Bij voldoende rust normaal gesproken wel.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:21 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan groeit het scheurtje vanzelf weer dicht?
Ja niet meteen weer in de paniekkramp schieten als hij even een half uurtje konijnenhalen is hoorquote:Op woensdag 26 november 2025 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zo weer naar buiten hoor. Kijken of ik een hond kan kwijt raken
Feature requests kunnen via DM.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Oh de smileysite wordt alleen maar beter
Dat gaat niet meer gebruiken, want hij mag dus nooit meer los.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja niet meteen weer in de paniekkramp schieten als hij even een half uurtje konijnenhalen is hoor
Jezus wat een dictator ben jij. Kloteland.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer gebruiken, want hij mag dus nooit meer los.
Kloptquote:Op woensdag 26 november 2025 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus wat een dictator ben jij. Kloteland.
Whehe, zo erg was het alleen meer dan tien jaar geleden tijdens de jaarwisseling. Toen kon ik 's nachts de grond soms niet meer zien.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij was nog niet verkleind, dus ik zag ALLEEN grijs.
Ja, was wel lekker hoor. Dan heb je daarna zo'n gloeiend gevoel.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vind het ook we lekker als het buiten koud is om dan te gaan lopen.
En dat post je hier?quote:Op woensdag 26 november 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
@:devzero denkt dat ik me weg laat jagen door een konijn
@:haags
Sugardaddy daten.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
In mijn winkelwagentje op dit moment:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik dit betalen? Nee.
Uh... okquote:Op woensdag 26 november 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
@:devzero denkt dat ik me weg laat jagen door een konijn
@:haags
anders krijgt hij niet genoeg aandachtquote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
OnlyPaws gaat nog niet zo hard
Alleen die middelste nemenquote:Op woensdag 26 november 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik dit betalen? Nee.
Daar hebben ze DM, PM en diverse andere hulpmiddelen buitenom FOK! voor uitgevondenquote:Op woensdag 26 november 2025 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik roddel graag samen met Haags hierover.
Dat jij het vervelend vindt maakt het het al waard.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar hebben ze DM, PM en diverse andere hulpmiddelen buitenom FOK! voor uitgevonden
Oh nee, moet je vooral doen dan.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat jij het vervelend vindt maakt het het al waard.
Denk dat ik meer aandacht krijg als ik m'n kop weer laat zien in dat topic.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
anders krijgt hij niet genoeg aandacht
Jij moet het goede voorbeeld geven blauwe kabeljauwquote:Op woensdag 26 november 2025 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat jij het vervelend vindt maakt het het al waard.
Geldt dat alleen voor KSC ?quote:Op woensdag 26 november 2025 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Feature requests kunnen via DM.
Was hij kwijt!?quote:Op woensdag 26 november 2025 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer gebruiken, want hij mag dus nooit meer los.
Hij was niet kwijt, gewoon op 1 km afstand van mij.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet het goede voorbeeld geven blauwe kabeljauw
Jodphurs.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik dit betalen? Nee.
Kom danquote:Op woensdag 26 november 2025 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik meer aandacht krijg als ik m'n kop weer laat zien in dat topic.
Ja maar ik wil de barefoot variant, omdat dat voor mij beter looptquote:Op woensdag 26 november 2025 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jodphurs.![]()
Deze zijn ook leuk Ieni.
[ afbeelding ]
quote:
Nee natuurlijk niet. Hij was gewoon hont aan het zijn.quote:
Ah ik zie het. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij was niet kwijt, gewoon op 1 km afstand van mij.
Topic van gisteravond even bijlezen. Rond half 8 denk ik
Een Ambar alert was al bijna verzondenquote:Op woensdag 26 november 2025 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Hij was gewoon hont aan het zijn.
Zij schoot finaal in de kramp. Opsporing verzocht, helikopters, speurhonden alles. Had natuurlijk totaal geen zin die speurhonden want die willen alleen maar spelenTOESTANDEN snap je wel.
Ik schrok wel even. Gelukkig ben ik niet bang in het donker, dus tja dat scheelde weer.quote:
Dat zijn de onderste ? Die vind ik ook wel mooi.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar ik wil de barefoot variant, omdat dat voor mij beter loopt
Alle 3quote:Op woensdag 26 november 2025 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn de onderste ? Die vind ik ook wel mooi.
Ja lach maar, voor hetzelfde geld loopt ie onder een autoquote:Op woensdag 26 november 2025 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Hij was gewoon hont aan het zijn.
Zij schoot finaal in de kramp. Opsporing verzocht, helikopters, speurhonden alles. Had natuurlijk totaal geen zin die speurhonden want die willen alleen maar spelenTOESTANDEN snap je wel.
Ja kudo's voor KSCquote:Op woensdag 26 november 2025 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
Ik las nu wel de babi pambar bijnaam. I am amused.
Beesten zijn niet achterlijk hoor.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja lach maar, voor hetzelfde geld loopt ie onder een auto
Mwah.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beesten zijn niet achterlijk hoor.
Bij ons was het een teefje van de buren die kwam lokken.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond peerde hem ook weleens, kutbeest. Had iemand weer eens de poort opengemaakt, loop ik van school naar huis, kom ik halverwege m'n hond tegen. Dan sta je ook raar te kijken.
136quote:
*ziet kansen voor F1*quote:Op woensdag 26 november 2025 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe ook wel andere verzoekjes. Maar mijn idee was om het simpel te houden.
Ik dacht even dat je het tegen mij hadquote:Op woensdag 26 november 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Open veld? Babi Pambar is verdwenen
Bos? Luistert netjes en is het leuke en gezellige Ambar.
Wil je een Babi Pambar maken?quote:Op woensdag 26 november 2025 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ooit ergens in loondienst gewerkt, of altijd al ZZP er geweest??quote:Op woensdag 26 november 2025 17:31 schreef CherryLips het volgende:
Volgend jaar ben ik alweer 20 jaar vertaler. Weet de exacte datum niet meer. April denk ik.
Ik ookquote:Op woensdag 26 november 2025 17:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het tegen mij had![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel eventjes in loondienst gewerkt op kantoor. Dat was wel tijdens die 20 jaarquote:Op woensdag 26 november 2025 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je ooit ergens in loondienst gewerkt, of altijd al ZZP er geweest??
Heel je pensioenopbouw naar de ratsmodee etcquote:Op woensdag 26 november 2025 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel eventjes in loondienst gewerkt op kantoor. Dat was wel tijdens die 20 jaar
Kan ik een half ijsje van kopen.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel je pensioenopbouw naar de ratsmodee etc
Eendenborst met aardappeltjes uit de oven. Karamel appeltjes erbij maken en dan iets van haricots verts met spekjes als groente.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet nog even iets lekkers voor zondag verzinnen qua avondeten. Dan ben ik officieel 12.5 jaar in dienst. Natuurlijk geen werkdag, maar ik wil wel mezelf wat verwennen
Haricot verts klinkt goed. Dat is vast wel goed te verkrijgen zijn in het feestdagen assortiment.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eendenborst met aardappeltjes uit de oven. Karamel appeltjes erbij maken en dan iets van haricots verts met spekjes als groente.
quote:Op woensdag 26 november 2025 17:42 schreef dud0r het volgende:
haricots verts met spekjes als groente.
ewoon uit blik, die zijn al een beetje voorgegaard. Per duimdik busseltje bij elkaar binden metplakjes ontbijtspek en dan in de pan dat spek uitbakken. Ideaaaaale situaaaatsie.quote:
Klinkt bijna als een soort kerstdiner.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eendenborst met aardappeltjes uit de oven. Karamel appeltjes erbij maken en dan iets van haricots verts met spekjes als groente.
geen idee maar ik verwacht zoet met bronwaterquote:Op woensdag 26 november 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar smaakt APerol Spritz eigenlijk naar? Dat is toch een vrouwendrankje?
Het moet ook wel een soort van feestmaal worden natuurlijkquote:Op woensdag 26 november 2025 17:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een soort kerstdiner.
quote:Op woensdag 26 november 2025 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
ewoon uit blik, die zijn al een beetje voorgegaard. Per duimdik busseltje bij elkaar binden metplakjes ontbijtspek en dan in de pan dat spek uitbakken. Ideaaaaale situaaaatsie.
Dat kan maar meestal probeer ik dan wat luxer te maken.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een soort kerstdiner.
Over wie heb je het nu?quote:Op woensdag 26 november 2025 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh god het is weer niet goed genoeg. Is US een typetje van je of zo?
Nee ik wil gewoon geen verlepte haricots verts eten. Het is niet mijn schuld dat jouw smaakpapillen stuk zijn en dat acceptabel eten vinden.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh god het is weer niet goed genoeg. Is US een typetje van je of zo?
Meestal is dat iets van kaneelquote:Op woensdag 26 november 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Ik weet niet waar het precies naar ruikt maar ik heb vanmiddag geurkaarsjes gekocht bij de Lidl en nu ruikt het lekker winters hier ofzo. Ja super goede omschrijving ik weet het.
Over mijquote:
Wel raar dat de verpakking dat niet meldt. Die zegt gewoon winter ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2025 18:15 schreef Ama het volgende:
Er staat ook niet op de verpakking waar het naar moet ruiken. Maar het zal wel iets van koekjes zijn ofzo.
Nee er staat bijzonder weinig op eigenlijk.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel raar dat de verpakking dat niet meldt. Die zegt gewoon winter ofzo?
Raaaaaaaaarquote:Op woensdag 26 november 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee er staat bijzonder weinig op eigenlijk.
Je hebt er al wel een mooie lay out van gemaakt.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |