SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 26-11-2025 15:41:12 ]
quote:Op woensdag 26 november 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende: Mensen op werk hebben het eindelijk door. Mijn toekomstige leidinggevende zei: we moeten dit doen, anders vermoord Muis ons.
quote:Op woensdag 26 november 2025 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Woonde zeker in Nigeria.
EN dan verlies je nog op van die nuffige "strafjes".quote:Op woensdag 26 november 2025 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Overigens is judo wel echt de meest waardeloze van de vechtkunsten, dat werkt alleen als de ander zich ook aan de judoregels houdt.
Jaquote:Op woensdag 26 november 2025 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Je hebt het voor elkaar.
jawelquote:Op woensdag 26 november 2025 15:15 schreef Lovely het volgende:
Hallo
Ik heb even een vraagje,doet de nieuwe smileys site het niet meer?
Ik bedoel ermee dat ze daarvoor een straf zou kunnen krijgen. Niet voor het steken zelf, maar wel voor het dragen van een mes.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit maakt je post niet veel duidelijker voor me.
In een eerdere post had ik al aangehaald dat ze dat mes niet bij zich had mogen hebben (ook afhankelijk van het mes, maar ik ga voor het gemak even niet uit van een zwitsers zakmes), dus dat vond ik niet de moeite waard om nog eens te melden. Daarom ook dat het mes op zich dit al tot buitenproportioneel geweld zou maken.
Ah thnx..quote:Op woensdag 26 november 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel
https://foqueville.nl/smilies.html
k ga mijn bed in , moet ik ook voor jou gaan?quote:Op woensdag 26 november 2025 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Je hebt het voor elkaar.
Je hebt je eigen categoriequote:Op woensdag 26 november 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel
https://foqueville.nl/smilies.html
Lovelyquote:Op woensdag 26 november 2025 15:15 schreef Lovely het volgende:
Hallo
Ja, ok. Daar was ik mee begonnen.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee dat ze daarvoor een straf zou kunnen krijgen. Niet voor het steken zelf, maar wel voor het dragen van een mes.
de drie uit de OP doen hetquote:Op woensdag 26 november 2025 15:15 schreef Lovely het volgende:
Hallo
Bij nattekat moet je alles elke keer herhalen wat je ook eerder hebt gezegd want anders denkt hij dat je dat niet weet en gaat hij je natsplainenquote:Op woensdag 26 november 2025 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok. Daar was ik mee begonnen.
Gegnorkt om "natsplainen".quote:Op woensdag 26 november 2025 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bij nattekat moet je alles elke keer herhalen wat je ook eerder hebt gezegd want anders denkt hij dat je dat niet weet en gaat hij je natsplainen
Als ik intensief zou meelezen met alles zou ik al helemaal geen werk gedaan krijgen vandaagquote:Op woensdag 26 november 2025 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok. Daar was ik mee begonnen.
Ik mis er nog een aantal. Las wel dat @Flory niet meer wilde.quote:
Oh ja, als je dat zou willenquote:Op woensdag 26 november 2025 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ga mijn bed in , moet ik ook voor jou gaan?
Moi Lovy.quote:
Ik zie het, heb ze even weer opgeslaanquote:
katsplainen klonk minder leukquote:
Ik las smileys.imbecielquote:Op woensdag 26 november 2025 15:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie het, heb ze even weer opgeslaan
Zelf heb ik deze ook nog https://hyves-smileys.immerblei.com/ en https://yoursmiles.org/
Ik ook. Denk dat het zo'n dag wordt dat ik mezelf ernaartoe moet slepenquote:Op woensdag 26 november 2025 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, als je dat zou willen![]()
![]()
Ik ga vanavond nog naar de sportschool.
je dacht dat je een website over jezelf aan ging treffen?quote:Op woensdag 26 november 2025 15:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las smileys.imbeciel
quote:Op woensdag 26 november 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
je dacht dat je een website over jezelf aan ging treffen?
quote:Op woensdag 26 november 2025 15:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las smileys.imbeciel
Heel veel van die Hyves smileys roepen een "oja" bij me opquote:Op woensdag 26 november 2025 15:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zelf heb ik deze ook nog https://hyves-smileys.immerblei.com/ en https://yoursmiles.org/
Wat je leest ....quote:Op woensdag 26 november 2025 15:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las smileys.imbeciel
ook toegevoegd aan de OPquote:Op woensdag 26 november 2025 15:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
nattekatten hebben geen humorquote:
Wat ook wel in de krant mag. Normaal is ze grappiger als ze niets zegt.quote:
Niet, je zit op Fok.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben Mr.Mercedes aan het kijken . Best wel een sicke serie.
Lachende Duitsers klinken eng.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
nattekatten hebben geen humor
t zijn net duitsers
daar hebben we de lachende piccolo voorquote:Op woensdag 26 november 2025 15:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lachende Duitsers klinken eng.
Wil ik dat horen?quote:Op woensdag 26 november 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar hebben we de lachende piccolo voor
ken jij die leesportefeuille niet?quote:
Zegt mij niets nee.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ken jij die leesportefeuille niet?
Ik wil ook voor het avondeten gaan.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... ik kan ook gewoon eerder m'n laptop dichtklappen en voor het avondeten al naar de sportschool.
Die kans krijg ik normaal niet zo snel. Iets om over na te denken
(om het vervolgens pas weer te bedenken als het etenstijd is)
ga dan!quote:Op woensdag 26 november 2025 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil ook voor het avondeten gaan.
Bestaat die nog steeds?quote:Op woensdag 26 november 2025 15:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ken jij die leesportefeuille niet?
jaquote:
O dat had ik niet verwacht. Heb hem jaren gehad. Heerlijk donaldduck lezen en de roddelbladenquote:
Whehehe, prachtig!quote:
heb jij je portie culturele opvoeding weer gehad vandaagquote:
@Haagsquote:
Ik ben bang dat ik weer net als gisteren dan de hele avond half slaperig op de bank hang om vervolgens iets te vroeg in slaap te vallen. Misschien toch tactischer om weer wat later te gaan, ter bescherming van mijn slaapritmequote:Op woensdag 26 november 2025 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil ook voor het avondeten gaan.
Uw HEMA-nieuws.quote:HEMA's tot vrijdag zonder taarten en tompoucen door storing bij bakkerij
dan op weg naar huis naar de sportschool.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou bekijk het vandaag maar even. Nou doet mijn hele been zeer. Maar even geen stapjes.
gelukkig geen taart nodigquote:Op woensdag 26 november 2025 16:01 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)ng-bij-bakkerij.html
[..]
Uw HEMA-nieuws.
Gelukkig hebben ze de worsten nogquote:Op woensdag 26 november 2025 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uw HEMA-nieuws.
Hongerwinter van '25quote:Op woensdag 26 november 2025 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uw HEMA-nieuws.
Zo heb ik ooit een stressfractuur in mijn enkel gelopenquote:Op woensdag 26 november 2025 16:02 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien ben je raar gaan lopen toen je was gevallen en heb je daardoor andere spieren belast waardoor die nu overbelast zijn?
Auw! Moest je toen in het gips?quote:Op woensdag 26 november 2025 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een stressfractuur in mijn enkel gelopenHDP. Stond ik daar op een berg in Zwitserland.
Dat is dan wel balen, zonde.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik deed een keer een kleermakerszit, heb twee weken niet kunnen lopenBeetje jammer dat het op vakantie in Ierland was.
quote:Op woensdag 26 november 2025 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu ook een of ander spiertje in m'n kont dat soms opspeelt, waarschijnlijk omdat ik de hele dag op m'n krent zit, maar soms schiet het erin alsof ik een stroomstootje krijg en dan zak ik even door m'n beenWeet niet of ik daar naar moet laten kijken, want waarschijnlijk moet ik gewoon meer bewegen.
Klinkt alsof 'ie klem zit.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu ook een of ander spiertje in m'n kont dat soms opspeelt, waarschijnlijk omdat ik de hele dag op m'n krent zit, maar soms schiet het erin alsof ik een stroomstootje krijg en dan zak ik even door m'n beenWeet niet of ik daar naar moet laten kijken, want waarschijnlijk moet ik gewoon meer bewegen.
Waarom nam je niet op?quote:Op woensdag 26 november 2025 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik gebeld door een nummer uit Enschede.
Dat klinkt of er een zenuwbeklemd zit in je rug.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Ja, dat deed ik ook een tijd geleden.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik deed een keer een kleermakerszit, heb twee weken niet kunnen lopenBeetje jammer dat het op vakantie in Ierland was.
Ik kan dat echt niet. Nooit gekund, maar toch een keertje gedaanquote:Op woensdag 26 november 2025 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan wel balen, zonde.
Ik zit als ik op de bank zit ook altijd in kleermakers zit.
ZIt ik het fijnste
Beter niet meer doen dan als je er zoveel last van krijgt. En zeker niet op je vakantiequote:Op woensdag 26 november 2025 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet. Nooit gekund, maar toch een keertje gedaan
Hmm, ja, dit heb ik ook wel eens een paar keer gehad. Denk dat er een zenuw even raar zit.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Nee. Dat viel lastig te gipsen.quote:
Ik heb ooit 10 dagen Tjechië (Sumava) en Beieren gedaan met een gekneusde enkelquote:Op woensdag 26 november 2025 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Dat viel lastig te gipsen.
De laatste dag vol met pijnstillers en de wandelschoen heel strak vast om laatste berg over te gaan.
Ja denk het. Zoiets. Nou ja, net toch weer even 2,5 km kunnen maken. 5702 stapjes nu maar veel meer zit er echt niet in vandaag vrees ikquote:Op woensdag 26 november 2025 16:02 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien ben je raar gaan lopen toen je was gevallen en heb je daardoor andere spieren belast waardoor die nu overbelast zijn?
En dan groeit het scheurtje vanzelf weer dicht?quote:Op woensdag 26 november 2025 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Dat viel lastig te gipsen.
De laatste dag vol met pijnstillers en de wandelschoen heel strak vast om laatste berg over te gaan.
Beter even rustig aan doen dan dat je maar blijft rondlopen met een blessure die blijft zeuren.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja denk het. Zoiets. Nou ja, net toch weer even 2,5 km kunnen maken. 5702 stapjes nu maar veel meer zit er echt niet in vandaag vrees ik
Hij was nog niet verkleind, dus ik zag ALLEEN grijs.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:18 schreef Recce het volgende:
Het uitzicht was boeiend tijdens de wandeling. 11.576 stapjes.
[ afbeelding ]
Bij voldoende rust normaal gesproken wel.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:21 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan groeit het scheurtje vanzelf weer dicht?
Ja niet meteen weer in de paniekkramp schieten als hij even een half uurtje konijnenhalen is hoorquote:Op woensdag 26 november 2025 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zo weer naar buiten hoor. Kijken of ik een hond kan kwijt raken
Feature requests kunnen via DM.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Oh de smileysite wordt alleen maar beter
Dat gaat niet meer gebruiken, want hij mag dus nooit meer los.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja niet meteen weer in de paniekkramp schieten als hij even een half uurtje konijnenhalen is hoor
Jezus wat een dictator ben jij. Kloteland.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer gebruiken, want hij mag dus nooit meer los.
Kloptquote:Op woensdag 26 november 2025 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus wat een dictator ben jij. Kloteland.
Whehe, zo erg was het alleen meer dan tien jaar geleden tijdens de jaarwisseling. Toen kon ik 's nachts de grond soms niet meer zien.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij was nog niet verkleind, dus ik zag ALLEEN grijs.
Ja, was wel lekker hoor. Dan heb je daarna zo'n gloeiend gevoel.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vind het ook we lekker als het buiten koud is om dan te gaan lopen.
En dat post je hier?quote:Op woensdag 26 november 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
@:devzero denkt dat ik me weg laat jagen door een konijn
@:haags
Sugardaddy daten.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
In mijn winkelwagentje op dit moment:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik dit betalen? Nee.
Uh... okquote:Op woensdag 26 november 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
@:devzero denkt dat ik me weg laat jagen door een konijn
@:haags
anders krijgt hij niet genoeg aandachtquote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
OnlyPaws gaat nog niet zo hard
Alleen die middelste nemenquote:Op woensdag 26 november 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik dit betalen? Nee.
Daar hebben ze DM, PM en diverse andere hulpmiddelen buitenom FOK! voor uitgevondenquote:Op woensdag 26 november 2025 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik roddel graag samen met Haags hierover.
Dat jij het vervelend vindt maakt het het al waard.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar hebben ze DM, PM en diverse andere hulpmiddelen buitenom FOK! voor uitgevonden
Oh nee, moet je vooral doen dan.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat jij het vervelend vindt maakt het het al waard.
Denk dat ik meer aandacht krijg als ik m'n kop weer laat zien in dat topic.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
anders krijgt hij niet genoeg aandacht
Jij moet het goede voorbeeld geven blauwe kabeljauwquote:Op woensdag 26 november 2025 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat jij het vervelend vindt maakt het het al waard.
Geldt dat alleen voor KSC ?quote:Op woensdag 26 november 2025 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Feature requests kunnen via DM.
Was hij kwijt!?quote:Op woensdag 26 november 2025 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer gebruiken, want hij mag dus nooit meer los.
Hij was niet kwijt, gewoon op 1 km afstand van mij.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet het goede voorbeeld geven blauwe kabeljauw
Jodphurs.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik dit betalen? Nee.
Kom danquote:Op woensdag 26 november 2025 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik meer aandacht krijg als ik m'n kop weer laat zien in dat topic.
Ja maar ik wil de barefoot variant, omdat dat voor mij beter looptquote:Op woensdag 26 november 2025 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jodphurs.![]()
Deze zijn ook leuk Ieni.
[ afbeelding ]
quote:
Nee natuurlijk niet. Hij was gewoon hont aan het zijn.quote:
Ah ik zie het. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij was niet kwijt, gewoon op 1 km afstand van mij.
Topic van gisteravond even bijlezen. Rond half 8 denk ik
Een Ambar alert was al bijna verzondenquote:Op woensdag 26 november 2025 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Hij was gewoon hont aan het zijn.
Zij schoot finaal in de kramp. Opsporing verzocht, helikopters, speurhonden alles. Had natuurlijk totaal geen zin die speurhonden want die willen alleen maar spelenTOESTANDEN snap je wel.
Ik schrok wel even. Gelukkig ben ik niet bang in het donker, dus tja dat scheelde weer.quote:
Dat zijn de onderste ? Die vind ik ook wel mooi.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar ik wil de barefoot variant, omdat dat voor mij beter loopt
Alle 3quote:Op woensdag 26 november 2025 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn de onderste ? Die vind ik ook wel mooi.
Ja lach maar, voor hetzelfde geld loopt ie onder een autoquote:Op woensdag 26 november 2025 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Hij was gewoon hont aan het zijn.
Zij schoot finaal in de kramp. Opsporing verzocht, helikopters, speurhonden alles. Had natuurlijk totaal geen zin die speurhonden want die willen alleen maar spelenTOESTANDEN snap je wel.
Ja kudo's voor KSCquote:Op woensdag 26 november 2025 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
Ik las nu wel de babi pambar bijnaam. I am amused.
Beesten zijn niet achterlijk hoor.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja lach maar, voor hetzelfde geld loopt ie onder een auto
Mwah.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beesten zijn niet achterlijk hoor.
Bij ons was het een teefje van de buren die kwam lokken.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond peerde hem ook weleens, kutbeest. Had iemand weer eens de poort opengemaakt, loop ik van school naar huis, kom ik halverwege m'n hond tegen. Dan sta je ook raar te kijken.
136quote:
*ziet kansen voor F1*quote:Op woensdag 26 november 2025 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe ook wel andere verzoekjes. Maar mijn idee was om het simpel te houden.
Ik dacht even dat je het tegen mij hadquote:Op woensdag 26 november 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Open veld? Babi Pambar is verdwenen
Bos? Luistert netjes en is het leuke en gezellige Ambar.
Wil je een Babi Pambar maken?quote:Op woensdag 26 november 2025 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ooit ergens in loondienst gewerkt, of altijd al ZZP er geweest??quote:Op woensdag 26 november 2025 17:31 schreef CherryLips het volgende:
Volgend jaar ben ik alweer 20 jaar vertaler. Weet de exacte datum niet meer. April denk ik.
Ik ookquote:Op woensdag 26 november 2025 17:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het tegen mij had![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel eventjes in loondienst gewerkt op kantoor. Dat was wel tijdens die 20 jaarquote:Op woensdag 26 november 2025 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je ooit ergens in loondienst gewerkt, of altijd al ZZP er geweest??
Heel je pensioenopbouw naar de ratsmodee etcquote:Op woensdag 26 november 2025 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel eventjes in loondienst gewerkt op kantoor. Dat was wel tijdens die 20 jaar
Kan ik een half ijsje van kopen.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel je pensioenopbouw naar de ratsmodee etc
Eendenborst met aardappeltjes uit de oven. Karamel appeltjes erbij maken en dan iets van haricots verts met spekjes als groente.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet nog even iets lekkers voor zondag verzinnen qua avondeten. Dan ben ik officieel 12.5 jaar in dienst. Natuurlijk geen werkdag, maar ik wil wel mezelf wat verwennen
Haricot verts klinkt goed. Dat is vast wel goed te verkrijgen zijn in het feestdagen assortiment.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eendenborst met aardappeltjes uit de oven. Karamel appeltjes erbij maken en dan iets van haricots verts met spekjes als groente.
quote:Op woensdag 26 november 2025 17:42 schreef dud0r het volgende:
haricots verts met spekjes als groente.
ewoon uit blik, die zijn al een beetje voorgegaard. Per duimdik busseltje bij elkaar binden metplakjes ontbijtspek en dan in de pan dat spek uitbakken. Ideaaaaale situaaaatsie.quote:
Klinkt bijna als een soort kerstdiner.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eendenborst met aardappeltjes uit de oven. Karamel appeltjes erbij maken en dan iets van haricots verts met spekjes als groente.
geen idee maar ik verwacht zoet met bronwaterquote:Op woensdag 26 november 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar smaakt APerol Spritz eigenlijk naar? Dat is toch een vrouwendrankje?
Het moet ook wel een soort van feestmaal worden natuurlijkquote:Op woensdag 26 november 2025 17:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een soort kerstdiner.
quote:Op woensdag 26 november 2025 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
ewoon uit blik, die zijn al een beetje voorgegaard. Per duimdik busseltje bij elkaar binden metplakjes ontbijtspek en dan in de pan dat spek uitbakken. Ideaaaaale situaaaatsie.
Dat kan maar meestal probeer ik dan wat luxer te maken.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een soort kerstdiner.
Over wie heb je het nu?quote:Op woensdag 26 november 2025 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh god het is weer niet goed genoeg. Is US een typetje van je of zo?
Nee ik wil gewoon geen verlepte haricots verts eten. Het is niet mijn schuld dat jouw smaakpapillen stuk zijn en dat acceptabel eten vinden.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh god het is weer niet goed genoeg. Is US een typetje van je of zo?
Meestal is dat iets van kaneelquote:Op woensdag 26 november 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Ik weet niet waar het precies naar ruikt maar ik heb vanmiddag geurkaarsjes gekocht bij de Lidl en nu ruikt het lekker winters hier ofzo. Ja super goede omschrijving ik weet het.
Over mijquote:
Wel raar dat de verpakking dat niet meldt. Die zegt gewoon winter ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2025 18:15 schreef Ama het volgende:
Er staat ook niet op de verpakking waar het naar moet ruiken. Maar het zal wel iets van koekjes zijn ofzo.
Nee er staat bijzonder weinig op eigenlijk.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel raar dat de verpakking dat niet meldt. Die zegt gewoon winter ofzo?
Raaaaaaaaarquote:Op woensdag 26 november 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee er staat bijzonder weinig op eigenlijk.
Je hebt er al wel een mooie lay out van gemaakt.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Één van de dames had er blijkbaar wel ervaring meequote:Op woensdag 26 november 2025 18:18 schreef Nizno het volgende:
B&B-eigenaren eten per ongeluk wietbonbons: moeder raakt volledig van de kaart
wacht even... je vindt in je B&B twee bonbons in de koelkast en denkt... laat ik ze opeten.
Survivalskills van 0 dus.
Ja ik zie wel eens filmpjes uit Amerika dat ze hun B&B schoonmaken maar eigenlijk is de standaard regel toch wel als het niet in een verpakking zit wat echt dicht zit (drinken bijv) dan gaat het gewoon weg.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Één van de dames had er blijkbaar wel ervaring mee![]()
En inderdaad, ik zou het weggooien.
Die was wel leuk.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Één van de dames had er blijkbaar wel ervaring mee![]()
En inderdaad, ik zou het weggooien.
t voelde hier alsof het ijzelde door de mistquote:Op woensdag 26 november 2025 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van de sportschool. Koud op de fiets. En het begon alweer mistig te worden.
bij het nemen van vingerafdrukken ben je zo snel gepakt aangezien je maar 9 hebtquote:Op woensdag 26 november 2025 18:41 schreef Ama het volgende:
Ik wil ook met alle liefde helpen om ze ergens van een hoge brug af te duwen ofzo.
Het meest verbaasde me de geen reden tot TBS want er zou toch geen kans op recidive zijn.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:40 schreef Ama het volgende:
Ik kijk nu het tweede deel van de eerste aflevering over dat Vlaardingse pleeggezin maar naast dat het mij onwijs verdrietig maakt is mijn bloed ook echt aan het koken.
Ik hoop echt dat die mensen zo hard te pakken worden genomen als ze weer vrij zijn maar het mag ook binnen de gevangenis hoor of beide.
Okquote:Op woensdag 26 november 2025 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij het nemen van vingerafdrukken ben je zo snel gepakt aangezien je maar 9 hebt
ChatGPT heeft meegeholpen.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt er al wel een mooie lay out van gemaakt.
ah grapjes mogen nog steeds niet?quote:
Zeker weten. Dank je wel!quote:Op woensdag 26 november 2025 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij je portie culturele opvoeding weer gehad vandaag
Ken je het niet rokersfeestje wel al dan?quote:
Ach nein!quote:Op woensdag 26 november 2025 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ken je het niet rokersfeestje wel al dan?
quote:Op woensdag 26 november 2025 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Met neefje Dennis en het raam bij het balkon
Bekijk deze YouTube-video
Arm katje.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:01 schreef Ama het volgende:
Mijn kat was weer vet ongeduldig aan het doen dus ik stond bovenop haar pootje.
Arme ik want ik ging bijna onderuit omdat ik haar de hele tijd moest ontwijken.quote:
Tijd om de tuxedo weer aan te doenquote:Op woensdag 26 november 2025 19:01 schreef Ama het volgende:
Mijn kat was weer vet ongeduldig aan het doen dus ik stond bovenop haar pootje.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 november 2025 19:02 schreef Nizno het volgende:
twee van de mooiste stukken van Harrie.
ik zag het vanochtend ze doen jaren 80 films na?quote:Op woensdag 26 november 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
Ben wel echt HYPED nu om vrijdag lekker Stranger Things te gaan kijken.
Nee het speelt zich af in de jaren '80.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zag het vanochtend ze doen jaren 80 films na?
ah op netflixquote:Op woensdag 26 november 2025 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het speelt zich af in de jaren '80.
Nou ik zal tussen de afleveringen door hier ook gewoon wel aanwezig zijn hoor.quote:
Ik wacht wel gewoon tot het hele seizoen online staatquote:Op woensdag 26 november 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
Ben wel echt HYPED nu om vrijdag lekker Stranger Things te gaan kijken.
quote:Op woensdag 26 november 2025 19:38 schreef Karzai het volgende:
doe nog maar een plaatje van je poes dan om ons door deze leegte heen te trekken, deze volledige liefde maakt mij warm
Ik ben veel te bang voor spoilers.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wacht wel gewoon tot het hele seizoen online staat
Ik ben daar niet zo bang voor, ben ook al weer vergeten waar het vorige seizoen over gingquote:
blij meequote:Op woensdag 26 november 2025 19:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik zal tussen de afleveringen door hier ook gewoon wel aanwezig zijn hoor.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 november 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo bang voor, ben ook al weer vergeten waar het vorige seizoen over ging
Kan me vooral die epische remake van Seperate Ways van Journey herinnerenquote:Op woensdag 26 november 2025 19:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
🙌🏼
En Vecna enz.
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het verhaal eindigt.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan me vooral die epische remake van Seperate Ways van Journey herinneren
Komt misschien omdat ik ook wel fan ben van het origineelquote:Op woensdag 26 november 2025 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dit kan ik me niet meer herinneren.
Hang Babi Pambar vol met ledjes, dan heeft 'ie altijd lichtquote:Op woensdag 26 november 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Meneertje hier wilde niet wandelen daar waar er geen licht was. Gisteren heeft toch wel indruk op hem gemaakt.
Nu samen lekker tv kijken
quote:Op woensdag 26 november 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hang Babi Pambar vol met ledjes, dan heeft 'ie altijd licht
En dan gewoon alle 8 er om hangenquote:
Hoe maakt u hetquote:
Maar dat is wokequote:
Mimuis is ook wel een beetje wokequote:
Ik nog nietquote:Op woensdag 26 november 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb vandaag het hoe overleef ik het einde der tijden boekje binnen gekregen
Ik nog nietquote:Op woensdag 26 november 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
De zombie apocalyps?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
Ja ik woon wel in een risicogebied natuurlijkquote:Op woensdag 26 november 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik nog niet
Denk dat de geplande blackouts bij jullie beginnen ofzo
Ik heb zo'n noodradiotje die je kan opladen met usb kabel, zonlicht en zo'n draaiding met de handquote:Op woensdag 26 november 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
Maar ik denk dat ik misschien wel een keer een zaklamp moet kopen.
Jaquote:Op woensdag 26 november 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik woon wel in een risicogebied natuurlijk
Nee denk dat ze gewoon heel het stuk tussen Rotterdam en Antwerpen platgooien, zit ik mooi in het middenquote:Op woensdag 26 november 2025 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Hier is het saai
Ze stoppen bij Amsterdam denk ik
RIPquote:Op woensdag 26 november 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee denk dat ze gewoon heel het stuk tussen Rotterdam en Antwerpen platgooien, zit ik mooi in het midden
quote:Op woensdag 26 november 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slim!quote:
Ja ik zal jullie missenquote:
Hij heeft ledjes. Het helpt.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij jou ookquote:
broesliem en keilboutenquote:
Mijn ex schoonmoeder had ooit een teckel en die was nachtblind.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft ledjes. Het helpt.
Maar kan Âmbar het ook goed zien zonder lampjesquote:Op woensdag 26 november 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Âmbar is al bijna te zien vanuit de ruimte. Dus meer licht heeft hij niet nodig
Jaquote:Op woensdag 26 november 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke brand in Hong Kong
Jawel. Het is meer dat het hem vertrouwen geeft.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar kan Âmbar het ook goed zien zonder lampjes
quote:
Misschien die lamp van Nattekat er op schroeven?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Âmbar is al bijna te zien vanuit de ruimte. Dus meer licht heeft hij niet nodig
Jezusquote:Op woensdag 26 november 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan wel, dat zie je tochquote:Op woensdag 26 november 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee dit kan echt niet.
quote:
Jeez. Dat is alleen maar erger geworden inmiddels zo te zien.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Acht toch? Alle acht in de fik.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
hoeveel gebouwen dat Wang Fuk Court nou was.
Zegquote:
They do not give Wang Fukquote:Op woensdag 26 november 2025 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jeez. Dat is alleen maar erger geworden inmiddels zo te zien.
Ik was in Google Maps aan het kijken hoeveel gebouwen dat Wang Fuk Court nou was. Maar autocorrect maakte daar Wang Fik van. Goodsamme wat slecht.
Oeh dat is een goede. Dan is het hele weiland mooi verlichtquote:Op woensdag 26 november 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien die lamp van Nattekat er op schroeven?
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou hem uitmaken voor Nattekatquote:
bind die schijtmolen gewoon aan een boom johquote:Op woensdag 26 november 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh dat is een goede. Dan is het hele weiland mooi verlicht
Nee nooit. Tis mijn allesquote:Op woensdag 26 november 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bind die schijtmolen gewoon aan een boom joh
quote:
Je kan ook te ver gaanquote:Op woensdag 26 november 2025 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou hem uitmaken voor Nattekat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |