SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Met vertaalbureaus hebben ze het ook vaak over de Nordics, alleen gooien sommige gekken daar ook Nederland bij.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
"Die hoek" kan je beter benoemen als Nordic. Minder gemopper en je hebt meteen IJsland etc. te pakken.
"Net Deens, zal wel"quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met vertaalbureaus hebben ze het ook vaak over de Nordics, alleen gooien sommige gekken daar ook Nederland bij.
Neequote:Op dinsdag 25 november 2025 14:56 schreef UitStraling het volgende:
Wij zijn als diersoort nu eenmaal geëvolueerd als biologisch en sociaal groepsdier, heel leuk als je van mening bent dat je amper andere mensen nodig hebt je maar je moet altijd beseffen dat je de afwijking bent en een mentale handicap bezit.
Ja leuk geweest weer nu. Mafkeesquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:56 schreef UitStraling het volgende:
Wij zijn als diersoort nu eenmaal geëvolueerd als biologisch en sociaal groepsdier, heel leuk als je van mening bent dat je amper andere mensen nodig hebt je maar je moet altijd beseffen dat je de afwijking bent en een mentale handicap bezit.
Er zit 'm gewoon een drol dwars ofzo, hij is al ruim een week continu lui aan het uitlokken.quote:
Gelukkig weten we allemaal wie er een mentale afwijking heeft hequote:Op dinsdag 25 november 2025 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit 'm gewoon een drol dwars ofzo, hij is al ruim een week continu lui aan het uitlokken.
Dat had ik vanmorgen, heel vervelend.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
das echt een heel vervelend gevoel als er een gerrie dwars zit
Als hij dat wil moet hij even een lekker woke links topic aanmaken. Komt het vanzelf goed op FOK!quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit 'm gewoon een drol dwars ofzo, hij is al ruim een week continu lui aan het uitlokken.
Jij staat aan exact de andere kant van het sociale spectrum, dat weet je zelf ook donders goed.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig weten we allemaal wie er een mentale afwijking heeft he
Bedoel meer te zeggen dat 'ie negeren het slechtst trekt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als hij dat wil moet hij even een lekker woke links topic aanmaken. Komt het vanzelf goed op FOK!
En jij moet eens respect hebben voor mensen die anders zijn dan jij. Mens zijn is een spectrum an sich.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij staat aan exact de andere kant van het sociale spectrum, dat weet je zelf ook donders goed.
Nee hoor, als abnormale mensen abnormale zaken voor waarheid aan gaan zien dienen ze van repliek gediend te worden, dit is juist weer erg hard nodig in de wereld.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En jij moet eens respect hebben voor mensen die anders zijn dan jij. Mens zijn is een spectrum an sich.
Kom van de kast afquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En jij moet eens respect hebben voor mensen die anders zijn dan jij. Mens zijn is een spectrum an sich.
Allemaal dingen die opgelegd worden "omdat normaal".quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen is zo druk met wat een ander allemaal moet.
Als iemand iets moet, dan is het hoogstens MIJ MET RUST LATEN![]()
EN nou opdonderen en lief doen y'all
Puur geografisch gezien is Scandinavië het gebied dat overeenkomt met het Scandinavisch Schiereiland, dat voor het grootste deel bestaat uit het Scandinavisch Hoogland. Dit betreft de landen Noorwegen en Zweden.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo zouden het geen Scandinaviërs zijn?
Beetje als een band uit Limburg "Hollandse metal" noemen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Puur geografisch gezien is Scandinavië het gebied dat overeenkomt met het Scandinavisch Schiereiland, dat voor het grootste deel bestaat uit het Scandinavisch Hoogland. Dit betreft de landen Noorwegen en Zweden.
Politiek gezien bestaat Scandinavië uit Denemarken, Noorwegen en Zweden. Dit is de definitie die in Scandinavië zelf wordt gehanteerd en men kan aan de hand van deze definitie stellen dat Scandinavië een deel van "Norden" is (zie derde definitie).
https://nl.wikipedia.org/wiki/Scandinavi%C3%AB
Maar als ik het over Scandinavische metal heb, schaar ik daar de Finse tak ook onder...![]()
Mijn eerste kennismaking met Brian Cox.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, als abnormale mensen abnormale zaken voor waarheid aan gaan zien dienen ze van repliek gediend te worden, dit is juist weer erg hard nodig in de wereld.
Professor Brian Cox is het roerend met me eens.
Ik vind Holland alleen meer die twee provincies, de andere 8 zijn Nederlandquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje als een band uit Limburg "Hollandse metal" noemen.
Klopt wel, de Finnen zijn eigenlijk veel nauwer verwant aan de Hongaren en verderop de Komi en de Moksha.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Puur geografisch gezien is Scandinavië het gebied dat overeenkomt met het Scandinavisch Schiereiland, dat voor het grootste deel bestaat uit het Scandinavisch Hoogland. Dit betreft de landen Noorwegen en Zweden.
Politiek gezien bestaat Scandinavië uit Denemarken, Noorwegen en Zweden. Dit is de definitie die in Scandinavië zelf wordt gehanteerd en men kan aan de hand van deze definitie stellen dat Scandinavië een deel van "Norden" is (zie derde definitie).
https://nl.wikipedia.org/wiki/Scandinavi%C3%AB
Maar als ik het over Scandinavische metal heb, schaar ik daar de Finse tak ook onder...![]()
Jij gaat ook ergens in januari of februari toch?quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn eerste kennismaking met Brian Cox.
Bekijk deze YouTube-video
en Limburg en Zeeland geef je aan de Belgen?quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind Holland alleen meer die twee provincies, de andere 8 zijn Nederland
Dit is een warme geruststelling.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ook, het is jouw feestje. We accepteren je toch niet, US.
Ja, da's het punt precies. Finland zit niet op het stukje grond wat met Scandinavië wordt aangeduid, net als Limburg niet in Holland ligt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind Holland alleen meer die twee provincies, de andere 8 zijn Nederland
Estland is toch ook vrij nauw verbonden aan Suomi??quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt wel, de Finnen zijn eigenlijk veel nauwer verwant aan de Hongaren en verderop de Komi en de Moksha.
Ja.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij gaat ook ergens in januari of februari toch?
Friesland ipv Zeelandquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
en Limburg en Zeeland geef je aan de Belgen?
Of leef jij nog in de tijd dat er 10 provincies waren?
don't fuck with @ESF1Gamer !!quote:
wie is dit?quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn eerste kennismaking met Brian Cox.
aangezien er boven staat:quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangezien er boven staat:
"Mijn eerste kennis making met Brian Cox"
denk ik zo maar dat het Brian Cox is.
Die komen er makkelijk mee weg.quote:De pleegouders uit Vlaardingen hebben dinsdag acht jaar cel gekregen voor onder meer zware mishandeling van een tienjarig meisje dat bij hen verbleef. Beide ouders zijn volgens de rechtbank verminderd toerekeningsvatbaar en krijgen daardoor een lagere straf dan was geëist.
En dan de Mari overslaan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt wel, de Finnen zijn eigenlijk veel nauwer verwant aan de Hongaren en verderop de Komi en de Moksha.
Ja die ook, en eigenlijk zijn zij ook de voorouders van de Russen, Wit-Russen en de Oekraīners, daarom noemen ze de huidige strapatsen in het Donetsbekken ook wel broedermoord.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Estland is toch ook vrij nauw verbonden aan Suomi??
Over vijf jaar weer in de parenclub.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die komen er makkelijk mee weg.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://letmegooglethat.com/?q=Brian+Cox+Physicist
quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:17 schreef Haags het volgende:
Oh jongens 5 prachtig mooie laadpalen
Dit wordt genieten hoor.
sean bij 8 out of 10 cats zijn ook parels om terug te kijkenquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Andere gouweouwe van QI
Sean Lock
Met die wortelquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
sean bij 8 out of 10 cats zijn ook parels om terug te kijken
hij blijft onverslagen!quote:
Werkt dat een beetje, darten met een frikandel?quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Het WK Darts kan beginnen allen
[ afbeelding ]
omgquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst puntje aan slijpenquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje, darten met een frikandel?
je moet nog even naar de jumboquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je zolang wachten voor die snacks
Zijn die ook lekker?quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet nog even naar de jumbo
[ afbeelding ]
Dit is eerder het WK Endoscopie incoming.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
vind ik wel.quote:
kan ook prima in de koekepanquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zin in gyoza maar heb geen stoommandje ofzo.
Oh ik wel hoor. Denk ikquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er nooit zolang van af kunnen blijven.
pro-tip: even bellen waar ze blijven.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:32 schreef gianni61 het volgende:
ik zie nog steeds heel veel oranje kabeltje en heel weinig monteurs
Oh, die komen niet meer. Die installatiebedrijven zijn lamme takken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:32 schreef gianni61 het volgende:
ik zie nog steeds heel veel oranje kabeltje en heel weinig monteurs
Ik beloof niks.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Help mij herinneren dat ik over 1 uur Babi Pambar omdraai. Hij is aan het roosteren
Gisteren viel er bij Manchester United - Everton een vrij bijzondere rode kaart. Een speler van Everton sloeg na een woordenwisseling een eigen speler en kon naar de kleedkamers. Er was toen net ongeveer een kwartier gespeeld. Maar Everton won de wedstrijd toch met 0-1quote:
Geef.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
pro-tip: even bellen waar ze blijven.
Vrouw aan de telefoon:quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, die komen niet meer. Die installatiebedrijven zijn lamme takken.
Die zijn er om half vijf. "Oeps nee nu wordt het donker hoor, kunnen niks meer doen nuquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Vrouw aan de telefoon:
Ja er staat een afspraak voor vandaag.
en het duurt ongeveer een uurtje dus ze kunnen gewoon nog komen hoor.
right..
maar ze ging ze opsporen en vragen of ze me even konden terugbellen
Ik zou rekening houden met nog drie afspraken, waarbij er bij de derde daadwerkelijk een monteur komt opdagen, maar die rechtsomkeert maakt omdat je aansluiting meer dan 3 seconden werk is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Vrouw aan de telefoon:
Ja er staat een afspraak voor vandaag.
en het duurt ongeveer een uurtje dus ze kunnen gewoon nog komen hoor.
right..
maar ze ging ze opsporen en vragen of ze me even konden terugbellen
Nee man, die waren nooit van plan om te komen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zijn er om half vijf. "Oeps nee nu wordt het donker hoor, kunnen niks meer doen nu"
daar heb ik een sticker voor.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Tussendoor komen er wel lui aan de deur om je een abo aan te smeren trouwens.
Lol, alsof verkopers daar naar luisteren.quote:
nee die sticker praat niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, alsof verkopers daar naar luisteren.
Nah, deze hebben dan in hun systeempje staan dat je bent aangesloten, dus gerichte verkoop.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die sticker praat niet.
Maar heb regelmatig dat ik ze bij de buren hoor maar deze deur prima voorbij gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |