Dit is wel echt een probleem inderdaad en ik heb al het hele jaar gedacht -rechtszaak of niet- dat we dit volgende maand ook gewoon gaan krijgen.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik snap die Marco terreur niet.
Radio 5 is een smakeloos land
Ging dat over George Michael?quote:Op woensdag 26 november 2025 17:48 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb bij deze altijd het gevoel dat ik elk moment met de lift opgehaald kan worden om de grote man boven te ontmoeten. Heel onbehaaglijk.
Ik zal nooit iets slechts zeggen over George Michael. Het ging over The Family Tree.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 18:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ooh dit uur wordt steeds beter gelukkig
Dit ging op deze positie nog wel.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:27 schreef Fred_B het volgende:
Deze Volendamse Carnaval Festival hoeft niet voor mij.
Staat Jeroen van Koningsbrugge ook in dit lijstje ja?quote:Op donderdag 27 november 2025 09:43 schreef Tussle266 het volgende:
Zien jullie ook al een uur dat felle witte licht in de verte, of ligt dat aan mij?
Niet zo’n wonderful world danquote:Op donderdag 27 november 2025 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben op kantoor en kan vandaag dus niet luisteren.
quote:Op donderdag 27 november 2025 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben op kantoor en kan vandaag dus niet luisteren.
maar zin ze grijs of blauw?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |