef THEFXR het volgende:
Die kaarten voor Abu zijn al maanden uitverkocht, veel mensen gokten op de beslissing daar.
En ze kregen gelijk!
En hoe zit je er nu in? Of moet ik wachtten tot race uitslag.dagquote:Op zondag 30 november 2025 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het het 2x gehad: 1e kampioenschap Max & 2e Indy 500 win van Newgarden.
Beide keren klopte het.
Met ananas hoop ik toch.quote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, ik ga eens een pizza in de oven gooien
quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nu echt nog niet hoe ik me over een week tijdens de race voelquote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef pmponer het volgende:
[..]
En hoe zit je er nu in? Of moet ik wachtten tot race uitslag.
Pizza Hawaiiquote:
Net zoals Norris punten verloor door een domme inhaalactie. Zo heeft iedereen wel wat en streept dat tegen elkaar weg.quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Het is en blijft ook wel gewoon een rukcircuit. Verkeerde strategie vooral, idem voor Piastri, op een baan waar je gewoon vrijwel niet in kunt halen.quote:
Ik schreef uitslag terwijl ik dag bedoelde, ik kom er nog wel even op terugquote:Op zondag 30 november 2025 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet nu echt nog niet hoe ik me over een week tijdens de race voel
Wij eisen iedere dag een update.quote:Op zondag 30 november 2025 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Nizno op 30-11-2025 19:08:42 ]
RedBull eigenlijk, die had niet moeten eisen dat hij de positie weggag. Eigenlijk had Russell ook helemaal niks op Verstappens racelijn te zoeken want hij wist dat de positie niet teruggegeven hoefde te worden.quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
[ afbeelding ]
De beste pizzaquote:
Stay calm,...en veel ijs etenquote:Op zondag 30 november 2025 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verschil is dat die dingen vooral pech zijn. In geval van Verstappen was het totaal onnodig en puur en kwestie van zn frustraties niet onder controle hebben.quote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zonder kapotte motor van Norris in Zandvoort en DSQ in las Vegas maakte hij sowieso geen enkele kans. Of wat te denken van Piastri in Baku. Zo heeft iedereen wat. Ik vergeet Norris in Montréal nog even.
Ach, als je kijkt naar 2021 weer wélquote:Op zondag 30 november 2025 19:09 schreef PzKpfw het volgende:
Kijkend naar de uitslag van vorig jaar in Abu Dhabi ziet het er overigens niet heel rooskleurig uit voor Verstappen.
Verstappen zei dat hij allang kampioen was geworden in de McLaren en hoe meer je ziet, hoe meer het klopt....quote:Op zondag 30 november 2025 19:09 schreef Newone82 het volgende:
Albers heeft gelijk over McLaren:
- Auto absolute top.
- Strategie hele seizoen al slecht
- Coureurs te wisselvallig om echt waardig kampioen te worden.
Ben het nooit met hem eens, hier wel.
McLaren is matig dit seizoen.
Een midfield team dat ineens een championship contender in handen had.quote:Op zondag 30 november 2025 19:09 schreef Newone82 het volgende:
Albers heeft gelijk over McLaren:
- Auto absolute top.
- Strategie hele seizoen al slecht
- Coureurs te wisselvallig om echt waardig kampioen te worden.
Ben het nooit met hem eens, hier wel.
McLaren is matig dit seizoen.
Vorig jaar is al tijden geen betrouwbare metriek.quote:Op zondag 30 november 2025 19:09 schreef PzKpfw het volgende:
Kijkend naar de uitslag van vorig jaar in Abu Dhabi ziet het er overigens niet heel rooskleurig uit voor Verstappen.
Ik vind het liedje van The Cycles (1989) beterquote:Op zondag 30 november 2025 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet altijd deze opzetten:
#VER5TAPPENquote:Op zondag 30 november 2025 19:10 schreef pmponer het volgende:
Volgende week die nieuwe motor weer op standje podium of jodium en M4X wordt M5X
nadeel is dat Lando niet op 3 of hoger mag komen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:10 schreef pmponer het volgende:
Volgende week die nieuwe motor weer op standje podium of jodium en M4X wordt M5X
Hij werd eraf getiktquote:Op zondag 30 november 2025 19:11 schreef shiz het volgende:
Eigenlijk is Hulkenberg driver of the day, als je het zo bekijkt...
Legend!!!quote:Op zondag 30 november 2025 18:58 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik zet altijd het geluid uit als dat komt. Meestal pak ik dat bassriffje van The Chain als vervanger
Tsja zo is het ook jammer dat Russell in die groep zat. Maar die had daar dan zonder de SC double stack ook niet gezeten en zonder die SC had verstappen waarschijnlijk niet gewonnenquote:Op zondag 30 november 2025 19:10 schreef vul_maar_in het volgende:
1. Lando had zoveel mazzel dat ie net voor de alson trein eruit kwam.
2. Kimi moet beter op z'n bandjes passen
5 Jaar geleden hadden we Checkoquote:Op zondag 30 november 2025 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
nadeel is dat Lando niet op 3 of hoger mag komen.
Daar zijn ze als enige van afhankelijk
Norris in Montreal was ook gewoon een domme fout van Norris zelf.quote:Op zondag 30 november 2025 19:09 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Verschil is dat die dingen vooral pech zijn. In geval van Verstappen was het totaal onnodig en puur en kwestie van zn frustraties niet onder controle hebben.
Maar goed, die mentaliteit heeft er misschien ook aan bijgedragen dat hij zo goed is. Laten we hopen dat hij niet net die punten tekort gaat komen.
Yes. Strategie vandaag lachwekkend slecht.quote:Op zondag 30 november 2025 19:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een midfield team dat ineens een championship contender in handen had.
Op weg naar: #VERS7APPEN?quote:
nopequote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
Kregen meer mensen dit? Ik werd er gek van.........
[ afbeelding ]
Zal volgende week wel een meltdown worden.quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef Nizno het volgende:
F1TV hebben iets positiefs gevonden over de pitstops van McL
Het waren 4 prima stops
Wisten jullie dat hij ook Nederlands spreekt?quote:Op zondag 30 november 2025 19:11 schreef shiz het volgende:
Eigenlijk is Hulkenberg driver of the day, als je het zo bekijkt...
even kijken welke apparaten er allemaal ingelogd zijn?quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Nope!quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij ben ik de enige die keek
Intro van MGP was ook heerlijk.quote:Op zondag 30 november 2025 19:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het liedje van The Cycles (1989) beter
Zou best kunnen, alleen benieuwd met die trillingen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef TjjWester het volgende:
Zouden RB de nieuwe motor gespaard hebben voor volgende week?
Nopquote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Neen, jaag je familie van de streams af.quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
echt?quote:Op zondag 30 november 2025 19:14 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wisten jullie dat hij ook Nederlands spreekt?
Ik ben bang van niet. Ze hebben namelijk elk weekend de win nodig.quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef TjjWester het volgende:
Zouden RB de nieuwe motor gespaard hebben voor volgende week?
Nee.quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
NIET Checko, Latifiquote:Op zondag 30 november 2025 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
5 Jaar geleden hadden we Checko
Volgende week hebben we Yuki Kamikoza
Hoe kom je erachter wie er via je account kijkt?quote:Op zondag 30 november 2025 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
even kijken welke apparaten er allemaal ingelogd zijn?
Mwoa dat was niet handig. Maar de bowlingactie van Antonelli heeft hen meer gekost. Diezelfde Antonelli die nu gewoon iets minder risico had moeten nemen en daarmee Norris echt wel achter zich gehouden had op het rechte stuk. Maar ja, het is een Rookie en daar kun je niet alles van verwachten.quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Nog altijd grotendeels dezelfde regelementen en het zegt natuurlijk wel wat over hoe goed een bepaald circuit de teams ligt.quote:Op zondag 30 november 2025 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar is al tijden geen betrouwbare metriek.
Maar het staat wel zo goed als vast dat McLaren weer de snelste gaat zijn. Er is nog steeds een wonder nodig.
Ja ik heb het ook sinds ik de nabeschouwing kijk.quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel de helpende teammate, het verdedigen en ophouden van Lewis was Legend.quote:
ja en als je weet welke apparaten dat zijn zou het geen probleem moeten zijn om te eliminerenquote:Op zondag 30 november 2025 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe kom je erachter wie er via je account kijkt?
Ik kan alleen zien welke 6 apparaten er aangemeld zijn.
Door de acties van Checo kwam Ham wel in SC window van Verstappenquote:
Was ook zowat de enige keer dat hij IETS deed..quote:Op zondag 30 november 2025 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik bedoel de helpende teammate, het verdedigen en ophouden van Lewis was Legend.
Yuki moet nu eindelijk ook eens pieken !
Zijn huisgenoten?quote:Op zondag 30 november 2025 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en als je weet welke apparaten dat zijn zou het geen probleem moeten zijn om te elimineren
Wat had GP gezegd??quote:Op zondag 30 november 2025 18:42 schreef Droopie het volgende:
Die GP mag vandaag wel even naar de stewards van mij.
Zulke beschuldigingen vind ik wel een beetje over de grens gaan.
bijvoorbeeldquote:
Judasknuffelquote:Op zondag 30 november 2025 19:16 schreef Newone82 het volgende:
Zak Brown die Piastri komt knuffelen 😂😂😂😂😂😂😂
Precies! Laat Yuki daar een voorbeeld aan nemenquote:Op zondag 30 november 2025 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was ook zowat de enige keer dat hij IETS deed..
quote:Op zondag 30 november 2025 19:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Door de acties van Checo kwam Ham wel in SC window van Verstappen
quote:Op zondag 30 november 2025 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was ook zowat de enige keer dat hij IETS deed..
Of kon doen. Doordat hij er normaliter niet in de buurt kwam
hij vroeg zich hardop af of ze lando bewust door hadden gelaten bij mercedesquote:
Die dacht dat Kimi aan de kant ging (niet in zoveel woorden) voor Norrisquote:
Ze gooien alvast wat mensen eraf zodat de servers het volgende week aankunnenquote:Op zondag 30 november 2025 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook sinds ik de nabeschouwing kijk.
Piastri die hem in Baku in de muur parkeert in zowel de race als de kwalificatie is pech? Norris die tegen Piastri aan rijdt in Montréal is pech? Oké..quote:Op zondag 30 november 2025 19:09 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Verschil is dat die dingen vooral pech zijn. In geval van Verstappen was het totaal onnodig en puur en kwestie van zn frustraties niet onder controle hebben.
Maar goed, die mentaliteit heeft er misschien ook aan bijgedragen dat hij zo goed is. Laten we hopen dat hij niet net die punten tekort gaat komen.
Het grappige is dat ik via de PC kijk en die staat er niet bijquote:Op zondag 30 november 2025 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en als je weet welke apparaten dat zijn zou het geen probleem moeten zijn om te elimineren
ik ken je apparaten niet dus ik kan niets zeggen over dat lijstjequote:Op zondag 30 november 2025 19:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik via de PC kijk en die staat er niet bij
En dat ging altijd goed
[ afbeelding ]
Zit jij bij de Mocromafiaquote:Op zondag 30 november 2025 19:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat ging altijd goed
[ afbeelding ]
Zegt Helmet ookquote:Op zondag 30 november 2025 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij vroeg zich hardop af of ze lando bewust door hadden gelaten bij mercedes
4 jaar geleden.quote:Op zondag 30 november 2025 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
5 Jaar geleden hadden we Checko
Volgende week hebben we Yuki Kamikoza
Gewoon al die oude meuk uit 2020 eruit gooien, aanmelden kan altijd weer.quote:Op zondag 30 november 2025 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ken je apparaten niet dus ik kan niets zeggen over dat lijstje
Zijn er apparaten uit die lijst die niet van jou zijn waar iemand op aan het kijken kan zijn?
Ik ook - ik heb mijn ww veranderd.quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn allemaal oude telefoonsquote:Op zondag 30 november 2025 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ken je apparaten niet dus ik kan niets zeggen over dat lijstje
Zijn er apparaten uit die lijst die niet van jou zijn waar iemand op aan het kijken kan zijn?
Ik zie Antonelli dat niet doen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zegt Helmet ook
Marko zag het perfecte scenario uitkomen voor Verstappen. "We waren verrast, maar positief verrast, en we kienden daarna precies onze verdere strategie uit. Ongeveer 18 seconden voor een eventuele safety car, mocht er nog één komen. Dat hadden we allemaal al doorgerekend. Dus ik denk dat met de eerste stop op het juiste moment de overwinning eigenlijk al zo goed als binnen was."
Tot slot wil Marko nog iets kwijt over Antonelli. "Nou ja, het was te opzichtig."
Er zijn nu meer users in het topic met dit probleem, dus grote kans dat het bij F1TV ligt ja.quote:Op zondag 30 november 2025 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn allemaal oude telefoons
Maar ik mag wel kijken via de PC, dat ging altijd goed
Het probleem is dat er nog iemand kijkt behalve ik aangezien je maar 1 stream mag kijken.
Maar volgens mij is het gewoon foutje van F1TV
De druk van de Prumjer liek kan hem parten spelen. Het is te hopen dat de Mercs en Ferraris volgende week een beetje lopen.quote:
Allebei nietquote:Op zondag 30 november 2025 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie Antonelli dat niet doen.
Wel een techneut misschien ergens aan een knopje gedraaid op afstand.
Nee joh...bij iedere scheet logt ie weer een nieuw apparaat.quote:Op zondag 30 november 2025 19:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zit jij bij de Mocromafia, met je burner phones
Ahhh dat is dan wellicht een Android dingetje.quote:Op zondag 30 november 2025 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee joh...bij iedere scheet logt ie weer een nieuw apparaat.
Andere app, nieuw apparaat...nieuwe OS versie, nieuw apparaat.
Och ik heb dat soms, en dan staan er helemaal geen device. Terwijl ik ingelogd ben.quote:Op zondag 30 november 2025 19:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er zijn nu meer users in het topic met dit probleem, dus grote kans dat het bij F1TV ligt ja.
Maar je oude devices gewoon eruit mikken, nergens goed voor om die te laten staan.
Het was niet chic van GP, mag RBR nog wel op terugkomen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt me sterk dat Antonelli bewust een fout maakt voor een klantmotortje
mij ook niet, zeker niet aangezien hij niets tegen Max heeft. Eerder voorquote:Op [quote]
[b]Op zondag 30 november 2025 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou ja, dat was vandaag ook 't geval... et voilá.... crack under the pressure or live to fightquote:Op zondag 30 november 2025 19:25 schreef Newone82 het volgende:
Max:
“Qua snelheid gaan we geen kampioen worden volgende week. We hebben geluk nodig. “
Net bij Viaplay.
Denk dat als je het op dat moment zag gebeuren dat dat best bij je op kon komen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het was niet chic van GP, mag RBR nog wel op terugkomen.
ze zijn afhankelijk van dat Lando P4 of minder moet worden als belangrijkste. Dus ja daarvoor hebben ze al geluk nodig aangezien hij de enige is die echt tegengas kan geven op de McL'squote:Op zondag 30 november 2025 19:25 schreef Newone82 het volgende:
Max:
“Qua snelheid gaan we geen kampioen worden volgende week. We hebben geluk nodig. “
Net bij Viaplay.
Ik vond Antonelli verdacht lachen over zijn foutje….quote:Op zondag 30 november 2025 19:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zijn banden waren wel op. Ging twee keer wijd in twee bochten.quote:Op zondag 30 november 2025 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft ongetwijfeld al het nodige gezien in de simulaties.quote:Op zondag 30 november 2025 19:25 schreef Newone82 het volgende:
Max:
Net bij Viaplay.
Is gewoon een bagger systeemquote:Op zondag 30 november 2025 19:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och ik heb dat soms, en dan staan er helemaal geen device. Terwijl ik ingelogd ben.
De regie was ook weer kudt vandaag met wat ze tonen...quote:Op zondag 30 november 2025 19:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Denk dat als je het op dat moment zag gebeuren dat dat best bij je op kon komen.
je zat zelf op twee streams?quote:Op zondag 30 november 2025 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Id gewoon een bagger systeem![]()
Eerlijk gezegd had ik er vandaag alleen last van bij de onboard stream...naast de main stream
Laat me weten als je eruit bentquote:Op zondag 30 november 2025 19:27 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik vond Antonelli verdacht lachen over zijn foutje….
Kortom, ik ben er nog niet over uit.
Eerder Helmut, GP was op de radio naar Max niet voor uitzending bedoeld.quote:Op zondag 30 november 2025 19:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
zoals elke week.quote:Op zondag 30 november 2025 19:27 schreef shiz het volgende:
[..]
De regie was ook weer kudt vandaag met wat ze tonen...
Dan had hij hem ook wel even in Norris kunnen spinnenquote:Op zondag 30 november 2025 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
mij ook niet, zeker niet aangezien hij niets tegen Max heeft. Eerder voor
quote:
Terechte observatie wmbquote:Op zondag 30 november 2025 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij vroeg zich hardop af of ze lando bewust door hadden gelaten bij mercedes
er staat idd apparaten en niet dat dezelfde browser niet zou kunnen maar ik kan me voorstellen dat hij daar op kaptquote:Op zondag 30 november 2025 19:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]![]()
Maar is dezelfde PC en zelfde browser en dat gaat normaal gesproken goed
Hey dat is met mijn oog ook en daar geloof ik ook nog steeds in dat daar ook een wonder gaat plaatshebben.quote:
nja in de melding staat dat ik meer dan 1 stream kijkquote:Op zondag 30 november 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staat idd apparaten en niet dat dezelfde browser niet zou kunnen maar ik kan me voorstellen dat hij daar op kapt
Volgens Vowles viel dat wel mee, maar je moet vooral een beetje geluk met de timing om je heen hebbenquote:Op zondag 30 november 2025 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
Williams had echt het voordeel dat ze aan het eind van de pitsstraat stonden. Daardoor geen last van de andere coureurs bij de stop
Een 7de keer kan er ook bij.quote:Op zondag 30 november 2025 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
6 keer heeft Norris dit seizoen geen podium gereden.
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 30 november 2025 19:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey dat is met mijn oog ook en daar geloof ik ook nog steeds in dat daar ook een wonder gaat plaatshebben.![]()
Die gaat snoeihard choken.quote:Op zondag 30 november 2025 19:12 schreef DKUp het volgende:
Benieuwd hoe Norris volgende week gaat kwalificeren.
Laten we daar straks 7 van maken.quote:Op zondag 30 november 2025 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah, je moet er idd wel zijn, maar Antonelli moest even een paar seconden wachten en dat gaf Sainz het voordeelquote:Op zondag 30 november 2025 19:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens Vowles viel dat wel mee, maar je moet vooral een beetje geluk met de timing om je heen hebben
Antonelli ging ook wel lekker, Russel paar seconden later had pech.
Ooit gehoord van nervositeit bij een jongetje van 18 die net een misschien wel beslissend foutje heeft gemaakt in de titelstrijd?quote:Op zondag 30 november 2025 19:27 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Pech, en ook onkunde. Maar in elk geval niet zelf moedwillig je punten door de plee spoelen omdat je de frustraties niet de baas bent.quote:Op zondag 30 november 2025 19:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Piastri die hem in Baku in de muur parkeert in zowel de race als de kwalificatie is pech? Norris die tegen Piastri aan rijdt in Montréal is pech? Oké..
water.onder.de.brugquote:Op zondag 30 november 2025 19:34 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Pech, en ook onkunde. Maar in elk geval niet zelf moedwillig je punten door de plee spoelen omdat je de frustraties niet de baas bent.
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
Bearman moet overleggen over het antwoord dat hij moet geven
De actie van Norris in Canada was behoorlijk gebaseerd op frustratie hoor.quote:Op zondag 30 november 2025 19:34 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Pech, en ook onkunde. Maar in elk geval niet zelf moedwillig je punten door de plee spoelen omdat je de frustraties niet de baas bent.
Kan je niet alles weggooien? En dan opnieuw aanmelden.quote:Op zondag 30 november 2025 19:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat ging altijd goed
[ afbeelding ]
quote:
Kimi is best close met Vertappen en Max heeft hem na Oostenrijk in bescherming genomen. Kan me niet voorstellen dat die jongen dit express doet. Meerdere coureurs verloren de controle omdat ze op de max reden.quote:Op zondag 30 november 2025 19:27 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Podium was toch nooit dichtbij.quote:Op zondag 30 november 2025 19:37 schreef Nizno het volgende:
kimi baalt er van het podium was zo dicht bij. Raakte de auto kwijt doordat de banden minder werden en hierdoor kon Lando voorbij
hij zat op een gegeven moment minder dan een seconden achter Sainzquote:
Monaco was de enige baan waar de Ferrari de snelste auto was in die gamequote:Op zondag 30 november 2025 19:38 schreef JB83 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor degene die wil: https://www.myabandonware.com/game/grand-prix-circuit-ga/play-ga
Brazilie motor erin, eerste worden en zien of het genoeg is.quote:Op zondag 30 november 2025 19:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mocht Verstappen 2e worden en Norris 7e dan eindigen ze ook gelijk (of Verstappen 4e en Norris DNF), maar dan wordt Norris kampioen op basis van meer 2e plaatsen. Overigens mag Piastri dan niet winnen, anders wordt hij kampioen.
Mooi statstiek-doel voor hem:quote:Op zondag 30 november 2025 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Norris achter hem. En dat bleef ook rondenlang zo.quote:Op zondag 30 november 2025 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij zat op een gegeven moment minder dan een seconden achter Sainz
Wel met de laagste topsnelheid, maar accelereren als een mallequote:Op zondag 30 november 2025 19:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Monaco was de enige baan waar de Ferrari de snelste auto was in die game.
En op Monza vol gas de chicane negeren![]()
Tsja dan krijg je allicht een Hamilton/Rosberg scenario waar Verstappen het hele veld gaat ophoudenquote:Op zondag 30 november 2025 19:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Brazilie motor erin, eerste worden en zien of het genoeg is.
Ik verdenk Kimi ervan met Timo gebeld te hebben.quote:Op zondag 30 november 2025 19:37 schreef Nizno het volgende:
kimi baalt er van het podium was zo dicht bij. Raakte de auto kwijt doordat de banden minder werden en hierdoor kon Lando voorbij
Even teruggekeken, maar maakt daarvoor ook een paar foutjes, dus lijkt me niet expres.quote:Op zondag 30 november 2025 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk zit Kimi dan achter Norris.quote:Op zondag 30 november 2025 19:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja dan krijg je allicht een Hamilton/Rosberg scenario waar Verstappen het hele veld gaat ophouden
Timo die in de regen net zo snel was als de eveneens niet gestopte Trulli?quote:Op zondag 30 november 2025 19:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik verdenk Kimi ervan met Timo gebeld te hebben.
Felipe denkt dat ook overigens
Vrij logisch ja.quote:Op zondag 30 november 2025 19:42 schreef Nizno het volgende:
Oscar vind het pijnlijker dat hij hier de P1 kwijt raakte dan in Las Vegas de P4 kwijt raakte
Terecht. Hier had hij eigenlijk moeten winnen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:42 schreef Nizno het volgende:
Oscar vind het pijnlijker dat hij hier de P1 kwijt raakte dan in Las Vegas de P4 kwijt raakte
Om de plank van Norris af te vijlen?quote:Op zondag 30 november 2025 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
Tom Coronel moet er volgend weekend in Abu Dhabi wel bij zijn
Timo die in de laatste ronde op Interlagos de deur opende voor Lewis die daardoor naar P5 kon en Massa geen WDC werd.quote:Op zondag 30 november 2025 19:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Timo die in de regen net zo snel was als de eveneens niet gestopte Trulli?
Ali B schijnt al een rap voor te bereiden.quote:Op zondag 30 november 2025 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
Tom Coronel moet er volgend weekend in Abu Dhabi wel bij zijn
quote:Op zondag 30 november 2025 19:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Timo die in de laatste ronde op Interlagos de deur opende voor Lewis die daardoor naar P5 kon en Massa geen WDC werd.
Max gaat hem pakken.quote:Op zondag 30 november 2025 19:44 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Om de 'gelovers' maar nog wat extra voer te geven
Coronel was er een aantal keren bij dat Max de titel wonquote:Op zondag 30 november 2025 19:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Om de plank van Norris af te vijlen?
Piastri die hem alsnog pakt zou ik een mooie tweede optie vindenquote:
Lol, ja joh, weet ik.quote:Op zondag 30 november 2025 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Coronel was er een aantal keren bij dat Max de titel won
daar zal ook niemand moeite mee hebben vermoed ik zomaarquote:Op zondag 30 november 2025 19:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Piastri die hem alsnog pakt zou ik een mooie tweede optie vinden
Zeker nietquote:Op zondag 30 november 2025 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar zal ook niemand moeite mee hebben vermoed ik zomaarAls tweede keuze
Max en Lando er samen af en Oscar kampioenquote:Op zondag 30 november 2025 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar zal ook niemand moeite mee hebben vermoed ik zomaarAls tweede keuze
Als Norris p1 rijdt en Piastri 2 en Max 3 en Norris krijgt een lekke band of wat dan ook en Piastri wint dan is Piastri kampioen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja, omdat hij op slicks reed in de regen. Daar was, net zoals bij Antonelli nu, niets bewust bij.quote:Op zondag 30 november 2025 19:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Timo die in de laatste ronde op Interlagos de deur opende voor Lewis die daardoor naar P5 kon en Massa geen WDC werd.
Ja kan, maar eigenlijk slaat het nergens op dat die nog de sympathie heeft (voor de titel). Gooit 100 punten in een paar maanden door het putje door pure onkunde.quote:Op zondag 30 november 2025 19:48 schreef franklop het volgende:
[..]
NU wachten op AI chucky Max afbeeldingquote:
Here's Johnnyquote:
dit stuk is nu op DLD Skyquote:
Hij heeft wel een jaar of 4 minder F1 ervaring dan Norrisquote:Op zondag 30 november 2025 19:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja kan, maar eigenlijk slaat het nergens op dat die nog de sympathie heeft (voor de titel). Gooit 100 punten in een paar maanden door het putje door pure onkunde.
Als Norris al een matig kampioen is, dan is Piastri al helemaal middelmatig.
Wel een aardigere jongen dan Norris.
Prima. Mag die het volgend jaar opnieuw proberen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft wel een jaar of 4 minder F1 ervaring dan Norris
komt binnenkort tussen de persco's te staanquote:
quote:Op zondag 30 november 2025 19:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
NU wachten op AI chucky Max afbeelding
quote:Sorry — dit kan ik niet doen.
Het plaatsen van het hoofd van een echte persoon (zoals Max Verstappen) op het lichaam/gezicht van een bekende gewelddadige horrorfiguur zoals Chucky kan worden gezien als het afbeelden van die persoon in een context van geweld of misdadig gedrag, en dat mag ik niet genereren.
https://www.instagram.com/reel/DRQYTL8DlM4/quote:
En dat zou dan de wereld gaan veroveren. Kan niet eens een beetje fotoshoppen. Loser.quote:
13 punten minder binnen harken dus idd als Max eerste wordt mag hij 4e of lager komenquote:Op zondag 30 november 2025 20:04 schreef Elan het volgende:
Man wat een overdreven gedoe op Viaplay. Alsof het kampioenschap nu ineens weer volop realistisch is.
Hoeveelste moet Norris worden om Max wereldkampioen te laten worden, 4e of lager?
Reed hij daar vandaag niet mee dan?quote:Op zondag 30 november 2025 19:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Brazilie motor erin, eerste worden en zien of het genoeg is.
Bullshit. Max reed er nog vlak achter. Die hadden geen tijd om te concluderen dat mcl buiten bleef en verv9lgens rustig overleggen of ze wel zeker binnen wilde komen.quote:
Dan is AI ook nog grote belasting op het milieu.quote:Op zondag 30 november 2025 20:05 schreef vosss het volgende:
[..]
En dat zou dan de wereld gaan veroveren. Kan niet eens een beetje fotoshoppen. Loser.
Het zij wel sorry toen ik kwaad werd
ze zegt dat ze door kregen dat McL niet binnen kwam en toen snel de vraag kreeg of ze het zeker wistquote:Op zondag 30 november 2025 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Bullshit. Max reed er nog vlak achter. Die hadden geen tijd om te concluderen dat mcl buiten bleef en of ze wel zeker binnen wilde komen.
Leuk verhaal voor de bühne, maar die tijd was er niet.
Akkoord.quote:Op zondag 30 november 2025 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DRQYTL8DlM4/
Oke nee niet helemaal. Het ging om excuus aanbieden voor liegen dat hij niet op het podium zou komen.
Max gezicht mist nog.quote:
Ik wil kinderen met haar.quote:
Want McLaren had ff gebeld of wat?quote:Op zondag 30 november 2025 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zegt dat ze door kregen dat McL niet binnen kwam en toen snel de vraag kreeg of ze het zeker wist
Even met een goede strategie komen.quote:
Nee, oude zat weer erin.quote:Op zondag 30 november 2025 20:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Reed hij daar vandaag niet mee dan?
boordradio's schat... die kunnen zij net als ons gewoon ontvangenquote:Op zondag 30 november 2025 20:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Want McLaren had ff gebeld of wat?
Die monteurs staan binnen 3 tellen buiten als moet zijn.
Die konden dit niet weten.
Nee, ze waren teruggewisseld naar de oude motor vandaag.quote:Op zondag 30 november 2025 20:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Reed hij daar vandaag niet mee dan?
Één plofmotor, één moment van door de ondergrens zakken door Norris. Het spel is echt volop op de wagen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:04 schreef Elan het volgende:
Man wat een overdreven gedoe op Viaplay. Alsof het kampioenschap nu ineens weer volop realistisch is.
Hoeveelste moet Norris worden om Max wereldkampioen te laten worden, 4e of lager?
Vraag me af waarom niet gewoon de laatste twee races nog even alles uit dat nieuwe blok halen?quote:Op zondag 30 november 2025 20:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, ze waren teruggewisseld naar de oude motor vandaag.
iets met onbalans in het nieuwe blokquote:Op zondag 30 november 2025 20:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vraag me af waarom niet gewoon de laatste twee races nog even alles uit dat nieuwe blok halen?
Misschien niet nodig, voordeel is dat ze nu een versere motor hebben.quote:Op zondag 30 november 2025 20:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vraag me af waarom niet gewoon de laatste twee races nog even alles uit dat nieuwe blok halen?
Blijkbaar waren er zorgen om de betrouwbaarheid.quote:Op zondag 30 november 2025 20:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Trillingenquote:Op zondag 30 november 2025 20:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
iets met onbalans in het nieuwe blok
Versere? Dit was een oude motor he?quote:Op zondag 30 november 2025 20:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien niet nodig, voordeel is dat ze nu een versere motor hebben.
Nou ja twee seizoenen in een oppermachtige auto vs Ferrari dat zo nu en dan een keer uitblinkt op bepaalde circuits..quote:Op zondag 30 november 2025 20:14 schreef -XOR- het volgende:
Piastri heeft in zijn carriere tot dusverre meer overwinningen geboekt dan Leclerc, dat is ook wel vrij bizar.
Wacht even. De boordradios van iedereen zijn openbaar voor iedereen?quote:Op zondag 30 november 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
boordradio's schat... die kunnen zij net als ons gewoon ontvangen
Ok jammer maar bijzonder wel.quote:Op zondag 30 november 2025 20:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
iets met onbalans in het nieuwe blok
Die motor die ze in Brasil gebruikten bedoel ik.quote:Op zondag 30 november 2025 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Versere? Dit was een oude motor he?
ja de boordradio's zijn realtime voor de andere teams en ook voor jou te horen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Wacht even. De boordradios van iedereen zijn openbaar voor iedereen?
Ik was in de veronderstelling dat de teams alleen de radio's horen van wat op de worldfeed uitgezonden wordt?!
Dat is dus niet zo? Heb je daar een bron van?
Een tv-zender zal nooit zeggen, het is kansloos, kijk volgende week maar niet meer.quote:Op zondag 30 november 2025 20:04 schreef Elan het volgende:
Tuurlijk, is gewoon radio. Elke zendamateur kan dat zo uit de lucht plukken.quote:Op zondag 30 november 2025 20:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat de teams alleen de radio's horen van wat op de worldfeed uitgezonden wordt?!
Dat is dus niet zo? Heb je daar een bron van?
Ik sprak je niet tegen, ik viel je bijquote:Op zondag 30 november 2025 20:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja, dat komt vaak voort uit onbalans
Nou dan is dat dus het probleem. En zonder dat probleem, wat ze overigens zelf gecreëerd hebben, had ik gewoon gelijk en niet zo'n beetje ook. Dus ik doe net of ik alsnog gelijk heb.quote:Op zondag 30 november 2025 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de boordradio's zijn realtime voor de andere teams en ook voor jou te horen.
Althans als je kijkt via F1TV of een officieel abo van SkySport met de rode knop hebt.
Het is voor de komende race spannender dan voorafgaand aan deze race gedacht in ieder geval.quote:Op zondag 30 november 2025 20:04 schreef Elan het volgende:
Je kunt op F1TV toch gewoon meekijken en -luisteren met elke coureur? Als wij dat thuis kunnen, dan kunnen de teams dat zeker.quote:Op zondag 30 november 2025 20:16 schreef vosss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |