Één van de dames had er blijkbaar wel ervaring meequote:Op woensdag 26 november 2025 18:18 schreef Nizno het volgende:
B&B-eigenaren eten per ongeluk wietbonbons: moeder raakt volledig van de kaart
wacht even... je vindt in je B&B twee bonbons in de koelkast en denkt... laat ik ze opeten.
Survivalskills van 0 dus.
Ja ik zie wel eens filmpjes uit Amerika dat ze hun B&B schoonmaken maar eigenlijk is de standaard regel toch wel als het niet in een verpakking zit wat echt dicht zit (drinken bijv) dan gaat het gewoon weg.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Één van de dames had er blijkbaar wel ervaring mee![]()
En inderdaad, ik zou het weggooien.
Die was wel leuk.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Één van de dames had er blijkbaar wel ervaring mee![]()
En inderdaad, ik zou het weggooien.
t voelde hier alsof het ijzelde door de mistquote:Op woensdag 26 november 2025 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van de sportschool. Koud op de fiets. En het begon alweer mistig te worden.
bij het nemen van vingerafdrukken ben je zo snel gepakt aangezien je maar 9 hebtquote:Op woensdag 26 november 2025 18:41 schreef Ama het volgende:
Ik wil ook met alle liefde helpen om ze ergens van een hoge brug af te duwen ofzo.
Het meest verbaasde me de geen reden tot TBS want er zou toch geen kans op recidive zijn.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:40 schreef Ama het volgende:
Ik kijk nu het tweede deel van de eerste aflevering over dat Vlaardingse pleeggezin maar naast dat het mij onwijs verdrietig maakt is mijn bloed ook echt aan het koken.
Ik hoop echt dat die mensen zo hard te pakken worden genomen als ze weer vrij zijn maar het mag ook binnen de gevangenis hoor of beide.
Okquote:Op woensdag 26 november 2025 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij het nemen van vingerafdrukken ben je zo snel gepakt aangezien je maar 9 hebt
ChatGPT heeft meegeholpen.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt er al wel een mooie lay out van gemaakt.
ah grapjes mogen nog steeds niet?quote:
Zeker weten. Dank je wel!quote:Op woensdag 26 november 2025 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij je portie culturele opvoeding weer gehad vandaag
Ken je het niet rokersfeestje wel al dan?quote:
Ach nein!quote:Op woensdag 26 november 2025 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ken je het niet rokersfeestje wel al dan?
quote:Op woensdag 26 november 2025 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Met neefje Dennis en het raam bij het balkon
Bekijk deze YouTube-video
Arm katje.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:01 schreef Ama het volgende:
Mijn kat was weer vet ongeduldig aan het doen dus ik stond bovenop haar pootje.
Arme ik want ik ging bijna onderuit omdat ik haar de hele tijd moest ontwijken.quote:
Tijd om de tuxedo weer aan te doenquote:Op woensdag 26 november 2025 19:01 schreef Ama het volgende:
Mijn kat was weer vet ongeduldig aan het doen dus ik stond bovenop haar pootje.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 november 2025 19:02 schreef Nizno het volgende:
twee van de mooiste stukken van Harrie.
ik zag het vanochtend ze doen jaren 80 films na?quote:Op woensdag 26 november 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
Ben wel echt HYPED nu om vrijdag lekker Stranger Things te gaan kijken.
Nee het speelt zich af in de jaren '80.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zag het vanochtend ze doen jaren 80 films na?
ah op netflixquote:Op woensdag 26 november 2025 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het speelt zich af in de jaren '80.
Nou ik zal tussen de afleveringen door hier ook gewoon wel aanwezig zijn hoor.quote:
Ik wacht wel gewoon tot het hele seizoen online staatquote:Op woensdag 26 november 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
Ben wel echt HYPED nu om vrijdag lekker Stranger Things te gaan kijken.
quote:Op woensdag 26 november 2025 19:38 schreef Karzai het volgende:
doe nog maar een plaatje van je poes dan om ons door deze leegte heen te trekken, deze volledige liefde maakt mij warm
Ik ben veel te bang voor spoilers.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wacht wel gewoon tot het hele seizoen online staat
Ik ben daar niet zo bang voor, ben ook al weer vergeten waar het vorige seizoen over gingquote:
blij meequote:Op woensdag 26 november 2025 19:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik zal tussen de afleveringen door hier ook gewoon wel aanwezig zijn hoor.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 november 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo bang voor, ben ook al weer vergeten waar het vorige seizoen over ging
Kan me vooral die epische remake van Seperate Ways van Journey herinnerenquote:Op woensdag 26 november 2025 19:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
🙌🏼
En Vecna enz.
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het verhaal eindigt.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan me vooral die epische remake van Seperate Ways van Journey herinneren
Komt misschien omdat ik ook wel fan ben van het origineelquote:Op woensdag 26 november 2025 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dit kan ik me niet meer herinneren.
Hang Babi Pambar vol met ledjes, dan heeft 'ie altijd lichtquote:Op woensdag 26 november 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Meneertje hier wilde niet wandelen daar waar er geen licht was. Gisteren heeft toch wel indruk op hem gemaakt.
Nu samen lekker tv kijken
quote:Op woensdag 26 november 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hang Babi Pambar vol met ledjes, dan heeft 'ie altijd licht
En dan gewoon alle 8 er om hangenquote:
Hoe maakt u hetquote:
Maar dat is wokequote:
Mimuis is ook wel een beetje wokequote:
Ik nog nietquote:Op woensdag 26 november 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb vandaag het hoe overleef ik het einde der tijden boekje binnen gekregen
Ik nog nietquote:Op woensdag 26 november 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
De zombie apocalyps?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
Ja ik woon wel in een risicogebied natuurlijkquote:Op woensdag 26 november 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik nog niet
Denk dat de geplande blackouts bij jullie beginnen ofzo
Ik heb zo'n noodradiotje die je kan opladen met usb kabel, zonlicht en zo'n draaiding met de handquote:Op woensdag 26 november 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
Maar ik denk dat ik misschien wel een keer een zaklamp moet kopen.
Jaquote:Op woensdag 26 november 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik woon wel in een risicogebied natuurlijk
Nee denk dat ze gewoon heel het stuk tussen Rotterdam en Antwerpen platgooien, zit ik mooi in het middenquote:Op woensdag 26 november 2025 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Hier is het saai
Ze stoppen bij Amsterdam denk ik
RIPquote:Op woensdag 26 november 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee denk dat ze gewoon heel het stuk tussen Rotterdam en Antwerpen platgooien, zit ik mooi in het midden
quote:Op woensdag 26 november 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slim!quote:
Ja ik zal jullie missenquote:
Hij heeft ledjes. Het helpt.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij jou ookquote:
broesliem en keilboutenquote:
Mijn ex schoonmoeder had ooit een teckel en die was nachtblind.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft ledjes. Het helpt.
Maar kan Âmbar het ook goed zien zonder lampjesquote:Op woensdag 26 november 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Âmbar is al bijna te zien vanuit de ruimte. Dus meer licht heeft hij niet nodig
Jaquote:Op woensdag 26 november 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke brand in Hong Kong
Jawel. Het is meer dat het hem vertrouwen geeft.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar kan Âmbar het ook goed zien zonder lampjes
quote:
Misschien die lamp van Nattekat er op schroeven?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Âmbar is al bijna te zien vanuit de ruimte. Dus meer licht heeft hij niet nodig
Jezusquote:Op woensdag 26 november 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan wel, dat zie je tochquote:Op woensdag 26 november 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee dit kan echt niet.
quote:
Jeez. Dat is alleen maar erger geworden inmiddels zo te zien.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Acht toch? Alle acht in de fik.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
hoeveel gebouwen dat Wang Fuk Court nou was.
Zegquote:
They do not give Wang Fukquote:Op woensdag 26 november 2025 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jeez. Dat is alleen maar erger geworden inmiddels zo te zien.
Ik was in Google Maps aan het kijken hoeveel gebouwen dat Wang Fuk Court nou was. Maar autocorrect maakte daar Wang Fik van. Goodsamme wat slecht.
Oeh dat is een goede. Dan is het hele weiland mooi verlichtquote:Op woensdag 26 november 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien die lamp van Nattekat er op schroeven?
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou hem uitmaken voor Nattekatquote:
bind die schijtmolen gewoon aan een boom johquote:Op woensdag 26 november 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh dat is een goede. Dan is het hele weiland mooi verlicht
Nee nooit. Tis mijn allesquote:Op woensdag 26 november 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bind die schijtmolen gewoon aan een boom joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |