Ja kudo's voor KSCquote:Op woensdag 26 november 2025 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
Ik las nu wel de babi pambar bijnaam. I am amused.
Beesten zijn niet achterlijk hoor.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja lach maar, voor hetzelfde geld loopt ie onder een auto
Mwah.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beesten zijn niet achterlijk hoor.
Bij ons was het een teefje van de buren die kwam lokken.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond peerde hem ook weleens, kutbeest. Had iemand weer eens de poort opengemaakt, loop ik van school naar huis, kom ik halverwege m'n hond tegen. Dan sta je ook raar te kijken.
136quote:
*ziet kansen voor F1*quote:Op woensdag 26 november 2025 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe ook wel andere verzoekjes. Maar mijn idee was om het simpel te houden.
Ik dacht even dat je het tegen mij hadquote:Op woensdag 26 november 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Open veld? Babi Pambar is verdwenen
Bos? Luistert netjes en is het leuke en gezellige Ambar.
Wil je een Babi Pambar maken?quote:Op woensdag 26 november 2025 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe ook wel andere verzoekjes. Maar mijn idee was om het simpel te houden.
Heb je ooit ergens in loondienst gewerkt, of altijd al ZZP er geweest??quote:Op woensdag 26 november 2025 17:31 schreef CherryLips het volgende:
Volgend jaar ben ik alweer 20 jaar vertaler. Weet de exacte datum niet meer. April denk ik.
Ik ookquote:Op woensdag 26 november 2025 17:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het tegen mij had![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel eventjes in loondienst gewerkt op kantoor. Dat was wel tijdens die 20 jaarquote:Op woensdag 26 november 2025 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je ooit ergens in loondienst gewerkt, of altijd al ZZP er geweest??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |