Nou nou nou.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:15 schreef Fred_B het volgende:
Meer ABBA is bijna altijd een goed idee.
Ik vraag me nu vooral af of er ergens een An Dante in het telefoonboek zou staan.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit nummer is een reden van dat “bijna”.
Een snelle blik op Instagram levert diverse Koreaanse mannen met die naam.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vraag me nu vooral af of er ergens een An Dante in het telefoonboek zou staan.
Grad Damen kon hier ook wat mee helaas.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel ff een wat minder blokje al kan ik hier nog wel mee
Eens, hier had Halo of Flies of Like a Hurricane niet misstaan.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:27 schreef Fred_B het volgende:
Dit uur kan wel een Halo Of Flies gebruiken.
Dit vind ik denk zijn slechtst gezongen lied.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:28 schreef Tussle266 het volgende:
Open mic night en happy hour in 1 lied.
Ik ben van mening dat 15 keer van elke artiest wat te veel van het goede is. Maar tegelijkertijd ben ik tegen schrappen, dus dat maakt het niet gemakkelijker. Die cap op stemformulieren vind ik nog altijd de beste optie.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:35 schreef Fred_B het volgende:
15 keer Neil is misschien wat veel van het goede. Maar goed, komende maand hebben we weer een keer of 25 Broes, dus dan liever dit.
Bij Bruce moet je er meer dan 5 wegknippen om het draaglijk te houden.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:35 schreef Fred_B het volgende:
15 keer Neil is misschien wat veel van het goede. Maar goed, komende maand hebben we weer een keer of 25 Broes, dus dan liever dit.
I'm On Fire, Tougher Than the Rest, Glory Days, Trapped, The Rising, No Surrender, Human Touch en Hungry Heart eruit.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Bruce moet je er meer dan 5 wegknippen om het draaglijk te houden.
Sowieso Death to my hometown boven alles.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
I'm On Fire, Tougher Than the Rest, Glory Days, Trapped, The Rising, No Surrender, Human Touch en Hungry Heart eruit.
Meeting Across the River, American Skin, Oh Mary Don't You Weep, Spirit in the Night, Tenth Avenue Freeze Out erin
Rique.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:43 schreef Fred_B het volgende:
Wat zou de achternaam van Ann zijn @:tussle266 ?
Ansiequote:Op donderdag 27 november 2025 17:43 schreef Fred_B het volgende:
Wat zou de achternaam van Ann zijn @:tussle266 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |