SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Met vertaalbureaus hebben ze het ook vaak over de Nordics, alleen gooien sommige gekken daar ook Nederland bij.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
"Die hoek" kan je beter benoemen als Nordic. Minder gemopper en je hebt meteen IJsland etc. te pakken.
"Net Deens, zal wel"quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met vertaalbureaus hebben ze het ook vaak over de Nordics, alleen gooien sommige gekken daar ook Nederland bij.
Neequote:Op dinsdag 25 november 2025 14:56 schreef UitStraling het volgende:
Wij zijn als diersoort nu eenmaal geëvolueerd als biologisch en sociaal groepsdier, heel leuk als je van mening bent dat je amper andere mensen nodig hebt je maar je moet altijd beseffen dat je de afwijking bent en een mentale handicap bezit.
Ja leuk geweest weer nu. Mafkeesquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:56 schreef UitStraling het volgende:
Wij zijn als diersoort nu eenmaal geëvolueerd als biologisch en sociaal groepsdier, heel leuk als je van mening bent dat je amper andere mensen nodig hebt je maar je moet altijd beseffen dat je de afwijking bent en een mentale handicap bezit.
Er zit 'm gewoon een drol dwars ofzo, hij is al ruim een week continu lui aan het uitlokken.quote:
Gelukkig weten we allemaal wie er een mentale afwijking heeft hequote:Op dinsdag 25 november 2025 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit 'm gewoon een drol dwars ofzo, hij is al ruim een week continu lui aan het uitlokken.
Dat had ik vanmorgen, heel vervelend.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
das echt een heel vervelend gevoel als er een gerrie dwars zit
Als hij dat wil moet hij even een lekker woke links topic aanmaken. Komt het vanzelf goed op FOK!quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit 'm gewoon een drol dwars ofzo, hij is al ruim een week continu lui aan het uitlokken.
Jij staat aan exact de andere kant van het sociale spectrum, dat weet je zelf ook donders goed.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig weten we allemaal wie er een mentale afwijking heeft he
Bedoel meer te zeggen dat 'ie negeren het slechtst trekt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als hij dat wil moet hij even een lekker woke links topic aanmaken. Komt het vanzelf goed op FOK!
En jij moet eens respect hebben voor mensen die anders zijn dan jij. Mens zijn is een spectrum an sich.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij staat aan exact de andere kant van het sociale spectrum, dat weet je zelf ook donders goed.
Nee hoor, als abnormale mensen abnormale zaken voor waarheid aan gaan zien dienen ze van repliek gediend te worden, dit is juist weer erg hard nodig in de wereld.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En jij moet eens respect hebben voor mensen die anders zijn dan jij. Mens zijn is een spectrum an sich.
Kom van de kast afquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En jij moet eens respect hebben voor mensen die anders zijn dan jij. Mens zijn is een spectrum an sich.
Allemaal dingen die opgelegd worden "omdat normaal".quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen is zo druk met wat een ander allemaal moet.
Als iemand iets moet, dan is het hoogstens MIJ MET RUST LATEN![]()
EN nou opdonderen en lief doen y'all
Puur geografisch gezien is Scandinavië het gebied dat overeenkomt met het Scandinavisch Schiereiland, dat voor het grootste deel bestaat uit het Scandinavisch Hoogland. Dit betreft de landen Noorwegen en Zweden.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo zouden het geen Scandinaviërs zijn?
Beetje als een band uit Limburg "Hollandse metal" noemen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Puur geografisch gezien is Scandinavië het gebied dat overeenkomt met het Scandinavisch Schiereiland, dat voor het grootste deel bestaat uit het Scandinavisch Hoogland. Dit betreft de landen Noorwegen en Zweden.
Politiek gezien bestaat Scandinavië uit Denemarken, Noorwegen en Zweden. Dit is de definitie die in Scandinavië zelf wordt gehanteerd en men kan aan de hand van deze definitie stellen dat Scandinavië een deel van "Norden" is (zie derde definitie).
https://nl.wikipedia.org/wiki/Scandinavi%C3%AB
Maar als ik het over Scandinavische metal heb, schaar ik daar de Finse tak ook onder...![]()
Mijn eerste kennismaking met Brian Cox.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, als abnormale mensen abnormale zaken voor waarheid aan gaan zien dienen ze van repliek gediend te worden, dit is juist weer erg hard nodig in de wereld.
Professor Brian Cox is het roerend met me eens.
Ik vind Holland alleen meer die twee provincies, de andere 8 zijn Nederlandquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje als een band uit Limburg "Hollandse metal" noemen.
Klopt wel, de Finnen zijn eigenlijk veel nauwer verwant aan de Hongaren en verderop de Komi en de Moksha.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Puur geografisch gezien is Scandinavië het gebied dat overeenkomt met het Scandinavisch Schiereiland, dat voor het grootste deel bestaat uit het Scandinavisch Hoogland. Dit betreft de landen Noorwegen en Zweden.
Politiek gezien bestaat Scandinavië uit Denemarken, Noorwegen en Zweden. Dit is de definitie die in Scandinavië zelf wordt gehanteerd en men kan aan de hand van deze definitie stellen dat Scandinavië een deel van "Norden" is (zie derde definitie).
https://nl.wikipedia.org/wiki/Scandinavi%C3%AB
Maar als ik het over Scandinavische metal heb, schaar ik daar de Finse tak ook onder...![]()
Jij gaat ook ergens in januari of februari toch?quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn eerste kennismaking met Brian Cox.
Bekijk deze YouTube-video
en Limburg en Zeeland geef je aan de Belgen?quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind Holland alleen meer die twee provincies, de andere 8 zijn Nederland
Dit is een warme geruststelling.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ook, het is jouw feestje. We accepteren je toch niet, US.
Ja, da's het punt precies. Finland zit niet op het stukje grond wat met Scandinavië wordt aangeduid, net als Limburg niet in Holland ligt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind Holland alleen meer die twee provincies, de andere 8 zijn Nederland
Estland is toch ook vrij nauw verbonden aan Suomi??quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt wel, de Finnen zijn eigenlijk veel nauwer verwant aan de Hongaren en verderop de Komi en de Moksha.
Ja.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij gaat ook ergens in januari of februari toch?
Friesland ipv Zeelandquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
en Limburg en Zeeland geef je aan de Belgen?
Of leef jij nog in de tijd dat er 10 provincies waren?
don't fuck with @ESF1Gamer !!quote:
wie is dit?quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn eerste kennismaking met Brian Cox.
aangezien er boven staat:quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangezien er boven staat:
"Mijn eerste kennis making met Brian Cox"
denk ik zo maar dat het Brian Cox is.
Die komen er makkelijk mee weg.quote:De pleegouders uit Vlaardingen hebben dinsdag acht jaar cel gekregen voor onder meer zware mishandeling van een tienjarig meisje dat bij hen verbleef. Beide ouders zijn volgens de rechtbank verminderd toerekeningsvatbaar en krijgen daardoor een lagere straf dan was geëist.
En dan de Mari overslaan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt wel, de Finnen zijn eigenlijk veel nauwer verwant aan de Hongaren en verderop de Komi en de Moksha.
Ja die ook, en eigenlijk zijn zij ook de voorouders van de Russen, Wit-Russen en de Oekraīners, daarom noemen ze de huidige strapatsen in het Donetsbekken ook wel broedermoord.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Estland is toch ook vrij nauw verbonden aan Suomi??
Over vijf jaar weer in de parenclub.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die komen er makkelijk mee weg.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://letmegooglethat.com/?q=Brian+Cox+Physicist
quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:17 schreef Haags het volgende:
Oh jongens 5 prachtig mooie laadpalen
Dit wordt genieten hoor.
sean bij 8 out of 10 cats zijn ook parels om terug te kijkenquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Andere gouweouwe van QI
Sean Lock
Met die wortelquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
sean bij 8 out of 10 cats zijn ook parels om terug te kijken
hij blijft onverslagen!quote:
Werkt dat een beetje, darten met een frikandel?quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Het WK Darts kan beginnen allen
[ afbeelding ]
omgquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst puntje aan slijpenquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje, darten met een frikandel?
je moet nog even naar de jumboquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je zolang wachten voor die snacks
Zijn die ook lekker?quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet nog even naar de jumbo
[ afbeelding ]
Dit is eerder het WK Endoscopie incoming.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
vind ik wel.quote:
kan ook prima in de koekepanquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zin in gyoza maar heb geen stoommandje ofzo.
Oh ik wel hoor. Denk ikquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er nooit zolang van af kunnen blijven.
pro-tip: even bellen waar ze blijven.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:32 schreef gianni61 het volgende:
ik zie nog steeds heel veel oranje kabeltje en heel weinig monteurs
Oh, die komen niet meer. Die installatiebedrijven zijn lamme takken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:32 schreef gianni61 het volgende:
ik zie nog steeds heel veel oranje kabeltje en heel weinig monteurs
Ik beloof niks.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Help mij herinneren dat ik over 1 uur Babi Pambar omdraai. Hij is aan het roosteren
Gisteren viel er bij Manchester United - Everton een vrij bijzondere rode kaart. Een speler van Everton sloeg na een woordenwisseling een eigen speler en kon naar de kleedkamers. Er was toen net ongeveer een kwartier gespeeld. Maar Everton won de wedstrijd toch met 0-1quote:
Geef.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
pro-tip: even bellen waar ze blijven.
Vrouw aan de telefoon:quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, die komen niet meer. Die installatiebedrijven zijn lamme takken.
Die zijn er om half vijf. "Oeps nee nu wordt het donker hoor, kunnen niks meer doen nuquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Vrouw aan de telefoon:
Ja er staat een afspraak voor vandaag.
en het duurt ongeveer een uurtje dus ze kunnen gewoon nog komen hoor.
right..
maar ze ging ze opsporen en vragen of ze me even konden terugbellen
Ik zou rekening houden met nog drie afspraken, waarbij er bij de derde daadwerkelijk een monteur komt opdagen, maar die rechtsomkeert maakt omdat je aansluiting meer dan 3 seconden werk is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Vrouw aan de telefoon:
Ja er staat een afspraak voor vandaag.
en het duurt ongeveer een uurtje dus ze kunnen gewoon nog komen hoor.
right..
maar ze ging ze opsporen en vragen of ze me even konden terugbellen
Nee man, die waren nooit van plan om te komen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zijn er om half vijf. "Oeps nee nu wordt het donker hoor, kunnen niks meer doen nu"
daar heb ik een sticker voor.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Tussendoor komen er wel lui aan de deur om je een abo aan te smeren trouwens.
Lol, alsof verkopers daar naar luisteren.quote:
nee die sticker praat niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, alsof verkopers daar naar luisteren.
Nah, deze hebben dan in hun systeempje staan dat je bent aangesloten, dus gerichte verkoop.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die sticker praat niet.
Maar heb regelmatig dat ik ze bij de buren hoor maar deze deur prima voorbij gaan
Dat doen ze verrassend goed ja. Ze weten zelf ook wel dat ik zwijgend naar die sticker zal wijzenquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, alsof verkopers daar naar luisteren.
Ik ben serieus.quote:
*noteert*quote:
quote:
Ik heb juist steeds KPN in m'n nek hijgen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ziggo kwam laatst langs om trots te vertellen dat ze nu ook glaskabel hadden of dat ze goedkoper waren oid. Wilde weten waarom ik bij KPN zat. Ik zoNee hoor. Doei. Waarom ik weg was gegaan bij Ziggo en of ik nog terug wilde.
Echt ga weg met die onzin. Er bestaat zoiets als internet waar ik zelf prima internetaanbieders kan vergelijken en af kan sluiten.
Die waren 2 weken ervoor. Ik heb Odido via glasvezel. De goedkoopste en prima.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb juist steeds KPN in m'n nek hijgen.
Maar bij jou kunnen ze een zakelijk abonnement aansmerenquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Echt ga weg met die onzin. Er bestaat zoiets als internet waar ik zelf prima internetaanbieders kan vergelijken
Geloof het of niet, maar ze zijn erquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou rekening houden met nog drie afspraken, waarbij er bij de derde daadwerkelijk een monteur komt opdagen, maar die rechtsomkeert maakt omdat je aansluiting meer dan 3 seconden werk is.
Hoe deed je dit in godsnaam.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar bij jou kunnen ze een zakelijk abonnement aansmeren
Zeeland kunnen we beter aan de zee terug geven.quote:
ja en Limburg aan de Belgen en dan hebben we gewoon 10 provinciesquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zeeland kunnen we beter aan de zee terug geven.
Flevoland kunnen we ook terug geven aan het ijsselmeer.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en Limburg aan de Belgen en dan hebben we gewoon 10 provincies
Ja dan kunnen Noord en Zuid Brabant ook wel samen in Belgenland.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Flevoland kunnen we ook terug geven aan het ijsselmeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Houden we 8 provincies over.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja dan kunnen Noord en Zuid Brabant ook wel samen in Belgenland.
Ohquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Drenthe, Overijssel en Gelderland aan de Duutsers
Volgens Hollanders ben je toch als Duitserquote:
Die provincies liggen alleen niet tegen elkaar aan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja dan kunnen Noord en Zuid Brabant ook wel samen in Belgenland.
Dank! Anders wordt hij zo aangebakken aan 1 kant, da's niet lekkerquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:ieniminiemuis je moet Babi Pambar omdraaien
Groningen ook.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Drenthe, Overijssel en Gelderland aan de Duutsers
De Hollanders hebben Groningen nodig voor het gas.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zeeland kunnen we beter aan de zee terug geven.
Het ligt ook wel altijd aan de belgen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die provincies liggen alleen niet tegen elkaar aan.
Dat zijn alleen maar JA21 adepten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De Hollanders hebben Groningen nodig voor het gas.
Iemand begon Friesland aan te vallen dan kan je een aanval terug verwachten.quote:
Je kan beter zo'n kip grill ding gebruiken, die rondjes draait. Weet alleen niet of het past want een kip is wel een stuk kleiner natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank! Anders wordt hij zo aangebakken aan 1 kant, da's niet lekker
Was ik dat dan?quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iemand begon Friesland aan te vallen dan kan je een aanval terug verwachten.
Lolquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had het weer hoor.
Ik stuurde een mailtje van mijn werk door naar mijzelf. En vervolgens kreeg ik op mijn telefoon daar een melding van. Denk ik "hey, een mailtje."
ik stuur op mn mobiel een screenshot naar mn mail... zie daarna een envelopje boven op mn mobiel in beeld komen... en ga nog kijken wie mij gemaild heeft....quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had het weer hoor.
Ik stuurde een mailtje van mijn werk door naar mijzelf. En vervolgens kreeg ik op mijn telefoon daar een melding van. Denk ik "hey, een mailtje."
Ja, echt he.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Of oeh een appje. Terwijl ik van mijn ene telefoon iets door stuur naar mijn andere
lolquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik stuur op mn mobiel een screenshot naar mn mail... zie daarna een envelopje boven op mn mobiel in beeld komen... en ga nog kijken wie mij gemaild heeft....
joh.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
we zijn allemaal schuldig...
laatst mijn telefoon kwijt. stond niet op geluid aan.. ik was niet thuis dus kon google niet laten helpen.
dan maar bellen met een telefoon van een ander...
op een gegeven moment ergens in de verte het trillen gehoord en na 5min gevonden
kijk je op je telefoon en denk je... ow joh ik heb een gemist gesprek!!
Ik bel weleens met mijn werktelefoon naar mijn privé telefoon omdat ik die niet kan vindenquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Op zoek zijn naar je bril terwijl die op je neus zit.
Op zoek zijn naar je telefoon terwijl je muziek aan het luisteren bent op je telefoon.
etc. etc. etc
Ik heb daar een handige tool voor op mijn pcquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik bel weleens met mijn werktelefoon naar mijn privé telefoon omdat ik die niet kan vinden
Of jij bent telefoon verslaafd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Stelletje leeghoofden. Ik ben mijn telefoon nog NOOIT kwijt geweest.
Ik ben eens van kantoor weer terug naar huis gegaan, omdat ik mijn werktelefoon was vergeten en die had ik nodig voor het inloggen op de werkomgeving. Toen ben ik maar thuis gaan werken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb daar een handige tool voor op mijn pc
En toen ik ooit na een wedstrijd mijn telefoon niet kon vinden en via de telefoon van iemand anders die tool wilde gebruiken, moest ik mijn inlog verifiëren met... mijn telefoon
Ja, anders blijf je heen en weer rijden.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben eens van kantoor weer terug naar huis gegaan, omdat ik mijn werktelefoon was vergeten en die had ik nodig voor het inloggen op de werkomgeving. Toen ben ik maar thuis gaan werken.
Gewoon via whatsapp op je pc een bel gesprek starten, is ook een truc.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb daar een handige tool voor op mijn pc
En toen ik ooit na een wedstrijd mijn telefoon niet kon vinden en via de telefoon van iemand anders die tool wilde gebruiken, moest ik mijn inlog verifiëren met... mijn telefoon
Ik heb geen horloge en mijn bluetooth staat altijd uit.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tegenwoordig kun je met je horloge je telefoon zoeken. Moet ie wel natuurlijk wel dmv bluetooth aan elkaar zijn gekoppeld.
lukt niet met mijn horloge gelukkigquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tegenwoordig kun je met je horloge je telefoon zoeken. Moet ie wel natuurlijk wel dmv bluetooth aan elkaar zijn gekoppeld.
Dit heeft me al een keertje gered ja aangezien mijn telefoon altijd op stil staat tenzij ik belangrijk telefoontje verwacht maar dat is ook niet zo vaak.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of jij bent telefoon verslaafd.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn vader is best wel digibeet, Maar ik moet wel eens dingen voor hem regelen, dus ik weet zijn wachtwoorden.
Moest ik laatst iets voor hem wijzigen bij KPN. Log ik in. krijg ik de melding we hebben een verificatiecode gestuurd naar het bij ons bekende 06-nummer (zijn nummer dus)
Ik dus pa bellen, heeft hij geen idee hoe hij die code moet lezen op zijn telefoon. Kostte me heel veel moeite en geduld om die code te krijgen...
Ik denk dat Fles dit herkent. En ik ook.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn vader is best wel digibeet, Maar ik moet wel eens dingen voor hem regelen, dus ik weet zijn wachtwoorden.
Moest ik laatst iets voor hem wijzigen bij KPN. Log ik in. krijg ik de melding we hebben een verificatiecode gestuurd naar het bij ons bekende 06-nummer (zijn nummer dus)
Ik dus pa bellen, heeft hij geen idee hoe hij die code moet lezen op zijn telefoon. Kostte me heel veel moeite en geduld om die code te krijgen...
Die voor de noodsituatie??quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens: preppersboekje ontvangenEens even lezen vanavond.
Lastig als je niet thuis bent. En via mijn pc had ik dat probleem niet gehad.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon via whatsapp op je pc een bel gesprek starten, is ook een truc.
of je neemt de treinquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:20 schreef Nattekat het volgende:
1:15 reistijd, tyfus.
* Nattekat blijft nog lekker op kantoor
Ik denk niet dat dat heel veel aan mijn reistijd gaat veranderen. Ik heb hier geen fiets, en in Leiden bij het station nu ook niet.quote:
Heb hem nog niet in de bus gehad.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die voor de noodsituatie??![]()
![]()
Rip.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:20 schreef Nattekat het volgende:
1:15 reistijd, tyfus.
* Nattekat blijft nog lekker op kantoor
Was je 'niet thuis'?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
EN ja hoor. UPS gaat het morgen opnieuw proberen tussen 12:30 enb 16:30. Kan ik er NOG een dag voor thuisblijven. Waardeloze klotezooi.
Ik ben wel blij dat die van mij echt een hele simpele timer heeft maar dat is wel binnen verlichting. Wist ik niet toen ik het kocht maar is volgens mij tegenwoordig vrij standaard met die lichtjes op batterijen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:34 schreef CherryLips het volgende:
Is de kerstverlichting weer niet aangegaan. Ik ben te dom voor die timer, elk jaar hetzelfde gezeik
quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
EN ja hoor. UPS gaat het morgen opnieuw proberen tussen 12:30 enb 16:30. Kan ik er NOG een dag voor thuisblijven. Waardeloze klotezooi.
quote:
M'n gewone kaarsjes gaan na zes uur uit.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat die van mij echt een hele simpele timer heeft maar dat is wel binnen verlichting. Wist ik niet toen ik het kocht maar is volgens mij tegenwoordig vrij standaard met die lichtjes op batterijen.
Hier snap ik echt helemaal niks van.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n gewone kaarsjes gaan na zes uur uit.
Ik heb zoiets, gebruikte ik vroeger als ik niet thuis was in m'n pauperwijk:
https://www.praxis.nl/ele(...)ko-ip20-wit/10291515
Ik heb een (foute) kersttrui van de Grinchquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:39 schreef Ama het volgende:
Veel leuke spulletjes te koop dit jaar van The Grinch maar ik hou het bij mijn beeldje. Even geen geld voor onnodige troep.
Ja zag ik ook.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een (foute) kersttrui van de Grinch![]()
staat ie wel op de juiste tijd?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n gewone kaarsjes gaan na zes uur uit.
Ik heb zoiets, gebruikte ik vroeger als ik niet thuis was in m'n pauperwijk:
https://www.praxis.nl/ele(...)ko-ip20-wit/10291515
Dat pijltje wijst de huidige tijd aan en die tandjes rondom kun je indrukken om de tijd aan te geven waarop hij aan moet.quote:
je weet t niet hequote:Op dinsdag 25 november 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik heb hem ingesteld op 2 uur vannacht, leek me leuk.
Ik zou ChatGPT vragen in zo'n geval lol.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat pijltje wijst de huidige tijd aan en die tandjes rondom kun je indrukken om de tijd aan te geven waarop hij aan moet.
Maar blijkbaar doe ik toch iets fout.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
@:nattekat ik denk dat er geen reet terecht komt van ons leuke idee.
'Waarom doet m'n timer het niet.'quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou ChatGPT vragen in zo'n geval lol.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Waarom doet m'n timer het niet.'
Ik heb hem een aantal jaar geleden gekocht. Weet dus niet of het dezefde zal zijnquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zag ik ook.Maar ja ga het niet doen.
Oh vast niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hem een aantal jaar geleden gekocht. Weet dus niet of het dezefde zal zijn
Je tijd naar huis?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Het daalde even naar 1:08, maar nu weer 1:11
Over 2 uur is het 1:03. Overwerken zul je, slaaf!quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Het daalde even naar 1:08, maar nu weer 1:11
Ja. Ik ga maar lekker richting de parkeergarage, anders ben ik al helemaal laat zo.quote:
Ook fijn.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon, bezorgmoment "verzet".
Ik heb geen zin om te moeten afsluitenquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over 2 uur is het 1:03. Overwerken zul je, slaaf!
Dat is ook wel beetje lang enzo.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Ik ga maar lekker richting de parkeergarage, anders ben ik al helemaal laat zo.
Oeh lekker. Ik kom eraanquote:
hij is pas om 10u begonnen, dus is gewoon een parttimerquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook wel beetje lang enzo.
[..]
Met worst en spek?quote:
Ik heb net zes flessen gevuld met water, dat vind ik al heel wat.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:57 schreef Ama het volgende:
Noodpakketje kopen?https://www.kruidvat.nl/n(...)udbaar/p/mp-00033502
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net zes flessen gevuld met water, dat vind ik al heel wat.
Slaapzak in de auto? Morgen moet je er toch om 6 uur weer zijn?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te moeten afsluiten
Oh dan moet hij ook gewoon door werken tot 1900 en dan pas naar huisquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is pas om 10u begonnen, dus is gewoon een parttimer
huh wat heb ik met jouw auto te maken?quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik heb alleen geen auto. Maar bij Nizno anders lag er een slaapzak in. En een kuub brandhout, voor het geval.
Ik zit nu in de auto rustig te wachtenquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slaapzak in de auto? Morgen moet je er toch om 6 uur weer zijn?
Niks verderquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
huh wat heb ik met jouw auto te maken?
Dit is echt heel raar.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit nu in de auto rustig te wachten
Het is nu onder een uur, dus denk dat ik zo wel vertrek.
ik kan maar 1 keer op +1 drukken, maar ben het hier meermaals mee eensquote:
Ik zit wel vaker even 10 minuten in m'n auto te chillen voor ik vertrek, even een mentale reset uit werk.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit wel vaker even 10 minuten in m'n auto te chillen voor ik vertrek, even een mentale reset uit werk.
Hij zit 10 minuten te wachten in de hoop dat de reistijd dan 3 minuten korter wordt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die tien minuten had je ook kunnen gebruiken om al naar huis te komen
Klopt, maar het gebeurt gewoonquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:
Okee Donald Jquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit nu in de auto rustig te wachten
Dit vinden wij niet raar, alleen maar heel bijzonder.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij zit 10 minuten te wachten in de hoop dat de reistijd dan 3 minuten korter wordt.
Dat is Echt Heel Raar.
Laat het me anders verwoorden: echt files vermijden deed ik door langer op kantoor te blijven.quote:
je hoeft er geen andere lamp bij aan te hebben in huis?quote:
Ik vind het wel handig dat ik nu in de keuken kan zien wat ik doe zonder het plafondlicht aan te zetten.quote:
Zal ook wel weer nikswordenquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:34 schreef Karzai het volgende:
zo al gegeten en gedoest, smurfkleding aan, nu lekker onder een dekentje ajax kijken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mourinho blijft een verschrikkelijke man, daarom mag ajax van mij best winnen
Goede wedstrijd om de was te vouwen straks.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:38 schreef Karzai het volgende:
zie dat hierna chelsea- barca wordt uitgezonden
Altijd lekker!quote:
lang genoeg gewacht in de auto om nu te kunnen gaan rijden?quote:
Dat dacht Ajax ook.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dacht dat het pas om 19:00 begon
Denk maar gewoon wat je wil denken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
lang genoeg gewacht in de auto om nu te kunnen gaan rijden?
Wat voor kleur is die slaapzak?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk maar gewoon wat je wil denken.
Als ik echt had gewacht, had ik de garage niet meer uit gekund.
welke huehue is dit nu weer een metafoor voor?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst even een bak kwark uit de bosjes vissen.
Is het wel weer het seizoen voor.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst even een bak kwark uit de bosjes vissen.
Ik had laatst mijn handenvol en zette even een pak melk in de plantenbak neer om de voordeur open te maken. Toen moest ik even aan je denken wel.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het wel weer het seizoen voor.
Toch wel mooi dat die ene keer dat ik dat deed voor altijd een stempel heeft achtergelaten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had laatst mijn handenvol en zette even een pak melk in de plantenbak neer om de voordeur open te maken. Toen moest ik even aan je denken wel.
Dat maak je altijd wel eens mee. Heb ook eens tijdens het wandelen gehad dat hij ergens een struik in liep en er daarna ook ineens vandoor was. Half uur lang lopen zoekenquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman
Ook wel eigen schuld dit. Hond weggelopen.
Gelukkig weer gevonden in de donkere uiterwaarden terwijl hij probeert een konijn te vangen
Hond weet van niks. Was gewoon bezig. Had jou nog niet gemist.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman
Gelukkig weer gevonden in de donkere uiterwaarden terwijl hij probeert een konijn te vangen
Ik was blij dat hij licht om heeft en dat het goed te zien was. Daardoor kon ik hem volgen. Enig nadeel hij duikt zo door de hekken met prikkeldraad, ik niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat maak je altijd wel eens mee. Heb ook eens tijdens het wandelen gehad dat hij ergens een struik in liep en er daarna ook ineens vandoor was. Half uur lang lopen zoeken
Daar kwam het wel op neer ja toen ik hem te pakken had. Zo van: ah je bent nu ook hier. Mooiquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hond weet van niks. Was gewoon bezig. Had jou nog niet gemist.
Ja nou ja wat had je dan precies verwacht bij een jachthond?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Neem een jachthond she said it would be fun she said
Ondertussen 6 konijnen, 3 schapen, 2 egels en een paar loslopende kinderen aangevallen zodat ze weer kunnen gaan miepen over de wolvenquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed 1820 ontsnapt en 1845 had ik hem weer aangelijnd
Dat ze er een boot bij kreeg?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja wat had je dan precies verwacht bij een jachthond?
Dit alleen ietsjes minder. Minder obsessiefquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja wat had je dan precies verwacht bij een jachthond?
Portugezen stellen zich wel vaker aanquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit alleen ietsjes minder. Minder obsessief
Ik probeer het zo te plannen dat ik ook met 2 keer zoveel reistijd gewoon op tijd benquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
Was vanochtend wel goed mistig trouwens, kon nauwelijks de overkant van de straat zien, ook bijna twee keer zo lang gedaan om op werk te komen
Ja was ik ook welquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik probeer het zo te plannen dat ik ook met 2 keer zoveel reistijd gewoon op tijd ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heet ze Anna?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een hele mooie splinternieuwe booot
Is het de allermooiste boot?quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman
Als je in het donker loopt en er opeens zo'n moordlustig monster uit de hel op je af komt gerendquote:
Ben je Turk of zo?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je in het donker loopt en er opeens zo'n moordlustig monster uit de hel op je af komt gerend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |