Ik zet altijd het geluid uit als dat komt. Meestal pak ik dat bassriffje van The Chain als vervangerquote:Op zondag 30 november 2025 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin een haat te ontwikkelen jegens die film tune
Helpt ook niet idd, maar Nederland was pure pech, vorige week was slecht team management.quote:Op zondag 30 november 2025 18:56 schreef Peterselieman het volgende: [..] Norris is in Nederland uitgevallen en vorige week was het DQ
Er moeten er twee andere voorquote:Op zondag 30 november 2025 18:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus dat maakt dan niet uit. Er moet er sowieso een ander tussen.
Wat dacht je van 2010?quote:
2021 was ik ijzig kalm tijdens de race. Dus ik wist dat het goed kwam. En dat deed het.quote:Op zondag 30 november 2025 18:58 schreef LTVDK het volgende:
Kijken of het ze gaat lukken om '21 te gaan overtreffen met spanning
ook hier laat ik deze even achterquote:Op zondag 30 november 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
Als Oscar de laan uit zou worden gestuurd bij McL omdat hij Lando niet voor gaat laten en daarom Max WDC wordt en Norris niet dat zijn de papayarules 1 wassen neus geweest en weet elke coureur wat Zak zijn woorden waard zijn
De anticlimax die eindigde met max.quote:Op zondag 30 november 2025 18:58 schreef LTVDK het volgende:
Kijken of het ze gaat lukken om '21 te gaan overtreffen met spanning
Yes. Je moet tot de vlag hoop houden.quote:Op zondag 30 november 2025 18:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij denkt dat Piastri niet in de laatste ronde aan de kant gaat omdat Max in de laatste bocht stil kan vallen?
True!quote:Op zondag 30 november 2025 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2021 was ik ijzig kalm tijdens de race. Dus ik wist dat het goed kwam. En dat deed het.
Ook die laatste ronde?quote:Op zondag 30 november 2025 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2021 was ik ijzig kalm tijdens de race. Dus ik wist dat het goed kwam. En dat deed het.
quote:Op zondag 30 november 2025 18:58 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik zet altijd het geluid uit als dat komt. Meestal pak ik dat bassriffje van The Chain als vervanger
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, het is volgens mij juist andersom. In de perfecte scenario's waarin Verstappen en McLaren hun race controleren gaat McLaren het wel redden. Het is in de chaos van Mercedessen en Ferrari's die er tussendoor komen fietsen, SC's, regenbuitjes, rode vlaggen dat Verstappen grote klappen qua punten kan maken en de onderlinge strijd binnen McLaren een groot nadeel wordt.
Jaquote:Op zondag 30 november 2025 18:59 schreef PzKpfw het volgende:
Norris gooit het volgende week in het putje, hè?
Liefst wel, jaquote:Op zondag 30 november 2025 18:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Er moeten er twee andere voor
Zelfs bij een Piastri P2 en een Norris P4 zou Piastri er nog tussenuit knijpen
Constructeurs is toch al lang binnen
Ferrari is nergens dus alle hoop op Mercedes
Ja, nee. Natuurlijk laat Piastri in dat geval Norris voorbij. Wat een gedroom hierquote:Op zondag 30 november 2025 18:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Yes. Je moet tot de vlag hoop houden.
Hamilton/verstappen is daar een mooi voorbeeld van.
Al is het maar voor het klassement.
DSIGoden.quote:Op zondag 30 november 2025 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet altijd deze opzetten:
Het kampioenschap is nog NIET weggegooid.quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
Het moment dat Verstappen zn kampioenschap weg gooide:
[ afbeelding ]
Yesquote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke meid zeg.quote:Op zondag 30 november 2025 19:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hannah-Godin uitgebreid bij Viaplay-Goden![]()
Leedvermaak met Zak bij F1TVquote:Op zondag 30 november 2025 19:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hannah-Godin uitgebreid bij Viaplay-Goden![]()
Norris hoeft alleen maar derde te worden hequote:Op zondag 30 november 2025 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het het 2x gehad: 1e kampioenschap Max & 2e Indy 500 win van Newgarden.
Beide keren klopte het.
Zonder kapotte motor van Norris in Zandvoort en DSQ in las Vegas maakte hij sowieso geen enkele kans. Of wat te denken van Piastri in Baku. Zo heeft iedereen wat. Ik vergeet Norris in Montréal nog even.quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Het is alleen een andere beslissing dan we maanden geleden verwachtten.quote:Op zondag 30 november 2025 19:04 schreef THEFXR het volgende:
Die kaarten voor Abu zijn al maanden uitverkocht, veel mensen gokten op de beslissing daar.
En ze kregen gelijk!
En hoe zit je er nu in? Of moet ik wachtten tot race uitslag.dagquote:Op zondag 30 november 2025 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het het 2x gehad: 1e kampioenschap Max & 2e Indy 500 win van Newgarden.
Beide keren klopte het.
Met ananas hoop ik toch.quote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, ik ga eens een pizza in de oven gooien
quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nu echt nog niet hoe ik me over een week tijdens de race voelquote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef pmponer het volgende:
[..]
En hoe zit je er nu in? Of moet ik wachtten tot race uitslag.
Pizza Hawaiiquote:
Net zoals Norris punten verloor door een domme inhaalactie. Zo heeft iedereen wel wat en streept dat tegen elkaar weg.quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Het is en blijft ook wel gewoon een rukcircuit. Verkeerde strategie vooral, idem voor Piastri, op een baan waar je gewoon vrijwel niet in kunt halen.quote:
Ik schreef uitslag terwijl ik dag bedoelde, ik kom er nog wel even op terugquote:Op zondag 30 november 2025 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet nu echt nog niet hoe ik me over een week tijdens de race voel
Wij eisen iedere dag een update.quote:Op zondag 30 november 2025 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Nizno op 30-11-2025 19:08:42 ]
RedBull eigenlijk, die had niet moeten eisen dat hij de positie weggag. Eigenlijk had Russell ook helemaal niks op Verstappens racelijn te zoeken want hij wist dat de positie niet teruggegeven hoefde te worden.quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
[ afbeelding ]
De beste pizzaquote:
Stay calm,...en veel ijs etenquote:Op zondag 30 november 2025 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verschil is dat die dingen vooral pech zijn. In geval van Verstappen was het totaal onnodig en puur en kwestie van zn frustraties niet onder controle hebben.quote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zonder kapotte motor van Norris in Zandvoort en DSQ in las Vegas maakte hij sowieso geen enkele kans. Of wat te denken van Piastri in Baku. Zo heeft iedereen wat. Ik vergeet Norris in Montréal nog even.
Ach, als je kijkt naar 2021 weer wélquote:Op zondag 30 november 2025 19:09 schreef PzKpfw het volgende:
Kijkend naar de uitslag van vorig jaar in Abu Dhabi ziet het er overigens niet heel rooskleurig uit voor Verstappen.
Verstappen zei dat hij allang kampioen was geworden in de McLaren en hoe meer je ziet, hoe meer het klopt....quote:Op zondag 30 november 2025 19:09 schreef Newone82 het volgende:
Albers heeft gelijk over McLaren:
- Auto absolute top.
- Strategie hele seizoen al slecht
- Coureurs te wisselvallig om echt waardig kampioen te worden.
Ben het nooit met hem eens, hier wel.
McLaren is matig dit seizoen.
Een midfield team dat ineens een championship contender in handen had.quote:Op zondag 30 november 2025 19:09 schreef Newone82 het volgende:
Albers heeft gelijk over McLaren:
- Auto absolute top.
- Strategie hele seizoen al slecht
- Coureurs te wisselvallig om echt waardig kampioen te worden.
Ben het nooit met hem eens, hier wel.
McLaren is matig dit seizoen.
Vorig jaar is al tijden geen betrouwbare metriek.quote:Op zondag 30 november 2025 19:09 schreef PzKpfw het volgende:
Kijkend naar de uitslag van vorig jaar in Abu Dhabi ziet het er overigens niet heel rooskleurig uit voor Verstappen.
Ik vind het liedje van The Cycles (1989) beterquote:Op zondag 30 november 2025 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet altijd deze opzetten:
#VER5TAPPENquote:Op zondag 30 november 2025 19:10 schreef pmponer het volgende:
Volgende week die nieuwe motor weer op standje podium of jodium en M4X wordt M5X
nadeel is dat Lando niet op 3 of hoger mag komen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:10 schreef pmponer het volgende:
Volgende week die nieuwe motor weer op standje podium of jodium en M4X wordt M5X
Hij werd eraf getiktquote:Op zondag 30 november 2025 19:11 schreef shiz het volgende:
Eigenlijk is Hulkenberg driver of the day, als je het zo bekijkt...
Legend!!!quote:Op zondag 30 november 2025 18:58 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik zet altijd het geluid uit als dat komt. Meestal pak ik dat bassriffje van The Chain als vervanger
Tsja zo is het ook jammer dat Russell in die groep zat. Maar die had daar dan zonder de SC double stack ook niet gezeten en zonder die SC had verstappen waarschijnlijk niet gewonnenquote:Op zondag 30 november 2025 19:10 schreef vul_maar_in het volgende:
1. Lando had zoveel mazzel dat ie net voor de alson trein eruit kwam.
2. Kimi moet beter op z'n bandjes passen
5 Jaar geleden hadden we Checkoquote:Op zondag 30 november 2025 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
nadeel is dat Lando niet op 3 of hoger mag komen.
Daar zijn ze als enige van afhankelijk
Norris in Montreal was ook gewoon een domme fout van Norris zelf.quote:Op zondag 30 november 2025 19:09 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Verschil is dat die dingen vooral pech zijn. In geval van Verstappen was het totaal onnodig en puur en kwestie van zn frustraties niet onder controle hebben.
Maar goed, die mentaliteit heeft er misschien ook aan bijgedragen dat hij zo goed is. Laten we hopen dat hij niet net die punten tekort gaat komen.
Yes. Strategie vandaag lachwekkend slecht.quote:Op zondag 30 november 2025 19:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een midfield team dat ineens een championship contender in handen had.
Op weg naar: #VERS7APPEN?quote:
nopequote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
Kregen meer mensen dit? Ik werd er gek van.........
[ afbeelding ]
Zal volgende week wel een meltdown worden.quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef Nizno het volgende:
F1TV hebben iets positiefs gevonden over de pitstops van McL
Het waren 4 prima stops
Wisten jullie dat hij ook Nederlands spreekt?quote:Op zondag 30 november 2025 19:11 schreef shiz het volgende:
Eigenlijk is Hulkenberg driver of the day, als je het zo bekijkt...
even kijken welke apparaten er allemaal ingelogd zijn?quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
Kregen meer mensen dit? Ik werd er gek van.........
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |