Met ananas hoop ik toch.quote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, ik ga eens een pizza in de oven gooien
quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
Het moment dat Verstappen zn kampioenschap weg gooide:
[ afbeelding ]
Ik weet nu echt nog niet hoe ik me over een week tijdens de race voelquote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef pmponer het volgende:
[..]
En hoe zit je er nu in? Of moet ik wachtten tot race uitslag.
Pizza Hawaiiquote:
Net zoals Norris punten verloor door een domme inhaalactie. Zo heeft iedereen wel wat en streept dat tegen elkaar weg.quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Het is en blijft ook wel gewoon een rukcircuit. Verkeerde strategie vooral, idem voor Piastri, op een baan waar je gewoon vrijwel niet in kunt halen.quote:
Ik schreef uitslag terwijl ik dag bedoelde, ik kom er nog wel even op terugquote:Op zondag 30 november 2025 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet nu echt nog niet hoe ik me over een week tijdens de race voel
Wij eisen iedere dag een update.quote:Op zondag 30 november 2025 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Nizno op 30-11-2025 19:08:42 ]
RedBull eigenlijk, die had niet moeten eisen dat hij de positie weggag. Eigenlijk had Russell ook helemaal niks op Verstappens racelijn te zoeken want hij wist dat de positie niet teruggegeven hoefde te worden.quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
[ afbeelding ]
De beste pizzaquote:
Stay calm,...en veel ijs etenquote:Op zondag 30 november 2025 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verschil is dat die dingen vooral pech zijn. In geval van Verstappen was het totaal onnodig en puur en kwestie van zn frustraties niet onder controle hebben.quote:Op zondag 30 november 2025 19:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zonder kapotte motor van Norris in Zandvoort en DSQ in las Vegas maakte hij sowieso geen enkele kans. Of wat te denken van Piastri in Baku. Zo heeft iedereen wat. Ik vergeet Norris in Montréal nog even.
Ach, als je kijkt naar 2021 weer wélquote:Op zondag 30 november 2025 19:09 schreef PzKpfw het volgende:
Kijkend naar de uitslag van vorig jaar in Abu Dhabi ziet het er overigens niet heel rooskleurig uit voor Verstappen.
Verstappen zei dat hij allang kampioen was geworden in de McLaren en hoe meer je ziet, hoe meer het klopt....quote:Op zondag 30 november 2025 19:09 schreef Newone82 het volgende:
Albers heeft gelijk over McLaren:
- Auto absolute top.
- Strategie hele seizoen al slecht
- Coureurs te wisselvallig om echt waardig kampioen te worden.
Ben het nooit met hem eens, hier wel.
McLaren is matig dit seizoen.
Een midfield team dat ineens een championship contender in handen had.quote:Op zondag 30 november 2025 19:09 schreef Newone82 het volgende:
Albers heeft gelijk over McLaren:
- Auto absolute top.
- Strategie hele seizoen al slecht
- Coureurs te wisselvallig om echt waardig kampioen te worden.
Ben het nooit met hem eens, hier wel.
McLaren is matig dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |