SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 26-11-2025 15:41:12 ]
quote:Op woensdag 26 november 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende: Mensen op werk hebben het eindelijk door. Mijn toekomstige leidinggevende zei: we moeten dit doen, anders vermoord Muis ons.
quote:Op woensdag 26 november 2025 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Woonde zeker in Nigeria.
EN dan verlies je nog op van die nuffige "strafjes".quote:Op woensdag 26 november 2025 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Overigens is judo wel echt de meest waardeloze van de vechtkunsten, dat werkt alleen als de ander zich ook aan de judoregels houdt.
Jaquote:Op woensdag 26 november 2025 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Je hebt het voor elkaar.
jawelquote:Op woensdag 26 november 2025 15:15 schreef Lovely het volgende:
Hallo
Ik heb even een vraagje,doet de nieuwe smileys site het niet meer?
Ik bedoel ermee dat ze daarvoor een straf zou kunnen krijgen. Niet voor het steken zelf, maar wel voor het dragen van een mes.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit maakt je post niet veel duidelijker voor me.
In een eerdere post had ik al aangehaald dat ze dat mes niet bij zich had mogen hebben (ook afhankelijk van het mes, maar ik ga voor het gemak even niet uit van een zwitsers zakmes), dus dat vond ik niet de moeite waard om nog eens te melden. Daarom ook dat het mes op zich dit al tot buitenproportioneel geweld zou maken.
Ah thnx..quote:Op woensdag 26 november 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel
https://foqueville.nl/smilies.html
k ga mijn bed in , moet ik ook voor jou gaan?quote:Op woensdag 26 november 2025 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Je hebt het voor elkaar.
Je hebt je eigen categoriequote:Op woensdag 26 november 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel
https://foqueville.nl/smilies.html
Lovelyquote:Op woensdag 26 november 2025 15:15 schreef Lovely het volgende:
Hallo
Ja, ok. Daar was ik mee begonnen.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee dat ze daarvoor een straf zou kunnen krijgen. Niet voor het steken zelf, maar wel voor het dragen van een mes.
de drie uit de OP doen hetquote:Op woensdag 26 november 2025 15:15 schreef Lovely het volgende:
Hallo
Bij nattekat moet je alles elke keer herhalen wat je ook eerder hebt gezegd want anders denkt hij dat je dat niet weet en gaat hij je natsplainenquote:Op woensdag 26 november 2025 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok. Daar was ik mee begonnen.
Gegnorkt om "natsplainen".quote:Op woensdag 26 november 2025 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bij nattekat moet je alles elke keer herhalen wat je ook eerder hebt gezegd want anders denkt hij dat je dat niet weet en gaat hij je natsplainen
Als ik intensief zou meelezen met alles zou ik al helemaal geen werk gedaan krijgen vandaagquote:Op woensdag 26 november 2025 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok. Daar was ik mee begonnen.
Ik mis er nog een aantal. Las wel dat @Flory niet meer wilde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |