Heb je zijn koters weleens gehoord ?quote:Op donderdag 27 november 2025 13:18 schreef Tussle266 het volgende:
Tussen Piet en Boudewijn in hoor je pas echt goed hoe weinig Hazes eigenlijk kon, he?
Die probeer ik zoveel mogelijk te vermijdenquote:Op donderdag 27 november 2025 13:22 schreef TLC het volgende:
[..]
Heb je zijn koters weleens gehoord ?
They had to count them allquote:Op donderdag 27 november 2025 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet nu een mandarijn met 20 pitjes
misschien moet je stoppen met ze te tellen en gewoon de rest opetenquote:Op donderdag 27 november 2025 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had er net één met 80% schil, dat was ook geen pretje.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
één groot complotquote:Op donderdag 27 november 2025 14:01 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik had er net één met 80% schil, dat was ook geen pretje.
De mandarijnen van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn!
Tis allemaal de schuld van de asielzoekersquote:Op donderdag 27 november 2025 14:01 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik had er net één met 80% schil, dat was ook geen pretje.
De mandarijnen van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn!
Ik ken het volgens mij alleen van deze lijst.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom ken ik dit nummer niet eigenlijk?
Ben je te jong voorquote:Op donderdag 27 november 2025 14:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom ken ik dit nummer niet eigenlijk?
Die laagjeszang van de Cocteau verslaat het allemaal. Maar dat is natuurlijk productiewerk. Als ik meerdere stemmen moet noemen dan gewoon de Beach Boys, denk ik.quote:
OK, OK, nu heroverweeg ik mijn keuze toch welquote:Op donderdag 27 november 2025 14:47 schreef Tussle266 het volgende:
Het lef van jullie allemaal om niet op CSNY te stemmen.
ik heb je gewoon gebeïnvloedigdquote:Op donderdag 27 november 2025 15:00 schreef camilero het volgende:
@:Nizno ik denk dat je toch gelijk had met Daniel Boissevain
ik dacht even dat je het over Mac Taylor en Stella Bonasera hadquote:Op donderdag 27 november 2025 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch maar onder lichte druk CSNY gestemd, ook al geniet ik meer van de samenzang van The Posies
Golden Blunders fill your head, ofzo.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch maar onder lichte druk CSNY gestemd, ook al geniet ik meer van de samenzang van The Posies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |