Heeft geen enkele zinquote:
dan donder je maar opquote:
En minder Bløf, Acda en De Munnik, Suzan en Freek en dat soort rommel.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
We komen nu wel in de regio dat het meeste de Top 2000 wel haalt (zij het soms met moeite). Het scheelt alleen dat je geen hinderlijke onderbrekingen door Adele, Coldplay of Kensington meer ondervindt.
Ja, ik had geen zin om 10-20 artiesten te noemen. Maar zeker waar.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En minder Bløf, Acda en De Munnik, Suzan en Freek en dat soort rommel.
Dan heb ik goed nieuws, want die lijkt me de komende paar jaar nog wel veilig!quote:Op donderdag 27 november 2025 11:47 schreef Fred_B het volgende:
Streets Of London hoort natuurlijk gewoon in de Top 2000.
Hij is stabieler rond 1400 dan ik dacht inderdaad.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws, want die lijkt me de komende paar jaar nog wel veilig!
notedquote:Op donderdag 27 november 2025 11:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik raak altijd in de war van al die verschillende versies. Dit is niet hoe ik het nummer ken en op WDR4 draaien ze nog weer een andere variant. Ik wil gewoon gedachteloos mee kunnen zingen verdorie
Daniël heeft altijd al een hoofd als een paling gehadquote:Op donderdag 27 november 2025 12:09 schreef Tussle266 het volgende:
Daniel hoeft alleen zijn bivak nog maar over zijn hoofd te trekken en hij kan protesteren tegen het wanbeleid.
Die twee vind ik eigenlijk gewoon prima, dit is wel iets te veel biertje op de braderie.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Samen met Calling Elvis en Why Worry de vervelendste Dire Straits
Ik vind Calling Elvis, en zeker Why Worry, vooral heel saai en nietszeggendquote:Op donderdag 27 november 2025 12:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die twee vind ik eigenlijk gewoon prima, dit is wel iets te veel biertje op de braderie.
Nietszeggend past natuurlijk wel in mijn straatje.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind Calling Elvis, en zeker Why Worry, vooral heel saai en nietszeggend
Ja, maar niet saai en vervelend, meestalquote:Op donderdag 27 november 2025 12:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nietszeggend past natuurlijk wel in mijn straatje.
Dat scheelt dan weer.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:37 schreef camilero het volgende:
[..]
Ja, maar niet saai en vervelend, meestal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |