DSIGoden.quote:Op zondag 30 november 2025 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet altijd deze opzetten:
Bekijk deze YouTube-video
Het kampioenschap is nog NIET weggegooid.quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
Het moment dat Verstappen zn kampioenschap weg gooide:
[ afbeelding ]
Yesquote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke meid zeg.quote:Op zondag 30 november 2025 19:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hannah-Godin uitgebreid bij Viaplay-Goden![]()
Leedvermaak met Zak bij F1TVquote:Op zondag 30 november 2025 19:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hannah-Godin uitgebreid bij Viaplay-Goden![]()
Norris hoeft alleen maar derde te worden hequote:Op zondag 30 november 2025 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het het 2x gehad: 1e kampioenschap Max & 2e Indy 500 win van Newgarden.
Beide keren klopte het.
Zonder kapotte motor van Norris in Zandvoort en DSQ in las Vegas maakte hij sowieso geen enkele kans. Of wat te denken van Piastri in Baku. Zo heeft iedereen wat. Ik vergeet Norris in Montréal nog even.quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Het is alleen een andere beslissing dan we maanden geleden verwachtten.quote:Op zondag 30 november 2025 19:04 schreef THEFXR het volgende:
Die kaarten voor Abu zijn al maanden uitverkocht, veel mensen gokten op de beslissing daar.
En ze kregen gelijk!
En hoe zit je er nu in? Of moet ik wachtten tot race uitslag.dagquote:Op zondag 30 november 2025 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het het 2x gehad: 1e kampioenschap Max & 2e Indy 500 win van Newgarden.
Beide keren klopte het.
Met ananas hoop ik toch.quote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, ik ga eens een pizza in de oven gooien
quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nu echt nog niet hoe ik me over een week tijdens de race voelquote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef pmponer het volgende:
[..]
En hoe zit je er nu in? Of moet ik wachtten tot race uitslag.
Pizza Hawaiiquote:
Net zoals Norris punten verloor door een domme inhaalactie. Zo heeft iedereen wel wat en streept dat tegen elkaar weg.quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Het is en blijft ook wel gewoon een rukcircuit. Verkeerde strategie vooral, idem voor Piastri, op een baan waar je gewoon vrijwel niet in kunt halen.quote:
Ik schreef uitslag terwijl ik dag bedoelde, ik kom er nog wel even op terugquote:Op zondag 30 november 2025 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet nu echt nog niet hoe ik me over een week tijdens de race voel
Wij eisen iedere dag een update.quote:Op zondag 30 november 2025 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet nu echt nog niet hoe ik me over een week tijdens de race voel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |