Wij jou ookquote:
broesliem en keilboutenquote:
Mijn ex schoonmoeder had ooit een teckel en die was nachtblind.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft ledjes. Het helpt.
Maar kan Âmbar het ook goed zien zonder lampjesquote:Op woensdag 26 november 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Âmbar is al bijna te zien vanuit de ruimte. Dus meer licht heeft hij niet nodig
Jaquote:Op woensdag 26 november 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke brand in Hong Kong
Jawel. Het is meer dat het hem vertrouwen geeft.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar kan Âmbar het ook goed zien zonder lampjes
quote:
Misschien die lamp van Nattekat er op schroeven?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Âmbar is al bijna te zien vanuit de ruimte. Dus meer licht heeft hij niet nodig
Jezusquote:Op woensdag 26 november 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan wel, dat zie je tochquote:Op woensdag 26 november 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee dit kan echt niet.
quote:
Jeez. Dat is alleen maar erger geworden inmiddels zo te zien.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Acht toch? Alle acht in de fik.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
hoeveel gebouwen dat Wang Fuk Court nou was.
Zegquote:
They do not give Wang Fukquote:Op woensdag 26 november 2025 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jeez. Dat is alleen maar erger geworden inmiddels zo te zien.
Ik was in Google Maps aan het kijken hoeveel gebouwen dat Wang Fuk Court nou was. Maar autocorrect maakte daar Wang Fik van. Goodsamme wat slecht.
Oeh dat is een goede. Dan is het hele weiland mooi verlichtquote:Op woensdag 26 november 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien die lamp van Nattekat er op schroeven?
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou hem uitmaken voor Nattekatquote:
bind die schijtmolen gewoon aan een boom johquote:Op woensdag 26 november 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh dat is een goede. Dan is het hele weiland mooi verlicht
Nee nooit. Tis mijn allesquote:Op woensdag 26 november 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bind die schijtmolen gewoon aan een boom joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |