Och, er komt morgen nog een Engelbewaarder langs, dus het kan nog ergerquote:Op donderdag 27 november 2025 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Fantastisch gedaan dit hoor, maar ik blijf het hilarisch vinden dat dit nummer een Evergreen is geworden
Het is wel echt prima weer om De Avonden te lezen. Misschien ga ik dat dit weekend ook wel doen.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Matroos, zo noemde Gerard Reve zn partner altijd
Lekker een hoofdstuk elke dag vanaf 24 decemberquote:Op donderdag 27 november 2025 15:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is wel echt prima weer om De Avonden te lezen. Misschien ga ik dat dit weekend ook wel doen.
quote:Op donderdag 27 november 2025 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker een hoofdstuk elke dag vanaf 24 22 december
en haast zonder er bij na te denkenquote:Op donderdag 27 november 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
Als jij je kleren aantrekt, zonder haast
Dit is ook een prima mannenkoor.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:29 schreef camilero het volgende:
[..]
Nee, Mannenkoor Karrespoor staat niet in deze lijst
Nou ja, je hebt natuurlijk ook versies die alleen op het extra lange album staanquote:Op donderdag 27 november 2025 15:37 schreef Tussle266 het volgende:
Extra lange albumversies bestaan natuurlijk niet. Het is een albumversie of niet.
Ja maar dan is die andere dus al een edit.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:38 schreef camilero het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt natuurlijk ook versies die alleen op het extra lange album staan
Sommige minder brave users hebben daar een oplossing voor.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:52 schreef TLC het volgende:
Die in t beeld schuivende ads beginnen steeds irritanter te worden, soms klik je er ook per ongeluk op
daarom is diezelfde brave user ook zo blij met de mobiele versiequote:Op donderdag 27 november 2025 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel eens dat het mobiel echt niet te doen is btw
Ja ik ben niet gewend om niet op safari te gaanquote:Op donderdag 27 november 2025 15:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom is diezelfde brave user ook zo blij met de mobiele versie
ja dat is jouw gebrekquote:Op donderdag 27 november 2025 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ben niet gewend om niet op safari te gaan
Het is ook niet echt een Fernseh Garten artiest of zo. Dat zou de doelgroep nog aanspreken. Het is eigenlijk gewoon raar.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van alle 1000 vind ik de naam "Evergreen" wel het meest vreemd bij deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |