Dit is wel echt een probleem inderdaad en ik heb al het hele jaar gedacht -rechtszaak of niet- dat we dit volgende maand ook gewoon gaan krijgen.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik snap die Marco terreur niet.
Radio 5 is een smakeloos land
Ging dat over George Michael?quote:Op woensdag 26 november 2025 17:48 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb bij deze altijd het gevoel dat ik elk moment met de lift opgehaald kan worden om de grote man boven te ontmoeten. Heel onbehaaglijk.
Ik zal nooit iets slechts zeggen over George Michael. Het ging over The Family Tree.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 18:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ooh dit uur wordt steeds beter gelukkig
Dit ging op deze positie nog wel.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:27 schreef Fred_B het volgende:
Deze Volendamse Carnaval Festival hoeft niet voor mij.
Staat Jeroen van Koningsbrugge ook in dit lijstje ja?quote:Op donderdag 27 november 2025 09:43 schreef Tussle266 het volgende:
Zien jullie ook al een uur dat felle witte licht in de verte, of ligt dat aan mij?
Niet zo’n wonderful world danquote:Op donderdag 27 november 2025 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben op kantoor en kan vandaag dus niet luisteren.
quote:Op donderdag 27 november 2025 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben op kantoor en kan vandaag dus niet luisteren.
maar zin ze grijs of blauw?quote:
Heeft geen enkele zinquote:
dan donder je maar opquote:
En minder Bløf, Acda en De Munnik, Suzan en Freek en dat soort rommel.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
We komen nu wel in de regio dat het meeste de Top 2000 wel haalt (zij het soms met moeite). Het scheelt alleen dat je geen hinderlijke onderbrekingen door Adele, Coldplay of Kensington meer ondervindt.
Ja, ik had geen zin om 10-20 artiesten te noemen. Maar zeker waar.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En minder Bløf, Acda en De Munnik, Suzan en Freek en dat soort rommel.
Dan heb ik goed nieuws, want die lijkt me de komende paar jaar nog wel veilig!quote:Op donderdag 27 november 2025 11:47 schreef Fred_B het volgende:
Streets Of London hoort natuurlijk gewoon in de Top 2000.
Hij is stabieler rond 1400 dan ik dacht inderdaad.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws, want die lijkt me de komende paar jaar nog wel veilig!
notedquote:Op donderdag 27 november 2025 11:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik raak altijd in de war van al die verschillende versies. Dit is niet hoe ik het nummer ken en op WDR4 draaien ze nog weer een andere variant. Ik wil gewoon gedachteloos mee kunnen zingen verdorie
Daniël heeft altijd al een hoofd als een paling gehadquote:Op donderdag 27 november 2025 12:09 schreef Tussle266 het volgende:
Daniel hoeft alleen zijn bivak nog maar over zijn hoofd te trekken en hij kan protesteren tegen het wanbeleid.
Die twee vind ik eigenlijk gewoon prima, dit is wel iets te veel biertje op de braderie.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Samen met Calling Elvis en Why Worry de vervelendste Dire Straits
Ik vind Calling Elvis, en zeker Why Worry, vooral heel saai en nietszeggendquote:Op donderdag 27 november 2025 12:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die twee vind ik eigenlijk gewoon prima, dit is wel iets te veel biertje op de braderie.
Nietszeggend past natuurlijk wel in mijn straatje.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind Calling Elvis, en zeker Why Worry, vooral heel saai en nietszeggend
Ja, maar niet saai en vervelend, meestalquote:Op donderdag 27 november 2025 12:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nietszeggend past natuurlijk wel in mijn straatje.
Dat scheelt dan weer.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:37 schreef camilero het volgende:
[..]
Ja, maar niet saai en vervelend, meestal
Heb je zijn koters weleens gehoord ?quote:Op donderdag 27 november 2025 13:18 schreef Tussle266 het volgende:
Tussen Piet en Boudewijn in hoor je pas echt goed hoe weinig Hazes eigenlijk kon, he?
Die probeer ik zoveel mogelijk te vermijdenquote:Op donderdag 27 november 2025 13:22 schreef TLC het volgende:
[..]
Heb je zijn koters weleens gehoord ?
They had to count them allquote:Op donderdag 27 november 2025 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet nu een mandarijn met 20 pitjes
misschien moet je stoppen met ze te tellen en gewoon de rest opetenquote:Op donderdag 27 november 2025 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had er net één met 80% schil, dat was ook geen pretje.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
één groot complotquote:Op donderdag 27 november 2025 14:01 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik had er net één met 80% schil, dat was ook geen pretje.
De mandarijnen van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn!
Tis allemaal de schuld van de asielzoekersquote:Op donderdag 27 november 2025 14:01 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik had er net één met 80% schil, dat was ook geen pretje.
De mandarijnen van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn!
Ik ken het volgens mij alleen van deze lijst.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom ken ik dit nummer niet eigenlijk?
Ben je te jong voorquote:Op donderdag 27 november 2025 14:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom ken ik dit nummer niet eigenlijk?
Die laagjeszang van de Cocteau verslaat het allemaal. Maar dat is natuurlijk productiewerk. Als ik meerdere stemmen moet noemen dan gewoon de Beach Boys, denk ik.quote:
OK, OK, nu heroverweeg ik mijn keuze toch welquote:Op donderdag 27 november 2025 14:47 schreef Tussle266 het volgende:
Het lef van jullie allemaal om niet op CSNY te stemmen.
ik heb je gewoon gebeïnvloedigdquote:Op donderdag 27 november 2025 15:00 schreef camilero het volgende:
@:Nizno ik denk dat je toch gelijk had met Daniel Boissevain
ik dacht even dat je het over Mac Taylor en Stella Bonasera hadquote:Op donderdag 27 november 2025 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch maar onder lichte druk CSNY gestemd, ook al geniet ik meer van de samenzang van The Posies
Golden Blunders fill your head, ofzo.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch maar onder lichte druk CSNY gestemd, ook al geniet ik meer van de samenzang van The Posies
Och, er komt morgen nog een Engelbewaarder langs, dus het kan nog ergerquote:Op donderdag 27 november 2025 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Fantastisch gedaan dit hoor, maar ik blijf het hilarisch vinden dat dit nummer een Evergreen is geworden
Het is wel echt prima weer om De Avonden te lezen. Misschien ga ik dat dit weekend ook wel doen.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Matroos, zo noemde Gerard Reve zn partner altijd
Lekker een hoofdstuk elke dag vanaf 24 decemberquote:Op donderdag 27 november 2025 15:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is wel echt prima weer om De Avonden te lezen. Misschien ga ik dat dit weekend ook wel doen.
quote:Op donderdag 27 november 2025 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker een hoofdstuk elke dag vanaf 24 22 december
en haast zonder er bij na te denkenquote:Op donderdag 27 november 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
Als jij je kleren aantrekt, zonder haast
Dit is ook een prima mannenkoor.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:29 schreef camilero het volgende:
[..]
Nee, Mannenkoor Karrespoor staat niet in deze lijst
Nou ja, je hebt natuurlijk ook versies die alleen op het extra lange album staanquote:Op donderdag 27 november 2025 15:37 schreef Tussle266 het volgende:
Extra lange albumversies bestaan natuurlijk niet. Het is een albumversie of niet.
Ja maar dan is die andere dus al een edit.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:38 schreef camilero het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt natuurlijk ook versies die alleen op het extra lange album staan
Sommige minder brave users hebben daar een oplossing voor.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:52 schreef TLC het volgende:
Die in t beeld schuivende ads beginnen steeds irritanter te worden, soms klik je er ook per ongeluk op
daarom is diezelfde brave user ook zo blij met de mobiele versiequote:Op donderdag 27 november 2025 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel eens dat het mobiel echt niet te doen is btw
Ja ik ben niet gewend om niet op safari te gaanquote:Op donderdag 27 november 2025 15:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom is diezelfde brave user ook zo blij met de mobiele versie
ja dat is jouw gebrekquote:Op donderdag 27 november 2025 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ben niet gewend om niet op safari te gaan
Het is ook niet echt een Fernseh Garten artiest of zo. Dat zou de doelgroep nog aanspreken. Het is eigenlijk gewoon raar.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van alle 1000 vind ik de naam "Evergreen" wel het meest vreemd bij deze
Nou nou nou.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:15 schreef Fred_B het volgende:
Meer ABBA is bijna altijd een goed idee.
Ik vraag me nu vooral af of er ergens een An Dante in het telefoonboek zou staan.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit nummer is een reden van dat “bijna”.
Een snelle blik op Instagram levert diverse Koreaanse mannen met die naam.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vraag me nu vooral af of er ergens een An Dante in het telefoonboek zou staan.
Grad Damen kon hier ook wat mee helaas.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel ff een wat minder blokje al kan ik hier nog wel mee
Eens, hier had Halo of Flies of Like a Hurricane niet misstaan.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:27 schreef Fred_B het volgende:
Dit uur kan wel een Halo Of Flies gebruiken.
Dit vind ik denk zijn slechtst gezongen lied.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:28 schreef Tussle266 het volgende:
Open mic night en happy hour in 1 lied.
Ik ben van mening dat 15 keer van elke artiest wat te veel van het goede is. Maar tegelijkertijd ben ik tegen schrappen, dus dat maakt het niet gemakkelijker. Die cap op stemformulieren vind ik nog altijd de beste optie.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:35 schreef Fred_B het volgende:
15 keer Neil is misschien wat veel van het goede. Maar goed, komende maand hebben we weer een keer of 25 Broes, dus dan liever dit.
Bij Bruce moet je er meer dan 5 wegknippen om het draaglijk te houden.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:35 schreef Fred_B het volgende:
15 keer Neil is misschien wat veel van het goede. Maar goed, komende maand hebben we weer een keer of 25 Broes, dus dan liever dit.
I'm On Fire, Tougher Than the Rest, Glory Days, Trapped, The Rising, No Surrender, Human Touch en Hungry Heart eruit.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Bruce moet je er meer dan 5 wegknippen om het draaglijk te houden.
Sowieso Death to my hometown boven alles.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
I'm On Fire, Tougher Than the Rest, Glory Days, Trapped, The Rising, No Surrender, Human Touch en Hungry Heart eruit.
Meeting Across the River, American Skin, Oh Mary Don't You Weep, Spirit in the Night, Tenth Avenue Freeze Out erin
Rique.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:43 schreef Fred_B het volgende:
Wat zou de achternaam van Ann zijn @:tussle266 ?
Ansiequote:Op donderdag 27 november 2025 17:43 schreef Fred_B het volgende:
Wat zou de achternaam van Ann zijn @:tussle266 ?
Ligt eraan welke Neilquote:Op donderdag 27 november 2025 17:35 schreef Fred_B het volgende:
15 keer Neil is misschien wat veel van het goede.
In de Top 2000 vind ik beide grote Neilen altijd wel hoogtepunten in de lijst.quote:
Van mij mag Sweet Caroline eruit en After the Goldrush, Cortez the Killer en Powderfinger erinquote:Op donderdag 27 november 2025 17:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de Top 2000 vind ik beide grote Neilen altijd wel hoogtepunten in de lijst.
Ik ken ‘m niet eensquote:Op donderdag 27 november 2025 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk eens een keer een nummer van Neil
Elke keer toen ik als student weer eens trompet speelde in mijn studentenhuis zeiden huisgenoten: je had zeker weer een date over de vloerquote:Op donderdag 27 november 2025 18:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet een pussy magnet geweest zijn
Net als Feyenoord.quote:
Ja die halen ook moeiteloos het niveau van Bang Her Hardquote:Op donderdag 27 november 2025 19:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Man man man. AZ ook om te jenken.
Ik denk dat die bonus vooral gewoon permanent was.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:11 schreef Tussle266 het volgende:
Zeg, zijn generatiegenoten zitten maar beperkt met de dood van George he? Zou nou zo'n voorportaalbonus in 2022 voor een beetje bonusmoeheid zorgen?
Het is vooral zondagmiddag bij mijn grootouders. En die mensen zijn er echt al heel lang niet meer.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jim Reeves is hier toch wel een beetje SkyRadio muziek.
Hier zitten de kerstlampjes (verkregen van die generatie) om een plaat van ome Jim gewikkeld, zodoende.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is vooral zondagmiddag bij mijn grootouders. En die mensen zijn er echt al heel lang niet meer.
Deze zat nog wel in de buurt toch? En Mon Armour ook? Zou zomaar een dubbele notering kunnen worden ja.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:31 schreef Tussle266 het volgende:
Die BZN bonus is wel grappig, plek 1999 over 5 weken?
Mon Amour 2224 en Just An Illusion 2456. Vooral die eerste lijkt me dan niet onmogelijk. Ik denk sowieso dat er ook dit jaar nog wat uit de KKD van toen omhoog komt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze zat nog wel in de buurt toch? En Mon Armour ook? Zou zomaar een dubbele notering kunnen worden ja.
Niet meer zo direct als vorig jaar, maar als iets daar een kleine reden heeft voor bonus is dat natuurlijk voldoende.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Mon Amour 2224 en Just An Illusion 2456. Vooral die eerste lijkt me dan niet onmogelijk. Ik denk sowieso dat er ook dit jaar nog wat uit de KKD van toen omhoog komt.
zelfs ik als pot heb wel eens mooiere mannen gezienquote:
Niets mis met Frans van Dusschoten.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs ik als pot heb wel eens mooiere mannen gezien
dan gaat Benny wel even voor je fluisterenquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet nog een beetje wakker worden hoor
de eerste botox manquote:
Na zo'n topnummer als Conquest of Paradise is dat ook wel logisch dat het even minder is daarna.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:34 schreef Fred_B het volgende:
Er komt opeens aardig wat matigheid aan. En dat nog zonder Cats.
Niks mis met Ketsquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:34 schreef Fred_B het volgende:
Wel zin in de Ketsen van vandaagquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:34 schreef Fred_B het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |