Ik denk dat die bonus vooral gewoon permanent was.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:11 schreef Tussle266 het volgende:
Zeg, zijn generatiegenoten zitten maar beperkt met de dood van George he? Zou nou zo'n voorportaalbonus in 2022 voor een beetje bonusmoeheid zorgen?
Het is vooral zondagmiddag bij mijn grootouders. En die mensen zijn er echt al heel lang niet meer.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jim Reeves is hier toch wel een beetje SkyRadio muziek.
Hier zitten de kerstlampjes (verkregen van die generatie) om een plaat van ome Jim gewikkeld, zodoende.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is vooral zondagmiddag bij mijn grootouders. En die mensen zijn er echt al heel lang niet meer.
Deze zat nog wel in de buurt toch? En Mon Armour ook? Zou zomaar een dubbele notering kunnen worden ja.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:31 schreef Tussle266 het volgende:
Die BZN bonus is wel grappig, plek 1999 over 5 weken?
Mon Amour 2224 en Just An Illusion 2456. Vooral die eerste lijkt me dan niet onmogelijk. Ik denk sowieso dat er ook dit jaar nog wat uit de KKD van toen omhoog komt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze zat nog wel in de buurt toch? En Mon Armour ook? Zou zomaar een dubbele notering kunnen worden ja.
Niet meer zo direct als vorig jaar, maar als iets daar een kleine reden heeft voor bonus is dat natuurlijk voldoende.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Mon Amour 2224 en Just An Illusion 2456. Vooral die eerste lijkt me dan niet onmogelijk. Ik denk sowieso dat er ook dit jaar nog wat uit de KKD van toen omhoog komt.
zelfs ik als pot heb wel eens mooiere mannen gezienquote:
Niets mis met Frans van Dusschoten.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs ik als pot heb wel eens mooiere mannen gezien
dan gaat Benny wel even voor je fluisterenquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet nog een beetje wakker worden hoor
de eerste botox manquote:
Na zo'n topnummer als Conquest of Paradise is dat ook wel logisch dat het even minder is daarna.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:34 schreef Fred_B het volgende:
Er komt opeens aardig wat matigheid aan. En dat nog zonder Cats.
Niks mis met Ketsquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:34 schreef Fred_B het volgende:
Wel zin in de Ketsen van vandaagquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:34 schreef Fred_B het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |