ken jij die leesportefeuille niet?quote:
Zegt mij niets nee.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ken jij die leesportefeuille niet?
Ik wil ook voor het avondeten gaan.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... ik kan ook gewoon eerder m'n laptop dichtklappen en voor het avondeten al naar de sportschool.
Die kans krijg ik normaal niet zo snel. Iets om over na te denken
(om het vervolgens pas weer te bedenken als het etenstijd is)
ga dan!quote:Op woensdag 26 november 2025 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil ook voor het avondeten gaan.
Bestaat die nog steeds?quote:Op woensdag 26 november 2025 15:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ken jij die leesportefeuille niet?
jaquote:
O dat had ik niet verwacht. Heb hem jaren gehad. Heerlijk donaldduck lezen en de roddelbladenquote:
Whehehe, prachtig!quote:
heb jij je portie culturele opvoeding weer gehad vandaagquote:
@Haagsquote:
Ik ben bang dat ik weer net als gisteren dan de hele avond half slaperig op de bank hang om vervolgens iets te vroeg in slaap te vallen. Misschien toch tactischer om weer wat later te gaan, ter bescherming van mijn slaapritmequote:Op woensdag 26 november 2025 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil ook voor het avondeten gaan.
Uw HEMA-nieuws.quote:HEMA's tot vrijdag zonder taarten en tompoucen door storing bij bakkerij
dan op weg naar huis naar de sportschool.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou bekijk het vandaag maar even. Nou doet mijn hele been zeer. Maar even geen stapjes.
gelukkig geen taart nodigquote:Op woensdag 26 november 2025 16:01 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)ng-bij-bakkerij.html
[..]
Uw HEMA-nieuws.
Gelukkig hebben ze de worsten nogquote:Op woensdag 26 november 2025 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uw HEMA-nieuws.
Hongerwinter van '25quote:Op woensdag 26 november 2025 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uw HEMA-nieuws.
Zo heb ik ooit een stressfractuur in mijn enkel gelopenquote:Op woensdag 26 november 2025 16:02 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien ben je raar gaan lopen toen je was gevallen en heb je daardoor andere spieren belast waardoor die nu overbelast zijn?
Auw! Moest je toen in het gips?quote:Op woensdag 26 november 2025 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een stressfractuur in mijn enkel gelopenHDP. Stond ik daar op een berg in Zwitserland.
Dat is dan wel balen, zonde.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik deed een keer een kleermakerszit, heb twee weken niet kunnen lopenBeetje jammer dat het op vakantie in Ierland was.
quote:Op woensdag 26 november 2025 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu ook een of ander spiertje in m'n kont dat soms opspeelt, waarschijnlijk omdat ik de hele dag op m'n krent zit, maar soms schiet het erin alsof ik een stroomstootje krijg en dan zak ik even door m'n beenWeet niet of ik daar naar moet laten kijken, want waarschijnlijk moet ik gewoon meer bewegen.
Klinkt alsof 'ie klem zit.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu ook een of ander spiertje in m'n kont dat soms opspeelt, waarschijnlijk omdat ik de hele dag op m'n krent zit, maar soms schiet het erin alsof ik een stroomstootje krijg en dan zak ik even door m'n beenWeet niet of ik daar naar moet laten kijken, want waarschijnlijk moet ik gewoon meer bewegen.
Waarom nam je niet op?quote:Op woensdag 26 november 2025 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik gebeld door een nummer uit Enschede.
Dat klinkt of er een zenuwbeklemd zit in je rug.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Ja, dat deed ik ook een tijd geleden.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik deed een keer een kleermakerszit, heb twee weken niet kunnen lopenBeetje jammer dat het op vakantie in Ierland was.
Ik kan dat echt niet. Nooit gekund, maar toch een keertje gedaanquote:Op woensdag 26 november 2025 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan wel balen, zonde.
Ik zit als ik op de bank zit ook altijd in kleermakers zit.
ZIt ik het fijnste
Beter niet meer doen dan als je er zoveel last van krijgt. En zeker niet op je vakantiequote:Op woensdag 26 november 2025 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet. Nooit gekund, maar toch een keertje gedaan
Hmm, ja, dit heb ik ook wel eens een paar keer gehad. Denk dat er een zenuw even raar zit.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Nee. Dat viel lastig te gipsen.quote:
Ik heb ooit 10 dagen Tjechië (Sumava) en Beieren gedaan met een gekneusde enkelquote:Op woensdag 26 november 2025 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Dat viel lastig te gipsen.
De laatste dag vol met pijnstillers en de wandelschoen heel strak vast om laatste berg over te gaan.
Ja denk het. Zoiets. Nou ja, net toch weer even 2,5 km kunnen maken. 5702 stapjes nu maar veel meer zit er echt niet in vandaag vrees ikquote:Op woensdag 26 november 2025 16:02 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien ben je raar gaan lopen toen je was gevallen en heb je daardoor andere spieren belast waardoor die nu overbelast zijn?
En dan groeit het scheurtje vanzelf weer dicht?quote:Op woensdag 26 november 2025 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Dat viel lastig te gipsen.
De laatste dag vol met pijnstillers en de wandelschoen heel strak vast om laatste berg over te gaan.
Beter even rustig aan doen dan dat je maar blijft rondlopen met een blessure die blijft zeuren.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja denk het. Zoiets. Nou ja, net toch weer even 2,5 km kunnen maken. 5702 stapjes nu maar veel meer zit er echt niet in vandaag vrees ik
Hij was nog niet verkleind, dus ik zag ALLEEN grijs.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:18 schreef Recce het volgende:
Het uitzicht was boeiend tijdens de wandeling. 11.576 stapjes.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |