ik zag het vanochtend ze doen jaren 80 films na?quote:Op woensdag 26 november 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
Ben wel echt HYPED nu om vrijdag lekker Stranger Things te gaan kijken.
Nee het speelt zich af in de jaren '80.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zag het vanochtend ze doen jaren 80 films na?
ah op netflixquote:Op woensdag 26 november 2025 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het speelt zich af in de jaren '80.
Nou ik zal tussen de afleveringen door hier ook gewoon wel aanwezig zijn hoor.quote:
Ik wacht wel gewoon tot het hele seizoen online staatquote:Op woensdag 26 november 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
Ben wel echt HYPED nu om vrijdag lekker Stranger Things te gaan kijken.
quote:Op woensdag 26 november 2025 19:38 schreef Karzai het volgende:
doe nog maar een plaatje van je poes dan om ons door deze leegte heen te trekken, deze volledige liefde maakt mij warm
Ik ben veel te bang voor spoilers.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wacht wel gewoon tot het hele seizoen online staat
Ik ben daar niet zo bang voor, ben ook al weer vergeten waar het vorige seizoen over gingquote:
blij meequote:Op woensdag 26 november 2025 19:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik zal tussen de afleveringen door hier ook gewoon wel aanwezig zijn hoor.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 november 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo bang voor, ben ook al weer vergeten waar het vorige seizoen over ging
Kan me vooral die epische remake van Seperate Ways van Journey herinnerenquote:Op woensdag 26 november 2025 19:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
🙌🏼
En Vecna enz.
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het verhaal eindigt.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan me vooral die epische remake van Seperate Ways van Journey herinneren
Komt misschien omdat ik ook wel fan ben van het origineelquote:Op woensdag 26 november 2025 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dit kan ik me niet meer herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |